40+ so what wol.13

Eikö ne Keltsi sanoneet sulle mitään tuota HCGstä? Minulla se olis joskus 8 neljä vkoa tyhjennyksestä ja siitä tajuttiin, että sisällä on tavaraa... 2mm pala, joka oli jo tulehtunut. Tuliko sulta kaikki ulos?? Tosin kyllähän ne gynet vakuuttelee, et menkkojen kanssa loput tulee, mutta jotenkin olen hieman skeptinen. Itse suosittelen, että menisit käymään siellä ja vaatisit vielä ultrausta. Oon varmaan ihan neuroottinen näissä asioissa!

Tää on ottanut tän kuukauden letukat. Huomenna jo ultraan kp 8, joten liian aikaista on.

Ihana päivä ulkoilla! Aurinkoista mieltä ja päivää kaikille!
 
Täällä toiveikkaasti alkanut KP 31 muuttui perjantaina KP 1:seksi. :( Minä typerä ehdin jo toivoa... :notworthy: Tyhmäksihän tässä itsensä tuntee, kun ei tajua luopua toivosta lopullisesti, on se nyt selvää jo ettei tästä mitään tule. Mutta kun ei osaa lopettaa, niin ei osaa, joten ei kun uusia pettymyksiä kohti. KP 3 nyt siis menossa.
 
Hei Jimima, sinullakin näytti olevan samanlainen 3pv ovisputki - onko se tyypillistä sinulle? Mulla on yleensä ollut 1-2pv hymynaama testissä, mutta nyt se oli 3pv. Nyt sulla on jännät paikat - toivottavasti tärppää!! Hyödynsittekö täysin nuo päivät?
Babez74, en sanoisi että 3 päivän ovisplussa on mulle tyypillistä. Niin on muutaman kerran tapahtunut, mutta ei mitenkään joka kerta. Ajattelin jo että se eka plussa pätee, varsinkin tässä kierrossa se oli myös vahvin, mutta sen mukaan ovis olis ollut tiistaina ja silloin menkkojen olisi pitänyt tulla viimeistään torstaina. Ellei tässä tietysti ollut jotain kiinnittymisyritystä kuitenkin... Mä kun en harrasta "turhia" testejä, niin ei voi tietää.
 
Jep mäkin neuvon olemaan varovainen noiden keskeytysten yms kans. Mullaki olevinaan laski hcg normaalisti (vaikka tiesin aikaisemmista että se laskee todella nopeaa). Silti jotain jäi ja reilusti. Jos kudos on toimimatonta nii hcg voi olla vaikka nolla (kuten itselläkin lopulta ) mutta silti siellä voi olla jotain.
Mulla siitä kieli jatkuva on off vuoto. Onneks ei tulehtunu.

Mä seilaan täällä syvissä vesissä. Vähän Heikolle näyttää tää onnistuminen.
 
Miks Tammis tuntuu siltä?

Pahoittelut Jimimalle, niin tuttu tunne... Aina soimaa itseään, että hitto mikä typerys, kun taas luulit. Mutta toisaalta, kyllähän se voi sitten joskus onnistuakin. Sepä se. Kun mikään ei kuitenkaan ole täysin mahdotonta. Joskus toivoo, että olisi...

Mullei mitään. Dpo9 kai. Testata en aio, kai. Uusia testejä kyllä olis.

Hyvä, Babez! Ihanaa, Äiti ja Mileena!

Tuttavani tuossa juuri raskautui 40-v. Oon hyvin onnellinen hänen puolestaan, eka lapsi ja kauan yritystä. Ykköstä toivon aina kaikille ekana ennenku ittelleni kakkosta! :) Ja toive on, että pääsen pienokaista paapomaan... Toivottavasti kaikki menee hyvin. Pitkästä yrityksestä huolimatta tuttavani ei edes tiennyt, mikä on dpo tai digitesti. Miten se on mahdollista...
 
  • Tykkää
Reactions: Babez74
SUNNUNTAI 11.10.2015


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus


Virkki (39)........................2.................42kp/26
Lumikki 1970 ( 45 ).............1...............31kp/30-32
Pilvilinna74 (40)................6.................30kp/25
Jelli75 (39)........................3.................25kp/26
Esteri1 (42)......................2..................25kp/
elotar74 (41)...................3...................24kp/27
Minttu 71 (44)..................5..................22kp/30
Pirunpelto (39).................1..................21kp/29-30
MaiMei (39) ....................2..................20kp/26(letrot)
Babez74 (41) ...............1.....................18kp/29
Kalabaliikki (39)...................................15kp/22-28
Woodoo(40).....................4...............6 kp/24-26(letrot)
Zini76 (39)........................4..................6kp/28
Zandi(40)........................2...............5/27(hoitokierros)
C. rotundifolia (40)...........2................5kp/26-29
Tammityttö (39)................3...............PP4 / (hoitokierros menossa)
Jimima (43).......................2................3kp/28-30
KeltainenSeepra................2.................1kp/26-28
Tupsu71 (44)...................4......................
Meibijees...............................................

Piinailupäivät:


Elotar (41)............................dpo10
MaiMei(39)............................dpo 9


Plussanneet: :love:

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Mileena74................(41) -9/15
SuloinenSalaisuus.....(40) - 10/15

2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014



Taustailijat:
Katjusmaaret (41)
Martza (44)
Tikru-78 (37)
Anuliini1975 (40)
Touhulan mamma (40) 3.
Glearblue (44)
Choco_brown (38)
hennamilla (38)
~lounakehto~ (41)
Leo Pardi (40)
Torvi (42)
ruutana (39)
Meibibeibi (44)
Hupsikka (?)
harrastoive (43)
hupiaelämään(40+)
mama na baba (42
Johanna75 (40

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


"All will be well as long as we do our best"
 
Täällä kp 24. Jos ovistestiä voi mukamas käyttää raskaustestinä, kuten olen ymmärtänyt, niin eipä tärpännyt.
Vähän alamaissa, kun tänään pitää vielä mennä sukuloimaan taloon, jossa emäntä on poksahtamaisillaan näinä päivinä.
Anteeks. Omanapaista, mutta nyt vaan tuntuu tältä :(
 
Kp 1 on täällä! Luulisin ainakin. Vuoto samanlaista kuin yleensäkin menkkojen alussa. Kivaa, jos pääsisi taas oikeille raiteille. Sen kunniaksi yritin päivittää listan ekaa kertaa ikinä. Toivottavasti ei mennyt ihan pieleen... Onkohan Virkki nuo sinun kiertopäivät ihan oikein? Jotenkin jäi epäilyttämään.

Ei mulle tuosta hCg:stä mitään ole sanottu. Lupasivat soittaa, jos on liian korkea. Soittoa ei ole kuulunut ja omakannasta siis tuon lukeman tarkistin. Mullahan on tullut tosi niukasti vuotoa missään vaiheessa, mutta ultralla kohtu näytti tyhjältä tyhjennyspäivän iltana. Joku nesterakkula sinne jäi, mutta siitä lääkäri ei ollut huolissaan. Hmm. Mitähän tässä nyt pitäisi tehdä?

Jimimalle pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta, kurjaa (n)
 
Jaa.a tota ovistestiasiaa itsekin pähkin.
Tein ekan ovistikun tässä..öö millo..pp3? .. tuli sellanen haalu. Vanha rfsu. Tänä aamuna tein uudesta paketista, se oli ihan blankko. Ei mitään, ei hajuakaan viivasta. Olen aina saanu raskaana ollessa ensin melkein plussan ovistikulla ja sit haamun r.testiin. siksi menetin täysin toivoni ja olen masennellu päivän. :cry:
Huomasin sitten että rfsut on muuttunut. Tässä kuva. http://aijaa.com/mrvYpW
Toinen tikku viime kevään o.plussa ja toinen blankko tältä aamulta. Molemmat siis rfsu. Ainoa oljenkorsi on , että uus testi olisi vähemmän herkempi tai sellanen joka ei enää reagoi hcg:n. Voisiko sellasta muka edes olla :unsure:
Toinen toivo olisi että hcg pompahtaisi sit vaan yks kaks. En tiedä uskallanko aamulla testata. Aika moni on saanu plussaa pp5 blastoilla. (n) Aikaisemmissa hoidoissa pp8 on tullu viiva hitaammilla alkioilla.

Oireita ei oo jurikaan tai ne tulee ja menee lugen tahtiin. Eniten tosiaan hämää se ettei oikein palele. Yleensä raskaana olen palellu alusta loppuun. Jotenkin en meinaa jaksaa pitää toivoa yllä. :poop:
 
Miten Tammis voisi sulla vielä näkyä mitään...!? No blastoilla joo... Mut kuitenkin, älä nyt herranjesta vielä menetä toivoa!!

Mä en muutenkaan oikein usko noihin ovistestihommiin - enää. No toukokuussa ennen rtestiplussaa tein tosi vahvan ovistikun. Mutta niin tein viime kierronkin lopussa, ja vielä vahvempi. Silti rtesti nega. Ja testiliuskasta riippuen osaan tulee AINA haamu oli mikä aika vaan, ja sit jotkut on oikeestikin ihan blankoja.
 
Täällä sama, ovistestiin tulee aina haamu, oli kp mikä vaan melkein.

Jimimalle tahtoisin sanoa, että älä menetä toivoasi. Tiedän, että ne menkat "rankaisee" aina alkaessaan ja tulee se typerä olo. Typerä olo tulee myös kun kuvittelee raskausoireita itselleen ja hölmönä testaa raskaustestejä liian aikaisin, päättyen aina niihin kuukautisiin. Silti sitä jotenkin ui sieltä montusta puoliväliin ainakin menkkojen jälkeen ja edes vähän suo itselleen ajatusta "jos tämä olisi se kierto". Kun se vaan on totta, että eihän sitä koskaan tiedä!

Tammikselle puhaltelisin kanssa positiivisia ajatuksia, vaikka ymmärrän toivottavasti edes murto-osan tunteistasi. Ärsyttää, kun en osaa kommentoida viisaasti ja kannustavasti, mutta toivoisin niin kovasti, että onnistuisitte nyt vielä kaiken kokemanne jälkeen!

Keltsille kiitos listan päivittämisestä ja onnittelut (?) menkkojen alkamisesta. Toivottavasti ei tule mitään komplikaatioita ja pääsette uuteen yritykseen.

Yritän täällä hetken vielä pidätellä ja menen tekemään taas ovistestin ja läsäytän ihan muuten vaan kaupan päälle tulleen r.liuskatestin siihen. En tiedä yhtään missä mennään. (n)
Tiedän vaan sen, että palelee 24/7, poskia kuumottaa välillä ja tuntuu alkavalta flunssalta. Rinnat edelleen sivuista kaaritukien kohdalta arat. Kun ei olisi mikään influenssa.
Palataan parin tunnin sisällä, ihan varmasti laitan kuvia :D
 
Jee jännää Pirtsi, palaa pian! Mua ei ees palele. Tai palelee, mutta niinhän aina, kestän todella huonosti viileää. Tisseissä ei mitään. Sellainen juttu on ollut oviksesta lähtien, että aina kun istun pöntölle (muita istumisia en ole huomannut...), tuikahtaa vasemmalle aika ylös. Mikä lie revähdys...
 
Darniko kysyit teroista? Mulla ne nostaa lämmöt nopeasti 37 pintaan. Normaali on 36,2..

Pilvilinna. .höh :(

Maimei. .juu niin totta. Onhan nyt toki aikaa. Ja joo..olen tehnyt noilla ovistesteillä kaikissa raskauksissa "melkein plussan " ja r.testissä ollut sit haamu. Muuten niihin tulee läpi kierron jotain viivaa. Nyt pistin gonapeptylin joka vie lh ja fsh nollaan. .tosin niitä tuskin paljoa ole muutenkaa kun lääkkeet lyttää omat hormonit. Siksi tuo vitivalkoinen blankkotikku vähän vei fiilikset
 
Pirtsi tuu pian :)

Mulla tökkii puhelin joten nää viestit alkaa olla aika tynkiä.

Se "olo" puuttuu. Enää edes lääkkeet ei palella eikä väsytä. Kyl se pieni "kipeenä muttei kuitenkaan " olo on ollu joka kerta läsnä plussatessA vaikkei monta muuta klassisesti oo ollukaan.
 
Joo niin vähän aattelinki et terot saattaa lämmön nostaa.
Voisin itekki yrittää kuvia tänne laittaa mitenköhän onnistun (n)
Ihan vaan jatkoa ajatellen oon meinaa hirvee testi hullu, ovista hakiessa joka pissa reissulla testi mukana:whistle:
 
Joo, vähän sellainen "pitkät päällä"-olo. Nauran vaivautunutta naurua täällä yksikseni. Aina tämä oireiden ihmettely ja liian aikaiset testit.
Siis nythän on vasta kp 21 menossa, se ovulaatioplussa jäi matkan varrelle. Eli äärettömän aikaista, mutta kun oli niiiiiin kiva pitkästä aikaa tehdä testiä ja sitä sihrustellessahan menee montakin tuntia ihan heittämällä!

Tässä siis kaupan päälle saatu onestep, ovat näköjään uusineet testiä niin, että tuossa sinisessä lukee tuo Hcg. Ja millaiseksi tuo pinta testissä menikään!! :eek:

[URL]http://aijaa.com/iQGzn3[/URL]

[URL]http://aijaa.com/asoeHR[/URL]
 

Yhteistyössä