40+ so what wol.13

Mä en keksi mitään muuta syytä tähän ettei menkkoja kuulu kuin Royal geleet, vaikka niittenhän pitäisi nimenomaan tasapainottaa, eikös ? pari vuotta sitten kun söin niiitä, kävi samoin, eli kierto kesti silloin 36 päivää, nyt jo 35 ( normi 30-32 ) no ketuiks nyt kumminkin meni mun suunnitelmat ja laskelmat, harmittaa...no lempimisloma tekee kyllä joka tapauksessa hyvää, odotan sitä kovasti jo, viikko enää lomaan :)

Toivon kaikille meille plussatuulia, teille joilla jokin hoito en osaa mitään kommentoida, kun ei ole kokemusta, muuta kuin että tsemppiä !
 
Äh. Pitäs keskittyy koulutehtävää joka pitäs olla valmis ens vk loppuun. Ei mitään fiiliksiä. En saa todellakaan nyt itsestäni irti.

Jatko. Jatkuu. Saa nähdä. Lääkkeet loppuu ja menkat alkaa pv X. Jos jaksaa innostua niin saa mennä ultraan kp10 katsomaan olisiko mahdolisesti siirtoa omaan kiertoon. Mutta tiedän että ovista on tai ei aika harvoin ja useimmiten vasta kp21-23. Eli kaikkien kannalta huonoin vaihtoehto. Toinen blän on aloittaa sit välikierron jälkee letrot ja katsoa auttaisko se. Jos ei niin sit seuraavaan kiertoon vanhat tutut estrolaastarit.
Tai sitten kaivellaan muutama kk nenää ja kerätään voimia. En oikein tiedä vielä. Onneks ei tarvitse päättää.

Tsemppiä ja jaksuja täällä jokaiselle! Tuki oli kultaakin kalliimpaa <3
 
Mä en keksi mitään muuta syytä tähän ettei menkkoja kuulu kuin Royal geleet, vaikka niittenhän pitäisi nimenomaan tasapainottaa, eikös ? pari vuotta sitten kun söin niiitä, kävi samoin, eli kierto kesti silloin 36 päivää, nyt jo 35 ( normi 30-32 ) no ketuiks nyt kumminkin meni mun suunnitelmat ja laskelmat, harmittaa...no lempimisloma tekee kyllä joka tapauksessa hyvää, odotan sitä kovasti jo, viikko enää lomaan :)

Toivon kaikille meille plussatuulia, teille joilla jokin hoito en osaa mitään kommentoida, kun ei ole kokemusta, muuta kuin että tsemppiä !
LUMIKKI: Mulla on nyt ekaa kertaa nuo royalet, ja minusta tuntuu että mulla kierto lyhenee, nyt jo kp 10 ovis ilmeisesti??? Saattaa tulla lyhyt kierto tänne, ja ei kyllä ehditty hyödyntämään kun mies on just työmatkalla :(
 
Tammikselle täältäkin tsempit! Voi kun se viiva vielä ilmestyisi tikkuun. :unsure:

Tänään tuli soitto polilta eilisen hCg-kontrollista, arvo oli 6 eli vielä ensi viikolla kontrolloidaan. Tyhjennyspäivänä se oli 4700, siitä viikon päästä 75 ja nyt kaksi viikkoa ja yksi päivä tyhjennyksestä arvo oli tuon 6.

Pari päivää sitten tiistaina oli semmoiset ovislimat ettei ole tosikaan, mut en nyt sit tiiä onko se ovis edes mahdollinen kun tuota hCg:tä vielä on vähän veressä. o_O Odottelen nyt kuitenkin menkkoja saapuvaksi kuun vaihteessa ja jos ei tule, niin testailen sitten… Marraskuun kierto meneekin sit harakoille työreissujen takia. :cautious:

Mites MaiMei ja Pirtsi? Onko uutta rintamalla? :geek:
 
Meibijees. Juu ei se siitä enää muutu. Lopetin lääkkeetkin. Huomenna on virallinen testipäivä mutta ei se viiva siitä pomppaa enää yhdessä yössä, ja vaikka lääkäri yritti sanoa ettei hcg kaikilla näy niin en kuulu siihen "onnelliseen" ryhmään. Ja kuten myös totesi, jos se haamu nyt tulisi niin suurimmalla todennäköisyydellä alkio/sikiö olisi tuhoon tuomittu vaikka joku poikkeuksen poikkeuksen poikkeus olisi saanut plussaa pp15 ja synnyttänyt kaksoset. Minen jaksa enää. Noi lääkkeet tekee musta kohta vainaan. Nyt ne saa riittää.

Ja hei mahtava kuulla. Kyllä toi hchn suunta on tässä tapauksessa hyvä ja oikea <3 tsemppiä jatkoon!!
 
Tsempit kaikille piinailijoille ja halit kierron aloittajille :)

Täällä vuoto loppunut ja Kp 8 nyt meneillään :)

Mä jätin tästä kierrosta pois ne Geleet...mulle taitaapi aiheuttaa kierron lyhenemisen :( Huomasin vaan kun heinäkuun kierrossa niitä söin ja kierto jäi 24 päivään....viime kuun jätin välistä ja normi 28 päivän kierto ei mitään tuhrutteluja. Nyt näissä kahdessa gelee kierrossa alkaa tuhruttelu jo kierronpäivinä 24 ja pari päivää kestää ennen kunnon vuotoa ja siihen perään sit 7 päivän vuoto...huooh liki 10 päivää kaikkinensa kestää...en tykkää :cry:

Voisko olla ettei ne sovi mulle?? Mites muilla kokemuksia niistä??

 
Mulla geleiden kanssa oli ihan tavallisen normaalia, paitsi että ekasta gelee-kierrosta sain plussan.

Tääl on tissit vähän kipeytyneet eli samoin kuin viime kierrossa, menkkoja kohti mennään viime hetkissä. Enää vaan jännittää se, minä päivänä ne alkaa. Huomenna? Ylihuomenna? Vasta sunnuntaina? Kyl o jännää...

Ovistestejä muistin ostaa tänään, huomenna testaan semmoisen mielenkiinnosta. Hämää yhä se viime kierron plussatesti näillä päivilä.

Se olis kohta yk19, herranjumala.
 
Huomenta naiset!

Menkat piti alkaa keskiviikkona, ei ole alkaneet. Testit negoja. Yleensä kellontarkka kierto tosin nyt on kolmas kierto gelee royaleilla. Oireita on, tissit on ihan turvoksissa jne. Mutta tosiaan testit on negoja.
 
Huomenta ihanaiset :) mulla siis kierto venyi 35 päiväiseksi geleen kanssa, yleensä aika säännöllinen, pikkasen pitempi kierto 30-32 ollut jo monta vuotta. Ja sama kävi pari vuotta sitten, kun ekan kerran söin geleetä yhden purkin. Tosin muistin tämän vasta eilen aamulla, ja illalla sitten heitin loput n.10 kpl roskiin, ei ilmeisesti sovi mulle.

No minä olen nyt parhaani tehnyt lemmenlomaamme silmällä pitäen, ostanut hepeneitä, testannut ovista, hermoillut kun menkat ei ala ja todella paljon tehnyt aivotyötä. Lopputulos on se, että jätän tämän asian nyt " herran haltuun" ja aion nauttia lemmenlomasta ja miehestä ja kaikesta rennosti, kaikella on tarkoitus uskon minä. Ja toinen huomio, jonka olen tehnyt tässä muutamien viikkojen aikana kun olen näitä asioita oikeasti punninnut, on se, että rakastan miestäni ihan todella paljon, se on se tärkein juttu kumminkin (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Karoliina74
Mäkin laitan joskus jonkun kuvan. Eli ovistestin tein tosiaan, suhteellisen vahva se jälleen on, kukaan ei taida taaskaan osata kertoa että miksi. Tolla merkillä muistaakseni yleensä tulee jonkinlainen haamu aina, mutta noin vahva normaalisti 1-2pvää ennen ovista. Dpo14, ja menkat justiisa kolkuttelemassa oloista päätellen.

Tämä siis OVULAATIOTESTI! :)
 
Noniin MaiMei, ryhdistäydyit ottamaan kuvia meidän iloksi, hyvä hyvä!

Noista geleistä, minäkin lopetin ne, mutta siksi että pidensivät kiertoa.

Niin tosiaan Maikkuli, tajusin itsekin eilen illalla, että eihän siihen inseminaatioon enää pitkä aika ole!! Ensi kuussa jo, wow!
En tiedä miten se tosiaan sit kun ovulaatiosta ei tietoa, mutta se saa olla lääkärin ja hoitajien ongelma. Toinen sovellus ehdottaa marraskuun sunnuntaita ovispäiväksi. Sepä mukavaa. :rolleyes:

Noh, olen tehnyt testin tänään. Aika valkoinen mutta en mä siitä hätkähdä. Teen positiivisen testin viimeistään ensi keskiviikkona. Juu-u.(y)

[URL]http://aijaa.com/kVShyn[/URL]
 
Elotar, ei kai nyt sentään! Eiköhän ne vaihtele muutenkin. Ainakin mulla. Ennen oli todella kivuliaat kuukautiset ja nyt eivät enää niin kipeät, gynen mukaan kaikki ihan ok. Ne geleet muistaakseni vahvisti myös menkkakipuja? Voin olla väärässäkin.

Voi Esteri..Näinhän tässä tuppaa käymään että uuteen kiertoon joutuu. Ehkäpä meitä vielä onnistaa.

Mullakin alkoi tuhru eilen, viikko etuajassa?! Tein kyllä kovan lenkin, jonka jälkeen kohtua poltti. Tai sinne jonnekkin.

Mua alko mietityttämään tää netissä selailu työkoneella. Pomohan voi halutessaan kurkkia ilmeisesti, millä sivuilla käydään vaikka olisi ignito-tilassa?
Näkeeköhän ne nämä rekisteröitymiset ja kaikki? En meinaan halua, että mut yhdistetään nimimerkkiin ja minuun. Nää on niin henkilökohtaisia asioita, että edes omalle miehelle näistä puhu (kusitikut ja kaikki). Meillä on..noh, ilmeisesti vain minä joka toivoisi lisääntymistä ja ikä sallii vielä hetken yrityksen.

Puhelimella tämä kirjoittelu on ihan hirveetä ja nuo saakelin mainokset sotkee koko näytön,hidastaa ja hankaloittaa.
 
Ajattelin vain, että aika kummaa, kun tulee vain vuoto, muttei koske selkään, ei mahaan, ei turvota eikä mitään...

Kp 4. Ovistikkupaketti kolahti jo postilaatikkoon :D Siitä riittää kolmeen kiertoon. Kattoo sitten, että vieläkö jaksaa sen jälkeen tikuttaa vai heittääkö jo kirveen kaivoon lopullisesti.
 

Yhteistyössä