40+ so what wol.13

Truuly eihän tuon selkeämmin voisi plusaatakaan, eli ihan tuo on niin kuin pitääkin, onnittelut vielä kerran (y)

Joyzy olisko ovis voinu olla vähän aikaisemmin, niin silloinhan se täsmäis. Eli ihan mahdollista kuitenkin, koska kiinnittymiseen menee 5-10 päivää, jostain luin.

Anuliini tottahan täällä saa olla ja kirjoitella vaikka kuinka ja paljon, eli jumita ihan rauhassa :D Mielenkiintoisempaa lukea ja seurata, kun mahdollisimman paljon on luettavaa ja seurattavaa.
 
Bugsy, en usko et ovis olis ollut ennen pe, silla silloin iltapaivasta bongasin limoja, ja kivut tuli myohemmin illalla. Mut mulla taitaa olla koko kroppa ja nuppi sekaisin ton alkukuun km:n jalkeen. Mentiin kokonperhe kauppaan tanaan, ja mulle iski niin pahasti lihahyllyn hajut vastaan, et aloin yokkaamaan. Siella sitten kyyneleet silmissa oksennusta pidatellen kerattiin ostokset kiireen vilkkaa karryihin ja kassalle. Mies repes nauramaan kun naki mun reaktiot, ja kyseli et oonko vaa siita km:sta kun muksua odottaessa oli ihan sama ongelma.
 
Viimeksi muokattu:
Heh, en tikuttanut. Elamani ensimmaiset ovistikut on matkalla. Posti tuo ne talla tai ens viikolla. Ositin first respond 20ui testing kaupasta, ja ajattelin et jos sen PE aamuna tekis. Jos olis oikeasti ollut niin nopeeta toimintaa et olis jo kiinnittynyt, niin PE aikaisintaan vois mitaan nakya. Mut siita hullusta tarppitunteesta huolimatta luulen, et on vaan kyse hotmonien heittelysta kmn jalkeen.
 
Paljon onnea, Truuly, nyt näyttää todella hyvältä! Ja Anuliinin tilanne kuulostaa myös oikein lupaavalta. Uskoisin että tikkuun piirtyy huomenna muutakin kuin kontrolliviiva :)

Karhuemo, mulla on yksi IVF-hoito takana ja toinen alkamassa heti seuraavasta kierrosta. Ekalla kerralla ei saatu mitään siirrettävää (tuolla muutama sivu takaperin, olisko ollut 481, on vähän tarkempi sepustus hoidoistani, jos kiinnostaa :)). Tällä kertaa on odotukset ihan nollassa, mutta jotenkin en vielä haluaisi luovuttakaan. Ja eipä sit tartte jälkikäteen jossitella, kun on kaikkensa tehnyt. :sneaky:
 
Mie ihan ite sitten menin ja pilasin tämän illan odotusjutskan. Tein äsken ekan testin, ihan oikeaoppisesti kupitellen.
Testi lähti käyntiin ja mie odotin ja odotin.
Vastaus: Ei raskaana.
Missä kummassa mun menkat viipyy, kun jo viitisen päivää yliajalla?
Ei ole nyt yhtään kivaa. Itkee tihrustan täällä. Minä kun pienesti jo toivoin, että Jos kuitenkin...
Onneksi ostin tuplana testit. Jos ei menkkoja kuulu ei näjy, niin lauantaina teen toisen testin ja sitten kattelen siitä eteenpäin, että kait lekuriin mentävä tai jotain ihme poppaskonsteja tehtävä.
Mutta tältä illalta jätän näihin ikävänlaatuisiin tunnelmiin itseni ja lähden netin kautta katsomaan tän päivän Kauniit jo rohkeat :) Moikka ihanat leidit!
 
Oikein paljon onnea Truuli :) ihan mahtavaa :)

Tervetuloa kaikki uudet :)

Minulle on iskenyt kriisin poikanen jonka seurauksena ajattelen jopa , että onneksi en tullut raskaaksi , mies kun on vakaasti sitä mieltä että muuttaa takaisin Kreikkaan kun saa opiskelut loppuun, samalla särki minun sydämen ja toivon. Niin itsekästä ja julmaa, kun ei kestä suomen säätä ja kylmiä ihmisiä. Aika näyttää mitä tuleman pitää.
 
Athina74, voi että sentään, mitä mies on mennyt sinulle tekemään. On ollut varmaan kovan kolauksen paikka, kun olet saanut kuulla häneltä moista :(
Se on kuulkaas ihanaiset Leidit sitten kiireinen kiirastorstai :)
Minulla on täällä koekeittiö vuorostaan menossa, muistin, että miulla on hernerouhetta ja teen siitä soijarouheen kera keittoa. Juu, oikein ja perinteistä pääsiäisruokaa meikäpimatsulla :whistle:

Mites te toiset aiotte kokkailla pääsiäisen pyhiksi, onko lampaanviulua tiijossa?
Oikein iloista mieltä vain kaikille :geek:
 
  • Tykkää
Reactions: Timjami77
Voi Athina, kurja homma :cry: Ehkä tosiaan voisitte muuttaa yhdessä jonnekin Suomea etelämmäs?
Truuly: kovasti onnea!!:love:


Paljon tsemppiä kaikille, niin hyviä kuin huonoja uutisia saaneille. Vaikeita on välillä päivät tämän vauva-asian kanssa, mutta hetki kerrallansa, kyllä asiat aina järjestyvät (y)

Minulla jo kp 33/30-28 ja dpo 11.Tuli myöhäinen ovulaatio (jos tuli ovulaatiota ollenkaan, digi tosin näytti hymynaaman kp 21) Olen aiemmin pongannut oviksen kyllä aiemmin, joten en tiedä mistä tämä myöhäinen ovis nyt tuli. Ehkä siitä stressistä, minkä tämä hedelmättömyystutkimuksen aloitus on tuonut.
Olen joka aamu dpo 9 alkaen tehnyt raskaustestin ja ihan tyylipuhdas nega tullut joka aamu, joten ei tässä vieläkään vaavia ole masussa kasvamassa :cry:

Kovin on ollut raskaista kaikki tämän kierron päivät. Ensin stressasin amh labrojen tuloksia (olivat ilm. viitearvojen yläpuolella, tulos taisi olla peräti 7) sitten follikkeliultraa (ei löytynyt kuin 10 mm follikkeli kp 13) ja sitten jännäsin josko ovis tulee ollenkaan (tuli se sitten ilmeisesti kp 21) ja nyt: miks ei menkat tule tai sitten kahta viivaa raskaustestiin? Ei oo menkat mulla ennen myöhässäkään olleet. :mad:

No jaa, siinä omaa napaa nyt ihan kerrakseen.

Kaikille teille tasapuolisesti Rauhallista Pääsiäisen aikaa! Toivottavasti saadaan kaikki rentouduttua hyvin :)
 
Niin ja lämpimästi tervetuloa kaikki uudet! (t: itsekin uusi täällä)

Tämä palsta on niin hyvänmielen palsta, vaikka raskaitakin asioita läpikäydään välillä. Kuitenkin iso henkinen tuki ollut ainakin minulle, vaikka omakohtaisesti aika vähän olen tänne kirjoitellut. Luettua tulee palsta ainakin kahdesti päivässä :D
 
Enpä taida voida muuttaa kun en voi jättää nuorimmaista 7v, meillä on hänen isän kanssa yhteishuolto ja viikko viikko systeemi,eikä hänen isä anna tyttöä mukaan jos lähden.

Katsotaan miten käy.

Mulle sattuu varmaan ovis pääsiäisen jälkeen, pitänee koittaa hyödyntää se jotenkin, lapsilisät tuli tänään ja mieli tekee ostaa testejä vaikka olin pyhästi vannonut etten osta
Geleetä popsin ja toivo ei sitten edes kuole...Huoh

Meillä syödään pääsiäisenä juvetsia, kreikkalaista lammaspataa, piilotellaan munia lapsille ja nautitaan vapaasta.

Pitäisiköhän hakea punaviini pullo ja rentoutua pyhien kunniaksi hyvän ruuan ja viini lasillisen kanssa.

Kolmekuukautta aikaa meidän matkaan, anoppi toivoo vauvaa, aina kysyy joko olen raskaana, tekee tämän vielä raskaammaksi.

Hyvää pääsiäistä teille ihanille ❤
 
Torstai 24.3.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Minzi (39).........................3...............35kp/27-29
Babez74 (41)....................1..............35kp/29
Truuly (38) ......................2...............33kp/30
C. rotundifolia (40)...........2...............33kp/26-29
kolibrinorsu (38)...............1...............33kp/28-30
Luppana76 (39)..............7................29kp/28
Pirunpelto (40).................1...............27kp/28
Helmi1234 (39).................2..............24kp/26-28
Joyzy (42).........................................21kp/28
lillans(37).........................1..............20kp/30
Pilhilinna-74 (40).............6...............19kp/27-28
Vuorikristalli (39)..............6..............19kp/28
Jimima (44)......................2..............18kp/28-30
Esteri1 (42)......................2..............15kp/30
Virkki (39)........................2..............13kp/26
Oodikas (37) ...................2..............10kp/28
Athina (41)......................6................9kp/ 28-30
Kasenja (39) ...................2...............9kp/26-30
bugsy (45) ......................?...............6kp/30
Tammityttö (39).................................5kp/
Zini76 (40)........................5..............4kp/26-28
Anuliini 1975 (40).............................1kp/
Roxanne(41)....................1..............1kp/29
Koivutar75 (40)................3...............?kp/23-27
Katayana (38)...................3..............?kp/

Piinailupäivät:

Babez74 (41)..................................dpo 23
Helmi1234 (39)...............................dpo 10
Jimima (44).....................................dpo 3

Plussanneet: :love:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
KeltainenSeepra..... - 02/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74....................-02/2016
Fazerina74 (41)........-02/2016
Truuly (38) ...............-03/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Mileena74................(41) -9/15
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/15
Zandi.......................(40) - 10/15
Woodoo..................(40) - 12/15


Taustailijat:

Heinäpelto (42)
Molly333 (42)
Eveliina74 (42)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Viimeksi muokattu:
Athina onpas kurja tilanne. Onko mies ihan varma, vai olisiko opiskelu- ja kevätväsymystä?
Kyllähän Suomen syksy ja talvi ovat pimeitä ihan kanta-asukkaallekin, ettei ihme jos pimeys piinaa.
Toivottavasti saatte asiat selvitettyä, ja ymmärtäähän tuon, että lapsen isä ei halua lasta antaa mukaan. Harmillinen tilanne kaiken kaikkiaan, toivottavasti pääsette johonkin hyvään ratkaisuun.

Mukavaa pääsiäisen aikaa kaikille, toivottavasti löytyy niitä kultamunia sitten.
 
Täällä alkoi Naistenpäivät. Eli kp1 alkoi hetki sitten. Voi että sentään, ette voi arvata, että minä itken ilosta ja myös surusta. Toisaalta odotin, että saan tehdä pääsiäisenpyhinä sen toisen testin, mutta nyt se sitten säästyykin.
Toisaalta itken ilosta siksi, että ei olekaan vielä tyystin kokonaan loppuneet menkat. Eli mahdollista on vielä raskautua johonakin vaiheessa. Minä en sittenkään ole vielä liian vanha, vaikka sitä välillä olen pelännyt ja itkenyt suuretkin itkut sen takia.
Tuli sittenkin ihana pääsiäinen ja pääsin piinasta :)
 
Voi ei Athina, onpas kurja tilanne. Toivottavasti miehesi mieli muuttuu vielä kesän lähestyessä tai keksitte jonkun hyvän kompromissiratkaisun.

Kolibrinorsulle onnittelut hyvistä labratuloksista! Eikös tuo menkkojen myöhäistyminen ole ihan luonnollista, jos kerran oviskin oli reilusti myöhässä? Mulla ainakin oviksen ja menkkojen väli on aina melko vakio, eli jos kierto heittelee niin se johtuu nimenomaan oviksen viivästymisestä.

Täälläkin alkoi naistenpäivä eli tänään kp 1. Huomenna alkaa sitten piikittelyt vatsamakkaroihin, eli kovat on taas piipussa. :rolleyes:

Oikein mukavaa ja rentouttava pääsiäsitä kaikille! Nautitaan munista :)
 
Niin vaan minäkin palaan takaisin tänne eli keskenmeno koitui kohtaloksi. Taas. Eilen alkoi vuoto ja aamulla soitin ja onneksi pääsin polille ultraan. Samoilla viikoilla oli kehitys loppunut kuin viimeksikin. Nyt sitten odotellaan tyhjentymistä. Heti tuli tunne, että uusi yritys aloitetaan heti, kun mahdollista. Pääsiäisvieraille soittelin ja ilmoitin, että nyt ei sovi tulla. Kerroin valkoisen valheen, että ollaan flunssassa. En jaksa ajatellakaan, että mahdollisen runsaan vuodon keskellä pitäisi vielä vieraiden kanssa seurustella ja ruokaa laittaa.

Minut voi siis poistaa tuolta plussanneista, kiitos. Listallekin pääsen toivottavasti pian!

Oikein ihanaa pääsiäistä jokaiselle!

Keltsi
 
Voi vitsi Keltsi! Onpas ikävä kuulla. Hyvä, että peruit vieraiden tulon, aivan turhaa lisäressiä ois tuonu ja teeskentely/tekopirteys on raskasta.

Mulla ois ilmeisesti tulossa 27 tai 28 päivän kierto, jos tuo oviksen ajankohta pitää paikkaansa. Pari päivää vielä.
 
Athina aika haastava juttu teillä mietittävänä..toivottavasti löytyy joku molempia osapuolia tyydyttävä ratkaisu(y)...
Anuliini onnittelut "tädin saapumisesta" vaikka tosin ois saanu kyllä jättää tulemattakin ja pikkunen olisi ollut kyydissä mut nyt ainakin tietää että kroppatoimii... Aika ironista mutta niin totta että jo tässä meidän iässä joutuu moista miettimään..
Ja sitten oma napa: hanat ei oo vielä auennut "sais luvan aueta jos on kerran tullakseen" niin pääsis uudelle kierrolle.. PC liuska anto tänään kun kiusallaan haamun mut joo noi on niin nähty joten menkkoja odotellessa

HYVÄÄ JA MUNARIKASTA PÄÄSIÄISTÄ KAIKILLE :p
 
Torstai 24.3.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Minzi (39).........................3...............35kp/27-29
Babez74 (41)....................1..............35kp/29
Truuly (38) ......................2...............33kp/30
C. rotundifolia (40)...........2...............33kp/26-29
kolibrinorsu (38)...............1...............33kp/28-30
Luppana76 (39)..............7................29kp/28
Pirunpelto (40).................1...............27kp/28
Helmi1234 (39).................2..............24kp/26-28
Joyzy (42).........................................21kp/28
lillans(37).........................1..............20kp/30
Pilhilinna-74 (40).............6...............19kp/27-28
Vuorikristalli (39)..............6..............19kp/28
Jimima (44)......................2..............18kp/28-30
Esteri1 (42)......................2..............15kp/30
Virkki (39)........................2..............13kp/26
Oodikas (37) ...................2..............10kp/28
Athina (41)......................6................9kp/ 28-30
Kasenja (39) ...................2...............9kp/26-30
bugsy (45) ......................?...............6kp/30
Tammityttö (39).................................5kp/
Zini76 (40)........................5..............4kp/26-28
Anuliini 1975 (40).............................1kp/
Roxanne(41)....................1..............1kp/29
Keltainen Seepra.............................
Koivutar75 (40)................3...............?kp/23-27
Katayana (38)...................3..............?kp/

Piinailupäivät:

Babez74 (41)..................................dpo 23
Helmi1234 (39)...............................dpo 10
Jimima (44).....................................dpo 3

Plussanneet: :love:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74....................-02/2016
Fazerina74 (41)........-02/2016
Truuly (38) ...............-03/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Mileena74................(41) -9/15
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/15
Zandi.......................(40) - 10/15
Woodoo..................(40) - 12/15


Taustailijat:

Heinäpelto (42)
Molly333 (42)
Eveliina74 (42)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Keltsille suuret pahoittelut :notworthy:
Kyllä liikaa valuu takaisin tänne, mutta minkäs teet, meitä km kohdanneita on niin paljon.

Onneksi olet täynnä taistelumieltä. Laitoin sinut tuonne listalle, sitten laitetaan kierto kohdilleen, kunhan sieltä löytyy. Poistin plussanneista.
Pakkohan meille on aurinko paistaa tännekin, ja kevät toivottavasi tuo valonsa myös plussien huimana ropinana.
 

Yhteistyössä