40+ so what wol.13

Mulla yksityisellä kaikki inssit tehtiin kyllä letrojen avustuksella ja pregnyl pistettiin kanssa joka kerta. Pregnylin laitto vähän vaihteli. Kerran mulla oli inssi pe klo 12, pregnyl laitettiin to klo 21 aikoihin. Toisella kertaa inssi oli 14:30 ja pregnylin pistin ed.iltana klo 18:50. Eräällä kerralla pregnyl laitettiin inssin yhteydessä (ivf muutettiin inssiksi kun vaan yks folli kasvoi).
(Yhdellä kertaa vatsa meni muuten aika sekaisin pregnylistä)

Mut siis yksikään inssi ei onnannut, joten ehkä noi pregnylit ei ollut optimaalisissa kohdissa (?)

Nii, ja vielä se, että ovistestiä tein vaan sen takia, ettei ehtis tuo ovis menemään ohi. Muutenhan tuon pregnylin pitäs (huom pitäs) irrottaa nuo follit. Ja tosiaan mulla nuo ultrat oli kp10-kp12, ja lekuri sitten ennusti, koska olisivat sen verran isoja, että olisivat kypsiä irrotettavaksi.
 
Viimeksi muokattu:
Hmm lueskelin tässä kaiken ohessa noita juttuja ja mua jotenkin hämää se että inssi tehdään nii myöhään. Tokikin toi pregnyl ei toimi samalla sekunnilla vaan viiveellä ja irrottaa sen muniksen ajallaan. Mutta esim sulla Äiti74 noi kuulostaa loogiselle, että ne simpat on tavallaan jo hollilla odottamassa kun munasolu irtoaa. Toi 36 tuntia kuulostaa itselle sille että ajoitus on liiam myöhään.
Onnistumiseen tietysti vaikuttaa tuhat ja kaksi asiaa ja aika monella toi inssi ei toimi syystä ja kolmannesta..jota kukaan ei tiedä. Jossain jenkkijutussa oli spekulointia jopa siitä että toi hcg piikki (pregnyl tms) aiheuttaa negatiivisia muutoksia limakalvon vastaanottokykyyn joillakin ihmisillä. Mut sit kuitenkin nii moni raskautuu sen avulla..että mene ja tiedä nyt sitten. Ei kannata lueskella liikaa :rolleyes::whistle:
 
Tammis, oon vähän samoilla linjoilla. Koskaan ei oo mulla mennyt yli 30h pregnylistä, kun on oviskivut alkanut. Jos siinä nyt vielä kauan odottelee inssin täytäntöönpanoa, niin munasoluhan on sitten jo kaput, kun simpat ehtii mukaan pippaloihin. Samaten tuo huomio pregnylistä saattaa olla ihan validikin. Minkäännäköistä kiinnittymisyritystäkään ei ollut noissa hoidoissa ikinä. Kerran saattoi olla kun kasvattelin sitä yhtä follia omatoimisesti lopuilla menopureilla, ja siinä tosiaan ilman pregnyliä ovis.
 
Googlettelin ulkomaan juttuja, niin vaikuttipa olevan yleistä, että letrojen käyttäjillä dpo:t pompsahtavat 17-18:aan. Olenpahan nyt viisaampi. Typerää, ettei tuotakaan iloa enää ole - ettäkö voisi olla toiveikas, jos dpo:t ylittyvät. Blaah blaah. Ja se aikahan on myös pahinta piinaa - vaikka tietty hyvä, ettei ole liian lyhyt luteaalivaihe. Ilmeisesti se syynä, että letrot kasvattavat isompia ja useampia isoja folleja, jolloin progesteronitasot pysyvät pidempään korkeampina.

Kylläpä käyttävät lyhenteitä englanninkieliset vauvantoivojat! Tokihan mekin, mutta hyö ihan jatkuvalla syötöllä! Ellei aiheesta tietäis mitään, niin ihan hepreaa :)

Eipä vuoda vieläkään, mutta punertaa vähän kummiskin. Alkaispa kunnolla huomenna, niin pääsis ohi siitä alusta taas. Oottamaan oviskipuja, jipiajei.
 
Kiitos valaisusta naiset! Kerrotteko vielä milloin niitä letroja sitten syödään? Eiks mulla pitäs olla ne jo kun on kp1?
Saa nähdä mitä tästä tulee, en tykkää siitä hutilointilääkäristä yhtään. Varsinkin kun tietämys on tämä, että itse saa palstalta ja netistä kyseskellä ja etsiä tietoa, vaikka jo silloin näistä yritin kysellä!
 
Kysymystä pukkaa tämmöiseltä ehkä-kohta-tjot-yritystä ehkä -ihmiseltä.. =D Mistä olette hankkineet ovistestejä? Toki tiedän että ihan lähimarketistakin saa, mutta kantsiiko ennemmin tilata netistä, onko parempi hinta-laatusuhde jne... ?
 
Onpas jännä, että sen kerran kun MINÄkin näen jotain Pirtsin tikussa niin silti alkaa menkat. Vois surkeus!! Mutta uutta kuukautta ja uusia kujeita kohti.

Mulla lienee kp 14 on festailtu ja nyt alkaa kohta olemaan odotusmode. Ovistikkuja uitin kp 10, 11 ja 13. Ehkä vielä tänään. Ei mistään tullut kunnon viivaa, ehkä se oli kp 12, jolloin unohdin. Varmaan tarttee vielä muutama pvä varmistella kamarin puolella..

Ei mulla muuta.
 
Heissan leidit :) hei mitä tarkoittaa termi " talllettelu" jota täällä usein käytetään ? ja kuinka aikaisessa vaiheessa ennen ovista se lempiminen pitää / kannattaa aloittaa ? eli siis kuinka monta päivää ennen ovista on jo hedelmällinen ? ja kannattaako mun ottaa nyt keskiviikkona influenssarokotus kun lempimisloma alkaa torstaina ( ja ovis on lomaviikon lopulla, ainakin toivottavasti )

terv.nimim. kyselyikäinen Lumikki
 
Lumikki1970: Olen aina itse ainakin ymmärtänyt tuolla tallettelulla juuri tuota lempimistä, eli talletellaan siittiöitä odottelemaan munasolua :)
Mulle on tullut joka vuosi rokotteesta pienet sivuoireet, eli vähän lämpöä ja kurkkukipua yms, joten hakisin sen rokotteen vasta loman jälkeen, jos teillä on silloin rokotuspäiviä tarjolla.

Eilen itkeskelin sitä aikaista uutta kiertoa kp 13, mutta vuoto jäi yhteen kirkkaaseen vuotoon, ehkä noin teelusikalliseen. Tänään taas ei mitään. Ovistestit ihan blankkoja, ettei johdu siitäkään, ja ovis oli kyllä kipujen ja limojen perusteella kp 10.

Maimei: Toivottavasti pääsette ryhmään, ja se plussa sieltä sitten tulee.

Pirtsille <3 ja muille, joilla uusi kierto taas alkoi
 
  • Tykkää
Reactions: Lumikki1970
zini73, mulla tuli tokalla plussakerralla loraus kirkasta verta dpo 6 ja sen jälkeen jonkun verran tuhrua...jälkeenpäin tulkitsin tuon kiinnittymisvuodoksi :) Sulla sitä olis tullut siis dpo 3. Aikaista toki, mutta ihan mahdollista, vai mitä sanoo raati?
 
Ompas zinillä jännä paikka, jospa se ois ollutkin tosiaan tuota kiinnittymisvuotoa? Toivotaan (y)

Ja Lumikille, juu, tallettelu on siis juurikin seksin harrastamista. Ovulaatio aika kaiketi on hedelmällistä aikaa puolin ja toisin, mutta lienee yleisenä suosituksena olisi "talletella" ainakin 2pv ennen ja jälkeen. Eli siis aika paljon. Tästä tulee myös Woodoon aivan mainio termi "fuckfest". :D Sitähän se on, periaatteessa siis 5 päivää ainakin täyttä jyystämistä

Tuohon rokotteeseen en osaa ottaa kantaa, kyllähän se jotain muutoksia elimistössä tottakai tekee, mutta hyvässä vai pahassa..jaa-a?

Toivelija, minä olen tilannut raskauskeijulta ovistestejä. Laadusta en osaa sanoa, luulen (ei siis ole faktaa) että tikku, kuin tikku näyttää kyllä sen LH-huipun. Ja niitähän ei sitten tehdä aamupissasta!
Ja joku muuten mietiskeli, jaksaako pidätellä sen 4h testiä varten, niin en minä ainakaan tietoisesti. Tietty sitten pakko jos ei pääse vessaan, mutta juon paljon vettä pitkin päivää ja 4h olis kyllä aika pitkä aika.

Soitin sinne polille. Aivan luomuna siis tehdään inssi, ei irrotusta ei letroja. Sitten sanoi, että jos alkaa inssit mennä kierron takia metsään (aina vkoloppusin) niin sitten otetaan letrot ja piikit?
Nyt piti varata ultra-aika kp11 ja pitää tehdä taas ovistestejä. Siitä lääkäri sitten katsoo johtofollin koon ja päättää milloin inssi tehdään. Eli siis ilmeisesti niitä aikoja saa tolleen parin päivän varoituksella. Näillä näkymin inssi ehkä 2.11!

Pelottaa vaan että se menee harakoille sen vkolopun takia. Noh joo, niinkun sanoin, usko ja toivo ei asian suhteen oli kovinkaan korkelalla. Ja voi arvatkaa sitä testien määrää sitten minkä aion tänne laittaa, hah! ;)
 
No sitten olis miehellä oikeita MacGyver siittiöitä :) ehdittiin nimittäin talletella vain kp 6 ja sitten mies lähti matkoille, joilta kotiutui tänään :) eli ei oikeastaan todennäköistä.

Mulla on nyt ollut välillä niitä rfsun ovistestejä ja välillä raskauskeijulta tilattuja halpiksia, ja minusta laatu on samaa kummassakin.

Pirtsille toivotaan arkipäivään sattuvaa ovista, että heti pääsette inssiä kokeilemaan
 
Voihan vuodot taas, pahoittelut uusista kierroista.

Täällä alkoi kirjaimellisesti kuiva kausi :mad: Nyt menossa tyhjennyksen jälkeen kp 22 ja ovisplussa (tai ainakin vahva viiva tikkuun) tuli perjantaina eli kp 18. Muutaman päivän on ehtinyt tässä hermoa kiristää. Oikea hormonihirviö, ei vois sänkyhommelitkaan vähempää kiinnostaa... :oops:

Nyt sitten odotellaan mitä tuleman pitää, kuun vaihteessa ollaan jo viisaampia. Joko alkaa uusi kierto tai sitten voi testailla.

Eilen kävin toivottavasti tällä erää viimeisessä kontrollilabrassa hCg:n suhteen, tänään soittelevat polilta tuloksia. Jospa se oliskin lähtenyt nousuun... :D Eipä taida ihan noin nopeasti lähteä, jos viikonloppuna olisi jotain tapahtunut. Ja tuskin on tapahtunut, ei ainakaan mitään tuntemuksia ollut. Tosin eipä ole ollut aiemminkaan... Tunnistan kyllä saapuvan oviksen merkeistä, mutta en sitä itse hetkeä.

Muoks. hCg-arvo oli eilen 3, joten ensi viikolla taas labraan. Haluavat seurata sen nollaan asti. Ke 14.10. arvo oli 6 ja ma 19.10. arvo oli 3. Eli joko laskee hitaasti nuo viimeiset rippeet tai sitten on käynyt nollassa ja on jo uudestaan nousussa... ;) Toivossa on hyvä elää, sanoi lapamato ja kuoli.
 
Viimeksi muokattu:
Tiistai 20.10.2015


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Tammityttö (39)................3...............40kp/ (hoitokierros menossa)
Minttu 71 (44)..................5..................31kp/30
Babez74 (41) ...............1.....................27kp/29
Kalabaliikki (39)...................................24kp/22-28
Zandi(40)........................2...............16/27(hoitokierros,PAS)
Virkki (39)........................2.................16kp/26
Woodoo(40).....................4..................15kp/24-26(letrot)
Zini76 (39)........................4..................15kp/26-28
C. rotundifolia (40)...........2................14kp/26-29
Pilvilinna74 (40)................6.................13kp/25
Jimima (43).......................2................12kp/28-30
KeltainenSeepra................2................10kp/26-28
Tupsu71 (44)...................4......................
Meibijees...............................................
elotar74 (41)...................3...................7 kp/27
Jelli75 (39)........................3.................7kp/26
Lumikki 1970 ( 45 ).............1...............6kp/30-32
Esteri1 (42)......................2..................4kp/
Pirunpelto (39).................1..................3kp/29-30
MaiMei (39) ....................2..................2kp/26(letrot)
Toivelija38 (38)................3..................2kp/28

Piinailupäivät:



MaiMei(39)............................dpo 18
Tammityttö (39).....................pp 13


Plussanneet: :love:

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Mileena74................(41) -9/15
SuloinenSalaisuus.....(40) - 10/15

2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014



Taustailijat:
Katjusmaaret (41)
Martza (44)
Tikru-78 (37)
Anuliini1975 (40)
Touhulan mamma (40) 3.
Glearblue (44)
Choco_brown (38)
hennamilla (38)
~lounakehto~ (41)
Leo Pardi (40)
Torvi (42)
ruutana (39)
Meibibeibi (44)
Hupsikka (?)
harrastoive (43)
hupiaelämään(40+)
mama na baba (42
Johanna75 (40

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


"All will be well as long as we do our best"
 
Viimeksi muokattu:
Zini, en päivittänyt sulle uutta kiertoa. Jospa oli vaan kiinnittymisvuotoa (y) Toivottavasti MacGyverit on treffanneet muniksen onnistuneesti!

Pirtsille pidän peukkuja inssiin! Toivon niin kovasti, että saataisiin nähdä vahvoja viivoja testeissä...

Niin vaan kierron puoliväli lähestyy täälläkin, Fuckfestit alkakoon :ROFLMAO:Tänään en ole ovista vielä testannut, mutta mukavasti on lähtenyt viiva vahvistumaan. Mulla siis yleensäkin tasaisesti vahvistuu pikkuhiljaa.

Vähän edelleen mietityttää se hCg arvo, että miksi sitä ei mulla seurata? Se viimeisin mitattu arvo oli siis 33, kolme viikkoa keskenmenon jälkeen. Voikohan tässä olla paikkakuntaisia eroja vai onko ne vaan unohtanut minut? Meibijeesille peukut pystyyn, että olisikin lähtenyt arvo uuteen nousuun!

Ovistesteistä: Mulla on käytössä rfsu:n testit. Prismasta olen ostanut semmoisen 14 kappaleen paketin. Oli muuten halvempi kuin 7 vastaavaa testiä toisessa kaupassa.
 
V
Zini, en päivittänyt sulle uutta kiertoa. Jospa oli vaan kiinnittymisvuotoa (y) Toivottavasti MacGyverit on treffanneet muniksen onnistuneesti!

Pirtsille pidän peukkuja inssiin! Toivon niin kovasti, että saataisiin nähdä vahvoja viivoja testeissä...

Niin vaan kierron puoliväli lähestyy täälläkin, Fuckfestit alkakoon :ROFLMAO:Tänään en ole ovista vielä testannut, mutta mukavasti on lähtenyt viiva vahvistumaan. Mulla siis yleensäkin tasaisesti vahvistuu pikkuhiljaa.

Vähän edelleen mietityttää se hCg arvo, että miksi sitä ei mulla seurata? Se viimeisin mitattu arvo oli siis 33, kolme viikkoa keskenmenon jälkeen. Voikohan tässä olla paikkakuntaisia eroja vai onko ne vaan unohtanut minut? Meibijeesille peukut pystyyn, että olisikin lähtenyt arvo uuteen nousuun!

Ovistesteistä: Mulla on käytössä rfsu:n testit. Prismasta olen ostanut semmoisen 14 kappaleen paketin. Oli muuten halvempi kuin 7 vastaavaa testiä toisessa kaupassa.
Varmaan on alueellisiakin eroja. Mulla seurataan sen takia, kun patologin vastauksessa ei löytynyt istukkakudosta. Mulle tehtiin siis MVA-imu tyhjennyksen yhteydessä ja löydös laitettiin patologille. Eivät siis pysty sulkemaan kohdunulkoista pois ennen kuin hCg on nolla. Itse olen sen jo sulkenut pois, vointi kuitenkin ihan hyvä ja vuotoja ei ole.
 
Tääl KP2 meneillään. En ehkä ota letroja tähän kiertoon. Enkä seuraavaankaan, koska silloin matkoilla, eikä miestä saatavilla oviksen aikaan. Jos sais normaaliaikaisen luteaalin ilman letroja. Nii ei sit menkat häiritsis matkaa liikaa. No päätän huomenna. Mut ainakaan tänään ei letroja vielä. Ehkä en siksikään niitä nyt halua, kun en tahdo turhaan syödä, jos mies taas iskee talletustilin kiinni.
 
Hellou leidit! Tää pitää taas ihan hiljaiseloa... Oon käyny lukemassa, mutta en oo jaksanu kirjoittaa mitään. Lokakuuko masentaa, mene ja tiedä. Vai puskeeko ikäkriisi, kun naamakaan ei aamuisin peilissä miellytä :eek:

Jyystöaika lähenee. Mikä nyt on, kp 8? Se pittää taas kohta alkaa tikuttamaan. Ja sen jälkeen naia nakuttamaan :LOL:

Joku oli kyselly ovistesteistä? Minä oon tilannut netistä jotain halpoja. Eiköpä nuo asiansa ajane.
 
Keskiviikko 21.10.2015


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Tammityttö (39)................3...............41kp/ (hoitokierros menossa)
Babez74 (41) ...............1.....................28kp/29
Kalabaliikki (39)...................................25kp/22-28
Zandi(40)........................2...............17/27(PAS 21.10)
Virkki (39)........................2.................17kp/26
Woodoo(40).....................4..................16kp/24-26(letrot)
Zini76 (39)........................4..................16kp/26-28
C. rotundifolia (40)...........2................15kp/26-29
Pilvilinna74 (40)................6.................14kp/25
Jimima (43).......................2................13kp/28-30
KeltainenSeepra................2................11kp/26-28
Tupsu71 (44)...................4......................
Meibijees...............................................
elotar74 (41)...................3...................8 kp/27
Jelli75 (39)........................3.................8kp/26
Lumikki 1970 ( 45 ).............1...............7kp/30-32
Esteri1 (42)......................2..................5kp/
Minttu 71 (44)..................5..................5kp/30
Pirunpelto (39).................1..................4kp/29-30
MaiMei (39) ....................2..................3kp/26(letrot)
Toiveilija38 (38)................3..................3kp/28

Piinailupäivät:

MaiMei(39)............................dpo 19
Babez74(41).........................dpo16
Tammityttö(39).....................pp 14
Zandi(40)..............................pp1

Plussanneet: :love:

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Mileena74................(41) -9/15
SuloinenSalaisuus.....(40) - 10/15

2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014



Taustailijat:
Katjusmaaret (41)
Martza (44)
Tikru-78 (37)
Anuliini1975 (40)
Touhulan mamma (40) 3.
Glearblue (44)
Choco_brown (38)
hennamilla (38)
~lounakehto~ (41)
Leo Pardi (40)
Torvi (42)
ruutana (39)
Meibibeibi (44)
Hupsikka (?)
harrastoive (43)
hupiaelämään(40+)
mama na baba (42)
Johanna75 (40)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


"All will be well as long as we do our best"
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä