40+ so what wol.13

Anuliini höh, sinäkin lähdet....
Apua, tätä menoa lista tyhjentyy hetkessä.

Aurinko paistaa ihan pilvettömältä taivaalta, mutta silti on melkoisen kylmä hrr...
No, jospa tästä lämpiäisi ja ihanat kelit toisi mukanaan aurinkoista ja lämmintä mieltä kaikille. Tulis nyt jo plussia....
 
Tammis: oikein hyvää jatkoa ja kevättä sinulle! Sinun kirjoituksia on ollut todella mukava lukea :love: Tulehan käymään taasen jossain kohtaa :)


Pitrsi: nyt valtavasti tsemppiä sinulle! Olet ajatuksissani.

Kiitos päivittäjille: Bugsy ja muut :love: Anuliini: älä lähde! (n)

Minulle vois päivittää dpo -1. Tänään tuli hymyilevä naama digitestiin. Eilen ei talleteltu miehen kanssa vaan riideltiin oikein olan takaa. Aamulla saatiin jonkinlainen välirauha aikaiseksi, joten josko nyt sinetöitäisiin riidan loppu tänään petipuuhilla..
 
Kolibrinorsu tai miksei myös muutkin, oletteko huomanneet että oviksen aikoja tulisi riideltyä enemmän?
Minä voisin nimittäin sanoa, että 80% meidän riidoista tulee ovulaation aikaan! Vaikka pitäisi olla ilmeisesti hehkeimmillään niin täällä ainakin tavara on kuin aavikko, hyvä ettei vihellä jopa ja kiukuttaa tosi paljon :censored:.
 
Mulla ei oviksen aikaan ole hermot kirealla, yleensa, mutta viikko ennen menkkoja on aina 2 paivaa valkohehkuista raivoa herkassa. Ja hillitonta siivoamisen tarvetta. Myos oviksen lahestyessa iskee pieni siivoushulluus.
 
En ole huomannut että itse kiipesin seinille Oilin aikaan :rolleyes:
Täällä oireet vahvistuu ja nokka vuotaa :sick:
En jaksais millään odottaa jo tietoa ollaanko vai eikö olla :geek: kyl te tiiätte :whistle:;)

Täällä kanssa aurinko paistanut mutta hitokseen kylmää :eek:

Koittakaa Pirkot jaksaa :love:

Terkuin Iltis :oops:
 
Torstai 14.4.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus
Virkki (39)........................2...............34kp/26
Oodikas (38) ...................2..............31kp/28-30
Babez74 (41)....................1.............27kp/29
bugsy (45) ......................?..............27kp/30
Zini76 (40)........................5.............25kp/26-28
Roxanne (41)...................1..............22kp/29
Iltatähti 76 (39).................2..............20kp/26-28
kolibrinorsu (38)...............1..............16kp/28-30
Pirunpelto (40).................1..............14kp/28
Pilhilinna-74 (41).............6...............12kp/27-28
Pyllerölyllerö (40)..............................10kp/
Jimima (44)......................2...............9kp/28-30
Joyzy (42).........................................8kp/28
Esteri1 (42)......................2...............7kp/30
Athina (41)......................6................4kp/ 28-30
Kasenja (39) ...................2...............3kp/26-30
Nuppu73 (42)....................................3kp/30
Keltainen Seepra.............................
Koivutar75 (40)................3...............?kp/23-27
Katayana (38)...................3..............?kp/
Luppana 76 (39)................7..............1kp/28
Piinailupäivät:

Oodikas (38) .................................dpo 15
Iltatähti 76 (39)...............................dpo 10

Plussanneet: :love:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74....................-02/2016
Fazerina74 (41)........-02/2016
Truuly (38) ...............-03/2016
Vuorikristalli (39).......-04/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Mileena74................(41) -9/15
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/15
Zandi.......................(40) - 10/15
Woodoo..................(40) - 12/15


Taustailijat:

Heinäpelto (42)
Molly333 (43)
Eveliina74 (42)
Helmi1234 (39)

Minzi (39)
Tammityttö (39)
C. rotundifolia (40)
*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Luppana76: Onnittelut menkoista.

Oman tilanteen päivitystä sen verran, että olen saanut nukkua enemmän. Minullahan oli se tilanne, että vauva on ja hän yöllä vielä syö ja ei aina nuku hiljaa/tasaisesti. Miehen kanssa jo tovi sitten ärähdettiin toisillemme ja hän sitten minulle äkäpäissään tokaisi "mene sitten takaisin töihin, jos et jaksa kotona olla". No minähän lopetin sen tappelemisen siihen ja vähän ajan päästä mies tulikin pyytämään anteeksi ja sanoi, että vuorotellaan öitä vauvan kanssa. Nyt siis olen saanut nukkua tyyliin 2 kokonaista yötä viikossa. Vieläkin väsyttää, mut nyt tää on taas kestettävissä.

Minähän tein väsymyksissäni äkkipikaisen päätöksen ja laitoin ehkäisyrenkaan reilu kaksi viikkoa sitten paikalleen. Tuli aivan hirveät oireet ja se väsymyskin johtui siitä eikä mistään kellojen kääntämisestä. En ole koskaan renkaasta saanut mitään oireita, niin en osannut yhdistää siihen. Aloin myös tuhruttaa, naamaan puskee finnejä, seksihaluja ei ole ja mitähän näitä. Luultavasti mulla on nyt hormonit aivan sekaisin ja kierto ei palaudu normaaliksi varmaan koskaan. Täytyy pitää peukkuja ettei näin ole. Kohta se varmaan nähdään. Tyhmä mikä tyhmä, mutta eipä sitä nyt tekemättömäksi enää saa.
 
Vuorikristalli: eiiii!!Nyt kuule se vuoto on vaan raskauteen kuuluvaa, eikä mitään muuta, näin myö päätetään (y)

Pirtsi: en oo kiinnittänyt huomiota tohon ovulaation ajan riitahalukkuuteen. Pitää kattoo ens kuussa, josko riidat osuu o-päiville. Se minkä olen pannut merkille on mun ja miehen riitelyn lisääntyminen ylipäätään. Alkaa tää vauvaproggis vaatimaan veronsa :unsure:
 
Jopas on tapahtunut...

Tammis, onnea matkaan! Eläpä lähe kauas, oma palstagynemme! Käy aina neuvomassa ja kertomassa faktoistasi!

Minne Anuliini lähdit? Etkö vasta tullut takaisin? Älä luovuta! Nuppu, sinäkin! Väki vaihtuu.... Itse olen notkunut reilun vuoden täällä, eikä mitään aikomusta poistua mihinkään! :sneaky: Paitsi ehkä syksymmällä. Katsotaan nyt tämä järeämpi hoitokierros edes kerran!

Minäkin kieltämättä jäin miettimään, että mikä hiton koti-inssi!!! Tyhmä kun olen...tai toki tiedän asiasta, mutta tuli niin puskista, että tutkin tarkemmin ja kiinnostuin toki, miksi sitä suositellaan clomien kanssa. Ja ennen kaikkea sitä, miksi koti-inssi, eikä klinikalla tehtyä??? Kerro ihmeellä lisää tiedonjanoiselle! Tai miksi ei muita hoitoja.... Hmmm.... Monenlaisia käytäntöjä!

Oliko sulla Pirtsi joku ultra tällä vkolla? Pitikö tänään varmistua jotain? Tsemppiä maanantaihin! Toivotaan, että tällä kertaa kaikki sujuisi hyvin ja kyytiläinen saadaan paluumatkalle mukaan. Kyllä teillä on koettelemuksia ollut enemmän kuin tarpeeksi.

Helmi, Huoh. Valvominen ja väsymys on niin perseestä! Koko maailma meinaa kaatua päälle.

Vuorikristalli, ei kai? Jospa ois vaan alkueaskauden juttuja!

ON: Kp 3. Maanantaina alkoi valuttelemaan, mutta sen verran vähän, että ti varsinainen eka Pv. Piikit menee ja nyt odotellaan ekaa ultraa ens vkolla. Mullakin on oviksen aikaan esi-esi-pmst! Vai liekö jatkuvat PMST eli vaihdevuodet koputtelemassa?;)
 
Ja Diamondille vielä: katsoin tuon kuvan "koti-inssi" vehkeestä. Mistä lääkärisi sen ohjeisti ostamaan? Tavallisia tyhjiä injektio ruiskuja toki voi apteekeista ostaa, mutta sinun näyttämässä mallissa oli "putki" lisänä? En jaksa uskoa, että kukaan lääkäri suosittelisi koti-inseminaatiota niin, että sperma koitetaan ohjata suoraan kohtuun. Korjatkaa jos oon väärässä..
 
  • Tykkää
Reactions: Pirunpelto
Ja Diamondille vielä: katsoin tuon kuvan "koti-inssi" vehkeestä. Mistä lääkärisi sen ohjeisti ostamaan? Tavallisia tyhjiä injektio ruiskuja toki voi apteekeista ostaa, mutta sinun näyttämässä mallissa oli "putki" lisänä? En jaksa uskoa, että kukaan lääkäri suosittelisi koti-inseminaatiota niin, että sperma koitetaan ohjata suoraan kohtuun. Korjatkaa jos oon väärässä..
Joo ei ohjannut mutta kun ei se kauheasti neuvonutkaan sanoi vaan että osta 2ml ruiskuun ja antoi reseptin clomin sekä irrotus piikkiin :/ . Kun kuukausi sitten tuli puheeksi koti-inssistä niin aloin ettiä kaikkia tietoja sekä luin netistä ja katoin youtubesta iui videon ja tilasin netistä home inseminaatio kuteet, en älynnyt että piti olla normi ruisku kun ei selitelty kunnolla millaista ja pidin sen itsestään selvänä kunnes kaverini kertoi viime su että ihan normi hän käytti, mutta kävin eilen kysymässä omalta lääkäriltä kun ruiskun vein sinne hän sanoi että itseasiassa tolla on paremmat mahkut kuin tavallisella kuin vaan kiehutan sen hyvin enkä käytä kemiallisia aineita. Joten kaikki hyvin :)
 
Anteeksi, minäkin vielä utelen, mutta missäpäin suurinpiirtein käyt lääkärillä? En ole koskaan kuullut, että lääkäri, terveydenhuoltoalan ammattilainen suosittelisi koti-inseminaatiota kellekkään.
Johan yksin jonkun ruiskun kanssa lährääminen on riski sisäsynnyttimille, saati sitten jos niitä kaksi ummikkoa alkaa sihtailemaan kohdunkaulasta sisään, herrajumala :eek:
Eikö tämä ala olla ihan samaa linjaa, jos joutuisi itse tikkaamaan itsensä avohaavan jäljiltä? "kyllä se sulta onnistuu, osta vaa tikkitarvikkeet apteekista".

Onko siis ihan perus yhdyntä jostain syystä poissuljettu? Sekin olisi turvallisempi, kuin itse tökkiä omaa tavaraa tietämättä mitään.
 
Pakko munkin ihmetellä. Millainen lääkäri suosittelee koti-inssiä. :-o
Ja miksi?
Outoa outoa.
No, mutta ihan sama toki mulle.

Haaleeta haaleeta näyttää o-testi täällä, vaikka näytti ensin tummenevan.
Nooh kassellaan.
Ei tässä oo hätä, eikä hoppu minnekään.
Olisko tuo nyt ihmekään, että täydellisesti kroppakaan toimisi vielä, kun eka kierto kuopuksen syntymän jälkeen.
Kuopuskin käy tissillä vielä pari kertaa vuorokaudessa.
 
Vuototilanne pysynyt ennallaan. Lähinnä limaa, kerran (yön jälkeen) lorahti selkeää verta, tosin sekin limansekaista. Nyt pientä ruskeaa tuhrua, ei tullut edes pyyhkiessä lisää.
Mutta. Raskaustestissä, jonka hätäpäissäni tein, erittäin kalpea haamu.
Muina oireina pahoinvointia ja rinnat arat ja turvonneet.

Viikonloppu varmaan näyttää mihin suuntaan mennään.
 
Vuototilanne pysynyt ennallaan. Lähinnä limaa, kerran (yön jälkeen) lorahti selkeää verta, tosin sekin limansekaista. Nyt pientä ruskeaa tuhrua, ei tullut edes pyyhkiessä lisää.
Mutta. Raskaustestissä, jonka hätäpäissäni tein, erittäin kalpea haamu.
Muina oireina pahoinvointia ja rinnat arat ja turvonneet.

Viikonloppu varmaan näyttää mihin suuntaan mennään.
Ärsyttävä tilanne.. No niinkun sanoit viikonloppu näyttää mihin suuntaan menee.toivotaan ja uskotaan että on kohdun kasvu tiputtelua ja raskaus jatkuu normaalisti. TSEMPPIÄ (y)
 
Anteeksi, minäkin vielä utelen, mutta missäpäin suurinpiirtein käyt lääkärillä? En ole koskaan kuullut, että lääkäri, terveydenhuoltoalan ammattilainen suosittelisi koti-inseminaatiota kellekkään.
Johan yksin jonkun ruiskun kanssa lährääminen on riski sisäsynnyttimille, saati sitten jos niitä kaksi ummikkoa alkaa sihtailemaan kohdunkaulasta sisään, herrajumala :eek:
Eikö tämä ala olla ihan samaa linjaa, jos joutuisi itse tikkaamaan itsensä avohaavan jäljiltä? "kyllä se sulta onnistuu, osta vaa tikkitarvikkeet apteekista".

Onko siis ihan perus yhdyntä jostain syystä poissuljettu? Sekin olisi turvallisempi, kuin itse tökkiä omaa tavaraa tietämättä mitään.

Käyn loimaalla kunnan puolella. Ja oon siinä syynsä miks yhdynnässä emme voi olla. Ja kyllä Googlesta löytyy koti inssi palstoja joissa on niitä ihmisiä ketä lääkäri on suositellut koti inssiä aluksi jos vika ei ole löytynyt kummassakaan.
 
Käyn loimaalla kunnan puolella. Ja oon siinä syynsä miks yhdynnässä emme voi olla. Ja kyllä Googlesta löytyy koti inssi palstoja joissa on niitä ihmisiä ketä lääkäri on suositellut koti inssiä aluksi jos vika ei ole löytynyt kummassakaan.
Moikka! En ole puolesta enkä vastaan kun en asiasta tiedä sen enempää... Mutta suosittelen sinulle eli jos haluut noita koti konsteja tehdä niin älä tee sillä jatko päällä joka ulottuu kohtuun asti, mielummin normi ruiskulla emättimeen ja sit vaikka n.puolitintia lantio tosi koho asennossa jotta simpat pääsevät hyvin siitä etenemään.. Eihän normi aktissakaan sperma mee suoraa sinne kohtuun vaan emättimeen ja sieltä sitten siimahänmät uiskentelevat kohti määränpäätä. Eli älä käyty niitä "levittimiä ja jatko osaa" voivat oikeesti saada enemmän hallaa aikaseks.. Ja tämä siis vain minun mielipiteeni :)
 
  • Tykkää
Reactions: Q.Diamond

Yhteistyössä