40+ so what wol.13

Hei! Taalla uusi mukaan:) Ennestaan on jo lapsia, nuorimmainen vasta reilun vuoden vanha. Kovin on helposti lahteneet raskaudet ennen kayntiin, nyt yritysta vasta muutama kierto takana ja hiukan tuntuu silta kannattaako tassa iassa enaa edes yrittaa vaiko iloita vaan naista jo olemassa olevista lapsosista. Niin kovasti vaan tekisi viela yhta mieli, etta se valtaa ihan kaikki ajatuksetkin:( Ikaa on kuitenkin jo 43, lahes 44 vuotta.
 
  • Tykkää
Reactions: Iid@ ja Babez74
camelianna tervetuloa tänne vaan. Täällä ei olla ikärasisteja, ollaan sen ikäisiä, mikä mielessä tuntuu hyvälle. :D
Laita tietoja, jos haluat listoille mukaan.

Joyzy tuo on kyllä niin selvä plussa, että ei voi erehtyä. Nyt heti tropit siihen, että pikkuinen siellä tarraa kunnolla, eikä tipu enää pois ennen kuin ensi keväänä :love:

Iid@ tosiaan kannattaa testailla usemman kerran, koska toisilla livahtaa ohi. Ja testien vahvuuksissa saattaa olla huimiakin eroja.

Ja edelleen on myytävänä testejä, jos jotain kiinnostaa. Pitää koluta viestejä takaisin päin, niin voi tarkistaa lukumäärän ja hinnan.

Aurinkoista päivää kaikille!
 


Tiistai 31.5.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

bugsy (46) ......................?..............28kp/30
Kasenja (40) ...................2..............26kp/26-30
Molly333 (43)...................................25kp/28
Luppana76 (40)..............7...............22kp/28
Vuorikristalli (39)..............................20kp/
Helmi1234(39) ................................19kp/26-28
Keltainen Seepra.............................19kp/24-26
Iid@ (43) ....................... 2.............. 18kp/27-28
Pilvilinna5 (41)................6...............16kp/27-28
Babez74 (42)..................1...............12kp/28
Roxanne (42)..................1...............10kp/29
kolibrinorsu (38)...............1..............5kp/28-30
Iltatähti 76 (39)................2...............?kp/26-28
Esteri1 (42)......................2..............?kp/30
Athina (41)......................6...............?kp/ 28-30

Piinailupäivät:

Iltatähti 76 (39).............................dpo 21
Kasenja (40) ...............................dpo 12-13
Molly333 (43)...............................dpo 10
Keltainen Seepra..........................dpo 5
Helmi1234(39) .............................dpo 4
Pyllerölyllerö.................................dpo 4

Plussanneet:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74....................-02/2016
Fazerina74 (41)........-02/2016
Truuly (38) ...............-03/2016
Pirunpelto (40)..........-04/2016
Katayana (38)...........-05/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/2015
Tyydeli...................(42) - 8/2015
Mileena74................(41) -9/2015
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/2015
Zandi.......................(40) - 10/2015
Woodoo..................(40) - 12/2015


Taustailijat:

Eveliina74 (42)
Minzi (39)
Tammityttö (39)
C. rotundifolia (40)
Koivutar75 (40)
Virkki (39)
Heinäpelto (43)
Jimima (44)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Ihanaa saatiin yksi plussaaja :love: ja uusille tulokkaille tervetuloa:) "vaikka itsekkinen aika tuore tapaus" siihen se tuoreus sitten jääkin:D:D
Itelläni vissiin joku dpo 5-6 en tikuttanut ovista tässä kierrossa ollenkaan joten vedettiin mutu tuntumalla ja oltiin suht ahkeria viikonsisään 4krt "silleen":ROFLMAO::LOL::rolleyes:.... Kohtahan sitä vois rupee itteensä kiusaa noilla testeillä ja saada mukamas viivanpaikkaa ja haamua:D:D ja jos ei tärppi käy tässäkään kierrossa niin seuraavien kuukautisten jälkeen tää suuntaa tarkastuttamaan röörien aukiolon... Jos kaikki ok niin luomusti jatketaan ensivuoden puolelle ja jos mitään ei tapahdu niin sit järeämmät keinot kehiin:sneaky:....

Ihanaa kesäkuun ensimmäistä päivää nauttikaa :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Iid@ ja Joyzy
Joyzylle onnea matkaan. Toivottavasti ois hormoni noussu hyvin ja tänään saisit sitten tukilääkityksen, että pysyis kyydissä tämä.

Mulla on tänään 2.6. dpo6 menossa ja uittelin huvikseen pc:n liuskan, kun niitä yllättäen muutama on tuolla kaapissa :)

http://aijaa.com/Mr5ysE Sellai viivanpaikka, mikä näkyi ihan kääntelemättä. Ei väriä. Ei oikeen noissa kuvissa näy, mutta eipä sen niin väliä. Varhaiset on dpo:t :)
Omituinen kierto sinällään. Uittelin alkukierrosta (oisko ollu kp6) sen vaihdevuosi/hedelmällisyystestin ja sain siihen yhtä vahvat viivat, mikä on erittäin huono juttu. Siinä lukee ettei yksi testi mitään tarkoita vaan testi pitää uusia saman kierron aikana. Odotin oviksen ohi ja uitin sen toisen tikun tänään ja siinä on ihan hailakka viiva. Pissat oli samanvahvuisia n. 7h pidätysen aamupissoja. Eli ilmeisesti ei olekaan huono kierto. Kiertohan on ollut erilainen kuin pari aiempaa ja kananmunalimoja oli havaittavissa 5 päivänä kp11-kp15. Siinä oli kp12-kp14 runsaimmat ja tuli hienosti pikkareihin asti läpi päivän. Kp 15 limat oli jo vähän maltillisemmat, mutta selkeätä munanvalkuaista sekin. Eikös tuo viittaa estrogeenin runsauteen noina päivinä? En tiedä. Katsellaan viikonlopun yli ja jos ei 4-5 päivän päästä ala tuhruttamaan (kp24-kp25) niin se kai tietäisi hyvää.
 
Cameliannalle tervetuloa :) Musta on niin rohkaisevaa, että mua vielä kypsemmät naiset uskaltavat tehdä vauvoja. Mulla tulee reilun kuukauden päästä se 40 täyteen ja en sen koe olevan vielä niin kovin paljoa. Jos meillä toinen lapsi saisi alkunsa tässä 40 hujakoilla niin kolmannelle jäisi vielä optio. Toki kaiken pitää mennä hyvin ja vaurioitta, että uusi raskaus olisi mahdollinen.
Kolmesta olen haaveillut nuorempana, mutta ei mulla rahkeet riitä niitä peräjälkeen pykäämään. Ja hermot ei varmaan kestäis kolmea pikkulasta, saa nähdä miten käy kahdenkaan kanssa.
 

Torstai 2.6.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

bugsy (46) ......................?..............29kp/30
Kasenja (40) ...................2..............27kp/26-30
Molly333 (43)...................................26kp/28
Luppana76 (40)..............7...............23kp/28
Vuorikristalli (39)..............................21kp/
Helmi1234(39) ................................20kp/26-28
Keltainen Seepra.............................20kp/24-26
Iid@ (43) ....................... 2.............. 19kp/27-28
Pilvilinna5 (41)................6...............17kp/27-28
Babez74 (42)..................1...............13kp/28
Roxanne (42)..................1...............11kp/29
kolibrinorsu (38)...............1..............6kp/28-30
Iltatähti 76 (39)................2...............?kp/26-28
Esteri1 (42)......................2..............?kp/30
Athina (41)......................6...............?kp/ 28-30

Piinailupäivät:

Iltatähti 76 (39)............................dpo 22
Kasenja (40) ..............................dpo 13-14
Molly333 (43)..............................dpo 11
Helmi1234(39) ............................dpo 6
Keltainen Seepra.........................dpo 6
Helmi1234(39) .............................dpo 5
Pyllerölyllerö.................................dpo 5

Plussanneet:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74....................-02/2016
Fazerina74 (41)........-02/2016
Truuly (38) ...............-03/2016
Pirunpelto (40)..........-04/2016
Katayana (38)...........-05/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/2015
Tyydeli...................(42) - 8/2015
Mileena74................(41) -9/2015
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/2015
Zandi.......................(40) - 10/2015
Woodoo..................(40) - 12/2015


Taustailijat:

Eveliina74 (42)
Minzi (39)
Tammityttö (39)
C. rotundifolia (40)
Koivutar75 (40)
Virkki (39)
Heinäpelto (43)
Jimima (44)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Eiliseen listaan tuli vahingossa väärä päivämäärä, mutta lista on kyllä päivitetty. No, nyt ollaan taas oikeassa päivämäärässä.

Helmi minulle aina aikaisemmin täällä sanottiin vanhempien kanojen sanomina, että ei kannata odotella turhaan yhtään, jos haluaa vauvoja, sillä koskaan ei tiedä milloin keho ei enää toimikaan. Mutta toisaalta, itsehän sitä tietää mitä jaksaa.
Lapset ovat pieniä niin vähän aikaa, vaikka eihän kukaan voi sitä kieltää, etteikö joskus jokainen väsyisi, vaikka kuinka lapsiaan rakastaa. Se on vain inhimillistä.
Sekin on koettu, että on ihan pieniä ja sitten murkkuja yhtä aikaa, ja joskus sekin voi tuoda om omat haasteensa. Mutta toisaalta, koskaan ei voi tietää, miten asiat menevät. Toisilla helpommin ja toisilla vaikeimman kautta. Toinen lapsi ei nuku koskaan ja toinen on kuin unelma.

Nyt on taas pakko rientää....
 
Joyzylle onnea <3

On ollut ihan hitokseen setvittävää ja asioita hoidettavina. Nyt onneksi alkaa taas helpottaa. Jännityksellä odottelen, vuodon pitäisi alkaa sunnuntaina. En usko tärppiin. Ei oo sellainen tunne ollenkaan.

Meilläkin on teinejä ja pikkuinen (ja sitten yksi kouluikäinen) ja vaikka onkin välillä haastavaa, niin ajattelen, että teineille on ihanaa saada leikkiä ja hoivata pientä. Ja pieni saa läheisyyttä ja hellyyttä roppakaupalla :)
 
  • Tykkää
Reactions: Iid@ ja Joyzy
Jaahas, näinkö sitten kuitenkin tänne löydän tieni... Kirjoittelin tuossa jonkin aikaa sitten tänne vähän, kuitenkin jonkin ajan päästä hyppäsin ketjusta pois kun tuli ajatus että jatketaan elämässä näin, ettei lapsia sitten kuitenkaan (mulla entuudestaan 2, miehellä ei omia).
Kuitenkaan en pääse ajatuksesta eroon että olis nykyisen miehen kanssa ihana saada yhteinen lapsi. Miehellä ei tosin ole suurempaa tarvetta tuohon, joten mennään pitkälti "katsotaa mitä tapahtuu"-meiningillä. Itse olen täyttänyt 39 ja mies on jokusen vuoden nuorempi.

Nyt on "yritystä" takana n.8kk ja se tuntuu itsestä hurjalta, kun aikaisemmin raskautui ihan tuosta vaan lähes heti. Mutta joo, ikää on yli 10v enemmän ja mieskin eri toki.. Ja valitettavasti painoakin n.10kg enemmän, eipä sekään ainakaan auta asiaa.:rolleyes:
Mutta ihan siis luomusti ilman hoitoja ja muutakaan täällä mennään, ovistestejä on ja nyt voisi taas muutamien kuukausien tauon jälkeen kokeilla josko niistä olisi apua..

Kovasti mietityttää että koskahan olisi itselle se piste, kun päättää että nyt ei enää yritä. Että tämän vanhempi synnyttäjä/pienen lapsen äiti en halua olla..Jokaisellahan tuo ihan henkilökohtaista, mutta jotenkin tuntuu ainakin nyt, että se piste on kovin lähellä ...:unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: bugsy
Sain ekan plussanneille dpo8 ti oli 9 ja tanaan 11. Eli aika hurjan ajoissa. Mulla oli tosi myohainen ovis, ja kp27/27 oli tiistaina. Mut jos laskis mun normaalin luteaalin mukaan niin, menkkojen olis pitanyt alkaa huomenna/lauantaina. Mun luteaali yleensa on about 12 paivaa.
 
Samoin, Joyzylle onnea matkaan! Ihania plussakuulumisia!
Täällä talletellaan...en tosin ole ovishaamua kummempaa saanut, mutta nyt oli kipuja tänä iltana oikean muniksen kohdalla, että josko se olis ...? Mutta yrittänyttä ei laiteta!

Roxanne - mun este peruuntuikin, joten ihan hyvin olisin voinut olla hoidoissa sun kans samaan aikaan nyt:-(

Mites kaikilla hoidoissa olevilla menee? Värkki? Ja mites Pirtsillä menee? Onko mittailtu hcg arvoja? Tai digitestejä? Säähän olit kova testailemaan..

Toivotaan että tulis lisää plussia tässä kuussa.
Ja tervetuloa kaikille uusille kuumeilijoille.
 
  • Tykkää
Reactions: Joyzy
Moi!

Tervetuloa Cameliaanalle! :) Ja kiitos Bugsy ja Joyzy testaamistiheyden valottamisesta! Oon kyllä ihan noviisi näissä jutuissa. :D Olin reissussa pari päivää enkä testannut ollenkaan, mutta eilen tunsin munasarjoissa kipristelyä ja päätin aamulla käyttää viimeisen testiliuskan ja nyt se olikin yhtä vahva kuin kontrolliviiva! :D Epäilen siis, että ovis oli eilen ja talletuskin tehtiin eilen, joten tänään vissiin ois sit DPO1. :D Ovis oli vasta kp 19, mikä tuntuu oudolta...Joku täällä pohti, ettei varhainen ovis oo hyvä, joten tuskin myöhäinenkään.... :/ Stressiä tosiaan ollut, joten voiskohan se vaikuttaa
 
  • Tykkää
Reactions: bugsy
Huomenta/päivää :)

Täällä alko tänään testaaminen ja tyylipuhdas nega oli.. Ei haamua tai viivanpaikkaa joten tästä tää rumba ja tunne myrsky alkaa:ninja:... Voi mies reppanaa taas :ROFLMAO::eek:

Aurinkoista päivää täältä Vantaalta kaikille :love:

Niin ja lid@ jospa se nyt ois tärpin vuoro(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Joyzy ja Iid@
Onnea lid@ ovisplussasta, peukut pystyssä että nyt tärppäisi! Luppanalle pahoittelut., mutta ensi kuussa on taas uusi mahdollisuus!

Voi harmi, Babez, että tuo hoidon lykkääntyminen olikin sitten aiheeton... :( Mutta kukapa tietää, ehkä silläkin oli joku tarkoitus että hoito siirtyy ja pääset siihen sit kesän jälkeen latautuneena. Mun lääkärini aina korostaa sitä, miten tärkeää olisi lähteä hoitoihin hyvässä ja stressittömässä tilanteessa.

Tässä vähän hoitokuulumisia täältä: Synarela-sumuttelut toimi sitten niin kuin pitikin (aika usein tosin jouduin pistämään ylimääräisen suihkauksen perään, kun tuntui ettei sieltä pullosta tullut kunnolla) ja munasarjat saatiin kuin saatiinkin lepotilaan. Tiistaina sitten aloitin hormonipiikitykset, kun tilanne näytti ultrassa juuri siltä kuin pitikin. Seuraava ultra ensi viikolla sit kertoo, miten munikset on lähteneet kasvamaan. Vähän jo jänskättää, kun oon jotenkin onnistunut lataamaan tähän hoitoon aika suuret odotukset. Ehkä sit tullaan taas ryminällä alas, mutta en nyt aio etukäteen ruveta masentelemaan. ;)

Olikos täällä muita joilla on nyt jonkinlaisia hoitoja tai tutkimuksia meneillään?

Se piti vielä sanoa, et todella onnekkaita olette kyllä te, joilla raskaus alkaa luomusti - paljolta säästytte. Itsellä alkaa jo välillä unohtua, että sellainenkin on mahdollista! :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Babez74 ja Iid@
Ihan ekaksi, KIITOS! Siis ihan sanaton olen kun olette niin ihania :love: ilman teidan tukea, kokemusta ja informaatiota monista aiheista, olisin varmaan lyonyt haaskata tiskiin kuukausia takaperin.

Babez, pahoittelut hoidon viivastymisesta, mut ehka odotus talla kertaa sitten palkitaan runsaasti.

Roxanne, hieno homma et kaikki on menossa hyvin talla kertaa, ja hurjasti onnea matkaan!

Toiveilija, pahoittelut paatymisesta takas tanne, mutta toivottavasti pian kaikki jarjestyy parhain pain.

Luppana, vaikka uusi kierto aina sylettaa, niin muista etta se on aina myos uusi mahdollisuus! Tiedan, etta on vaikea kestää niita pettymyksia, mutta kylla sinulla viela tarppaa.

Iid@, nyt ei muuta kuin piinailemaan :D

Omanapaisesti, nyt en voi kuin odottaa. Kavin tanaan omalla klinikalla otattamassa verikokeet raskauden varmistamiseksi, silla he eivat suostu kirjoittamaan raskausajan hoitoon lahetetta ennen kuin "varmistavat" etta olen raskaana. Koska siis sairaalaan gyne-osaston 2 verikoetta ei tietenkaan voi olla luotettavan :confused: Nyt sitten on maanantaina aika omalle lekurille, joka sitten voi laittaa lahetteen eteenpain. Eli joskus torstaina mahdollisesti saan lahetteen ja voin menna seuranta labraan. o_Oonkos musta tullut neulatyyny kun niin pistellaan..
 
  • Tykkää
Reactions: Babez74 ja Roxanne
Ihan ekaksi, KIITOS! Siis ihan sanaton olen kun olette niin ihania :love: ilman teidan tukea, kokemusta ja informaatiota monista aiheista, olisin varmaan lyonyt haaskata tiskiin kuukausia takaperin.

Babez, pahoittelut hoidon viivastymisesta, mut ehka odotus talla kertaa sitten palkitaan runsaasti.

Roxanne, hieno homma et kaikki on menossa hyvin talla kertaa, ja hurjasti onnea matkaan!

Toiveilija, pahoittelut paatymisesta takas tanne, mutta toivottavasti pian kaikki jarjestyy parhain pain.

Luppana, vaikka uusi kierto aina sylettaa, niin muista etta se on aina myos uusi mahdollisuus! Tiedan, etta on vaikea kestää niita pettymyksia, mutta kylla sinulla viela tarppaa.

Iid@, nyt ei muuta kuin piinailemaan :D

Omanapaisesti, nyt en voi kuin odottaa. Kavin tanaan omalla klinikalla otattamassa verikokeet raskauden varmistamiseksi, silla he eivat suostu kirjoittamaan raskausajan hoitoon lahetetta ennen kuin "varmistavat" etta olen raskaana. Koska siis sairaalaan gyne-osaston 2 verikoetta ei tietenkaan voi olla luotettavan :confused: Nyt sitten on maanantaina aika omalle lekurille, joka sitten voi laittaa lahetteen eteenpain. Eli joskus torstaina mahdollisesti saan lahetteen ja voin menna seuranta labraan. o_Oonkos musta tullut neulatyyny kun niin pistellaan..
Ei mulla vielä oo hätää kuukautisiin on se 7päivää aikaa mutta alotin jo testaamisen :)
 
  • Tykkää
Reactions: Joyzy
dpo8 (kp22/27-28) aamu ja ei raportoitavaa. Testit valkeita, ku lakana. Ja niinhän se kai normaalisti tässä vaiheessa kuuluisikin olla. Jotkut saa toki ajoissa haamun mutta ei se kai yleistä ole. Parin päivän sisään varmaan saattaa alkaa näkyä jotain, jos on näkyäkseen. Ja jos tuhru alkaa, niin sehän on sit merkki menkoista.
 

Yhteistyössä