40+ so what wol.13

Minä kyllä olen menettänyt luoton noihin herkkiin liuskoihin täysin. Sain kerran apteekin omalla selkeän, vaikkakin haalean viivan ja herkällä liuskalla negan. Raskaana kuitenkin olin ja nuorin syntyi :) silloin oli dpo14
Eli luottaisin tuohon pc:n tulokseen
 
Huomenia muruset!

Ihan pikakommentti tuolta "rajan takaa". Oon ollu aina tosi huono juomaan ja alkuvuodesta päätinkin, että vesipullo mukaan... ihoa lähinnä ajattelin. Olihan se alkuun vähän tylsää litkiä kun ei ollu ees jano, mutta maaliskuun alussa tupsahti plussa testiin :) Tiedä sitten miks. Eli Tammis voi olla että empiirisessä tutkimuksessas on jotain perääkin (y) Siis sisaret rakkaat, kanisteri käsilaukkuun ja pullo huulille!

Lämpimin tsemppitoivotuksin, Sahris
 
  • Tykkää
Reactions: Lumikki1970
Niin minäkin olen ajatellut. Viime viikkoina janottanut aivan älyttömästi. Nyt juon vettä pitkin päivää ja töissäkin vesipullo mukana. Joten Sahris kiitos tsempistä, olen tiedostamatta tehnyt jo jotain oikein.
 
Sahramiini, juurikin näin. En nyt sitte tiiä mutta mähän raskauduin (siis mä, nollamunasoluinen) imetysaikana jolloin join varmaan lähemmäs kolme litraa päivään vaikka imetys olikin vähäistä. Mut se jäi päälle. Ja toinen pointti, silmäpussit katoaa aina ku muistaisi juoda :D

Ss , pitää käydä kurkkaa kuvaa mut muistelin että eikö ne herkät ollu niitä ihme kummia jotka anto negaa ku muut plussaa..?
 
Lauantaita :)

Voi voi, olen lueskellut netistä kaikenmaailman " äidiksi 45-vuotiaana " juttuja, ei ois kyllä kannattanut...kamalasti kaikkea negaa, ja nyt on itsellä pää aivan pyörällä :( En ole muuten kertonut tästä haaveestani kellekkään, miehen kanssa vaan päätettiin yrittää , mutta sitten jos ei onnistu niin ei onnistu...

On vaan niin kova kaipuu saada olla äiti, olla raskaana, synnyttää ja imettää jne. mutta nyt kyllä vähän pelottaa noiden juttujen jälkeen. No haen sitä monivitamiinijutskaa kuitenkin tänään, ja sitten on sitä Royal Geleä, toivottavasti tepsivät . Mukavaa lauantaita kaikille toivottelee Lumikki
 
Minä alan varmaan tylsistyä kun oon ollu jo kotvasen saikulla... kun on heränny hirveä tarve kommentoida tei juttuja :eek:

Lumikki. Oon pari kuukautta vajaa 44 kun tää nuppuseni syntyy. Olin pitkään yksin mut vauvan kaipuu oli koko ajan ja kun prinssini sitten löysi minut, päätettiin yrittää. Nyt kun masu on iso ja muksu myllertää, tunnen olevani kokonainen. On päiviä jolloin mietin onks tässä järjen häivää, mut sit mieti että miks pitäiskään olla :)? Tää on minun elämä. Anna Lumikki muitten kirjotella, ei siellä ole niiden tekstejä jotka sydämestään kaipaavat pikkuista elämää rinnoilleen :love: Onnea ja kaikkea hyvää sinulle yritykseen!
 
Pikakysymys: tietäiskö joku onko Nasolinit ja Otravinit meille ihan harakiri? Kun ei raskausaikanakaan saa käyttää, niin mietin miten mahtaa vaikuttaa ovikseen/kiinnittymiseen. Vaan kun ei saa henkeä ja menee hermot!!
 
Tota Sahriksen fiilistä kaipaa: olla kokonainen. Tuntuu, että jotain puuttuu, on joku kolo. Tai sit vaan pitäis koittaa työstää sitä, että ei oikeesti mitään puutu, kuvittelen koloni.

Zandi: mulla 4v nuorempi :) Et tooooosi nuori ;) Hän herkästi oireilee psyykkis-fyysisesti ja on perusluonteeltaan aika luovutusherkkä ja synkistelyyn taipivainen, ailahtelevainen ja helposti suuttuva, joten ei oo yksinkertaista, vaikka itsellä oliskin tilanteissa ihan hyvä olo. Tai molemmillakin voi aluksi olla, mutta sit ihan sekunnissa saattaa muuttua mielentila. Et emmä nyt mitenkään autuudella vauva-aikoja ees oota, mutta minkäs mielelleen voi, hulluja havittelee :)

Tää kierto meni luultavasti harakoille, eilinen "sovintoseksikin" meni yli puolenyön et ovis oli ollut jo aikaa sitten. Dpo1 kummiskin.

Juoda pitäis tosiaan enemmän, mutta hitsi kun sitten saa ravata koko ajan vessassa...
 
Heippa! Pitkästä aikaa kännykkä päästää palstalle.. yv puolelle taas ei vieläkään:-(

Täällä kp 11 menossa jatestailtu ovista eilisestä lähtien ja tänänaamuna pärähti plussa - joten festit alkakoot:) toivoa täynnä! eilen oli kyllä muniskipuilua, joten ovis ja lh-huippu on kuin oppikirjoissa. Toivotsan että limikset ois toipuneet ja suotuisat ja vihdoinkin saataisiin tuo Sahriksen mainitsema tunne aikaiseksi. vähän alkoi nuo limikset hirvittää, kun en ole todellakaan juinut vettä riittävästi... janottaa kyllä koko ajan. Geleet, greippimehu, macajauhe, foolihsppolisä, ubikinoni ja monivitamiinit kyllä on käytössä - vielä kun sen vehnänalkioöljyn saisi käyttöön.
Hei viisaat - vedättekö geleetä koko kierron, ovikseen asti vai plussatestiin asti?

Tervetuloa kaikille uusille kuumeilijoille minunkin puolesta! The more the merrier.

Maimei - ei luovuta toivosta! Sie ja "nuori" miehesi eikun thumbs up! Me piinaillaan melkein samassa rytmissä sitten tässä kierrossa; -)

Jelli75 - ei oo tietoa.. mutta luulisi ett lääkkeet jotka ei sovi traskaana oleville sopii ei raskaana oleville. Lähinnähän niissä se että vaikuttaa sikiön kehityksern kun on samasa verenkierrossa - itse kyllä käyttäisin oloa helpottamaan.

Sahris - sun viestis oli ihana ja toivoa tuova - hyvä kun sulla on aikas tulla meitä moikkailemaan:) masukuvat ois kiva ylläri...

Tammityttö - milloin sulle on suunniteltu siirtoa? Toivon niin että kaiki menee hyvin, kun tuo on niin kallistakin. Sinäkin luot toivoa meihin tarinoillasi:) me like it.

Tossa vielä liitteeksi ovisplussa:)
 

Attachments

SUNNUNTAI 4.10.2015


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus


mama na baba (42)........................61kp/27
Johanna75 (40)..............6.................45kp/30
Virkki (39)........................2...............35kp/26
Lumikki 1970 ( 45 ).............1..............24kp/30-32
C. rotundifolia (40)...........2................26kp/26-29
SuloinenSalaisuus (40).......1...............26kp/27
Jimima (43).......................2.............26kp/28-30
Zandi(40)........................2...............25kp/27(seur.hoito 10/2015)
Woodoo(40).....................4...............25kp/24-26(letrot)
Tammityttö (39)................3...............24kp/ (hoitokierros menossa)
Pilvilinna74 (40)................6................23kp/25
Jelli75 (39)........................3...............18kp/26
Esteri1 (42)......................2................18kp/
elotar74 (41)...................3..................17kp/27
Minttu 71 (44)..................5.................15kp/30
Pirunpelto (39).................1..................14kp/29-30
MaiMei (39) ....................2..................13kp/26(letrot)
Babez74 (41) ...............1.....................11kp/29
Kalabaliikki (39)...................................9kp/22-28
Zini76 (39)........................4..................3kp/28
Meibijees...............................................
KeltainenSeepra......................................

Piinailupäivät:

SuloinenSalaisuus (40)...........dpo 13
Jimima (43)..........................dpo 12
MaiMei(39)............................dpo 2


Plussanneet: :love:

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Mileena74................(41) -9/15

2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014



Taustailijat:
Katjusmaaret (41)
Martza (44)
Tikru-78 (37)
Anuliini1975 (40)
Touhulan mamma (40) 3.
Glearblue (44)
Choco_brown (38)
hennamilla (38)
~lounakehto~ (41)
Leo Pardi (40)
Torvi (42)
ruutana (39)
Meibibeibi (44)
Hupsikka (?)
harrastoive (43)
hupiaelämään(40+)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


"All will be well as long as we do our best"
 
Viimeksi muokattu:
Noniin lista päivitetty, jäi vielä epäselväksi kun selailin keskustelua, että haluatteko listalle Tupsu71, Xienna ja Peppi30?

MaiMei
voihan sitä ajatella, vaikka olikin ovulaatio jo, mutta jos se munasolu olisi vähän hitaalla käyvää sorttia ja matkaisi sieltä jostain vähän pidempää reittiä ja on hedelmöittymiskykyinen ~24h niin onhan teillä kuitenkin vielä saumaa (y)

Babezilla on ainakin kunnon vitamiini arsenaali käytössä! Mä en edelleenkään jaksa popsia kuin tuhdimpaa monivitamiinia ja joskus omegaa (jos muistan). Ubikinonit lopetin ja on ne niin kalliita. Kokeilin ubikinonia lähinnä tän migreenin estämiseen/hoitoon ja ne annokset on 3x verrattuna "normaaliin" saantisuositukseen niin liuskat hupenivat nopsaan ja toivottua tulosta ei 4kk:n sisällä tullut minkäänlaista.

Pitäs muistaa läträtä salaa välillä sillä Preseedillä. Luin siitä positiivisia kommentteja ja jos se auttas tohon viskositeettiin mikä miehen tavarassa on kans huonoa. Jos ne soturit pääsis uimaan paremmin.
Ja kyllä. Salaa. Mua pelottaa, että tästä tulee niin suorituskeskeistä, että mies menee jäihin. Ja alkaahan tämä olla aika suoritusta, tikuttelu, ajoitus, vitamiinit sun muut, mutta yritän karsia vouhotusta niin paljon kuin mahdollista, että edes pieni romantiikka kuitenkin säilyy ja perimmäinen syy seksin harrastamiselle on kuitenkin, että se nyt vaan on niin kivaa ja rentouttavaa!

SS: Mä olen noilla molemmilla nyt saanut viivanpaikkoja ja kaikkea mahdollista. Sen, mitä netistä olen lukenut vaikuttaa, että ne herkät testit (ainakin liuskat) ovat vielä huonompia kuin normaalit 25mlu olevat.
Ennen ei tosiaan Pregcheckiin tullut paikkoja, mutta nykyään tulee. Ja se kontrolliviivakin on välillä ihan outo niissä testeissä, ovat huonontuneet ihan hirveästi.

Tilasin tähän kiertoon itselleni jotain 12mlu puikkoja ihan tekemisen ilosta (ja surusta) ja varmistukseksi ClearBlue Plus-testejä jos on aihetta ihan oikeasti miettiä onko haamu vai ei.
Olis pitänyt tilata enemmän ovistestejä, koska joudun joka kierrossa nyt "varmistelemaan" testeillä ovulaatiota sitä tulevaa inssiä varten.

Voi kun tapahtuisi ihme, ja tärppäisi nyt vielä luomuna


Ainiin, noista ovulaatiotesteistä sen verran vielä, että mulla esim perjantaina kp12 oli aika vahva viiva, melkein plussa testissä ja gynelle siitä sanoinkin. (ja mulla oli ultrassa se joku 2cm:n mollukka tulossa?)
Ja nyt kp 13 sekä 14 ihan täysin hailuja. Uskon, että huomenna tai ylihuomenna saan plussan kuitenkin, vaikka välillä hiipuu melkein kokonaan pois se viiva.
Laitan kuvaa ehkä jos muistan, että muutkin tikkujen kanssa ihmettelevät tietäisivät, kuinka ne voi käyttäytyä.
 
Osaakohan teistä kukaan vastata, kun teillä on noita nuoria miehiä :sneaky:, mutta mulla on siis itseäni useamman vuoden vanhempi mies, ja mitetin voiko hänelle syöttää gelee royalea. Ajattelin tilata sitä nyt itselleni tähän kiertoon.
Ja syödäänkö sitä koko kierto vai ovulatioon asti, ja mihin asti sitä miehelle syötetään????
Hirveä kyselyikä, kun sovittiin, että enää muutama kierto yritetään ja sitten riittää. Miehellä ei ole biologisia lapsia ja hän on nyt melko varma, että vika on hänessä. Toivoo siis apua jostakin myös itselleen.
Babez: mitä on tuo maca??? terveisin nimimerki epätoivoinen joka aikoo ottaa kaiken käyttöön nyt
 
Pirtsi täällä on peukut pystyssä, että luomuihmeen saisitte aikaan (y)

Babezilla on ainakin hyvät pillerit käytössä :D Minä en ole jaksanut edes vitamiineja syödä, kun niin masensi tuo keskenmeno, mutta tänä aamuna palasin sitten kiltisti pilleripurkille. Mulla siis käytössä ihan vaan raskausmonivitamiini, raskaus omega ja lisäksi vielä ylimääräinen pilleri foolihappoa.

Meitähän on monta, joilla nuorempi puolisko. Mullakin mies melkein 5 vuotta nuorempi, ihan kersa siis :rolleyes:

Eihän me mitään menkkoja jaksettu odotella, vaan ilman ehkäisyä on menty täällä mökissä :oops: Tikut olen sentään jättänyt rauhaan, että mahdollisesta oviksesta ja oviksettomuudesta ei ole mitään tietoa. Jotenkin vaikea uskoa, että tässä nyt heti jotain tapahtuisi ja ehkäisyn käyttäminen olisi tuntunut ihan mälsältä, kun vauva olisi enemmän kuin tervetullut.

Minutkin voi lisätä listalle vaikka samalla tavalla kuin Meibijees eli päivistä ei mitään hajua. Vai lasketaanko kierto, jotenkin tyhjennyksestä alkavaksi?
 
  • Tykkää
Reactions: Pirunpelto
Keltsi, joko sulla näyttää raskaustesti negaa? Vai miten sulla kontrolloidaan tuo tyhjennys?

Mä meen ylihuomenna labraan ja hCg:n pitäisi olla reilusti tippunut siitä 4700:sta, joka oli tiistaina. Jos ei ole, niin soittelevat sitten jatkoa. Mutta uskon, että on... tein tänään huvikseen rtestin ja näytti enää ihan hailakkaa positiivista. Eli todennäköisesti oli juurikin se tuulimuna ja saatiin kokonaan pois. Jos olisi kohdunulkoinen näyttäisi varmaan vielä vahvaa positiivista. Kipuja ei ole ja vuotokin on kokonaan loppunut. En kyllä itsekään ajatellut ottaa mitään ehkäisyä käyttöön tässä välissä. Tuskin nyt ihan heti nappaa uudestaan ja jos nappaa, niin ei haittaa. Greippimehua täällä nytkin ryystän, et saan limikset kuntoon. :whistle: Toivottavasti kierto palautuu mahdollisimman nopeasti normaaliksi. Onhan mulla tietty nuo Terolutit tuolla, et voi sit käynnistellä menkkoja jos ei ala kuulumaan. Viimeksi meni tasan 4 vko leikkauspäivästä, kun alkoi menkat.

Pirtsille luomuplussaonnea :love: ja kiitos listan päivittämisestä!

Mikäs Tammitytön ensi viikon kuvio? Joko alkaa tapahtumaan?
 
  • Tykkää
Reactions: Pirunpelto
Noihin kiertopäiviin en osaa sanoa mitään, mutta siitähän ne selkiytyy ajan kanssa!

Zini, mä syötin miehelle (ja vissiin moni muukin?) geleetä, 1 pallura päivässä ja otin sitä itsekkin 1/pv ennenkuin lopetin nekin. En usko, että niistä mitään haittaa on, vaikka söisi läpi kierron niitä.
Ja mitä tulee tohon mieheen ja laatuun, kannattaisi käydä tutkituttamassa sperma. Se ei maksa paljoa (olikohan n.80e) ja yksityiselle voi soittaa ja sanoa, että tämmöinen haluttas.
Mies runkkaa purkkiin, vie sen sinne ja sitten odotellaan tuloksia. Hyvin simppeliä ja saa ainakin varmuuden, onko siellä ketään vaiko eikö.
Tosin sperman laatuhan vaihtelee myös todella paljon ja menee sykleissä, on hyviä ja huonoja hetkiä. Ja älkää nyt Zini luovuttako vielä ihan vähään aikaan, kun syötät vitamiineja miehelles, niin mahdollisten vitamiinien vaikutus alkaa näkymään vasta n.3kk:n kuluttua, se aika menee siittiöiden tuotantoon ennenkuin vesselit ovat pelipaikoilla!

Ja mielestäni miehen ikä ei (valitettavasti?) ole, kuin numeroita ihan oikeasti. Heillähän sperman laatu ja simpat uivat varmaan vielä 80-vuotiaanakin jos ovat uidakseen.
Ystäväni sai hetki sitten 4:nen lapsensa ja miehensä on 50-vuotias:rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: zini76
Voi että Keltsi ja meibijees <3 toivottavasti kierrot asettuu pian kohdilleen!

Noista miehistä. Meillä kun noita siittiöitä on tutkittu useaan oteeseen (ne katotaan aina hoitojen yhteydessä ) nii kovasti ne tuntuu vaihtelevan syystä tai kolmannesta. Ekasta hoidosta tuli tuomio, se latinankielen sanahirviö, mikä tarkoittaa että normaaleja on hyvin vähän, paljon kuollutta ja huonosti uivia. Sittemmin se diagnoosi katosi ja nyt tässä hoidossa ilmeisesti oli ihan laadukas tavara. Mikään ei oo muuttunu ja ikääkin on tullu siitä ekasta kerrasta kohta 7v lisää. Ja stressin määrä niihin vuosiin on varmaan kymmenkertainen.. :rolleyes:
Miehet ku tunnetusti ovat siitä hyvässä asemassa että ne on pääsääntöisesti hedelmällisiä vielä 80 vuotiaana :LOL:.. Niinhän ne väittää että tuhot on käyny jo sikiöaikana jos käydäkseen.. jopa omat elintavat ovat pienemmässä asemassa kuin toi aika poikasikiöllä äidin mahassa.
Ainoa mistä olen kaivannut " ehkä tietoa " on foolihappo isolla annoksella ja mahdollisesti sinkki. Mutta itse uskon siihen että kokonaisuus ratkaisee. Mun mies liikkuu paljon ja tekee paljon lihaksia rasittavaa ja kasvattavaa liikuntaa. Se tunnetusti nostaa testotasoja. Muuten se syö ihan yhtä tavanomaisesti ruokaa kuin suurin osa, vetää myös makkaraa ja pepsimaksia. Viinaa tosin vain satunnaisten kaljojen ja punkun muodossa. Tässä ei siis vuosien saatossa mitään eroa, vitamiineihin ei koske :ROFLMAO: Silti simppalaatu on vaihdellut todella paljon.

Omanapa saa huomenna lisää tietoa :love: näillänäkymin ainakin muutama solu sieltä on lähteny hedelmöttymään , en uskalla luottaa niihin lukuihin koska yleensä sita katoa tulee. Alle 10 kuitenkin. Hormonit tekee kaikenlaista, estroista tuli sitä pahaaoloa, hajuherkkyyttä ja tissien sivut kipeeks. Luget kun aloitin niin noi väheni mut nyt on nännit kipeet ja maha sekasin :censored:.. aamulla saa tietää tuleeko siirto vai vasta keskiviikkona blastoista :love: Jännittää!!
Hormonimäärät on tosi isoja, mutta todistettavasti olen kuitenkin lähes vaihdevuositasolla joten kai toi hevoskuuri on tarpeen :geek: Pistää tosin miettimään että onko nää jo liian isoja. Ainakin tästä jonku syövän saa jos ei muuta;)o_O
 
Omanapainen päivitys: onko jollain letrot aiheuttanut kierron pitkittymistä?? Nimittäin näyttäisi olevan kp35. Hermoa kirraa!! Sais alkaa jo. Testejä en ole edes vaivautunut tekemään, koska ei sitä ovistakaan ollut! Auttakaa!
 
Puumakerhoon ilmoittaudun myös minä :D Ja sitä kipakampaa temperamenttia täälläkin, Maimei tsemppiä! Meillä on kans muutama ovis missattu tappelemalla ja spermanäytettä ei kuulemma aio antaa ollenkaan ja säännöllisestä joka 2. tai 3. pv seksistä tulis ydinsota. Mutta lapsen haluaa ehdottomasti kyllä. Miesten logiikka!!! Ehkä me ollaan liian vanhoja tajuamaan ;)
 
Puumakerhoon ilmoittaudun myös minä :D Ja sitä kipakampaa temperamenttia täälläkin, Maimei tsemppiä! Meillä on kans muutama ovis missattu tappelemalla ja spermanäytettä ei kuulemma aio antaa ollenkaan ja säännöllisestä joka 2. tai 3. pv seksistä tulis ydinsota. Mutta lapsen haluaa ehdottomasti kyllä. Miesten logiikka!!! Ehkä me ollaan liian vanhoja tajuamaan ;)
Miten tuo tuntuukin niin tutulta! Voi kyllä käyttää vitamiineja yms, mutta näytettä ei vie :)
 
Oma nuorukaiseni on jo kaksi kertaa purkkiin täräyttänyt annoksensa. Onneksi, muutoin ei meillä lasta tarttis haaveilla. Muutoinkin tämä on niin sopuisa ja taipuisa luonne, että sopii tähän mun tempperamentin rinnalle loistavasti. :) Mutta joka toinen päivä läpi kierron oli liikaa. Heti alkuunsa se kyllä lyhennettiinkin sinne oviksen tietämille mutta oli sitä siinäkin.

Täällä ei ole muita elimistön edistäjiä käytössä kuin raskausmultivita ja niin nyt sokeritabletteja (joiksi niitä kutsun) vaikkei diabetestä olekaan. Ja liikuntaa enevässä määrin. Josko tämä kropan saisi joskus vastaanottavaksi lapselle, pidemmäksi aikaa kuin taannoinen muutama vko.
Tässä chekkailen netistä olisisko crosstrainer hyvä kunnon edistäjä. Kylmät ja jäiset kelit lähestyvät ja mä inhoan talvea. Joten vaikea kuvitella, että mä hirveitä kohta ulkona liikun ja en todellakaan ole sellaista tyyppiä joka saleille lähtisi. Joten jotain pitää kotiin keksiä. Hyviä vinkkejä otetaan tähänkin vastaan.

Tammityttö oon kyllä niin hengessä mukana. Kerrohan huomenna missä menkään. Peukkuja ihan hirveesti mukaan!

Babez, teille oikein mukavaa peiton heiluttelua, parin viikon päästä nähdään miten kävi. :)

Johanna mikä meno siellä? Muistelen et puuhasit et menkat taisi alkaa,mutta alkoiko ne kuitenkaan? Listan mukaan ei ehkä kuitenkaan?
 
Tuli muuten tuossa mieleen, et mitähän mahtoi lääkäri tarkoittaa tiistaina kun imun/tyhjennykset jälkeen ultrasi ja sanoi, et mulla ei ole mitään hätää, munasarjat toimii tosi hyvin. Olikohan siellä jo uusia follikkeleita kypsymässä? Voiko niitä edes olla, jos on hCg:tä veressä? Mä oon vähän pihalla tästä ihmisen biologiasta ja en siinä älynnyt kysyä mitään. Onko kenelläkään kokemuksia moisesta?
 
Jou women!

Taas on pettymyksistä toivottu ja eiku eteenpäin. Pirtsi no joo, tokihan jotain mahiksia yhä on, mutta jotensakin vahvahkosti uskon niihin hedelmällisiin limoihin ja niiden vaikutukseen sittiöiden ja muniksen elämän luomisessa, ja tuossa vaiheessa ovista ne on heikommalla hapella.

Virkki: no mulla luteaalivaihe oli 17 päivää, mut en tiiä liittyikö letroihin. Kierto oli 28 päivää mitä ei ole aikohin ollut. Oviksen ajankohta oli kuitenkin niin väistämättömän selkeä, että se ei VOINUT olla myöhemmin. No jos olikin, niin siltikin, pari päivää pitempi kierto. Mut ei nyt sen pitempi. Lääkäri sanoi, että letrot antavat yleensä follien kasvaa suuremmiksi kuin muuten eli siksi saattaa irtoaminen olla hitaampaa kuin normaalikierrosta.

Hauskaa, että näin monta puumakerholaista ;) Letropuumat kohtapuoleen...

Tammiksen tilanne tosiaankin jännä!! Peukut kehiin!

Piti kaikenmoista sanoa, mutta enhän minä muista enää. Vitskuja menee itellä B, D, lisäfooli (B-vitskussa myös), seleeni (sinkki just loppui), magnesium, ja vehnänalkioöljy. Macaa joskus. Geleet nyt letrojen takia tauolla. Siemeniä ja pähkinöitä. Miehellä ei oo mitään, ellei olutvitamiinia lasketa.
 
Hih, yksi puuma täälläkin, mies 38 ja hänellä on 2 poikaa entuudestaan, 14 ja 16. Että ei paljon naurata olla tämmönen vanha lapseton kääkkä Minähän olen leskeksi jäänyt kolmekymppisenä, se selittänee ainakin pikkusen, miksi tässä näin kävi. Mutta nyt hyvillä mielin, ihanan miehen olen löytänyt eikä hän ollenkaan mieti ikäeroamme, ainakaan toivottavasti
 

Yhteistyössä