40+ so what wol.13

Todellakin Pözzi, nythän mä vasta tajusin että tietenkin se lasketaan siitä koska alkio kiinnittyy eikä hedelmöityksestä:eek: no näin sekaisin siis olen. Hedelmöitys ajankohta on helppo tietää koska ne kaksi kertaa oli ainoat kerrat että on mitään touhailtu. Ovulaation on täytynyt olla 3 viikkoa sitten su koska testasin la ja ma, silloin testit negat. Seksiä oli silloin su ja ma ;) ja jos kiinnittymiseen menee noin viikko ja ylikin niin nythän siitä on kaksi viikkoa :) Digi näyttää silloin just oikein 2-3 :love:

Tämähän menee ihan salapoliisi työksi.... mutta niin jänskää :geek:

Nyt sitten Luppana huomenna joku muu testi kehiin.. jooko? Mä täällä niin jännitän sun puolesta:D
 
Hienoa Luppana, täälläkin on peukut pystyssä! (y) Mulla on pikemminkin se käsitys, että nuo Sofin testit näyttää viivaa tosi heikosti, siis silloinkin kun muut testit jo kirkuu punaisena. Sitä paitsi sullahan on aikaiset päivät vielä, joten muutkin testit ehtii kyllä vahvistua vielä!

Huh-huh, täällä tuntuu nyt kyllä olevan sellainen plussa-aalto, että mun mummonikin varmaan plussaisi, jos täällä kirjoittelisi. No, omalla kohdallani en siihen kuitenkaan usko, se olisi jo liian suuri ihme. :p Täällä on muutenkin ihan outo kierto: viime viikolla ilmeisesti oli tosi myöhäinen ovis, ja lievät limailut jatkuu edelleen, vaikka mulla ne yleensä loppuu kuin seinään oviksen jälkeen. o_O
 
Moikka kanaset!
Hieman kuulumisia, joita tuonne toisellekin palstalle kirjoittelin...
Jos täällä testataan paljon, niin ehei se ei lopu, se jatkuunsit ultraamisena. Meitsi oli väliultrassa pe ja siellä oli maailman paras video kuvaruudulla. Pikkuinen siellä vilkutteli ja heilutteli jalkojaan, kääntyili ja liikkui siis vilkkaasti. Sydän pamppaili kovasti. Nyt se oli jominhimillisemmän näköinen ja tästä vkosta eteenpäin on sikiö eikä enää alkio. Vastasi viikkoja. Tänään seulontaverikokeet ja 2 vkon päästä nt ultra. Ja vasta lokakuussa rakenneultra, joten siinä välissä tää taas vetäsee väliultraan.. mulla ei muuten ole vieläkään pahoinvointia, vaan mulle tulee vatsan tyhjentyessä vatsakipuja, mutta kun syö, niin ne lähtee pois.

Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä talletuksiin!

Babez 10+2
 
  • Tykkää
Reactions: Milla Magia1
Luppanalle kaikki peukut ja varpaat pystyyn!!

Täällä kp1 eli "kuuma ilma ja näkkileivät murut" ei muuttuneet eläväksi lihaksi tällä kertaa... Mutta seuraava ovis ehtii nyt vielä lomakaudelle, joten ei haudata kirvestä vielä(kään) :)
 
Luppanalle kaikki peukut ja varpaat pystyyn!!

Täällä kp1 eli "kuuma ilma ja näkkileivät murut" ei muuttuneet eläväksi lihaksi tällä kertaa... Mutta seuraava ovis ehtii nyt vielä lomakaudelle, joten ei haudata kirvestä vielä(kään) :)
Hyvä asenne(y)... Saas nähä mikä on mun asenne kun putoon korkeelta ja kovaa... Tosin en kyllä meinaa päästää itteeni sinne korkeelle koska vahva tunne et tää on väärähälytys senverran noi testit temppuilee.. Viivaa ei viivaa ja taas viivaa ja ei sit kuitenkaan:eek:... Ihan sekopää touhuu... No to/pe oon varmaan jo viisaampi ja saa taas hakee repullisen tulppia toosaan:cool:
 
Minä sitten tulen palaamaan tänne... kunha tässä nyt ensin saisi kohdun tyhjenemään. Toivottavasti suostucat vauhdittamaan. Eikä tarviis ootella milloin vuoto alkaa...
Kopsaan saman viestin tänne mitä laitoin maaliskuisiin.

No niin se vaan mun pää jälleen oli oikeassa.
Kaikki ei mene hyvin, ei tuu maalisvauvaa.

Tänään tosiaan katsoin että sattuisiko olemaan ultra-aikoja, kun oli menoa kaupunkiin.
No oli sopiva aika ja varasin sen ja peruin huomisen.

Tuulimuna tai erittäin varhaisessa vaiheessa kehitysloppunut. Noin 1cm halkaisijaltaan oleva sikiöpussi löytyi.
...mutta näkyi toinen isompi nestekertymä. Ei sellainen pyöreä, niin kun se sikiöpussi.
Oli selkeesti erillään sikiäpussista.
Voi olla, että alkamassa jo vuoto. Siitä tämä nestekertymä.
Mutta lähetteen laittoi yksityinen gyne naistentautienpolille.
Soitan kyllä heti aamulla sinne. Haluan tämän asian pois päiväjärjestyksestä nopeasti, jos näin voi sanoa. Reissuun lähtössä 13.8. Ei oo kiva siellä, jos raju vuoto. Kun vois kuulema odotella vuodon alkua rauhassakin.
Mut tuo nestekertymä on kuitenkin hyvä selvittää varmaksi mikä on
 
Voi Pyllis!! Nämä uutiset eivät olleet hyviä. Sinullakin tyhjennys tulossa. Toivottavasti saat heti huomenna pehmentävät napit ja to pääset tyhjennykseen ja kaikki menisi hyvin. Sitten voisit olla reissussa ok. Tsemppiä sulle!

Nuppu, sinulla on todellakin plussa! Olenkohan onnitellut? Onnea! Toivotaan, että olisi keskenmenon jälkeinen legendaarinen plussa ja kaikki menee loppuun asti hyvin!

Luppana, voisiko nyt olla THE plussa?

Babez, Beibs, Babsukka: ihania uutisia!!! Uskon, että kaiken kokemasi jälkeen haluatkin käydä vähän katselemassa pientä. Kuule, kaikki taitaa mennä hyvin! LUOMUSTI!! Ihan huippua!

Että on oma kierto pitkä ja hikinen... Kp 25 menossa. Eikö voisi jo alkaa, että pääsee taas kliniikalle ihmeteltäväksi! Varmaan tulossa joku megapitkä kierto! :devil:
 
Pahoittelut, Pyllis. (n) Toivottavasti tuhjeneminen alkaa pian javpääsette reissuun ja uuteen yritykseen.

Onko Luppanalla tullut varmuutta plussa-asiaan? Toivottavasti.

Kyllä dpo:lla te olette yleensä testanneet ensimmäisen kerran? Minä en muista yhtään. Voiko raskaus näkyä jo dpo10? En jaksaisi odottaa. Tänään olin näkevinäni rusehtavaa vuotoa ja heti heräsi toivo, olisiko se voinut olla kiinnittymisvuotoa. Kos efed on tarpeeksi limakalvoa, johon kiinnittyä.

Melatoniinista joku kysyi. En ole kuullut mitään sellaista, että se jotenkin haittaisi raskaaksi tulemista. Minulla on reseptillä 3 mg tabletit, joita syön 0-2 krt/vko. Lääkäri ei sanonut mitään hormonitoiminnasta eikä niissä myöskään niin lue. Lääkkeissä kun tuppaa olemaan jos jonkinlaista haittavaikutuslistaa. Melatoniinihan on hormoni, mutta eiköhön nukkumista ja lisääntymistä säätele ihan eri hormonit. En siis ole vähentänyt käyttöä, mutta tuskin melatoniini raskautta edistääkään. Varmuusperiaatteesta tuskin on haittaa.
 
Pyllis:cry:... Todella ikävä juttu on se vaan jännä miten toi kuuluisa naisenvaisto toimii vaikkakin tässä tapauksessa ois saanut osoittautua vääräksi

Pözzi: joskus jopa kp9 saattaa hyvällä tuurilla jotain näkyä mutta kait se pääsääntösesti on siinä kp 11-13 kun jotain järkevää haamua/näkyvää viivaa saa?

Tänään pidin täysin testausvapaan päivän meni eilen niin hermo:D.. Mutta huomenna aattelin taas masentaa itteeni dop sillon joko 11 tai 12?
Niin ja kiitos kaikille tsempistä ootte ihania jokainen:love:

Niin ja virkille ei mitään mega kertoja että pääset tositoimiin ;)
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta päivää arvon leidit:)... Kyllä se kuulkaas vaan niin on että ei tää pimu taida raskaana taaskaan olla.. Sofin testi kyllä näyttää ihan selkeetä viivaa ja on jokapäivä näyttänyt mutta esm pc liuskaan en saa kun viivanpaikkaa joka tietty kuivuessaan näkyy mutta järkikin sen jo sanoo että nega se on apteekin omallakin tulee se kuuluisa viivanpaikka eli nega.

Jos oisin tehnyt niinkuin edellisissä raiskauksissakin eli testannut vaan yhdellä merkillä eli tässä tapauksessa sofin testeillä olisin niiiiiiiiin raskaana "olevinaan" no en tästä jaksa suurta murhetta kantaa katsotaan millon hanat aukeaa to pe vai la ja jos ei mitään kuulu niin sit testaan uudelleen, mutta kyllä oon jo kirveen kaivoon heittänyt koska luulis että näkyis jo jotain jos on näkyäkseen...

Mutta minun kohdallani ainakin noi sofin testit ei toimineet tai joo toimi erittäinkin hyvin riippuu miltä kantilta katsoo:LOL::LOL:
 
Luppana, voi että! Onko sulla sitten menkkaoloja?

Minut yllätettiin täysin: kp 1!!! Ei mitään kupuja, oireita, ei mitään. Tänään alkoi vuoto, joten uutta siirtoa kohti!

Tuosta melatoniinista... Mun mielestä siellä lukee, että saattaa heikentää raskautumismahdollisuuksia. Siksi en itse niitä ottanut, kun tarve olisi ollut!
 
Luppana, voi että! Onko sulla sitten menkkaoloja?

Minut yllätettiin täysin: kp 1!!! Ei mitään kupuja, oireita, ei mitään. Tänään alkoi vuoto, joten uutta siirtoa kohti!

Tuosta melatoniinista... Mun mielestä siellä lukee, että saattaa heikentää raskautumismahdollisuuksia. Siksi en itse niitä ottanut, kun tarve olisi ollut!
No ihan perus.. Naamaan ne muutama finni, rinnat kipeet ja tietty yleis vi***us.. Mut ei mulla muutenkaan yleensä oo mitään sen kummempaa oiretta

Sulle ihan super paljon onnea matkaan uutta siirtoa kohti :love:
 
Keskiviikko 3.8.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

nuppu73 (42)................5.................39 kp/?
Roxanne (42)..................1.............. 33 kp
Keltainen Seepra............................ 32 kp/24-26
Kasenja (40) ..................2............... 29 kp/26-29
Luppana76 (40)..............7.............. 27 kp/28
Milla Magia1 (41)............4................22 kp/27
mama na baba ................................ 20 kp/26
Pözzi (38) .........................................19 kp/
Helmiina1978 (37) ..........5............... 15 kp/30
bugsy (46) ......................?.............. 1 kp/28-30
karhuemo75 (40).............2..........
Athina (41)......................6............. ? kp/28-30
Pilvilinna5 (41)................6.............. ? kp/27-28
kolibrinorsu (38)..............1.............. ? kp/28-30
Esteri1 (42)......................2.............. ? kp/30

Piinailupäivät:


Plussanneet:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74 (41)..............-02/2016
Fazerina74 (41).........-02/2016
Truuly (38) ................-03/2016
Pirunpelto (40).......... -04/2016
Katayana (38)............-05/2016
Joyzy (42)..................-05/2016
Helmi1234 (39)..........-06/2016
Babez74 (42).............-06/2016
Iid@ (43)....................-06/2016
Vuorikristalli (39).........-07/2016
Pyllerölyllerö................-07/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/2015
Tyydeli...................(42) - 8/2015
Mileena74................(41) -9/2015
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/2015
Zandi.......................(40) - 10/2015
Woodoo..................(40) - 12/2015


Taustailijat:

Eveliina74 (42)
Minzi (39)
Tammityttö (39)
C. rotundifolia (40)
Koivutar75 (40)
Virkki (40)
Heinäpelto (43)
Jimima (44)
Iltatähti 76 (39)
Molly333 (43)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Viimeksi muokattu:
pahoittelut pyllerölle
kylläpä sen itse aina tietää, jos jotain on pielessä, toivotaan parempaa uuteen kiertoon.

Ja kuten listalta näkee, niin täällä kp1, ja kaikki ajoitukset oli kohdillaan tällä kertaa, mutta ei niin ei.
(n)(n)(n)
 
Kurjuus, pyllerö! Toivottavasti nyt pian nyt kierto taas käynnistyy ja palautuu normaalitilaan.

Luppanalla jännä tilanne. Siis että tuo Sofi-testi näyttää ja pc ei... Ei auta kuin odottaa.

Bugsylle ja Jellille pahoittelut menkoista, Virkille tsemppiä siirron odotteluun!

Ja Nupulle hirmusti onnea plussasta! Onko viivanen vahvistunut edelleen - oletko siis vielä testaillut?

Täällä odotetaan menkkoja. Ovista en tähän kiertoon bongannut oireiden enkä testien perusteella, vaikka pitkään kyttäsin. Ei kyllä menkkatuntemuksiakaan vielä ole (johtuukohan just ovuloimattomuudesta?), ellei kohtalaista v-tutusta lasketa. Seuraava kierto tulee olemaan haasteellinen seksin ajoituksen suhteen, ollaan miehen kanssa paljon työreissuissa ihan eri suunnilla.
 
Voi pyllerö oon niin pahoillani. :(Toivottavasti pääset nopeasti uuteen kiertoon.

Luppana täällä ollaan edelleen peukut (ja nyt myös varpaa) pystyssä(y)

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille. Virkille onnea uuteen siirtoon :)

Kasenja tänään kotiuduttu reissusta ja uudet testit odotti postilaatikossa. Pakkohan se oli yks heti uittaa ja tältä se näyttää:love:nyt 5+3.. (jonkun laskurin mukaan) aika hyvin vahvistunut viime sunnuntaistaimage.jpeg
 
Ehkä joku vielä muistaa minut, siirryin taustalle joskus keväällä yli kolmen vuoden tuloksettoman kuumeilun jälkeen. Ajattelin nyt kuitenkin tulla kertomaan että niin siinä vain kävi että plussasin heinäkuun loppupuolella! Aivan uskomatonta, mutta näin on. "Virallinen" kuumeilu sai jäädä, mutta yritys jatkui kuitenkin ja lopulta tuotti tulosta. Nyt jää sitten nähtäväksi miten pitkälle tämä kantaa, kahden vuoden takainen KKM on edelleen tuoreeessa muistissa. Ikää kun on jo 44 v., niin keskenmenoriski lienee jotain 50%. :unsure: Kävin eilen erittäin varhaisessa AR-ultassa lähinnä varmistaakseni ettei ole kohdun ulkopuolinen, kun olen lähdössä reissuun. Raskausontelo, ruskuaispussi ja alkiokaiku löytyi kohdusta ja vastasivat viikkoja, mutta sykettä ei vielä saatu näkyviin. Pikkutyyppi oli ultraajan (kätilö, ei lääkäri) näkökulmasta hankalassa paikassa ja viikot vasta 5+5, joten kuulemma ihan normaalia ettei vielä näy syke. Nyt sitten pidän sormet ja varpaat ristissä että tästä raskaudesta syntyisi vihdoin esikoiselle pikkusisarus. Vielä en uskalla iloita, mutta päivä kerralla mennään ja toivotaan parasta. Jos joku haluaa lisätä minut plussanneisiin tämän vuoden jo nyt pitkään listaan, siitä saadaan vielä komeampi. :) Toivottavasti saisi pysyä sillä listalla... :unsure:

Onnea muille plussanneille ja plussatuulia muille!

Jimima 5+6
 
  • Tykkää
Reactions: Pözzi
Ihanaa!! Onnea Jimima!! Meillähän viikot samat, mulla tänään 5+4. Meillä kaksi km takana ja nyt tärppäs km:n jälkeen heti, joten mulla ei hajua kierrosta. Nuo viikotkin olen laskenut oletetun hedelmöityksen jälkeen.

Juurikin tässä pähkäilen neuvolaan soittoa ja ultraa mutta niin hyvin on vielä muistissa tuo kesäkuinen... Ja olisi kamalaa soittaa ja perua aika kolmannen kerran

Ps. Mut vois kans lisätä plussaneisiin..:)
 
Viimeksi muokattu:
Torstai 4.8.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Roxanne (42)..................1.............. 34 kp
Keltainen Seepra............................ 33 kp/24-26
Kasenja (40) ..................2............... 30 kp/26-29
Luppana76 (40)..............7.............. 28 kp/28
Milla Magia1 (41)............4................23 kp/27
mama na baba ................................ 21 kp/26
Pözzi (38) .........................................20 kp/
Helmiina1978 (37) ..........5............... 16 kp/30
bugsy (46) ......................?.............. 2 kp/28-30
karhuemo75 (40).............2..........
Athina (41)......................6............. ? kp/28-30
Pilvilinna5 (41)................6.............. ? kp/27-28
kolibrinorsu (38)..............1.............. ? kp/28-30
Esteri1 (42)......................2.............. ? kp/30

Piinailupäivät:


Plussanneet:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74 (41)..............-02/2016
Fazerina74 (41).........-02/2016
Truuly (38) ................-03/2016
Pirunpelto (40).......... -04/2016
Katayana (38)............-05/2016
Joyzy (42)..................-05/2016
Helmi1234 (39)..........-06/2016
Babez74 (42).............-06/2016
Iid@ (43)....................-06/2016
Vuorikristalli (39).........-07/2016
Pyllerölyllerö................-07/2016
Jimima (44)..................-07/2016
Nuppu73 (42)...............-07/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/2015
Tyydeli...................(42) - 8/2015
Mileena74................(41) -9/2015
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/2015
Zandi.......................(40) - 10/2015
Woodoo..................(40) - 12/2015


Taustailijat:

Eveliina74 (42)
Minzi (39)
Tammityttö (39)
C. rotundifolia (40)
Koivutar75 (40)
Virkki (40)
Heinäpelto (43)
Iltatähti 76 (39)
Molly333 (43)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä