40+ so what wol.13

Jimima ja Kalabaliikki :love::love::love: Ihan mahtavaa, onnea!!!:love: Antaa toivoa, kun pitkän linjan kanaset plussaa! Olen kyllä niin onnellinen teidän puolesta!

Täällä on uitu syvissä vesissä. Iltaisin on itkettänyt ja tappiomieliala on vallannut alaa. Jo muutaman kuukauden on tuntunut siltä, että ei tämä vaan meidän kohdalla onnistu. Olen ollut jo luovuttamassa. Tällä viikolla tuttavapiiristä on kantautunut kolme vauvanodotusuutista ja onhan ne aika koville ottaneet. Kaikki muut paitsi minä jne. jne. :poop:

Edellinen kierto oli ovuloimaton ja kuivaa on ollut kuin saharassa. Syvissä vesissä uidessa ajattelin, että vaihdevuodet on sitten täällä :rolleyes:

Päätin sitten kuitenkin viimeisen (ja pah!) kerran ostaa ovistestejä ja voi, miten nättiä viivaa niihin tänään piirtyi. Jotenkin mieliala on valoisa ensimmäistä kertaa moneen kuukauteen. Jospa kuitenkin meillekin vielä vauva suotaisiin! Niinpä jaksoin tulla tännekin kurkkimaan ja lämmitti sydäntä nähdä plussauutisia :love:

Pyllikselle toivotan paljon tsemppiä! Todella kakkamainen järjestely siellä sairaalassa!

Keltsi kp13/ 24-26
 
Surkeeta Pyllerö, on kyllä nihkee järjestely tommonen :unsure: Toivottavasti pääset pian kuntoon ja pois.

Mulla on ollu vähän ankea päivä, ku oon hoitanu pikkusta ihanaa veljenlasta, ja samalla oma raskaus hiljakseen vuotelee pois (n)
 
Kotiuduin illalla. Kaavintaa ei tarvittu. Ultrasivat ennen lähtöä, että tyhjentynyt on.
Ihmettelen kovin miten näin helpolla fyysisesti meni. Ei kovia kipuja ( en tarvinnut särkylääkettä) ja vuotokaan ei normaalia menkkavuotoa kummempaa.

Kai minä voisin laskun lähteä alusta. Eli tänään kp 2...
Loppukuusta hcg verikoe. Käsitin et katsovat ihan arvot vai onko sit vaan + vai - verestä...

Suositteli odottamaan yhdet kuukautiset, mutta ei välttämätön.
 
Lauantai 6.8.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Roxanne (42)..................1.............. 36 kp
Milla Magia1 (41)............4................25 kp/27
mama na baba ................................ 23 kp/26
Pözzi (38) .........................................22 kp/
Helmiina1978 (37) ..........5............... 18 kp/30
Keltainen Seepra.............................. 13 kp/ 24-26
bugsy (46) ......................?................ 4 kp/28-30
Luppana76 (40)..............7................ 3 kp/28
Pyllerölyllerö ..................................... 2 kp/
Kasenja (40) ..................2................. 2 kp/26-29
karhuemo75 (40).............2..........
Athina (41)......................6............. ? kp/28-30
Pilvilinna5 (41)................6.............. ? kp/27-28
kolibrinorsu (38)..............1.............. ? kp/28-30
Esteri1 (42)......................2.............. ? kp/30

Piinailupäivät:


Plussanneet:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74 (41)..............-02/2016
Fazerina74 (41).........-02/2016
Truuly (38) ................-03/2016
Pirunpelto (40).......... -04/2016
Katayana (38)............-05/2016
Joyzy (42)..................-05/2016
Helmi1234 (39)..........-06/2016
Babez74 (42).............-06/2016
Iid@ (43)....................-06/2016
Vuorikristalli (39).........-07/2016
Jimima (44)..................-07/2016
Nuppu73 (42)...............-07/2016
kalabaliikki ...................-07/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/2015
Tyydeli...................(42) - 8/2015
Mileena74................(41) -9/2015
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/2015
Zandi.......................(40) - 10/2015
Woodoo..................(40) - 12/2015


Taustailijat:

Eveliina74 (42)
Minzi (39)
Tammityttö (39)
C. rotundifolia (40)
Koivutar75 (40)
Virkki (40)
Heinäpelto (43)
Iltatähti 76 (39)
Molly333 (43)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Suuret pahoittelu, Pyllerö, kokemastasi. :( Mutta hieno juttu, että tyhjennys sujui noin hyvin. Nyt vain oikein paljon onnea uuteen yritykseen!

Jottei totuus pääsisi unohtumaan, niin täällä on testattu ihan tyylipuhdas nega (nyt n. dpo11-12). No, odotukset ei olleet korkealla, mutta kyllähän sitä taas ehti salaa toivoa, että tämä hurja plussa-aalto tarttuisi tällaiseen hedelmättömämpäänkin kanaan. Mutta turha toivo. :cry:

Kiitos ruoka- ja juomakommenetista, Kasenja! Mä olen ajatellut, että alkoholi saattaisi periaatteessa olla haitallista sen jälkeen kun alkio on kiinnittynyt (noin dpo6 ->), mutta tokkopa sillä ihan alkuvaiheessa vielä on merkitystä. Monihan ei siinä vaiheessa tiedä raskautumisestaan mitään ja elää ihan normaalia elämää, ja silti maailmaan syntyy terveitä vauvoja koko ajan. :rolleyes:

Virkiltä piti vielä kysellä, että miten siirtoasia on edennyt, oletko jo saanut kyytiläisen? Ihan hurjasti pidän peukkuja, että tällä kertaa pikkuinen tarraisi tiukasti kiinni! :love:
 
Siis Vau! Jimima....Mahtavaa! Kylläpä täällä plussia ropisee. Ihana asia!

Tyydeli, vastahan plussasit. Kylläpä aika rientää..

Pyllis, hienoa, että tyhjennys on onnistunut. Nyt voit lomailla rauhassa.

Roxanne, samassa veneessä ollaan. Mulla ei taida mitään tarttua mukaan, mutta mukava seurata muiden onnistumisia. Mulla menossa kp 5, pe meen polille. Saa nähdä, mitä sanotaan. Mulla oli tämän kierron kuukautiset kokonaiset kaksi päivää! Tuli ehkä kolme ruokalusikallista tavaraa. Mutta, mutta.... On siellä 4 alkua odottamassa. Se nyt luo uskoa, jos jotain saadaan siirtoon. Onko sulla kokemusta, miten tätä vanhaa akkaa vois saada tiineeksi? Mitä sulla on kokeiltu? En haluaisi mennä ihan saman kaavan mukaan, vaan ois kiva, jos tää ikä ja hiipuva kroppa jotenkin huomioitas...lääkäri taas kiittelee, kun menen omien teorioiden ja hoito-ohjeiden kanssa sinne istumaan ja opastamaan!

Tsemppiä uuteen viikkoon kaikille! Täälläkin kylmää kyytiä, kun työt taas alkaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Babez74
Sunnuntai 7.8.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Roxanne (42)..................1.............. 37 kp
Milla Magia1 (41)............4................26 kp/27
mama na baba ................................ 24 kp/26
Pözzi (38) .........................................23 kp/
Helmiina1978 (37) ..........5............... 19 kp/30
Keltainen Seepra.............................. 14 kp/24-26
bugsy (46) ......................?................. 5 kp/28-30
Luppana76 (40)..............7................ 4 kp/28
Pyllerölyllerö ..................................... 3 kp/
Kasenja (40) ..................2................. 3 kp/26-29
karhuemo75 (40).............2..........
Athina (41)......................6............. ? kp/28-30
Pilvilinna5 (41)................6.............. ? kp/27-28
kolibrinorsu (38)..............1.............. ? kp/28-30
Esteri1 (42)......................2.............. ? kp/30

Piinailupäivät:


Plussanneet:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74 (41)..............-02/2016
Fazerina74 (41).........-02/2016
Truuly (38) ................-03/2016
Pirunpelto (40).......... -04/2016
Katayana (38)............-05/2016
Joyzy (42)..................-05/2016
Helmi1234 (39)..........-06/2016
Babez74 (42).............-06/2016
Iid@ (43)....................-06/2016
Vuorikristalli (39).........-07/2016
Jimima (44)..................-07/2016
Nuppu73 (42)...............-07/2016
kalabaliikki ...................-07/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/2015
Tyydeli...................(42) - 8/2015
Mileena74................(41) -9/2015
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/2015
Zandi.......................(40) - 10/2015
Woodoo..................(40) - 12/2015


Taustailijat:

Eveliina74 (42)
Minzi (39)
Tammityttö (39)
C. rotundifolia (40)
Koivutar75 (40)
Virkki (40)
Heinäpelto (43)
Iltatähti 76 (39)
Molly333 (43)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Maanantai 8.8.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Milla Magia1 (41)............4................27 kp/27
mama na baba ................................ 25 kp/26
Pözzi (38) .........................................24 kp/
Helmiina1978 (37) ..........5............... 20 kp/30
Keltainen Seepra.............................. 15 kp/24-26
bugsy (46) ......................?................. 6 kp/28-30
Luppana76 (40)..............7................ 5 kp/28
Pyllerölyllerö ..................................... 4 kp/
Kasenja (40) ..................2................. 4 kp/26-29
Roxanne (42)..................1................ 1 kp/29
karhuemo75 (40).............2..........
Athina (41)......................6............. ? kp/28-30
Pilvilinna5 (41)................6.............. ? kp/27-28
kolibrinorsu (38)..............1.............. ? kp/28-30
Esteri1 (42)......................2.............. ? kp/30

Piinailupäivät:


Plussanneet:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74 (41)..............-02/2016
Fazerina74 (41).........-02/2016
Truuly (38) ................-03/2016
Pirunpelto (40).......... -04/2016
Katayana (38)............-05/2016
Joyzy (42)..................-05/2016
Helmi1234 (39)..........-06/2016
Babez74 (42).............-06/2016
Iid@ (43)....................-06/2016
Vuorikristalli (39).........-07/2016
Jimima (44)..................-07/2016
Nuppu73 (42)...............-07/2016
kalabaliikki ...................-07/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/2015
Tyydeli...................(42) - 8/2015
Mileena74................(41) -9/2015
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/2015
Zandi.......................(40) - 10/2015
Woodoo..................(40) - 12/2015


Taustailijat:

Eveliina74 (42)
Minzi (39)
Tammityttö (39)
C. rotundifolia (40)
Koivutar75 (40)
Virkki (40)
Heinäpelto (43)
Iltatähti 76 (39)
Molly333 (43)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Viimeksi muokattu:
Täällä kp1 / 29. Onneksi sattui just olemaan ultra-aika tänään, missä tsekattiin munasarjojen tilanne. Hyvältä kuulemma näytti, joten taas mennään, IVF-hoito nro 4 on startannut. Pitäkäähän peukkuja! :)

Virkki, sullahan on lupaava tilanne, jos kerran neljä alkiota on vielä pakkasessa odottamassa! (y) Monenko päivän ikäisiä ne on? Ootteko julkisella vai yksityisellä hoidoissa? Mulla ei valitettavasti ole mitään onnistumisvinkkejä antaa, kun omatkin hoidot on tähän saakka olleet tuloksettomia. Kaikenlaisia lisäravinteita (DHEA, ubikinoni, gelee royale) olen kyllä popsinut, ja monenlaista lääkecoctailiakin on kokeiltu. Alkionsiirtojen suhteen mun uusi lääkärini kertoili mielenkiintoisia juttuja mm. ajoituksen tärkeydestä. Kuulemma kohdussa on tietty aikaikkuna, jonka puitteissa alkion on mahdollista kiinnittyä, ja se monesti lyhenee iän karttuessa. Jos esim. alkio on vähän hidas jakautumaan, aikaikkuna voi mennä umpeen eikä kiinnittyminen ole sen jälkeen enää mahdollista, vaikkei alkiossa mitään vikaa olisikaan. Se oli ainakin mulle uusi asia, siis ettei kiinnittymättömyys aina johdukaan alkion huonosta laadusta. Toivotaan, toivotaan että sulla olisi nyt kaikki palaset kohdillaan ja seuraava alkio tarraisi tiukasti kiinni! :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Babez74
Virkille ja Roxannelle tuhannesti onnea hoitoihin! Virkillä 4 alkiota jemmassa - kuulostaa lupaavalta ja Roxannen munasarjatilanne! Mutta antakaa palaa kaikissa hoitojen väleissä - niissä ne mullakin aina tärppäsi. Kerroinko jo sen, että yksityisellä väliultrassa lääkäri totesi, että näyttää ihan selvästi, ettei teille oikein hoidot tehoa, vaan raskaudutte luomusti:) nyt tää odottaa sitä nt ultraa ja seulatuloksia. Ja tässä välillä nukkuu kuin horroksessa koko ajan... aivan tajuton väsy ja nälkä.

Tyydelille onnittelut pikku prinsessasta, eihän siitä ole kuin hetki sitten kuin plussasit, vuosi on vierähtänyt nopeasti!

Joten do not give up all you you old chicks!!

Babez 11+2
 
  • Tykkää
Reactions: Roxanne
Kiitos onnentoivotuksista, Babez! Tosi kiva kun käyt täällä vielä tsemppaamassa ja kertomassa kuulumisia. :) Ihan mahtavaa, että teillä on kaikki mennyt hyvin, ja nythän aletaan jo olla turvallisilla viikoilla. Happy for you! Paljon onnea nt-ultraan!

Mitenkäs piinailijoiden tilanne, onkos kukaan testaillut? :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Babez74
Heippa, täällä liittyisi mukaan joukkoon kohta 40 v täyttävä kuumeilija :) Lapsia on entuudestaan kolme, joista entisestä liitosta 2 jo teini-ikäistä murua ja uudesta liitosta pian vuoden ikäinen neiti. Vielä yhdestä haaveilemme ja nyt päätettiin aloittaa tjottailu, syksymmällä sitten aktiivisempi yritys :)
 
  • Tykkää
Reactions: Luppana 76
Moikka kaikki:)...varasin ajan gynelle sillon kun menkat alko ja otin 15.8 päivälle ajan silloin ois kp12 mutta nyt tuli suunnitelmiin muutos ja aika on jo huomenna kp7 eli tehdään ssg "tuubien" aukiolo tutkimus...nyt mä oon aivan romuna ja ihan varma että siellä on kaikki päin persettä ja kuulen jonkun kauheen tuomion"ette voi ikinä enään saada lasta".... En tajuu miten oon näin paniikissa ja siis oikeesti minä joka harvoin itken oli tilanne mikätahansa,niin tippa valuu silmäkulmasta ja mä oikeen täriseno_O.... Jotenkin ihan kauhee olo... Oonko mä oikeesti sekoamassa tän raskaus jutun kanssa vai onko tämmöset reaktiot ihan normaaleja?
 
Kyllähän sitä aina pahinta pelkää. :/
En tiedä mikä siihen auttas.

Itse kävin tänään gynellä ja kaikki hyvin.
Vasemmalla keltarauhanen eli Ovis on tapahtunut. Jippii.
 
Laitoin jo tuonne odottajienkin puolelle... tein tänään digin ja aina vaan näyttää 2-3 :( viikkoja pitäis olla 6+2... eikö nyt jo pitäisi näyttää viikkoja enemmän? tokikin kiertohan nyt voi olla mitä vain... sillä yritän lohduttautua:unsure: käykö tässäkin nyt näin....
 
Laitoin jo tuonne odottajienkin puolelle... tein tänään digin ja aina vaan näyttää 2-3 :( viikkoja pitäis olla 6+2... eikö nyt jo pitäisi näyttää viikkoja enemmän? tokikin kiertohan nyt voi olla mitä vain... sillä yritän lohduttautua:unsure: käykö tässäkin nyt näin....
Moikka Nuppu!
Tarkastin just omat muistiinpanot, mä testasin 3+ rv 5+5, mäkään en aiemmin uskaltanut. Mutta tossa vaiheessa voi olla ihan päivistä kiinni, joten no worries, odota pari kolme päivää ja tee uudestaan. Jos alkio on kiinnittynytkin myöhemmin kuin omat laskelmat sanoo... Tsemii!
 
  • Tykkää
Reactions: nuppu73
Kiitos onnentoivotuksista, Babez! Tosi kiva kun käyt täällä vielä tsemppaamassa ja kertomassa kuulumisia. :) Ihan mahtavaa, että teillä on kaikki mennyt hyvin, ja nythän aletaan jo olla turvallisilla viikoilla. Happy for you! Paljon onnea nt-ultraan!

Mitenkäs piinailijoiden tilanne, onkos kukaan testaillut? :whistle:
Kiitos Roxanne! Kyllä te kaikki olette kovasti mielessä... Ei tässä itsekään niin varmoilla vesillä ole. Käyn sujuvasti lukemassa molempia listoja. Tuu vaan laittaa hoidoista tietoja tänne, kiva saada kuulumiset ja voi aina tsemppaa peilaten omiin hoitokokemuksiin ja keskusteluihin lukemattomien lääkäreiden kanssa.
Toivottavasti tässä kierrossa tärppää!
 
  • Tykkää
Reactions: Roxanne
Nuppu73: nyt pää kylmänä:love:... Uskotaan ja toivotaan että kaikki hyvin ja se 3+ pärähtää ruutuun ihan lähipäivinä(y)

Roxannille: hurjanpaljon tsemppiä tulevaan "pikku ihmeen" siirtoon:love: ja toivotaan että 9kk päästä tuhisee oma nyytti sylissä..

Ja kaikille muillekkin plussatuulia(y)

On: kannattaako mun huomenna kysyä clomiin resepti jos siis tuubat on auki ja muutenkin näyttää siltä että ois jotain toivoo tulla raskaaksi? Yksityiselle siis menossa eli onko ne kovinkin nihkeitä antamaan niitä?
 
  • Tykkää
Reactions: nuppu73 ja Roxanne
Tervetuloa mukaan pulisemaan, Neliapila! :)

Nuppu, toivotaan parasta! Eikös tuo hcg:n nousu voi olla hyvinkin yksilöllistä, ja kun kiinnittymispäivästäkään ei ole varmuutta, niin vielä en todellakaan heittäisi kirvestä kaivoon.

Luppana, toivottavasti saat ultrassa hyviä uutisia! Ja kandee muistaa, että sellaista ongelmaa ei juuri taida ollakaan, mitä ei lääketieteellä voitaisi auttaa. Mun mielestäni clomit (tai letrot, vastaavanlainen hormonivalmiste) voisi olla hyvä ajatus. Nehän on se "miedoin" vaihtoehto, joilla hoitoja yleensä aloitellaan, jos vauvaa ei rupea kuulumaan. Uskon kyllä että antavat niitä melko helposti, jos ei mitään estettä ole ja raskautta on yritetty jo jonkin aikaa.

Tsempit kaikille muillekin! :)
 
  • Tykkää
Reactions: nuppu73
Onpä täällä ollutntaas tapahtumia, muistankohan kaikkea kommentoida. Onnea kaikille plussanneille, vaikken teitä kaikkia "tunnekaan".

Babezillakin on pitkällä raskaus ja hyvältä vaikuttaa. Kävitkö siis ylimääräisessä ultrassa varhaisultran ja nt-ultran välillä? Tarjotaanko niitä seerumiseuloja (vai mitä ne oli?) kaikille tämänikäisille? Tovottavasti kaikki on hyvin.

Onnea hoitoihin, Virkki ja Roxanne.

Pidän peukkuja, että Nupulla on kaikki hyvin. Miksikäs ei olisi. :)

Luppana, tsemppiä gynekäynnille. Jännittäähän se. Mitä on clomit?

Omaa napaa: Minulla on kp3. Luteaalivaihe jäi 9 päivän pituiseksi ja vuotokin on niin niukkaa, ettei tainnut tosiaan olla limakalvon paksuudessa kehumista. Lyhyt kierto ja erityisesti tuo ovulaation ja vuodon lyhyt väli ei tullut yllätyksenä, joten pyysin jo valmiiksi Terolut-reseptin ja aloitan ne tässä kierrossa. Pitäisi sitten olla mahdollisella alkiolla enemmän aikaa kiinnittyä. Lapset olen aiemmin saanut ilman niitäkin, mutta nyt on ikäkin jo rasitteena. Teininä kerran yritettiin saada kiertoa normaaliksi jollain vastaavilla hormoneilla. Muistan vieläkin, että eka kierto olikin sitten 35 päivää, mutta seuraavat kaksi taas 21 päivää eli ei muuttunut miksikään. Niitä ei sitten määrätty lisää, vaan olen syönyt e-pillereitä, vaikken ole aina tarvinnutkaan. Onko teillä muilla kokemusta Teroluteista?
 
Voi kiitokset tsempeistä ihanaiset :rolleyes: mä tartun nyt jokaiseen oljenkorteen, nyt kun vähän kelasin kalenteria takaisin päin niin silloin todellakin kiinnittyminen tapahtui 10-11 pv hedelmöityksen jälkeen, silloin tuli kiinnittymisvuotoa...

Joten nyt en suostu panikoiman ja nautin tästä olotilasta...
 
Tervetuloa mukaan pulisemaan, Neliapila! :)

Nuppu, toivotaan parasta! Eikös tuo hcg:n nousu voi olla hyvinkin yksilöllistä, ja kun kiinnittymispäivästäkään ei ole varmuutta, niin vielä en todellakaan heittäisi kirvestä kaivoon.

Luppana, toivottavasti saat ultrassa hyviä uutisia! Ja kandee muistaa, että sellaista ongelmaa ei juuri taida ollakaan, mitä ei lääketieteellä voitaisi auttaa. Mun mielestäni clomit (tai letrot, vastaavanlainen hormonivalmiste) voisi olla hyvä ajatus. Nehän on se "miedoin" vaihtoehto, joilla hoitoja yleensä aloitellaan, jos vauvaa ei rupea kuulumaan. Uskon kyllä että antavat niitä melko helposti, jos ei mitään estettä ole ja raskautta on yritetty jo jonkin aikaa.

Tsempit kaikille muillekin! :)
Joo noi letrot kuulostaa paremmilta "limakalvo ystävällisempiä" kiitos vinkistä <3
 
Joo noi letrot kuulostaa paremmilta "limakalvo ystävällisempiä" kiitos vinkistä <3
Ja lisäksi ne on paljon halvempia? Moni on saanut niillä jo avun. Itse popsin niitä 6kk, määräsivät ihan julkiselta kun kinusin oikein ja ekassa kierrossa on yleensä ultra, jolla varmistavat ettei tule hyperstimulaatiota. Minulla ei tuottanut tulosta, mutta uskoisin ettei syynä ollut letrot, vaan työstressi ja ei ehkä aina niin optimaalinen ajoitus. Kandee kokeilla, ei siinä mitään menetäkään. Ja toi limakalvoystävällisyys on totta, etenkin heille, joilla on muutenkin haasteita asian kanssa. Tsemii!
 
  • Tykkää
Reactions: Luppana 76
Voi kiitokset tsempeistä ihanaiset :rolleyes: mä tartun nyt jokaiseen oljenkorteen, nyt kun vähän kelasin kalenteria takaisin päin niin silloin todellakin kiinnittyminen tapahtui 10-11 pv hedelmöityksen jälkeen, silloin tuli kiinnittymisvuotoa...

Joten nyt en suostu panikoiman ja nautin tästä olotilasta...
Noniin, siinä sulle vastaus - parin pvn päästö sitten uusi tulos
 

Yhteistyössä