40+ so what wol.13

Pahoitteluni Keltsille täältäkin.
Mulla on ovis jos ei jo ollut eilen. En ole tikuttanut, mutta lämmöt lähti tänään nousuun, olen fertilityfriendillä niitä seurannut. Samaten limat oli jo eilen. On huolella heiluteltu. Eikös noi lämmöt nouse niinkuin oviksen jälkeen, että tänään olis sitten dpo1?
 
Iltaa kanaset,
Mä niin tykkään tästä teidän kanahuumorista ja kanaset-meiningistä niin täytyi itsekin kokeilla tällaista tervehdystä... Ja onhan nyt pääsiäinenkin :).
Athina, voi miten surullista jos mies tuota mieltä. Mutta mietin, josko se mieli voisi muuttua kun kevät tulee ja valo lisääntyy... Ja ihmisetkin tulee iloisemmiksi... Monilla ulkkareillahan on vaikeaa talvella täällä mut sit moni myös oppii sitä kestämään tai tottuu siihen ja osa jopa tykästyy talveen ajan kanssa. - toivon parasta teille!
Ja Keltsi - mä olen lukenut tätä palstaa taaksepäin aina silloin tällöin (huvinsa kullakin & sitä paitsi täällä palstan uumenissa piilee yllättävän paljon tietoa jota voi tietämättömämpi kananen ammentaa....). Ja just taisin lukea eilen sun plussauksen alkuvuodesta ja sitä edeltävät tunnelmat. Ja mietin että voi kun ihanaa, sullakin lyhyt kierto (?) kuten mullakin ja raskauduit ja se antoi toivoa... Mutta olen tosi pahoillani että kävi näin :(. Onneksi olet positiivisella mielellä ja toivottavasti taas pian mukana uusissa yrityksissä.
Luoppana, mä en saanu puhelimellasi kuvia auki mut kyllä mä itse vallan riehaantuisin orrellani jo haamusta. Plussa mikä plussa. Onnea ja (y)(y)!
 
Athina, onko miehesi asunut täällä kauankin ja onko työtilanne mikä? Meillä myös mies on muualta alunperin, mutta nyt jo 7 vuotta täällä asustellut. Koulutustaan vastaamattomassa työssä. On ollut puhetta kolmannesta maasta, jonne muuttaa kun tämä Suomen tilanne on mikä on.
 
Nyt olen ymmallani, tunti testin jalkeen nakyy haalu haamu, ja nama testit ei ole tahan mennessa mitaan roskis haamuja tai viivan paikkoja nayttanyt. Livena viiva on paksumpi ja hieman varia myos. Kuvassa nayttaa lahinna viivanpaikalta.IMG_20160325_073451.jpg

http://aijaa.com/tuTycS

En ole varma toimiiko linkki kun tuo aijaa ei tykkaa musta.
 
Viimeksi muokattu:
Voi Keltsi, olen pahoillani! Onneksi sinulla on hyvä asenne ja taistelutahtoa. Toivon pikaista toipumista!

Siis mikä mun puhelinta vaivaa? Nuo teidän kuvat ei näy! Silloin kun en ole sisäänkirjautuneena, kuvia ei saa auki, kun et ole sisäänkirjautuneena ja kun kirjaudun sisään, niin sitten ei voi edes painaa noita kuvalinkkejä vai mitä lie onkaan! Voitteko laittaa kuvat aijaan kautta? Sehän olisi mahtavaa, jos täällä alkaa kanaset hautomaan tipusia pääsiäisen aikaan! Truulykin voi nyt uskoa testeihin!

Anuliini ja muut uuden kierron kiertolaiset: häntä/pyrstö pystyyn ja kohti uusia taisteluita.

Joyzy, ei kai sentään munasarjasyöpää? Miten sä sen diagnosoit? Jännään tilannetta kanssasi. Laita raporttia ensi vkolla!

Mulla ei raportoitavaa. Ovulaation aika lähenee, mutta en jaksa testailla. Joka toinen päivä kokeillaan onnea! Kropalle tauko tekee hyvää.

Mukavia pyhiä! Tämä aloittaa siivouksen lopettelun.... Pari päivää menee, kun asunnon puunaa lattiasta kattoon ja tenavan lelut on järjestyksessä (siis äidille mieleisessä). Hei, ihan kuin ois PMS:T keskellä kuukautta! ;)
 
Athina, onko miehesi asunut täällä kauankin ja onko työtilanne mikä? Meillä myös mies on muualta alunperin, mutta nyt jo 7 vuotta täällä asustellut. Koulutustaan vastaamattomassa työssä. On ollut puhetta kolmannesta maasta, jonne muuttaa kun tämä Suomen tilanne on mikä on.
Mun mies on asunut hiukan yli vuoden täällä, ja on vielä suomenkielen kurssilla. Mutta kyllä vaan pohjan vie kaikelta, ja kreikan tilanne on vielä pahempi kuin täällä, on paljon asioita mitkä vaikuttaa. Katsotaan miten käy. Kiitos teille kaikille tuesta.

Kevennetään tunnelmaa :)
Kun saisi pääsiäismunaa josta kehkeytyisi iso 9kk ylläri pylläri :)
 
  • Tykkää
Reactions: Timjami77
Huomenta ja hyvää piiiiitkääääää perjantaita kaikille. R testi edelleen viivanpaikkaa lukuunottamatta selvä nega, tässä vaiheessa kyllä pitäs tulla jo selvä plussa jos ois raskaana tulis nyt se saa***an pääsiäis täti kylään niin loppus tää älytön "arpominen" tosin kun noita testejä katsoo niin ei tarvii kyl ees arpoo:devil::devil:
Anteeksi taas tää turhanpäivänen avautuminen:oops:
 
Keltsi voimia
Athina jospa valo tekis tehtävänsä.

Täällä ollaan taas oltu tiistaista saakka oltu sairaalassa kuopuksen kanssa. Tuli hengitysvaikeus tosi äkkiä ja eilen kontrollikuvassa näkyi molemminpuolinen keuhkokuume vointi on kyllä nyt kohentunut ja ruoka jo maistuu. Mutta eiköhän se koko pääsiäinen täällä sairaalassa mene.

Munia ja mämmiä ja pashaa ja valoa kaikille tasapuolisesti!
 
Keltsi voimia
Athina jospa valo tekis tehtävänsä.

Täällä ollaan taas oltu tiistaista saakka oltu sairaalassa kuopuksen kanssa. Tuli hengitysvaikeus tosi äkkiä ja eilen kontrollikuvassa näkyi molemminpuolinen keuhkokuume vointi on kyllä nyt kohentunut ja ruoka jo maistuu. Mutta eiköhän se koko pääsiäinen täällä sairaalassa mene.

Munia ja mämmiä ja pashaa ja valoa kaikille tasapuolisesti!
Kuopukselle pikaista paranemista & äidille jaksamista sinne sairaalaan (y)
 
Ollaan nyt kanasia :D
Kiitos, että pääsin listalle. Ikää on kyllä vielä hetken aikaa 40, kun huhtikuussa, alkupäivinä tulee 41 mittariin.
Kiitos vain tätistä. Ihania sanontoja teillä, yritän opetella tässä matkan varrella.
Mutta, mutta, mitäs tällainen tätiys on, että tipoilla alkoi, eilen vuotoa näkyi siteessä sellainen sievä läntti, että erotti, jotta verta on. Sitten odotin, että yön aikaan ois vuotanut oikein kunnolla, niin ei muuta kuin pisaroita. On tää nyt hiukan outoa. Mutta merkkasin kalenteriin jo toisen merkinnän, eli kp 2:ta tässä vietellään ja kiltisti odotellaan, että tuleeko jatkoa, vai mitä tää oikein on. Mitään raskaustuntemuksia mulla ei kyllä ole. Enkä aio myt "menkkojen" aikaan tehhä raskaustestiä pääsiäisen pyhinä. Katselen hiukan pidemmälle.
Voi että Keltsi, olen niin pahoillani puolestasi :( Voimia ja jaksamista ja tsemppiä. Ei anneta periksi (y)

Ihanaa pitkääperjantaita kanasille :D
 
Torstai 24.3.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Minzi (39).........................3...............35kp/27-29
Babez74 (41)....................1..............35kp/29
Truuly (38) ......................2...............33kp/30
C. rotundifolia (40)...........2...............33kp/26-29
kolibrinorsu (38)...............1...............33kp/28-30
Luppana76 (39)..............7................29kp/28
Pirunpelto (40).................1...............27kp/28
Helmi1234 (39).................2..............24kp/26-28
Joyzy (42).........................................21kp/28
lillans(37).........................1..............20kp/30
Pilhilinna-74 (40).............6...............19kp/27-28
Vuorikristalli (39)..............6..............19kp/28
Jimima (44)......................2..............18kp/28-30
Esteri1 (42)......................2..............15kp/30
Virkki (39)........................2..............13kp/26
Oodikas (37) ...................2..............10kp/28
Athina (41)......................6................9kp/ 28-30
Kasenja (39) ...................2...............9kp/26-30
bugsy (45) ......................?...............6kp/30
Tammityttö (39).................................5kp/
Zini76 (40)........................5..............4kp/26-28
Anuliini 1975 (40)..............1...............1kp/25-29
Roxanne(41)....................1..............1kp/29
Keltainen Seepra.............................
Koivutar75 (40)................3...............?kp/23-27
Katayana (38)...................3..............?kp/

Piinailupäivät:

Babez74 (41)..................................dpo 23
Helmi1234 (39)...............................dpo 10
Jimima (44).....................................dpo 3

Plussanneet: :love:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74....................-02/2016
Fazerina74 (41)........-02/2016
Truuly (38) ...............-03/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Mileena74................(41) -9/15
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/15
Zandi.......................(40) - 10/15
Woodoo..................(40) - 12/15


Taustailijat:

Heinäpelto (42)
Molly333 (42)
Eveliina74 (42)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Perjantai 25.3.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Minzi (39).........................3...............36kp/27-29
Babez74 (41)....................1..............36kp/29
Truuly (38) ......................2...............34kp/30
C. rotundifolia (40)...........2...............34kp/26-29
kolibrinorsu (38)...............1...............34kp/28-30
Luppana76 (39)..............7................30kp/28
Pirunpelto (40).................1...............28kp/28
Helmi1234 (39).................2..............25kp/26-28
Joyzy (42).........................................22kp/28
lillans(37).........................1..............21kp/30
Pilhilinna-74 (40).............6...............20kp/27-28
Vuorikristalli (39)..............6..............20kp/28
Jimima (44)......................2..............19kp/28-30
Esteri1 (42)......................2..............16kp/30
Virkki (39)........................2..............14kp/26
Oodikas (37) ...................2..............11kp/28
Athina (41)......................6...............10kp/ 28-30
Kasenja (39) ...................2..............10kp/26-30
bugsy (45) ......................?...............7kp/30
Tammityttö (39).................................6kp/
Zini76 (40)........................5..............5kp/26-28
Anuliini 1975 (40)..............1...............1kp/25-29
Roxanne(41)....................1..............2kp/29
Keltainen Seepra.............................
Koivutar75 (40)................3...............?kp/23-27
Katayana (38)...................3..............?kp/

Piinailupäivät:

Babez74 (41)..................................dpo 24
Helmi1234 (39)...............................dpo 11
Jimima (44).....................................dpo 4

Plussanneet: :love:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74....................-02/2016
Fazerina74 (41)........-02/2016
Truuly (38) ...............-03/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Mileena74................(41) -9/15
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/15
Zandi.......................(40) - 10/15
Woodoo..................(40) - 12/15


Taustailijat:

Heinäpelto (42)
Molly333 (42)
Eveliina74 (42)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Anuliini ihan oikein olit päivittänyt, kunhan vielä poistaa ylhäältä ja alhaalta nuo quotet ja niiden sisällä olevat tekstit pois, niin näkyy kokonaan viestissä. Muuten näkyy lainattuna tekstinä, vaikka en tiedä haittaisiko sekään mitään, kunhan vielä muistaa muutta kp:t kaikille ja vaihtaa päivämäärän ja päivän. Menisi nimittäin pienempään tilaan :D

Täälläpäin siis virpomiset vietetään huomenna, joten se tietää lapsien kiertämistä aamusta alkaen.
Onneksi tyttö on luvannut vastaanottaa ja namut jaella.

Itse taidan jäädä munatta :ROFLMAO:, no tänään tosin nappasin vähän, mutta vain suklaa sellaista ;) eikä se tärpin takia nyt edes haittaa, kun ei vielä mitään kriittisiä aikoja lähimainkaan elellä.

mukavia pyhiä kaikille!
 
Hei taas,
Miten se on niin että vaikka varsinaista ihan optimoitua yritystä ei olisikaan - mutta jonkinlainen mahdollisuus ja pupuilua kierron puolivälissä kuitenkin - niin uuden kierron alussa sitä taas tipahtaa pepulleen niin että sulat irtoaa. Nyt kp 4 ja syvissä vesissä mennään ja mietityttää niinkö sitä jo on muniksineen jo liian vanha kun oli jo toka lyhyt (ja tod.näk. Ovuloimaton) kierto :(.
Mutta muniksia kuitenkin kehittyy (on ultrattu kierron alkupuolella), täti tulee ja tputteluvuotoja ei ole, niin eikö sitä vielä jonkinlainen mahdollisuus olisi... Vai huijaanko vaan itseäni (n):notworthy:.
Lääkärille avauduin puhelimessa, sanoi että tulla kp 7 uudestaan niin ultrataan ja sit verikokeella katsotaan (ilm. Keltarauhasen tilanne). Mutta en tiedä onko mulla enää rahaa tässä kuussa kun viime kuussa meni niin paljon juurikin ultraan ja amh-ym. mittauksiin.
Onko keneltäkään teistä (Tammis?) mitattu tuota keltarauhasta, muistat(te)ko mitä se maksoi?
Anteeksi ON. Katsotaan josko se mieliala taas nousee kun kierto etenee. Mutta jos selviää että en ovuloi/munis ei irtoa niin sitten voihan :poop:. Vai kai siihenkin on jotain lääkkeitä, eikai se lääkäri muuten haluaisi testata.. (n).
Nyt menen vetämään ison kupin kahvia ja illalla viiniä ystäväperheen kanssa. Mukavaa pääsiäislauantaita kauniille Kanasille!
 
Eveliina. Halaus. Mulla on nykysiin kans alkukierto ihan jotenkin masennusta täynnä, noin muutenkin. Mieliala tosi alakulonen. Mutta onneks se siitä yleensä.
Mulla on mitattu vaikka ja mitä mutta keltarauhasta ei koskaan. Periaatteessa lääkärin mukaan tarvittaisiin kaksi mittausta jotta voidaan sanoa että keltarauhanen toimii kunnolla. Yksi arvo kertoo lähinnä onko ovista ollu vai nou. Mun luteaali on pääsäänt.lyhyt (max 9pv) joten sikäli se kertoo siitä että pitoisuus ei oo ok eli sen voi sanoa mittaamattakin. Luultavasti yksityisellä se maksaa sen mitä suurin osa verikokeista eli siinä 40e kieppeillä. Voin olla väärässäkin, tää on iha heitto, soittamallahan se selvinnee :) ja joillain sivuilla (mehiläinen??) on ainaki jotain verikoehintoja.
Mutta kuten munki lääkäri sanoi, nii kauan ku kk kierto pyörii, mahis raskauteen on aina olemaSsa. Se, onko se sit hyvä ja potentiaalinen mahis, on ainaki allekirjoittaneella lähes nolla. Mut kaikki prossat nollan yläpuolella on mahdollisuuksia :D
Tsemppiä tuhannesti.
 
Mulla alkaa tänään jossain vaiheessa tuhrut, jos täti on tulossa normikierron mukaisesti. 28 päivänen ois tulossa, ku ovis kp14, mut eihän se varmaa ole. Vauva lähti ryömimään ja pikkuhiljaa pitää kaikki vaaralliset nostella lattialta pois ja ovia oppia laittaa kiinni.
 

Yhteistyössä