40+ so what wol.13

Oodikas onpas harmillinen juttu ukon kanssa. Kyllä nekin osaa olla melkoisia tapauksia kun sille päälle sattuvat. Hyvä selvittää asioita, ja rauhassa miettiä mitä itse jaksaa, koska meillä naisillahan se lapsen fyysinen kantaminen kuitenkin on, ja imetyksestä riippuen sitten taas se jatkokin, että kuinka kauan on kiinni lapsessa.
Enkä tarkoita, että imetys olisi taakka, vaan sitä, että mies ei siinä oikein voi avuksi olla, koska äidistä lapsi on kuitenkin riippuvainen kauankin aikaa käytännössä. Sitten pullon kanssa on eri juttu, silloin voi mieskin syötellä öisin jne. Mutta jos ihan kaikki on vain naisen vastuulla, niin liian raskaaksi käy.
Yhdessähän nämä päätökset kuitenkin pitäisi tehdä, ja vielä niin, että kummallekin jää sellainen tunne, että yhdessä on nyt sovittu. Eikä sitten jossain vaiheessa nakata toiselle, että tehtiin vain toisen tahdosta päätös.
Vaikeita asioita joskus, ja vielä sekin, ettei aina tahdo itsekään tietää, mitä loppujen lopuksi haluaa.
Nyt on itselläkin sellainen olo, että en jaksa edes miettiä asiaa. Välillä kyllästyttää vaan kaikki niin, että yrittää vaan raahautua päivästä toiseen. No jospa se tästä jossain vaiheessa valkenisi, ja osaisi suunnistaa oikein.
Aurinkoista päivää kaikille!
 
Oodikas, onpas kurjan kuuloinen tilanne teillä. Varmasti ihan hyvä ajatus ottaa vähän aikalisää ja miettiä kaikessa rauhassa, mihin omat voimat riittävät. Voimia sinne!

Se joka päivittää listaa seuraavan kerran, voisi poistaa mut piinailijoista. Verikoe vahvisti negan, vaikka johan se oli muutenkin tiedossa. Lutinukset on pitäneet toistaiseksi vuodon poissa, mutta eiköhän ne hanat kohta aukea... Lisäksi mun iäkseni voisi päivittää 42. :(:(

Pirtsi, kiitos kauniista sanoistasi! :love: Tuota blastokystiksi viljelyä voisin vielä lyhyesti kommentoida. Linkkaan tuohon alle yhden kattavan tutkimuksen aiheesta. Sen johtopäätöksenä oli lyhyesti sanottuna se, että ns. hyvän ennusteen potilailla (mitä lieneekään kriteerit, varmaan ainakin ikä, aiemmat onnistumiset ym.) blastoksi viljely paransi raskautumisen mahdollisuuksia, mutta satunnaisesti valitulla ryhmällä ja ns. huonon ennusteen potilailla taas ei. Lisäksi blastoviljely lisäsi hieman riskiä joihinkin kompikaatioihin, mm. sellaiseen kuin "adverse neonatal outcomes". Tuo johtunee siitä, että koeputki ei kuitenkaan ole alkioille se kaikkein luonnollisin kasvuympäristö.

Itse ajattelen niin, että pitkä viljely on varmasti järkevää silloin, kun hyviä alkioita saadaan paljon ja on siis varaa mistä valita. Mutta jos alkiota saadaan hädin tuskin muutama (kuten esim. meillä), niin minusta pitkä viljely olisi liian riskialtista. Tuossa Dextran jutussakin mainittiin, että viljelyssä pysähtyneet alkiot on usein olleet viallisia - mutta siis toisin sanoen kaikki niistä eivät ole olleet. Ainakaan omilla alkioillani en haluaisi ottaa sitä riskiä, että pitkän viljelyn takia menetetään joku sellainen sintti, joka olisi kohtuun luonnolliseen ympäristöön päästyään voinutkin lähteä kasvamaan.

http://www.asrm.org/uploadedFiles/ASRM_Content/News_and_Publications/Practice_Guidelines/Committee_Opinions/Blastocyst_culture(1).pdf
 
Tänään raskaustesti nega. En oo kyllä testannutkaan moneen päivään. Vuoto alkaa myös näytellä loppumisen merkkejä.

Ja mikä parasta, mies lähtee huomenna reissuun 5 päiväksi. Jos nyt sattuu ovulaatio tulemaan niin se on förbi sitten se.
 
Moikka! Nyt tarvii apuja hän... Elikkäs rupesin tikuttaa kp8 ja sillon tuli haaleaviiva ja nyt on kp11 ja edelleen samanlainen haaleaviiva. Kuuluisko vahvistuu kun tulee lähemmäksi ovulaatio vai tuleeko se vahva viiva vaan sillon kun on se "huippu"? Oon vähän pihalla kun en oo aijemmin koskaan tikuttanut ovista
 
Moikka! Nyt tarvii apuja hän... Elikkäs rupesin tikuttaa kp8 ja sillon tuli haaleaviiva ja nyt on kp11 ja edelleen samanlainen haaleaviiva. Kuuluisko vahvistuu kun tulee lähemmäksi ovulaatio vai tuleeko se vahva viiva vaan sillon kun on se "huippu"? Oon vähän pihalla kun en oo aijemmin koskaan tikuttanut ovista
Pikaisesti, minulla nyt tällä viikolla ovis näkyi tikuissa seuraavasti: ke kp 11 liki blankko, to kp12 väriä mutta vielä nega, pe kp13 aamulla melkein plussa, illalla tasavahva plussa, la kp14 testiviiva tummempi kuin kontrolliviiva. Su kp 15 aamulla jo haalennut. Minulla siis blankosta plussaan tummenee tasaisesti mutta nopeasti.

Tsemppiä kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: Luppana 76
Kiitos vastauksista:)... Oon ruvennut greippi mehuu litkimään ja disperiiniä napsimaan joo tiedän että on "vippas konsteja " mutta yrittänyttä ei laiteta vai miten se meni:p... Mulla on ns.paksuveri ja hb pyörii siinä 160 hujakoilla joten toi disperiini on ihan lääköreidenkin mielestä mulle hyväksi (kaksi laskimo tukosta ollut) ja veren ohennus lääkkeet ollut käytössä tosin ei nyt... Kirvestä en oo vielä tyynynalle laittanut:D:D... Mut ens kierrosta sekin jos ei tärppää:LOL:....
 
  • Tykkää
Reactions: Babez74 ja Molly333
Clearblue-ovistesteri kenkkuilee. Pelkkää virheilmoa tarjoilee moneen kertaan, joten muahan v****ttaa. Lisäksi haastan riitaa ihan hulluna, kaikille. Tänään räyhäsin yhden seurakunnan tilaisuudessa. En edes ole ko seurakunnan jäsen, ihan vieraana käväisin, ei mulla mitään syytä ottaa nokkiini siitä mitä he siellä tekevät tai ajattelevat, mutta päädyin kuitenkin hirveään inttämiseen ja sanasotaan. *head-desk* Ilmeisesti siis ovis kuitenkin lähestyy, kun aggressiot tätä luokkaa. Huomenna pitäisi sitten töissä osata olla ihmisiksi tai ainakin kiroilematta.
 
  • Tykkää
Reactions: Pirunpelto
Teistä varmaan moni tikutellu ovista useissa kierroissa. Näin olettaisin :) Onko teillä viivan tummuus vaihdellut lh-huippuajan ulkopuolella? Mua nyt tällä hetkellä just kiinnostaa alkukierron viivan vahvuus eli aika ennen kuin viiva lähtee tummumaan.

Mulla on nyt tässä kierrossa tummempi viiva kuin mitä on ollut muissa kierroissa ja samasta pissasta aamulla testaan. Yleensä on ollu sellanen hailakka just nähtävä viiva ja nyt se on ihan selvä se viiva ollu jo neljä päivää.
 
Maanantai 25.4.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Babez74 (41)....................1............38kp/29
Roxanne (42)...................1.............33kp/29
Iltatähti 76 (39).................2.............31kp/26-28
kolibrinorsu (38)...............1.............27kp/28-30
Pirunpelto (40).................1.............25kp/28
Pilhilinna-74 (41).............6..............23kp/27-28
Pyllerölyllerö (40)............................21kp/
Jimima (44)......................2..............20kp/28-30
Joyzy (42)........................................19kp/28
Esteri1 (42)......................2..............18kp/30
Athina (41)......................6...............15kp/ 28-30
Kasenja (39) ...................2...............14kp/26-30
Nuppu73 (42)...................................14kp/30
Virkki (39)........................2...............14kp/26
Luppana76 (39)..............7...............12kp/28
Zini76 (40)........................5..............11kp/26-28
bugsy (45) ......................?...............9kp/30
Keltainen Seepra..............................5kp/

Piinailupäivät:

Iltatähti 76 (39)...............................dpo 20
Pirunpelto (40).................................pp 7

Plussanneet: :love:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74....................-02/2016
Fazerina74 (41)........-02/2016
Truuly (38) ...............-03/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Mileena74................(41) -9/15
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/15
Zandi.......................(40) - 10/15
Woodoo..................(40) - 12/15


Taustailijat:

Heinäpelto (42)
Molly333 (43)
Eveliina74 (42)
Helmi1234 (39)

Minzi (39)
Tammityttö (39)
C. rotundifolia (40)
Koivutar75 (40)
Katayana (38)
Oodikas (38)
*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Helmi, sisäänajoa vaan, jos viiva on tumma! Mullahan oli joulukuussa pitkään tumma viiva ja luulen, et se oli kuule kemiallinen raskaus/joku yritys.

Nyt tulee omanapaista tilitystä! Piikit pistetty ja olin kauhuissani koko viikonlopun, tuleeko tästä yhtään mitään. Tänään kuitenkin punktiossa 15 munasolua! Seuraava huolen aihe onkin, että tuleeko näistä soluista yhtikäs mitään. Aikamoinen matka tämä on ollut! Vaikkei tämä ole mikään IVF-palsta, niin miten teillä muilla on onnistunut jatkoviljely? Voi helkatti tätä kivun määrää!! En osannut odottaa ihan näin kovaa kipua.

Missä Babez? Onko Pirtsillä jo oireita?
 
Pirtsi, onnea ja tarrasukkia sinulle! Nyt pidetään koko porukan voimin peukkuja! (y) Ja kiitos kysymästä, tänne ei kuulu mitään ihmeellistä. Ovis taisi mulla olla joko a) tosi aikainen (about KP 8-10), b) tosi nopea (KP 14) tai c) sitä ei tapahtunut. :( Heti menkkojen jälkeen oli tosi liukkaat olosuhteet, mutta en tajunnut silloin vielä testata. Testailun aloitin vasta KP 12, jolloin testiviivassa oli hieman väriä, mutta kaukana plussasta. KP 13 oli vielä vähän tummempi, muttei edelleenkään plussa. KP 14 olikin sitten enää tosihaalea viiva. Tässä vaiheessa oli jo aika kuiva meininki. En siis tiedä yhtään mitä uskoa. Joko oli ovis heti menkkojen jälkeen = surkea kypsymätön munasolu ja lähentyvien esivaihdevuosien merkki. :( Tai sitten LH-huippu oli tosi nopea enkä saanut sitä bongattua testillä. Tai sitten ovista ei tapahtunut ollenkaan. Piinailulistaan tuskin kannattaa edes kirjata mitään, kun se olisi sitten jotain tyyliin DPO 5-12. o_O:DTalletuksia tuli tehtyä KP 8, 10 ja 12, mutta sitten iski influenssa perheeseen ja homma jäi siihen. Normaalia vielä vähemmän toivoa siis mistään. :notworthy: Olen oikeastaan jo luovuttanut. Ei meille toista lasta suoda. Pakko se on hyväksyä. Pää on sen tajunnut jo pitkään, mutta kun tämä hölmö sydän ei vain osaa päästää haaveesta irti. :love: *huokaus*
 
On muuten komeasti sivunumero tässä ketjussa tasan 500 :)

Virkki on saanu hyvän määrän munasoluja. Toivotaan, että jatko menee hyvin.

Edit: Kirjoitin viestiä, kun sivunumero oli vielä 500. Sitten tuli uusi viesti ja se vaihtoi sivun :D
 
Viimeksi muokattu:
Moikka taas! Tämmönen tyhmä kysymys taas kanaset :whistle:... Kuinka moni täällä polttaa ja käy välillä viihteellä "ryyppäämässä":eek:? Minä teen molempia tosin toi viihteellä käynti on pikkusen haastavaa kun noille tenaville ei oo niin helppoa aina saada lapsenlikkaa:D... Tuli vaan mieleen oonko ainut "syntinen" täällä:ninja::LOL:
 
Jimima, sepä se. Järki ei näissä asioissa paina, vaan oma mieli. Eipä kuitenkaan vielä kannata täysin luovuttaa. Ootko sä saanut letroja tai jotain tueksi?

Luppis, päivän paras! :D En nyt suoranaisesti kuppiin sylje, mutta olen ehkä hieman alkanut himmailemaan, kun en kestä krapulaa! Vielä kuusi vuotta sitten oltiin menossa joka toinen vkl, mutta nyt ehkä pari kolme kertaa vuodessa. Minä en tupakoi, enkä ole koskaan polttanut. Viiniä tulee lipitettyä hyvän ruoan kanssa, mutta harvoin juon enemmän (paitsi pikkujoulut, isommat synttärikemut). Oon varmaan saanut elämäni alkoholiannokset täyteen nuorempana. Nykyisin viikonloput menee arjesta toipumiseen,urheilemiseen ja julmetun talon hoivaamiseen. (Kuulostipa ihan tylsältä!!!)
 
  • Tykkää
Reactions: Timjami77
Virkki ei ole mitään oireita! Lauantaina oli jokin pikavatsatauti, oksensin ja nukuin tunnin ja se meni ohi. En tiedä mikä helkkari se oli, myötätuntokrapulako?
Luppanalle lohdutusta, että täällä toinen syntinen. Mä en alkoholia tykkää kyllä kuluttaa juurikin sen tajuttoman krapulan takia, mutta ehkä pari kertaa vuodessa (max.) otan sitten niin, että olen se keski-ikäinen ärsyttävä ämmä joka baarissa hokee vessapaperit ja hameenhelma sukkahousujen sisässä "etsshhäää tiedä khuka mä ooonh"

Mutta, tuo perhanan tupakka on pahe. Mä en kotona polta ollenkaan, mulla on ihan muuta tekemistä. MUTTA töissä, sitä vaan lompsuttelee muiden mukana sinne ja nortti huuleen. Nyt piinispäivillä en taas ole polttanut, enkä polta jos plussaan, mutta jos en plussaa ja menkat alkaa, käyn hakemassa pikkusikareita ja pullon viiniä (ainakin!), kerjään mieheltä seksiä ja sitten laitan elämän risaiseksi. Ottaa sen verran päähän kuitenkin jos epäonnistuu.

Ihan esimerkkinä nämä Lugestronit, alias pillupallot joita aamuin illoin tungetaan. Ei ole parempaa keinoa suolata omaa seksielämäänsä, kun 24/7 sulta valuu valkoista rakeista mönjää pitkin reisiä, niin ei paljon tee mieli mennä persettä keikuttamaan miehen nenän eteen. Suokaa anteeksi suora ilmaukseni, mutta näin se vain kaunistelematta on.

Jimima mitä tuohon nyt sitten voi sanoa? "Heart wants what it wants" ja sen mukaan on kai mentävä? Talletukset teillä on ainakin optimaalisesti menneet suurinpiirtein!

Ja hetkinen, kenellä oli se pässinpää mies, oliko Oodikkalla? Tiedän kyllä tuon tunteen kun on hankala keskustella ja se vaan pahentaa asioita. Entinen mieheni oli nimenomaan tuollainen pässinpää. Vaikka aiheesta yritit kuinka kukkaiskielellä kertoa, että nyt meni aika kurjasti kun et minun muistutteluista ja pyynnöistä sekä kalenterimerkinnöistä huolimatta muistanut syntymäpäivääni tai voinut edes rikkaruohoa tuoda minulle pihalta, niin silloisen miehen vastaus olisi ollut "no sama kai tuo on olla muistamatta kun tästäkin piti päästä sanomaan että en taas muistanut".
Ja sitä rataa se jatkuisi loputtomiin, vaikka se oli se ainoa asia, mitä pyysin vuosiin, en mitään muuta niin ne jotenkin kertautui aina, että minusta tuntui etten muuta teekkään, kun valitan ja vaadin.
Joulun koristelut ja muut olivat "jonninjoutavaa hömpötystä, päivä muiden joukossa".
Ärh. Onneksi se on historiaa. Mutta tsemppiä sinulle ja voimia sen miehesi kanssa. Jotkut pärjää heidän kanssaan, mutta toinen yhtä jurrikka tai vahvatahtoinen nainen saa aikaan kaaoksen, niinkuin meillä kävi.
 
Luppana onnea onnea!!!

Virkki
, peukut pystyssä täällä.

ON: siis ette usko. Saamarin ovulaatio nyt argh!!!!!! Isäntä reissussa tukevasti perjantaihin asti. No kai mun on oltava tyytyväinen, että palautuminen oli näin nopeaa näin vanhalla laamalla.
 
Pirtsin entinen kuulostaa paljon pahemmalta kuin tuo minun. Se muistaa minun syntymäpäivän ja pitää meidän tapaamisen vuosipäivää varmaan kohta tärkeämpänä kuin hääpäivää, koska silloin hänen elämänsä muuttui. Mies osaa siis olla todella ihana, mutta puhuminen meillä ei vain suju. Viikon kestänyt riita saatiin eilen päätökseen, mutta sitä ennen mies oli minut nimennyt meidän perheen suurimmaksi ongelmaksi. Olin tällöin töissä ja kotiin tullessa ukko oli jo nukkumassa. Aamulla yritin tivata, että kertoisi, mikä mättää, mutta ei saanut suutaan auki. Palasin sitten vauvan viereen nukkumaan. Yön nukuin eri huoneessa, kun ei paljon jäärän viereen huvittanut mennä. Mies lähti puusavottaan, mutta oli sitten kirjoittanut mulle lapun, jossa selitti tuntojaan. Illalla sitten kaikki oli ookoo ja tänään jätin sille lapun luettavaksi, kun olin ehtinyt siihen vastata. Onhan tämä yhtäältä vähän naurettavaa, ettei kaksi aikuista osaa ongelmistaan keskustella, mutta toisaalta näin kuitenkin saatiin solmuja auki ja se kai se tärkeintä on. Sovintoseksi jäi väliin, kun mies oli niin väsynyt ja vääristä paikoista jäykkä puuhommien jäljiltä.

Mulla oli eilen oikein kunnon ovislimapäivä. Ja seksiä ei siis ollut. Ja vauvakaan ei ole toiveissa. Muka. Kovin olen tässä miettinyt, että hyvä (?) ovulaatio menee nyt ihan hukkaan. Mullahan tosin on tikussa ollut plussa aina vasta limojen mentyä eli periaatteessa tässä voisikin vielä ehtiä talletuksen tekemään. Huomaatte varmaan, etten oikeasti tiedä itsekään, mitä nyt tahdon. Kai tämä on niin, että järki sanoo ei vauvalle ja sydän kyllä. Varmaan tämä kierto nyt kuitenkin harakoille menee... Aikaa ajatella asiaa nyt ainakin sitten, jos ei muuta. Ehkä seuraavassa kierrossa ollaan viisaampia. Ehkä ei.

Anteeksi omanapainen vuodatus.

Ai joo, Pirtsiltä piti vielä kysyä, että onko ne Luget pakko laittaa alakautta? Hoidoissa en ole ollut, mutta gyne sanoi mulle niitä määrätessään, ettei sillä ole suurtakaan väliä kummasta päästä ne sisään laitetaan. Sivuvaikutuksia tulee alakautta vähemmän, mutta muuten ei väliä. Itse otin ne suun kautta, kun kerran testasin toisin ja se valuminen oli niin ällöä. Sivuvaikutuksia mulla ei juuri ollut. Alkuun parina päivänä pää oli kipeä ja huimasi hetkittäin, mutta se loppui nopeasti enkä pidemmän päälle huomannut mitään eroa normaaliin. Tai siihen epänormaaliin, mikä olen aina. :D
 
Jimima, sepä se. Järki ei näissä asioissa paina, vaan oma mieli. Eipä kuitenkaan vielä kannata täysin luovuttaa. Ootko sä saanut letroja tai jotain tueksi?

Luppis, päivän paras! :D En nyt suoranaisesti kuppiin sylje, mutta olen ehkä hieman alkanut himmailemaan, kun en kestä krapulaa! Vielä kuusi vuotta sitten oltiin menossa joka toinen vkl, mutta nyt ehkä pari kolme kertaa vuodessa. Minä en tupakoi, enkä ole koskaan polttanut. Viiniä tulee lipitettyä hyvän ruoan kanssa, mutta harvoin juon enemmän (paitsi pikkujoulut, isommat synttärikemut). Oon varmaan saanut elämäni alkoholiannokset täyteen nuorempana. Nykyisin viikonloput menee arjesta toipumiseen,urheilemiseen ja julmetun talon hoivaamiseen. (Kuulostipa ihan tylsältä!!!)
Omg - oot sitten ihan kuin minä - toinen tylsä
 
Terkkuja tiput!

Pirtsille - heti alkuun onnea piinailuun! Sullahan mennyt varsin mallikkaasti! 11-soluinen 1-luokan blasto kuulostaa todella hyvältå ja ne haravointinippailut! Ja niitä kuuluisia tarrasukkia matkaan! Ja kiitos kun jaoit oman hoitokokemuksen! Ja onnea odotukseen! Teitin pikkuvaavi on nyt hautomossa

Virkki - kiitos taas kaipailusta ( & taisi olla joku muukin jo aiemmin). Siis sattuuko sua ne pistokset vai munisten kasvu? Hyvä saalis tiedossa! Kuulosti kyllä ihan täydelliseltä, että oli 17 alkua, ja vielä suht samankokoisia jo alku-ultrassa, joten hyvää lupaa. Ne sanoo tähtäävänsä, että olisi 10 hyvää alkiota, jotta olisi mistä valita ja saisi useammalle orrelle pakkaseenkin vielä, joten thumbs up! Mikä sun hoitosuunnitelma on, määrät ja mitä lääkkeitä pistelet milloinkin?

Roxanne - eikun messiin vaan yrittämään hoitoa kolmatta kertaa...eipähän tartte sitä jossitella tuonnempana ettei yrittänyt kaikkeansa.

Mutta kuten täällä olikin jo puhetta it takes 2 babe ja useammilla tämä rumba aiheuttaakin parisuhteeseen haastetta kerrakseen, jos ei muuta niin ainakin tuota seksin ajoittamisesta johtuvaa kireyttä. Ja ikävää kaikille, jos ei ole juuri oikealla hetkellä edes samalla paikkakunnalla, nimim. Kokemusta on kun mies6kk aikana oli aina kerran kuussa reissussa, tiedätte kyllä mihin aikaan

ON: mulle voi kirjata 26.4. KP4. Eli kuukautiset alkoi, mutta ainakin viikon myöhässä. Ja mulla kun on pyrkinyt olemaan aina 29-29 tuo kierto. Liekö sitten johtuu siitä, ettei enää vedä letroja. Nyt pitäisi soittaa klinikalle ja kysellä että ehtiikömsittenkään pitkällä kaavalla enää ennen kesätaukoa, kun kkset viivästy......
Olin ensin työputkessa ja sitten lomailin sellaisessa paikassa missä ei connectionit toimineet. Ois saanut loma jatkua.

Ihanaa odotusta Meibijeesille, siis yli puolivälin jo!! Ihanaa, että joku ees meistä vanhoista kanoista sikiää ja vie lapsen kotiin seuraava plussaaja on Pirtsi ja sitten Värkki
 
  • Tykkää
Reactions: Roxanne
Keskiviikko 27.4.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Roxanne (42)...................1.............35kp/29
Iltatähti 76 (39).................2.............33kp/26-28
kolibrinorsu (38)...............1.............29kp/28-30
Pirunpelto (40).................1.............27kp/28
Pilhilinna-74 (41).............6..............25kp/27-28
Pyllerölyllerö (40)............................23kp/
Jimima (44)......................2..............22kp/28-30
Joyzy (42)........................................21kp/28
Esteri1 (42)......................2..............20kp/30
Athina (41)......................6...............17kp/ 28-30
Kasenja (39) ...................2...............16kp/26-30
Nuppu73 (42)...................................16kp/30
Virkki (39)........................2...............16kp/26
Luppana76 (40)..............7...............14kp/28
Zini76 (40)........................5..............13kp/26-28
bugsy (45) ......................?...............11kp/30
Keltainen Seepra..............................7kp/
Babez74 (41)....................1..............5kp/29

Piinailupäivät:

Iltatähti 76 (39)...............................dpo 22
Pirunpelto (40).................................pp 9

Plussanneet: :love:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74....................-02/2016
Fazerina74 (41)........-02/2016
Truuly (38) ...............-03/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Mileena74................(41) -9/15
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/15
Zandi.......................(40) - 10/15
Woodoo..................(40) - 12/15


Taustailijat:

Heinäpelto (42)
Molly333 (43)
Eveliina74 (42)
Helmi1234 (39)

Minzi (39)
Tammityttö (39)
C. rotundifolia (40)
Koivutar75 (40)
Katayana (38)
Oodikas (38)
*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Siinäpäs listaa päivitettynä.
Täällä ei mitään uutta auringon alla.
Joku kyseli paheista. Itse olen täysin absolutisti, ollut jo yli 20 vuotta. Viina ei tuonut mitään hyvää, päinvastoin, ja kun ottaa huomioon mitä kaikkea on tuolloin koettu, niin ihme on, että tässä saa elävä olla. Ilman muutosta, tuskinpa täällä keikkuisin. Tupakka jäi myös pois samaan aikaan, joten sekään ei onneksi kuulu enää elämään.
En tuomitse toisten elämäntapoja, jokainen vastaa itsestään ja oman elämänsä lopputuloksesta niiltä osin, kuin itse niihin voi/haluaa vaikuttaa. Monet asiat ovat valintoja.
Mutta kuten todettu, jokainen päättää omasta elämästään ja tekemisistään.
Unia on taas nähty, että kesäkuussa plussa tuli :eek:. No sehän selviää sitten kesäkuussa:ROFLMAO: Juuri tällä hetkellä ei ole sitten mitään tekeillä, mieskin nukkui sohvalla, joten senkin puolesta vähän kaukana on vehkeet. Ja ihan itsekseen sinne nukkui, ei mitään suurta draamaa tällä kertaa.
Jatkoja kaikille tasapuolisesti.
 
Täältä pikainen päivitys: mulla on nyt menossa kp4. Meillä onkin sit Babezin kanssa ihan sama tahti, jos päädyn seuraavassa kierrossa taas uuteen hoitorumbaan. (y)

Synttärionnea Luppanalle! Mun mielestä tää olis just hyvä ikä, ellei vaan olis näitä pahuksen lisääntymispaineita ja -ongelmia. Tai siis ite ainakin olen noin yleisesti ottaen paljon onnellisempi ja tasapainoisempi nyt kuin parikymppisenä.

Pirtsi, onkos ilmaantunut uusia oireita?
 
Mulla taitaa jatkossakin jäädä ne tupakat ja vappusimat hyllyyn.

Elämäni ensimmäisen kerran näen viivan testissäni! Kysyin mieheltäkin, että piirsikö se siihen vai onko tää paska vitsi?

Ei se siitä lähde pois/valu/haihdu.:eek:

Ja ei oireita vieläkään! Pysyykö tämä? Onko tämä totta? Jos hymyilen liikaa, viekö joku sen pois??

Jopo ja Sahris, rillit päähän:

[URL]http://aijaa.com/mJD8mo[/URL]
 

Yhteistyössä