40+ so what wol.13

Pirtsi :(!! Vähän fiilis että perästä tullaan..

Kalabaliikki. Mä joskus kysyin lääkäriltä sitä, että onko mulla munasolut (siis ne on mutta kuitenkin ) ihan romua koska ovis ln usein vasta kp20 jälkeen. Lääkäri sanoi, että tämä ei haittaa niinkään kuin se että ovis on hyvin hyvin aikaisin. Munasolu puhkeaa takuuvarmasti raakana ja hyvim nopea kasvu voi olla merkki viasta. Lisäksi limakalvo ei pysy mitenkää perässä. Sen vuoksi mitä lähemmäs mennään vaihdevuosia jotkut kierrot alkaa lyhetä merkittävästi.
Varmaan joku on toki raskautunu aikaisesta oviksesta, on mullaki kerran ollu kp11 ovisplus ja tulin raskaaks. Mutta kp7 kuulostaa hyvin aikaiselle. Tietenkään mahdotonta se ei ole, sitä en väitä. Tsemppiä <3

Peukkuja ovisplussalaisille!!!

Meillä.tuntuu vähän rassaavan suhdetta nää hoidot. Mä käperryn omaan kuplaan ja oireilen jännityksestä ja pelosta ja hormoneista. Mitään seksiä ei oo uskaltanu miettiä valovuosiin eikä sitä tee edes mieli. Ja mies on jotenki etäinen, ei halaa eikä pussaa vaikka se "riittäis" mulle. Mä niin rukoilen että tää onnistuis nyt että voisi sitten iäksi sulkea nämä hoitohommat omalta osalta.
 
Meibijees :( !halaus
Meillä vähän samat fiilikset. Eilinen meni riidellessä. Mies ei halua yhtään hoitoa enää eikä mitään raskauttakaan mieleellään. Nämä viimeisten vuosien hoidot ja menetykset on romuttaneet meidän suhdetta, mä käperryn liikaa näihin ongelmiin ja pettymyksiin ja valehtelematta viimeisen 6kk sisään meillä on ollu seksiä varmaan nippanappa se kuusi kertaa. Mies ei osaa lohduttaa ja mä taas suren yksin kaiken ja pidän kaiken kasassa. Kumpikin puolustaa omaa kantaansa ja näkee tilanteen eri kantilta. Mä niin että olen yksin rämpinyt nämä pettymykset ja hoidot ja hän taas kokee ett mä olen välinpitämätön ja kaikki ontuu eikä meillä ole enää mitään oikeaa ja puhdasta yhteistä. Ollut pitkiin aikoihin. Hän ei hyväksy selityksiä siitä että olen ollu 5 kertaa raskaana 6v sisään ja menettänyt vauvoja ja rämpinyt raskaat hoidot ja pettymykset. Imettäny, vuotanu ja ollu väsynyt. Ei..kuulemma ei ole mikään selitys.
Ehkä on vaan parempi olla hakkaamatta päätä seinään enää kertaakaan.
Riidan jälkeen surussani sorruin ja testasin aamulla herkällä testillä puhtaan negan. Ei edes kuivuttua mitään. Eikä ole kyllä fiilistäkään et se muttuisi.
 
Tammityttö, halaus täältä sinne. Ihan kuin minun suusta nuo sanasi. Me ollaan miehen kanssa niin eri aaltopituudella tällä hetkellä. Minä rämmin näiden menetysteni kanssa ja hän ei vaan käsitä mitä olen ihan jo fyysisesti kokenut puolen vuoden sisään. Ja minä en kuulema käsitä mitä hän on kokenut. Minusta tuntuu ettei meillä ole mitään yhteyttä tällä hetkellä. Niin paska fiilis, koko viikonloppu menny itkiessä ja valvoessa. Tämän lisäksi ihan saakelin rankka jakso töissäkin, musta tuntuu etten kohta oikeesti jaksa.
 
Oi Meibijees ja Tammityttö... surullista luettavaa (n) voimahalit teille molemmille....

On: Nyt olis kp 7 ja ajattelin piruuttani tehdä vähän testejä!!! No raskaustesti näytti oletetusti negaa mut mitä ihmettä ovulaatiotestissä kaksi melkein yhtä vahvaa viivaa.... ehkä aavistuksen verran haaleampi kuin toinen mutta ei paljoa:rolleyes: Vuoto on oikeestaan loppunut ei enää muutakuin hieman tuhrua..... voiko tää nyt olla joku km liittyvä juttu vai voinko oikeesti ovuloida nyt jo!!!! on kyllä tuolla alakerrassa sellainen olo että vois vaikka kellistää tuon ukon;)

hitsi kun saisin kuvan teille ihmeteltäväksi mut oon kyllä aika nolo tuohon hommaan....
 
Nuppu. Laita aijaan kautta. Lataat ja kopioit sen osoitekentän tänne :)!

Meibijees. No juuri näin. Huoh. Ehkä tää tästä mutta luulen että lapsenteko on meidän osalta taputeltu. En jaksa uskoa että haluaa hoitoja enää missään vaiheessa. Pitäs oikeasti alkaa elämään muutakin elämää kuin näitä hoitoja ja raskauksien yritelmiä mihin on mennyt elämästä aika iso lohkaisu.
 
Pikamoit maailmalta! Tänään onpi kp4, jos joku päivittää! Ja lisäksi voi päivittää mut virallisesti tähän klubiin kuuluvaksi eli 40 vee. Ilahduttavan synttärilahjan sain juuri kyseisenä päivänä, se oli kp1... Pienesti kaatuili maailma päälle. Omat murheet tosin unohtuivat nopeasti Pariisin tapahtumien vuoksi, ja etenkin, koska olimme itse siellä koko perhe juuri silloin! Aivan kamalaa. Nyt päästy pois onneksi.

MaiMei yk20
 
  • Tykkää
Reactions: Karoliina74
Tammis kiittää ja kuittaa kaikille tuesta.
Meidän tie oli sitten tällainen. Mä jään näistä hommista eläkkeelle, tiedän jo ettei tää tuuri enää tästä aamun negasta muutu.
Illan mittaan tuli kaikki klassiset negamerkit, palelu on poissa, hikoiluttaa ja maha on kuopalla. Lämmöt romahti hikoilun myötä. Juuu..voi olla normaalia mut mulle ei. Mies saa mitä haluaa, onpahan vapaampi kulkemaan. Ei enää vauva-arkea ja lisääntynyttä väsymystä. Ei enempää rahanmenoa tämän järkyttävän laskun jälkeen.
Mä olen pettynyt ja surullinen. Epäonnistuja. Mut..Kaipa se elämä jatkuu ja yllättää toivottavasti jossain muussa asiassa. Onneksi on nuo kaksi elämän iloa, harmittaa vaan ettei nämä asiat ole olleet koskaan omassa valinnassa.

Halipusut kaikille vanhoille kanoille!! Kyllä täältä Gaussin käyrän mukaan joku aina onnistuu kun joku toinen tippuu <3
 
Voi Tammis missä pyörityksessä oletkaan ollut, mutta missään nimessä et ole mikään epäonnistuja vaikka nyt siltä tuntuisikin. Nyt ja vielä pitkäänkin tuntuu varmasti että se yksi kauan kaivattu lapsi olisi täydentänyt, mutta olet varmasti mahtava muutoinkin. Toivottavasti pian pääset yli ja osaat nauttia elämästä ilman jatkuvaa pohdintaa hoidoista, lääkkeiden, ultrien yms aikatauluista. Ihan hirveästi voimia tuon ylipääsemiseen! Ja mistä sitä tietää vaikka jonkun kuukauden jälkeen tulisitte vielä toisiin aatoksiinkin, kun olette saaneet kuvionne taas yhteen sovitettua.

Meibijees, harmi että teilläkin on sukset käyneet ristissä. Toivottavasti tekin pääsette yli tuosta ja löudätte yhteisen sävelen minne asian kanssa matkaatte.

MaiMeille onnittelut. Sekä synttäreistä että ehkin nahoin kotiutumisesta. Pahoittelut uudesta kierrosta, toivottavasti tämä kierto olisi se odotettu.

Babez, mitä sinne kuuluu?
 
Onpas täällä ollut rankka eilinen! Tammis ja Meibbari, halauksia. Kyllä hoidot on rankkoja parisuhteelle. Samoin kuin keskenmenotkin. Et kai sä meitä nyt ihan kokonaan jätä? Sä oot kuitenkin meidän asiantuntija näissä asioissa!

Maimei, onnea!

ON: olisiko tänään dpo5. Mitään oireita ei ole raskautumisesta, eikä mistään muustakaan. Kohti uutta kiertoa siis ja gonaleita. Montakohan tällaista luomuyritystä vedellään ennen inssiä?? Vaikka eipä sekään taida mikään taikakeino tähän asiaan olla. (n)
 
Onpas täällä marraskuisen harmaita kuulumisia :confused:

Monta päivää jäänyt väliin, niin en ole nyt ihan perillä onko kellään ollut haamuja tai muuta jännättävää...

Virkin kanssa samoissa mennään: dpo 5, aika matelee ja vahva usko, että yk 15 sieltä kohta tulee ryminällä
 
Huhhuh, rankkaa on mutta nyt on vauvanalut laitettu sopivalla ahkeruudella sisuskaluihin.
Ei auta kuin jännittää taas sen pari viikkoa. Tosin, lyhythäntuo kierto on nykyään, taitaa viikko riittää. Mutta kyllä ottaa kunnon päälle tällanen jyystö..

Parisuhteelle taitaa talonrakennus ja lapsettomuushoidot olla ne perinteisimmät eron syyt. Vaikeeta on. Meillä tämä lapsensuunnittelu ei juurikaan suhdetta rassaa, 20 v on jo kateltu toisiamme niin ei se tässä muutu. En tiedä voiko talonrakentamista varsinaisesti verrata lapsettomuushoitoihin, mutta aikoinaan kun alettiin rakentamaan niin sovittiin, että vaikka kuin vituttais ni rakennetaan ja muutetaan ja sit mietitään. Se piti, välillä vitutti kyllä ja rankasti mutta ei riidelty juurikaan matkan varrella. Tosin siinä ei tarttenut bylsiä kesken kaiken.. Tsempit kaikille parisuhteen kanssa pohdiskeleville.


Oon ens kesää ja lomaa jo pohtinut. Yritän ajatella, että JOS en tule raskaaksi niin onpahan edes kiva loma tulossa. Mutta oispa silti kivempi olla raskaana.. Tsempit tähän viikkoon kaikille!!
 
  • Tykkää
Reactions: elotar74 ja Zandi
Tammityttö ja meibijees iso virtuaalihalaus...Tammitytön viestiä lukiessa tuli ihan itku :cry: sinulle jos kenelle olisin sen plussan suonut :love:

Maimei onnea hurjasti :)

Omaa napaa...ovisplussa oli lauantaina ja oikean puolen munasarja kivut eilen iltapäivällä...talletukset lauantaina iltapäivällä :p ...niin kauheat oviskivut et meinas järki lähteä...siis ihan kamalaa...eipä juuri pystynyt kun kaksinkerroin olemaan :unsure:
Onkos se siis Dpo 1 tänään? (y)
 
Onpas melkoinen movember blues täällä...

Tammis - sä olet niin mahtawa tyyppi ja kaikkien meidän tietolähde ja tukipilari - sulle toivoisin nyt sellaista yrittämisen lopettamisen jälkeistä onnenpotkua - niinhän sitä useilla on käynyt että kun vapautuu yrittämiseen liittyvästä stressauksesta - käykin se ihme. Jaksuhalit!

Ja Meibijeesille myös.

Ja Maimeille synttärionnittelut ja tervetuloa varttuneiden joukkoon. Aika hurjaa että olit juuri nyt Pariisissa - samalla tuurilla nyt paksuksi!

Elotar - en muista enää miten noi meni - mutta sen että piti olla mitattuna sekä amh arvo että fsh.

Pilhilinna - onnittelut ajoituksen onnistumisesta ja pistähän tuntemuksia tulemaan! Toivotaan parasta.

Virkki - ei tollasia luomukiertoja tartte olla vuoden yhtäjaksoisesti yrittäneillä yhtäkään, eikun inssiin vaan - ellei luomukiertojen yhteydessä tehdä kierron mukaisia tutkimuksia. Olikos teillä jo selvitetty missä voisi olla haasteita? Sehän vaikuttaa myös hoitosuunnitelmaan.

Woodoo - toi on niin totta - ja jos ootteswlvinneet talon rakentamisesta
, niin sitten kyllä tästäkin proggiksesta. ja noi lomat kyllä tuo hyviä fiboja.

Kyllä tää lapsettomuus hoitoineen ja toiveineen on on kyllä niin rankkaa ja syö parisuhdetta. Teidän tekstit kuulosti kyllä tutulta.. ja kun siihen lisätään vielä vaativa työ - niin avot, jo on cocktail valmiina. tsemppiä meille kaikille tämän ikävän välivaiheen läpi.. kyllähän se tosiasia kuitenkin on että me naiset tässä eniten kärsitään kun se kaikki "kokeilu" tapahtuu meidän kropassa.

Zandi - tänne kuuluu töitä, jitka on imaisseet mut mukaansa... ja joskus 19-23. 11. Voisi testailla. En nyt muista mikä dpo tai kp on menossa - mutta kkset pitäis joskus ensi vkon puolella alkaa jos on alkaakseen. Mitään tuntemuksia ei ole - ei kiinnittymis tai mitään muutakaan. Tässä kierrossa oli ekaa kertaa ne letrot käytössä ja kp 10 oli ultra jossa oli jo yli 2cm johtofollikkeli. Viime vkolla oli se lapsettomuuspolilla käynti. Kromosomeissa eikä hyytymistekijöissä ei ollut mitään vikaa. Vain vanhuus vaivaa ja sitä myötä kohonnut km riski. Oli käynti ihan yhtä tyhjän kanssa.

Haluan seuraavasta kierrosta kyllä yksityiselle - mutta ans kattoo ensin miten tässä lopulta käy. odottavan aika on pitkä..

Toivotaan kaikille niitä pirun plussatuulia!! Kuten tammiskin sanoi, joku aina onnistuu!
 
Plussatuulia tänne. Toivottavasti mahdollisimman moni onnistuu. Mun testit olivat valitettavasti oikeassa.
Mut voi siirtää/poistaa listoilta osastoon minne pelipaidat jäädytetään. Katsotaan jaksanko käydä katsomassa kuulumisia tai kommentoimassa.
Oli ihana kuumeilla ja toivoa. Mies ei enää halua mitään yritystä, kuulemma koko suhde on menossa harkintaan. En siis menetä vain raskautta tai vauvoja. Menetän kaiken mihin uskoin nämä vaikeat vuodet.
 
Voi Tammis - tuntuu todella pahalta puolestasi ja toivon sydämeni pohjasta asti, että pääsette tästä laakson pohjasta vielä miehesi kanssa ylös - nauttimaan siitä mitä teillä jo on. Muistathsn pyytää apua - ja ottaa sen vastaan. Teillä on paljon menetettävää, joten kaikki keinot käyttöön. Lapsettomuus on kamala asia joka tosiaan vie fiilikset, uskon silti että teidän sinnikkyydellä teillä onmahdollisuuksia säilyttää perhe js parisuhde. Kaukohaleja huipputyypille! Ja kkaikkea hyvää jatkossakin!!
 
No huh, huh Tammis! Siellähän on isäntä kunnolla avautunut. Tuntuu kamalalta, että viime vkolla tehtiin vielä siirtoja ja nyt on tuollaiset puheet. Halauksia! Jospa tilanne rauhoittuu, kun aika kuluu.

Zini, millon testataan?? :rolleyes: Mulla ei kyllä ole tärpännyt. Ei ole mitään tuntemuksia, mutta ainahan voi testin tehdä.

Babez, meillä ei ole missään muussa vikaa kuin iässä. Tutkimuksia on tehty ja mitään ei ole löydetty. Tosin viimeisimmän kmn jälkeen limis on ollut ohuehko. Jokaisesta hormonikierrosta on kehittynyt kaksi isoa folliakin. Kai ne on pelkkiä kuoria sitten.

Zandi, ihanaa kohta ultra. Onko sulla tuntemuksia?

Woodoo, peukut pystyssä sinulle sinne! Kohta testaillaan!

Kuulin juurikin, että 43-v kaveri on raskaana ja odottaa esikoistaan. Ihan mahtava uutinen! Olen iloinen hänen puolestaan ja kyllä se luo uskoa meille muillekin!
 

Yhteistyössä