40+ so what wol.13

Tiistai 29.3.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Minzi (39).........................3...............40kp/27-29
Babez74 (41)....................1..............40kp/29
C. rotundifolia (40)...........2...............38kp/26-29
kolibrinorsu (38)...............1...............38kp/28-30
Luppana76 (39)..............7................34kp/28
Pirunpelto (40).................1...............32kp/28
Joyzy (42).........................................26kp/28
lillans(37).........................1..............25kp/30
Pilhilinna-74 (40).............6...............24kp/27-28
Vuorikristalli (39)..............6..............24kp/28
Jimima (44)......................2..............23kp/28-30
Esteri1 (42)......................2..............20kp/30
Virkki (39)........................2..............18kp/26
Oodikas (37) ...................2..............15kp/28
Athina (41)......................6...............14kp/ 28-30
Kasenja (39) ...................2..............14kp/26-30
bugsy (45) ......................?..............11kp/30
Tammityttö (39)................................10kp/
Zini76 (40)........................5..............9kp/26-28
Roxanne(41)....................1..............6kp/29
Anuliini 1975 (40)..............1.............5kp/25-29
Keltainen Seepra.............................
Koivutar75 (40)................3...............?kp/23-27
Katayana (38)...................3..............?kp/

Piinailupäivät:

Babez74 (41)..................................dpo 28
Helmi1234 (39)...............................dpo 15
Jimima (44).....................................dpo 8

Plussanneet: :love:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74....................-02/2016
Fazerina74 (41)........-02/2016
Truuly (38) ...............-03/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Mileena74................(41) -9/15
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/15
Zandi.......................(40) - 10/15
Woodoo..................(40) - 12/15


Taustailijat:

Heinäpelto (42)
Molly333 (42)
Eveliina74 (42)
Helmi1234 (39)


*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Viimeksi muokattu:
Mieluusti haluttaisi kuulla väliaikatietoja niiltä, joilla kp:t huitelee jossain kaukaisuuksissa, siis jos jotain tietoja tai päivitettävää on.

Meinaan unohdella noiden otestien tekemisen, mutta ihan ei vielä ole ehkä se hetkikään. Tosin läjä on kaapissa, joten mitäpä niitä säästelemään. Ehkä ihan minirikkisiä kasvukipuja voisi olla havaittavissa, ehkä....

Mutta vielä jokunen päivä saa vielä kasvaa.
 
Bugsy: mulla ihan paikkansa pitävä tuo kp 38. Ei oo menkoista mitään kuulunut (n) Ja mulla meneillään just kuukautiskierron kartoitus Naistenklinikalla. Ikinä ei ole kierto näin pitkäksi venähtänyt, että pitikin käydä just nyt näin.:mad:
 
Täällä tod näköinen Dpo1.
Illalla lämpö kohosi 37,5 olin tosi väsy ja mietin että saanko nyt flunssan kun toiseksi nuorin tyttö oli koko pääsiäisloman nuha kuumeessa, sitten se tippui tunnin päästä 36,8 ja äsken mitattuna 36,7. Eipä taida flunssaa tulla KoP KoP .

Limoja tulee silloin tällöin ja en tiedä missä mennään, pitäisi varmaan tikutella ovista että pysyisi oman kropan mukana. Katsellaan mitä käy.
 
Täällä ei merkkiäkään menkoista... Aamulla oksentamassa käyty :sick:.... Venyvää kirkasta limaa tuppaa alakerrasta ja eilinen digi testi negaa on tää naisen kroppa vaan jännä kapistus... No kun testit sanoo ei raskaana niin uskottava se on:LOL:...

Eipä mulla muuta tälläerää(y)
 
Ooksie Luppana testannu kaikilla mahdollisilla testeillä/merkeillä? Itellä ainaki digi kulkee niin "jälkijunassa" ett kaikki muut testit kirkunu plussaa jo aikapäiviä sitten. Ja niin selkeet noi siun oireet! Tai ihan tk:hon yhteyden ottoo?

Anteeks mie vaan roikun täällä teidän seurassa kun en tahdo oikein uskoa tätä omaa tilaani enkä löydä mistään oikein yhtä lämmintä paikkaa ja seuraa kuin teidän kanaisten kanssa :love:
 
Ihanaa päivää armaat kana-ystäväiset, armon Leidit(y)
Ihania viestejä taas on kertynyt tänne läpikäytäväksi.
Nuppu otan osaa suruusi ja menetykseesi.:cry:
Täällä sitä elellään ja oleillaan. Aikaa on vaikka kuinka ja paljon. Oishan se niin ihanaa, kun oisi sellainen pieni nyyttinen tuhisemassa samassa asunnossa, kuin minäkin. Mulla On Kyllä Vauvakuumetta. Jo kahdet pikkusukkaset kutonut pääsiäisen jälkimainingeissa. Nyt sitten tekeillä sellainen "poikakori" kudekeristä, mintunvihreää ja turkoosia:)
Ei nyt tällä erää enempää, Naistenpäivät ovatten Onneksi jo loppusuoralla:ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Luppana 76
Ooksie Luppana testannu kaikilla mahdollisilla testeillä/merkeillä? Itellä ainaki digi kulkee niin "jälkijunassa" ett kaikki muut testit kirkunu plussaa jo aikapäiviä sitten. Ja niin selkeet noi siun oireet! Tai ihan tk:hon yhteyden ottoo?

Anteeks mie vaan roikun täällä teidän seurassa kun en tahdo oikein uskoa tätä omaa tilaani enkä löydä mistään oikein yhtä lämmintä paikkaa ja seuraa kuin teidän kanaisten kanssa :love:
Rfsu kaksi liuskatestiä tehnyt ja niissä hentoinen viiva ja sit tehny haamuja ja haamun haamua... Kyllästyin epätietoisuuteen joten ostin sen digin joka pitäs olla 100% varma eikä jätä vaihtoehtojao_O

Niin ja ihanaa odotusta sinulle:love:
 
Niin kävi kuin edellisessä kierrossa uumoilinkin. Mystisesti ovulaatiotestejä ilmaantui ostoskoriin. Ostin vielä sellaisen kalliin digitaalisen Clearbluen ovistesterin. Muistin aiemmilta vuosilta, että liuskatestien viivojen vertailuun en pysty: en ikinä ollut varma, oliko ne viivat nyt sitten tarpeeksi samanvahvuiset että voisi ovisplussaksi laskea. Ja tänään bongattu hymynaama o-testissä! On sopivasti vielä lomapäivä tänään niin mulla kuin miehellä, että seksille kyllä pitäisi tulla tarpeeksi tilaisuuksia...
 
  • Tykkää
Reactions: Luppana 76
Heitänpä teille kysymyksen: Onko teillä koskaan raivostuttavaa olotilaa, että kaikki tuntuu harmittavan? Mulla on justaan sellainen ilta. Tää harmistus ja paha fiilis alkoi ilmaantua kauniiden ja rohkeiden aikaan. Alkoi jurppia koko mölytoosa ja kyseinen ohjelmakin.
Millä lailla olette päässeet irti harmistuksen tunnelmasta? Mun tekisi mieli itkeä, mutta kun ei itketä. Hakkasin vaikka nyrkkeilysäkkiä, jos omistaisin sellaisen. Aaaaarhg. Ja anteeksi ja kiitos, että sain avautua.:X3:
 
Keskiviikko 30.3.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Minzi (39).........................3............41kp/27-29
Babez74 (41)....................1...........41kp/29
C. rotundifolia (40)...........2............39kp/26-29
kolibrinorsu (38)...............1............39kp/28-30
Luppana76 (39)..............7..............35kp/28
Pirunpelto (40).................1.............33kp/28
Joyzy (42)........................................27kp/28
lillans(37).........................1..............26kp/30
Pilhilinna-74 (40).............6..............25kp/27-28
Vuorikristalli (39)..............6..............25kp/28
Jimima (44)......................2..............24kp/28-30
Esteri1 (42)......................2..............21kp/30
Virkki (39)........................2..............19kp/26
Oodikas (37) ...................2..............16kp/28
Athina (41)......................6...............15kp/ 28-30
Kasenja (39) ...................2..............15kp/26-30
bugsy (45) ......................?..............12kp/30
Tammityttö (39)................................11kp/
Zini76 (40)........................5..............10kp/26-28
Roxanne(41)....................1..............7kp/29
Anuliini 1975 (40)..............1.............6kp/25-29
Keltainen Seepra.............................
Koivutar75 (40)................3...............?kp/23-27
Katayana (38)...................3..............?kp/

Piinailupäivät:

Babez74 (41)..................................dpo 29
Helmi1234 (39)...............................dpo 16
Jimima (44).....................................dpo 9

Plussanneet: :love:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74....................-02/2016
Fazerina74 (41)........-02/2016
Truuly (38) ...............-03/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Mileena74................(41) -9/15
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/15
Zandi.......................(40) - 10/15
Woodoo..................(40) - 12/15


Taustailijat:

Heinäpelto (42)
Molly333 (42)
Eveliina74 (42)
Helmi1234 (39)


*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Heippa eukkoset!

Pirtsi, olenkin ihmetellyt, missä luuraat! Viisaat naiset ovat kertoneet, että hoitokierroksen jälkeinen kierros venyy pidemmäksi. Toivottavasti pääset piinasta ja sulle voidaan pian tehdä siirto!

Luppana, luppaa, luppaa, mutta mittään ei anna? Odotellaan vielä muutama päivä. Sulla voi olla myös joku kiinnittymisyritys.

Anuliini, minä uin harva se päivä syvissä vesissä! Varsinkin ennen kuukautisia oon ihan maissa. Itsellä auttaa liikunta. Käyn lenkillä ja hikoilen. Maailma näyttää paljon paremmalta, kun liikkuu. Ajatukset myös selkeytyvät ja keksin lenkillä ne elämäni parhaat ideat!

ON: mulla on ollut niitä mahan nipistelyjä muutaman päivän. Tänään tuli valkovuotoa (minulla, kuivalla aavikolla). Innostuin niin, että melkein tein raskaustestin, kun eihän se voi olla mitään muuta kuin merkki alkaneesta raskaudesta! :D Tulin kuitenkin järkiini ja pohdin, että saattaahan tämä olla ihan vain ovulaation jälkimaininkeja. Sitä paitsi minähän meen matalalla profiililla, osin jo luovuttaneena;). Taidan olla ihan hullu!
 
Vihdoinkin voi mulle päivittää kp 1. Seuraavaksi sitten taas jtk labrakokeita perjantaina ja ens viikolla munajohtimien aukiolotutkimus ja yhteinen aika miehen kanssa jossa kuullaan tulokset ja jatkosuositukset..

Tsemiä Pirtsi, hyvä että on Primolutit, eli kul ne menkat sieltä tulee.
 
Täällähän sitä Virkki virkkiläinen. Käyn välillä lukemassa muiden kuulumiset, osittain tippunut kärryltä jotenkin kun porukka on vaihtunut totaalisesti ja en tiedä mihin enää "kuulun". Iän puolesta tähän ryhmään kyllä, mutta taas noiden hoitojen ja jaarittelujen kanssa...njaah.
Mun on pakko sanoa, että niin hyvässä kuin pahassakin, olen valitettavasti kateellinen heille, ketkä palstalle ilmottautuu ja *puf* parin kk:n päästä plussat testiin ja matka jatkuu odottajien puolelle.
Ei saisi, mutta tuntuu pahalta!
Jokaiselle sen hetken odotus on yhtä piinaa ja yritän kovasti sen ymmärtää, mutta kun on vuosia lapsettomuutta takana ilman plussaa ja piinailua niin alkaa olla huumori aika vähissä.
En ymmärrä, miksi tämä on niin vaikeaa. Onko joku tuolla jossain päättänyt, että "näitä tyyppejä ei jatkojalosteta" ja siksi me emme saa lasta?
Toivon, ettei tästä kukaan vedä herneitä nokkaan, vaikka en minä sillekkään mitään mahda. Tältä minusta tuntuu ja muuta en voi.
Toivon silti muille niitä mukavia piinapäiviä ja ettei teistä kovin moni joutuisi tähän oravanpyörään, missä me juostaan :unsure:.
 
QUOTE="Pirunpelto, post: 31247887, member: 135982"]Täällähän sitä Virkki virkkiläinen. Käyn välillä lukemassa muiden kuulumiset, osittain tippunut kärryltä jotenkin kun porukka on vaihtunut totaalisesti ja en tiedä mihin enää "kuulun". Iän puolesta tähän ryhmään kyllä, mutta taas noiden hoitojen ja jaarittelujen kanssa...njaah.
Mun on pakko sanoa, että niin hyvässä kuin pahassakin, olen valitettavasti kateellinen heille, ketkä palstalle ilmottautuu ja *puf* parin kk:n päästä plussat testiin ja matka jatkuu odottajien puolelle.
Ei saisi, mutta tuntuu pahalta!
Jokaiselle sen hetken odotus on yhtä piinaa ja yritän kovasti sen ymmärtää, mutta kun on vuosia lapsettomuutta takana ilman plussaa ja piinailua niin alkaa olla huumori aika vähissä.
En ymmärrä, miksi tämä on niin vaikeaa. Onko joku tuolla jossain päättänyt, että "näitä tyyppejä ei jatkojalosteta" ja siksi me emme saa lasta?
Toivon, ettei tästä kukaan vedä herneitä nokkaan, vaikka en minä sillekkään mitään mahda. Tältä minusta tuntuu ja muuta en voi.
Toivon silti muille niitä mukavia piinapäiviä ja ettei teistä kovin moni joutuisi tähän oravanpyörään, missä me juostaan :unsure:.[/QUOTE]
Hienoa ja suoraa puhetta jota minä arvostan suuresti ja vaikka minä kuulun siihen toiseen ääripäähän eli " liuta lapsia" niin uskon että tuskasi,vihasi on sietämätöntä,enkä tarkoita että vihaat meitä joilla on lapsia. Voin vaan kuvitella jos olet esm:minun tekstejä lukenut mitä on mielessäsi pyörinyt ja en todellakaan ihmettelisi sitä. Kaikki tunteet kuuluu tähän elämään kateelisuus on niistä yksi ja hyvin yleinen itse sitä myös "harrastaneena"
Toivottavasti et pahastu että juuri minä jolla listanmukaan suurin lapsiluku
Kommentoin viestiisio_O
Ja en rupea "lässyttämääm" että kyllä se siitä ja blaa blaa blaa....
Minä toivon kaikkea hyvää & kaikki tunteet on sallittuja :oops:
 
Hei ihanat.
tuosta aiemmasta (mahdollisesta) ovuloimattomuuskeskustelusta vielä; kiitos tsemppauksista kaikille (Keltsi, Roxanne, Tammis ainakin)!
Anuliini, voi sentään, mä niin ymmärrän myös nuo surun fiilikset. Tai harmituksen. Varmaan me kaikki. Toiset päivät on pahempia. Mutta yhdyn edellisiin, kaikki tekeminen ja erityisesti liikunta auttaa... mä syön helposti liikaa suklaata, se auttaa vain hetkellisesti!
Joku (Oodikas? ja Luppana?) mietti tuota, voiko ovulaatio olla vaikka limikset olisikin jo loppu? Samaa mietin täällä!
Nimittäin, mulla nyt selvitellään lääkärissä sitä, ovuloinko - kävin lääkärissä tiistaina (kp 7) ja siellä näkyi jo iso hyvä munasolu ja paksu limakerros. Lääkäri sanoi et nyt ovistestejä tekemään ja sitten kun testistä positiivinen tulos niin viikko siitä keltarauhasmittaukseen. Hyvillä mielin lähdin kotiin...
MUTTA: en saanut bongattua ovista (vaikka tikuttelin ti-iltana, ke-aamuna ja ke-iltana), ja ovislimat (joita oli useampi päivä) loppui kuin seinään eilen illalla. Ja sit makasinkin yön valveilla ja kirosin itseäni ja mietin että kuin tyhmä sitä saa ihminen olla!!... Siis joko
1) aloitin testaamisen liian myöhään (kp 8, mutta mulla kierto ollut lyhimmillään 22 p)
2) tein testit (CB:n digi) huolimattomasti (tiedän, että en ollut neljää tuntia pissaamatta :-()
3) ovista ei ollutkaan.
Epäilen vahvasti kohtaa 1... Suurin harmitus siis se, että ei siis taas tsäänssejä tässäkään kierrossa :-(. Talleteltiin kyllä miehen kanssa pikaisesti tänään aamulla, mutta jos mulla loppui ovislimat eilen illalla, eikö se ollut liian myöhäistä? Hjälp kellään kokemuksia...
Anteeksi ON!
Voimia ja valoisaa päivää kaikille, ja tsemppiä teille, keillä piinailupäivät!!
 
Eveliina. Muistatko sä minkä kokonen se folli oli? Kommentoko lääkäri mitenkään?
Kyl CB testiinki riittää vaikka tunnin pidätys ku plus on. Mille testit näytti vai teitkö vain digiä? Meinaan itselläni viimeks digi oli nega aamulla, nega seuraavana aamuna mut siitä muutama tunti tunnin pidätyksellä plussa ja jo sit seuraavana aamuna nega. Eli en olis saanu kiinni kerran pv testailulla.

Sekin o mahollista että o.plus olis ollu jo. Yhdessä hoitokierrossa kävin ultrassa ja folli oli 20mm. En saanu koskaan o.plussaa ku testasin vasta alkaen sinä päivänä (en olettanut et ovis on nii aikaisin ku yleensä mulla on jopa vasta kp21). Ovis oli kyl tapahtunu. Sit viime kesän kokemuksella tiiän et O.plussan saatan saada ennen ku folli on 20mm sillä kp19 folli oli vajaa 14mm ja o.plus tuli kp21.

Tsemppiä. Ymmärrän harmisi!!
 
Ja tsemppiä täällä kiertoja odottaville. Se on niiii turhatttavaa ku odottaa hoidon alkua. Mut jospa se olis vaan "vaikeuksien kautta voittoon " :)

Itselläni ei raportoitavaa. Huvikseen tehny o.tikkuja ja jostain syystä ne on ihan vitiblankkoja. Nyt kp12. Yleensä ne antaa edes jotain viivaa :D Haha..no..eipä tämäkään kai ole uutta.

Ja kukas se puhu masisoloista
Mulla on nykyisin vähintää alkukierto sitä masista ja oletetun oviksen tienoilla iskee semmonen lapsellinen itkupotkukiukku että möksähtelem miehelle. Kierrot on yhtä mielialan vaihtelua. Kai tämäkin ob tätä ikähommaa :( en tiedä. Vika kierrossa sanoin lääkärillekib et liekö kerrankin hormonit kohdallaan ku ei masenna ja itketä ja oo kesto PMS. No sit ultrattin ja näkyi etten oo edes ovuloinu :D joten se niistä hyvistä hormoneista. Mulla auttaa eniten se että lähtee liikkeelle ja vääntää itsensä salille tai jonnekin vaikka seki masentaa. Pitää vaan saada muuta ajateltavaa. Tää lapsiasia meinaa täyttää liikaa ajatuksia vuorokauden tunneista.
 
Pirtsi, sul on oikeus sun omiin tunteisiin :love: Uskaltaisinpa väittää että että jokaista ihmistä joka kovasti toivoo lasta haittaa se, jos sitä ei tuu :eek: Mitä se semmonen toivominen on jos ei sillä oikein ookkaan mitään väliä? Enkä minä ainakaa oo niin jalo ja hiano ihminen ettei tuntus missään jos muut vaan saa. "Ai kun kiva et toi naapurin saakelin-pirre-paskapää-viikonloppujuoppo senku syöksee noita mukuloita mut minä en saa. Olen niiiiiin onnellinen pirre-läskiperseen puolesta! Mieluummin pirre ku minä!" Heko heko. Mutta iso lämmin hali Pirtsiseni, tiedät kuka sinulle toivoo vain parasta (y)

Eveliina. Oletko varma ettet lopettanu o-testejä liian aikasin? Minulla testit plussaa vasta ku limat loppuu, eli ite ovis vasta parin aavikkopäivän jälkeen. Ja muista ettet välttämättä saakaan plussaa napattua vaikka kaikki ois ookoo eikä läheskään kaikki tunne ovista :)
 
Ainii. Piti vielä kertoa. Luin epilriisin vika gyneltä. Luki et vasen ovaria ihan hiljanen ja oikealla 1-2 antraalifollikkelia. Eli siis normaalitilanne on et munasarjassa pitäs olla puolellaan n.10 antraalia. Kertoo siis aika karusti mis mennään. Hassua sikäli et olen aina tainnu raskautua just vasemmalta vaik se on aina ollu se hiljaisempi (keltarauhasen perusteella siis ovuloinu sieltä)
 
Hei Pirunpelto!

Täällä myöskin tahkotaan hoitoja....minkälainen hoitohistoria teillä on? Onhan tämä rankkaa, siitä ei pääse mihinkään :unsure:Itsellä pas-siirto toukokuussa, vaikea uskoa sen onnistumiseen, ajatukset jo uudessa ivf:ssä. Toivon, että voimat riittää vielä siihen.
Uskon kyllä, että aika moni täällä ymmärtää sua :)

Tietääkö sun "oikean" elämän läheiset hoidoista? Itse olen puhunut, mutta kyllä elämä on kovasti kaventunut tän rumban myötä. Ei halua nähdä ystäviä kellä on pieniä, itselläkin lapsi tosin on, koululainen jo. Vaikka olen jo 40 niin mulla on useita ystäviä ketkä ovat vauvansa saaneet vanhemmalla iällä. Meille ei luomu vauvaa tule, joten mikäli hoidot ei onnistu niin suunnitelmissa on mennä terapiaan työstämään surua tästä kaikesta. Itse käyn noin kerran kuussa ammattiauttajalla juttelemassa ja joka kerta on olo hetken parempi. Ei tätä yksin jaksa, eikä tarvitsekaan!

Roxanne...miten sulla menee??

Voimia meille kaikille!!!
 

Yhteistyössä