40+ so what wol.13

Kiitos kiitokselle!

Miten minusta silti näyttää, että lista on todella lyhyt jotenkin? Onko niin moni meistä plussannut vai hävinnyt vai onko mulla silmissä vikaa?

Ja niin totta, meitä palstalaisia on kohdannut joku kaamosmasennus sekä epäonni. Onneksi muutamat pääsi "pakoon" täältä onnellisella lopputuloksella. Saas nähdä, vieläkö täällä roikkuu sitten 45- vuotiaana vieläkin haahuilemassa.

Odotamme edelleen tietoa siitä ivf-hoidosta. Ei ole kuulunut mitään mistään, odottavan aika on niin pitkä. Kun tietäisi edes, onko odotusaika 3kk vai 9kk.
Ehkä hyvä ettemme tiedä. Luulen,että joutuisin keräilemään vähän itseäni, jos meille nyt sanottaisiin, että hoidot alkaa syksyllä 2016. Olisin silloin jo taas lähempänä 41v.

Listan mukaan on monta ladya piinailemassa, nyt tsempit teille, että joku saisi jouluplussan :barefoot:(y)

Ja kaikesta huolimatta, ihanaa joulun odotusta. Tulis vielä sitä lunta, niin kohta voi kääriytyä viltin alle juomaan glögiä ja kantaa koko 8kg:n kinkku kainalossa olkkariin ja pysyä siellä joulupyhien ajan :p
 
Vai että plussan häive, kuvia ja lisätietoa odotamme!

Mutta kyllä on hiljaista täällä. Itsekin olen töiden kanssa niin jumissa että huhhuh, ehkäpä muilla sama tilanne?

Kyllä kierrot rientää tiktak aika loppuu.. Kohta on oikeasti vuosi tahkottu ja ihan oikeasti kyllä se vissiin vuodessa yleensä tulee jos on tullakseen. Hienoa meillä on se, että elämä on niin hirveetä härdelliä että ei ehdi suremaan. Välillä katselen pienintä ja mietin, että tuossa ne nyt on, että tuokin on kohta jo iso. Mutta aikansa kutakin..

Tuhruja odottelen, taas mennään kp 21 jo ja aika usein näinä päivinä töhnat alkaa. JA taas mennään uuteen kiertoon.. Ja pian ollaan seuraavassa ja seuraavssa ja.. Sitten loppuu leikki.

Mutta leikitään niin kauan kun leikit tuntuu hyvältä. Tsempit ja terkut kaikille!!
 
Täällä on kyllä oikeasti surkean hiljaista - senköhän takia kaikille meinaa vetää mieltä matalaksi, kun ei saa täältä innostusta, toivoa ja motivaatiota :p

Tiktaktiktak, kello käy. Niin sitä henkselit paukkuen alkusyksystä kuvitteli, että raskaus alkaa simsalabim! tosta vaan. No nähtävästi todellakin tarvittais nyt jotain taikaa tähän hommaan.
Toivon vaan, että se toissailtainen alavatsa-selkäkipu oli oire oviksesta. Muita oireita ei ollut, eikä niitä tikkuja. Turneeväsymys iski, eikä eilen illalla jaksanut enää jyystää :rolleyes: vaikka varmaan olisi pitänyt.

Jouluhommelit painaa päälle ja on kai nämä palkkaduunitkin hoidettava. Kiirettä pittää, mutta kyllä mää käyn täällä välillä kurkkimassa, että mitä muille kuuluu :)
 
Morjens !!
Kiirettä pitää täälläkin, käyn kyllä aina kurkkimassa toisten kuulumisia mutta tosiaan kovin on hiljaista ollut.
Ihan pihalla oon tän kierron vaiheista, puolivälissä kai suunnilleen mennään, mutta ei mitään hajua onko ovis menny jo vaiko vasta tulossa tai sitten ei kumpaakaan :confused: tikkuja ei tähän kiertoon ole, tuntemusten mukaan luulin jo oviksen olleen viime vkonloppuna, mutta eilenpä taas jomotteli ja vihloi aika lailla ja kovin on kosteat kelitkin vielä :D talleteltu on ahkerasti, ja kai se on vieläkin vaan jaksettava jyystää varmuuden vuoksi, ettei sitten ainakaan sotureiden puutetta ole tuolla alakerrassa :ROFLMAO:
Tsemppiä kovasti kaikille toivottelen, ja plussatuulia puhaltelen.
 
Hei, tässä kuva haamun haamusta eiliseltä. Jotain on, mutta niin oli vuosi sitten myös ja loppui ihan alkuunsa. Ei mitään tuntemuksia, joten en oikein usko... Vähän jännittää kyllä. Varsinainen testipäivä olisi ensi su ja maanantaina soitto hoitopaikkaan. Lääkäri ei suosittele meille enää hoitojen jatkamista tämän jälkeen, yritystä takana neljä vuotta ja täytän ensi kesänä 41v.tikkukuva.jpg
 
Heippa!

Tinkeraq kyllä on selvä viiva mun silmääni. Teepä huomenna uusi testi ja katso, onko vahvistunut!

Hiljaista on kuin huopatossutehtaalla. Itsellä jo kp4. En ehtinyt ahdistelemaan edes tässä kierrossa, kun jotenkin sen taas vaan arvasi. Taitaapi olla niin, että tämä vanha kana ei enää muni, vaikka kuinka AMH olisi vielä suht hyvä. Jotenkin luovuttanut olo! Tämä kierto on nyt hormonivapaa-jee! Voi ihan rauhassa elää ja juoda jouluviiniä. Tammikuussa taas klinikalle.

Kurkin kuulumisia ja toivon plussia. Jospa jollekin tulisi jouluylläri!
 
Mä kyllä uskon lomailun voimaan tässäkin asiassa, kun on rennompi ja levänneempi niin hedelmöityskin tapahtuu helpommin + jaksaa jyystää enempi ;)

Viime kesän jälkeenkin oli hyvä plussakertymä loman jäljiltä, vaikkakaan kaikki ei päässytkään etiäpäin!

Eli joululomalle rennon reipasta yrittämistä kaikille, jos päivät sattuu sopimaan punaviinin ja suklaan nauttimisen lomassa! <3

T. nimim. lomalla napsahti Karo ja bebe 23+3 :)
 
  • Tykkää
Reactions: Babez74
Karoliina samaa mieltä:)... viimeksi syksyllä lomalla ja heti tärppäs.. tuli kylläkin kesken jo ihan alussa.... Nyt alkais huomenna pari viikon joululoma ja just tärppipäivät osuu kohdalle:whistle: ens viikon aikana... joten meneekin sitten tämä joulu "tosi toimissa"

Nuppu73 ja kp8
 
  • Tykkää
Reactions: Karoliina74
TORSTAI 17.12.2015


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Joyzy (41).................................................35kp/28
Minttu71 (44).......................5...................33kp/30
Virkki (39)........................2........................27kp/26
Babez74 (41)...................1.......................23kp/29
KeltainenSeepra................2.....................23kp/26-28
Pilhilinna-74 (40)..............6.......................22kp/27-28
Woodoo (40)....................4......................22kp/24-26
Koivutar75 (40)................3.......................21kp/23-27
C. rotundifolia (40)...........2.......................17kp/26-29
Minzi (38)..........................3......................16kp/27-29
Leijis (43)............................2.....................14kp/28
Elotar74..............................3.....................14kp/26-27
MaiMei (40)........................2......................10kp/26
Meibijees (37)......................2.....................9kp/32-34
Jimima (43).........................2......................9kp/28-30
Kalabaliikki (39)...........................................8kp/22-28
Nuppu73 (42)......................5......................8kp/29-34
Pirunpelto (40)...................1........................6kp/28
Esteri1 (42).........................2.......................5kp/
Athina (41).........................6........................2/28-30


Piinailupäivät:

Joyzy (41)...............................dpo 21

Plussanneet: :love:

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Mileena74................(41) -9/15
SuloinenSalaisuus.....(40) - 10/15
Zandi..................... (40) - 10/15


2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014



Taustailijat:

Toiveilija38
Zini76 (39)
Jelli75 (40)
Tammityttö (39)
Katjusmaaret (41)
Martza (44)
Anuliini1975 (40)
Touhulan mamma (40) 3.
Glearblue (44)
Choco_brown (38)
~lounakehto~ (41)
Leo Pardi (40)
Meibibeibi (44)
harrastoive (43)
mama na baba (42)
Johanna75 (40)
Lumikki 1970 ( 45 )

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Hei Leidit pitkästä aikaa

Tinkeraq, kyllä minä tuossa ihan selvästi viivan näen! Peukut pystyyn, että olisit onnistunut :)

Täällä olen viettänyt hiljaiseloa. Tässä kuussa raskautumisen mahdollisuus käytännössä 0, joten mitään jännitettävää ei ole. On ollut aika helpottavaa olla ajattelematta mahdollista raskautta koko ajan, joten ihan hyvää tekee tällainen kierto.

Lupaan yrittää hoitaa oman osani listan päivittämisestä, kunhan taas palailen aktiivisemmin palstalle.

Mukavaa joulunodotusta kaikille! Toivottavasti uusi vuosi tuo jokaiselle meistä sen, mitä eniten toivomme!
 
Täällä kp2 ja toiveikkaalta näyttää enemmän kuin moneen kuukauteen, nyt jopa tarvitsen sidettä ennen pärjäsi ilmankin. Ostin 2 pakettia pc ovis testejä, soitin gynelleni joka sanoi että katsotaan pari kuukautta, jos ei ovulaatiota löydy tikuttamalla niin tehdään kuukautiskierron kartoitus. Hope hope :) tammikuussa aloitan clomit. Mies matkoilla seuraavan H-hetken,joten säästän kaiken toivon seuraavaan kertaan :) Ihanaa lukea teidän juttuja, helpottaa kun tietää ettei ole yksin tämän asian kanssa. Huomenna viini lasilliselle ystävän luo, vielä on mahdollista.
 
Heipat kaikille ja suurkiitokset Pirtsilleja muillekin ihanaisille jotka päivittää listaa. Minulla valitetravasti ollut teknisiä ongelmia aina tämän editorin kanssa - joten lupaan pysytellä kaukana listan sotkemisesta..
Sen ja töiden vuoksi hiljaiseloa. Käyn kyllä aktiivisesti kurkkimassa listaa ja kun editori mahdollistaa, niin kännyllä laittamassa terveisiä.
Tänne ei ihmeempiä kuulu, ovis oli ja meni, ei päästy kuin kerran hyödyntämään tilannetta. Ei mitään tuntemuksia missään paitsi keltarauhasjuilintaa. Kkset alkais jouluvklna, mutta toivotaan jouluylläriä. Tuntemukset kyllä viittaa päinvastaiseen.

Kaikille ihanaa joulun odotusta!! Palaillaan!
 
Terve. Tinkerillä selvä plussa, toivottavasti pysyy!!


Mulla mennään taas sillai vessapaperia suurennuslasilla katsoen. Kierto on tosin vakiintunut 27 pvää, jos joku jaksaa saa korjata listaan. Eli välttämättä ei töhnää vielä tule. Tulee kun tulee, punaviiniä olen jouluksi rohmunnut, voi sitten suruun maistella.

Ja hei se mun mahakramppi olikin lihasperäinen. Ei liittynyt siittiöiden soidinmenoihin mitenkään.. Olen eksynyt supersporttisen työkaverin pakottamana kuntosalille ja kun teen hänen (triatlonistin) ohjelmaa niin ilm lievästi ylipainoselle se on aika paljon. Joutu viimeks jättää vatsalihakset kokonaan kun tuntu että taju lähti kun vihlo lihaksesta. Selkeästi tietyissä liikkeissä huomas, eli lihaksessa oli. Nyt on rauhottunut kun jätin lihakset rauhaan. Tiistaina taas revitään!! Olen iloinen että supersporttinen työkaveria mua tsemppaa.

No mutta ei kai tässä muuta, jännää joulunaikaa kaikille!
 
Kiireen keskellä täälläkin mennyt pari viimeistä viikkoa, mutta nyt alkoi loma :LOL: Tänne palstallehan näyttää plussaa pukkaavaan, peukut pystyssä Tinkeraq! Toivottavasta tästä tuuli kääntyy koko palstalle!! (y)

Täältä ei odotettavissa mitään uutisia. Ovis oli ja meni, tai ainakin tuntemuksista päätellen, mutta ukko on ollut reissussa - joten tämä meni ohi. No, punaviiniä on tännekin hankittu jouluksi.

Oikein hyvää joulun odotusta kaikille!
 
Hyvälle kuulostaa, Tinkeraq, toivotaan täälläkin, että plussana pysyy :)

Täällä on taas ollut menkkajuilia jo usean päivän.. Se on vetänyt vähän hiljaiseksi (ja alamaihin).. Mulla usein alkaa nuo juilimiset jo melkein viikkoa ennen menkkoja, tylsää....
Bongasin vielä kunnon ovisplussankin tässä kierrossa, ja se päästiin hyödyntämäänkin (meillä ei ihan hirmu usein tuo peitto heilu, kun illat ollaan niin väsyjä, joten tuosta olin tyytyväinen..:unsure: ). Mutta samalla tuli hieman tuhrua..?! En tiedä mistä johtui.. Vähän säikähdin, mutta jäi siihen. On minulla tullut joskus todella satunnaisesti jotain välivuotoa tms., mutta hyvin harvoin. Liekö tuo sellaista.. Joskus epäilty endoakin, tai yksi lääkäri totesi, toinen kielsi. Tiedä sitten noista. Ikäkin tekee varmaan muutoksensa..

Mutta koitetaan olla vaipumatta ikäviin mietteisiin: Samaa mieltä edellisten kanssa, että loma ja rentous vaikuttavat kyllä positiivisesti (kirjaimellisesti :))

Rentoa ja positiivista joulun aikaa ja uutta vuotta kaikille :love:
 
Onnea matkaan kaikille! Olette mielessä vaikka en enää täällä pörrää :unsure:
Toivottavasti vielä tulisi yllätysplussia tälle vuodelle!

Koivutar. On ihan normaalia että esim oviksen aikaan tulee välivuototuhru. Liittyy estrogeenin laskuun oviksessa. Olen yhdrn ainoan kerran itse bongannut sellasen ja siitä tulin myös raskaaks. Tässä kierrossakin oli samaa tuhrua ja muutama pv sitten uudelleen ruskea lima (sori) ja uskon et nää kyllä liittyy siihen että mulla ei tällä hetkellä ole kaikki kohdallaan tuolla alhaalla. Toki vuodot voi liittyä endoon tai adenomyoosiin joka voi tulla pelkästään iän mukana mutta uskon ovisteoriaan esim sun kohdalla.

Mua vähän harmitti miehen kommentti siitä että eikö mulle nää kaksi riitä ja enkö ole koskaan tyytyväinen (liittyen hoitotoiveisiin ).(n) Sanotaanko vaikkapa 1 tai 6 lapsen äidille että sulla ei oo oikeutta vauvakuumeilla, olisit nyt vaan tyytyväinen mitä on :unsure:hän myönsi että on jäänyt kakkoseksi kaiken tän kanssa, lapsey ja hoidot on syönyt parisuhdetta. Ei halua enää ottaa riskiä siitä että taas ollaan samassa kaaoksessa uusien hoitojen kanssa. Ja oikeastaan nyt vasta ymmärtän..niin monta vuotta eletty kalenterin ja hormonien kanssa että se luova ja spontaani seksi ja kahden aikuisen salainen maailma on kadonnut. Nyt koetetaan paikata tätä ettei menetetä toisiammekin.

Halauksia! Pitäkää huoli myös suhteestanne. Miehet ei aina puhu eikä kerro..nämä asiat ajaa meidät naiset helposti omaan kuplaan eikä edes tajuta sitä.. kuvitellaan herkästi että seksi kerren kuussa saunan jälkeen tai jyystö ovisaikana pitää kaiken kasassa. Eihän näin kaikilla tietenkään oo ja miehet on innoissaan mukana tossa projektissa mutta..no .. ymmärrätte varmaan . Meilläkin mies avautui VASTA nyt, näiden yritysvuosien jälkeen vaikka luulin että kaikki on todella hyvin <3
 
LAUANTAI 19.12.2015


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Joyzy (41).................................................37kp/28
Minttu71 (44).......................5...................35kp/30
Virkki (39)........................2........................29kp/26
Babez74 (41)...................1.......................25kp/29
KeltainenSeepra................2.....................25kp/24-26
Pilhilinna-74 (40)..............6.......................24kp/27-28
Woodoo (40)....................4......................24kp/27
Koivutar75 (40)................3.......................23kp/23-27
C. rotundifolia (40)...........2.......................19kp/26-29
Minzi (38)..........................3......................18kp/27-29
Leijis (43)............................2.....................16kp/28
Elotar74..............................3.....................16kp/26-27
MaiMei (40)........................2......................12kp/26
Meibijees (37)......................2.....................11kp/32-34
Jimima (43).........................2......................11kp/28-30
Kalabaliikki (39)...........................................10kp/22-28
Nuppu73 (42)......................5......................10kp/29-34
Pirunpelto (40)...................1........................8kp/28
Esteri1 (42).........................2.......................7kp/
Athina (41).........................6........................4/28-30


Piinailupäivät:

Joyzy (41)...............................dpo 23

Plussanneet: :love:

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Mileena74................(41) -9/15
SuloinenSalaisuus.....(40) - 10/15
Zandi..................... (40) - 10/15


2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014



Taustailijat:

Toiveilija38
Zini76 (39)
Jelli75 (40)
Tammityttö (39)
Katjusmaaret (41)
Martza (44)
Anuliini1975 (40)
Touhulan mamma (40) 3.
Glearblue (44)
Choco_brown (38)
~lounakehto~ (41)
Leo Pardi (40)
Meibibeibi (44)
harrastoive (43)
mama na baba (42)
Johanna75 (40)
Lumikki 1970 ( 45 )

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Moro,

kuumeilin tällä palstalla parisen vuotta sitten, ja plussa pärähtikin syksyllä 2013. Taapero on nyt vajaa 2v., ja niin vain kävi nyt syksyllä, että huomasin olevani taas raskaana. Suunnittelematon juttu, ehkäisy petti, ja kaiken huipuksi seksiä oli tasan kerran ns. mahdollisina päivinä tai edes niillä main. Mulla siis ikää 41v. eli ihan reippaasti. Alkujärkytyksen jälkeen olen kyllä iloinen ja onnellinen tästä ylläripylläristä, mutta ihmettelen kyllä, että miten voi mennä niin, että kun edellistä yritettiin, niin ei meinannut millään natsata, ja sitten käykin vielä näin, ja tässä iässä. Eli älkää menettäkö toivoanne (vaikka itse edellistä yrittäessä heitin kirveen kaivoon kuukausittain, sen myönnän), se on ihan mahdollista raskautua kypsässäkin iässä, näköjään joskus natsaa vaikka olisi ehkäisyäkin :D Pidän peukkuja teille kaikille, ja toivon, että jokainen saa sen nyytin syliinsä.

O ja ylläripylläri 21+3
 
Ny kp 11 ja tikutus alkoi eilen... haalea vaalea viiva eilen, tänään jo vahvempi(y) on kyllä olokin sellainen että kohta se ovis on...

Yksi kierto nyt odotettu km:n jälkeen ja nyt alkaa tosi toimet;) Gynen mukaan kaikki pitäisi olla kunnossa.... joten ei muutakuin raskautumista yrittämään.

Tsemppiä kaikille ja kyllä niitä plussia kohta alkaa pärähtelemään,,, niin ja ihanaa joulun hössötys aikaa kaikille:p
 
  • Tykkää
Reactions: Jelli75
No niin, kp1 se sieltä tietenkin tuli.. Ärsyttää, ja vielä kun pitää niiden menkkajuilimistenkin alkaa jo varmaan viikkoa ennen varsinaista vuotoa... Pitäisihän sen toisaalta lyhentää piinailupäiviä, muttei toimi minun kohdalla kuitenkaan... Silti niitä juileja ja oireettomia hetkiä kuulostelee yhtenään... Loppuisipa jo mokoma kuulostelu ja pohtiminen, piinailu ja arvailu... ja pääsisipä kuulostelemaan jotain muuta :unsure: Yrityskiertoja en ole edes laskenut. Kuopus on 2 v 7 kk, kolmas ja viimonen on saanut aina vapaasti tulla... Mutta onhan minulla jo nuo kaksi, ja siinä ON jo VALTAVASTI <3
Yritys jatkuu silti, kunnes toisin päätetään :oops:
 

Yhteistyössä