40+ so what wol.13

Vitsit, kun on taas ollut tapahtumia! Luppana: onneksi menit noihin tutkimuksiin, vaikkakin hanuristahan tuo tulos oli! Nyt kuitenkin tiedetään, missä vikaa, joten asialle voidaan tehdä jotain ja saada tuloksiakin! Millä klinikalla käytte? Jos saan udella.... Onhan tuo kyllä melkoisen suolainen hinta, mutta toivotaan parasta mahdollista tulosta!

Nuppu, tsempit ultraan! Tuu kertomaan sitten kaikki!

Kalis, mulla on tainnut mennä sun plussa ohi! Hirmuisesti onnea!

Roxanne ja Karhuemo: mikä teidän tilanne on tällä hetkellä?

Hirmuisesti plussanneita tälle vuodelle! Ei voi kuin ihailla!

ON: arki on ihan älyttömän kiireistä. En ole paljon ehtinyt miettimään kiertoa ja tänäänhän mulla on ultra. Katsotaan, mikä tilanne värkissä on ja itseä jännittää, päästäänkö siirtoon. Tuntuu älyttömän kaukaiselta ajatus raskaudesta! Edellisestä plussasta ja keskenmenostakin on jo yli vuosi! Kesätauko sai todellakin ajatukset ihan muualle.... Tai sitten se on tämä kiireinen arki!
 
Vitsit, kun on taas ollut tapahtumia! Luppana: onneksi menit noihin tutkimuksiin, vaikkakin hanuristahan tuo tulos oli! Nyt kuitenkin tiedetään, missä vikaa, joten asialle voidaan tehdä jotain ja saada tuloksiakin! Millä klinikalla käytte? Jos saan udella.... Onhan tuo kyllä melkoisen suolainen hinta, mutta toivotaan parasta mahdollista tulosta!

Nuppu, tsempit ultraan! Tuu kertomaan sitten kaikki!

Kalis, mulla on tainnut mennä sun plussa ohi! Hirmuisesti onnea!

Roxanne ja Karhuemo: mikä teidän tilanne on tällä hetkellä?

Hirmuisesti plussanneita tälle vuodelle! Ei voi kuin ihailla!

ON: arki on ihan älyttömän kiireistä. En ole paljon ehtinyt miettimään kiertoa ja tänäänhän mulla on ultra. Katsotaan, mikä tilanne värkissä on ja itseä jännittää, päästäänkö siirtoon. Tuntuu älyttömän kaukaiselta ajatus raskaudesta! Edellisestä plussasta ja keskenmenostakin on jo yli vuosi! Kesätauko sai todellakin ajatukset ihan muualle.... Tai sitten se on tämä kiireinen arki!
Felicitas on klinikka jossa hoidot :)
 
Perjantai 12.8.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Milla Magia1 (41)............4................31/27
mama na baba ................................ 29/26
Helmiina1978 (37) ..........5............... 24/30
Keltainen Seepra..............................19/24-26
bugsy (46) ......................?...............10/28-30
Luppana76 (40)..............7................ 9/28
Pyllerölyllerö ..................................... 8/
Kasenja (40) ..................2................. 8/26-29
Pözzi (38) .......................................... 6/
Roxanne (42)..................1................ 5/29
Neliapila2017 (39)...........4................. 5/26
karhuemo75 (40).............2..........
Athina (41)......................6............. ?/28-30
Pilvilinna5 (41)................6.............. ?/27-28
kolibrinorsu (38)..............1.............. ?/28-30
Esteri1 (42)......................2.............. ?/30

Piinailupäivät:


Plussanneet:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74 (41)..............-02/2016
Fazerina74 (41).........-02/2016
Truuly (38) ................-03/2016
Pirunpelto (40).......... -04/2016
Katayana (38)............-05/2016
Joyzy (42)..................-05/2016
Helmi1234 (39)..........-06/2016
Babez74 (42).............-06/2016
Iid@ (43)....................-06/2016
Vuorikristalli (39).........-07/2016
Jimima (44)..................-07/2016
Nuppu73 (42)...............-07/2016
kalabaliikki ...................-07/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/2015
Tyydeli...................(42) - 8/2015
Mileena74................(41) -9/2015
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/2015
Zandi.......................(40) - 10/2015
Woodoo..................(40) - 12/2015


Taustailijat:

Eveliina74 (42)
Minzi (39)
Tammityttö (39)
C. rotundifolia (40)
Koivutar75 (40)
Virkki (40)
Heinäpelto (43)
Iltatähti 76 (39)
Molly333 (43)
zammakko (42)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Viimeksi muokattu:
Taustalta moi! Elämäni oudoin kierto takana, varmaan ekan kerran ikinä ei ollut kierto sen 26- 28 pvää.. Kierto venyi viikolla ja kp 36 hanat aukesivat. Kovia kipuja kesken kierron ja ovistestit räikyvän punaisia 5 pvää. R-testit negoja. Nyt menossa kp5 ja menkat hiipuu. Varasin ensi viikolle ajan yksityiselle, joku lapsettomuuteen erikoistunut mieslääkäri. Ultraa nyt ainakin, en tiedä saanko samalla hormoneja mitattua. Haluan nyt tietää tilanteen ja sitten voidaan miettiä jatkoja. Alunperin ajaltiin että luomusti ja jos ei tärppää niin se on sitten siinä, mies jää lapsettomaksi. Mutta kummasti nyt ainakin oma pää menee asioissa edelle ja miettii mitä jos avustetusti voitaisiin raskautua..

Luppana näkyikö sun tilanne ihan ultralla vai onko se aukiolotutkimus vielä laajempi? Onnea matkaan, hyvä että asiat selvisi.

Nuppu oli menossa ultraan, tsemppiä!

Virkki jännän äärellä, toivotaan että ultra tuo hyviä uutisia ja homma taas etenee.

Plussia oli tullut, en ole tainnut muistaa onnitella teitä. Luo toivoa itsellekin. Toivotaan että plussa-aalto jatkuu ja saadaan paljon hyviä uutisia itse kukin!
 
Taustalta moi! Elämäni oudoin kierto takana, varmaan ekan kerran ikinä ei ollut kierto sen 26- 28 pvää.. Kierto venyi viikolla ja kp 36 hanat aukesivat. Kovia kipuja kesken kierron ja ovistestit räikyvän punaisia 5 pvää. R-testit negoja. Nyt menossa kp5 ja menkat hiipuu. Varasin ensi viikolle ajan yksityiselle, joku lapsettomuuteen erikoistunut mieslääkäri. Ultraa nyt ainakin, en tiedä saanko samalla hormoneja mitattua. Haluan nyt tietää tilanteen ja sitten voidaan miettiä jatkoja. Alunperin ajaltiin että luomusti ja jos ei tärppää niin se on sitten siinä, mies jää lapsettomaksi. Mutta kummasti nyt ainakin oma pää menee asioissa edelle ja miettii mitä jos avustetusti voitaisiin raskautua..

Luppana näkyikö sun tilanne ihan ultralla vai onko se aukiolotutkimus vielä laajempi? Onnea matkaan, hyvä että asiat selvisi.

Nuppu oli menossa ultraan, tsemppiä!

Virkki jännän äärellä, toivotaan että ultra tuo hyviä uutisia ja homma taas etenee.

Plussia oli tullut, en ole tainnut muistaa onnitella teitä. Luo toivoa itsellekin. Toivotaan että plussa-aalto jatkuu ja saadaan paljon hyviä uutisia itse kukin!
Ei näy perus ultrassa vaan kohtuun laitetaan ensin semmonen "pallo" ja sit ruiskutetaan steriili vesi ilmakupla seos ja jos jää pyörimään vaan kohtuun niinkun mulla kävi niin piuhat on tukossa ja jos taas näkyy että neste etenee munanjohtimmiin ja valuu oisko nyt ollu vatsaonteloon niin piuhat on auki.. Mutta perus ultralla se ei näy... Ja on myös huomattavasti kalliimpi tutkimus mulla palo siihen jo liki neljäsataa kun siihen tulee lääkäripalkkio myös itse toimenpide maksaa 200-250 paikasta riippuen
 
Voi Luppis, kurjaa että putket olivat tukossa! :( Mutta hyvä juttu tosiaankin, että asia selvisi näin nopeasti ja pääsette heti etenemään hoidoilla. Itsehän alan olla niissä jo aika konkari, joten jos jokin juttu mietityttää niin aina saa kysellä, neuvon mielelläni jos osaan. :) Noista hinnoista vielä: kyllä tuo 5000-6000 € taitaa olla vähän yläkanttiin, tai ainakin se sit sisältää kaikki tutkimukset, pakastealkionsiirrot sun muut. Meillä on mennyt reilut 3000 euroa per hoito, mutta me ei ollakaan toistaiseksi saatu mitään pakkaseen asti. Lääkkeet tietty siihen oäälle, mut niissähän tulee Kelan maksukatto vastaan jossain 600 euron jälkeen (se täyttyy usein jo yhden hoitokierroksen aikana). Sen jälkeen lääkkeet maksaa vain 2,5 e/kpl. Nyt vaan lykkyä hoitoihin!! (y)

Kaikille muillekin, jotka täällä tutkimuksia tai hoitoja harkitsee, kannustaisin etenemään asiassa jos vain yhtään siltä tuntuu. Vaikka rahaa palaakin niin ainakin saa selvyyden asioihin eikä tarvitse jälkikäteen jossitella. Itseäni harmittaa lähinnä vain se, ettei hakeuduttu tutkimuksiin jo aikaisemmin.

Tsempit kaikille! Nupun ultrakuulumisia täälläkin odotellaan, toivottavasti kaikki on juuri niin kuin pitääkin! :barefoot:
 
Nupun ultrakuulumisia tulin kyttäilemään.
Tulisipa sieltä hyviä uutisia! ❤

Itse ketuttaa. Se olis 8.päivä tyhjennyksessä.
Ärsyttää kulkee rätti pöksyssä.
Pääsis nyt pian uuteen yritykseen, vaikka tiiän et jos vielä plussa joskus tulee, niin se pelko rasksuden epäonnistumisesta jyskyttää heti plussasta lähtien päässä. Mut kerta jos kokeilis. Montaa pettymystä en jaksa...
 
Nyt päästän teidät jännityksestä :D

Gyne tuumasi aluksi kokeiltuaan kohtua vatsan päältä vastaavan rv 8.. mikä ei voi pitää paikkaansa millään ja mulla nyt aina on kohtu kasvanu aluksi nopeesti ;)

Kohdusta löytyi ruskuiaspussi mutta ei alkiota sykkeestä puhumattakaan.. vastaa rv 5 :rolleyes: lisäksi näki vahvan keltarauhas"kimpun" jonka enteili kertovan siitä että on "vahva" raskaus aluillaan....viikot vain niin vähäiset ettei vielä mitään näy.

Uusi ultra kahden viikon päähän jonka varasin jo 31.8. Silloin ainakin pitäisi näkyä. Hyvä merkki on että on oireita (y) ja kuulemma pitäisi vielä oireet vahvistua..

Päällimäisenä helpottunut olo. Ehkäpä se digi sitten näytti oikein :rolleyes: Kyllä tästä vielä hyvä tulee .... uskon minä :)

Niin ja ISO IHANA kiitos teille naiset tsemppauksesta :love:
 
Voi Luppis, kurjaa että putket olivat tukossa! :( Mutta hyvä juttu tosiaankin, että asia selvisi näin nopeasti ja pääsette heti etenemään hoidoilla. Itsehän alan olla niissä jo aika konkari, joten jos jokin juttu mietityttää niin aina saa kysellä, neuvon mielelläni jos osaan. :) Noista hinnoista vielä: kyllä tuo 5000-6000 € taitaa olla vähän yläkanttiin, tai ainakin se sit sisältää kaikki tutkimukset, pakastealkionsiirrot sun muut. Meillä on mennyt reilut 3000 euroa per hoito, mutta me ei ollakaan toistaiseksi saatu mitään pakkaseen asti. Lääkkeet tietty siihen oäälle, mut niissähän tulee Kelan maksukatto vastaan jossain 600 euron jälkeen (se täyttyy usein jo yhden hoitokierroksen aikana). Sen jälkeen lääkkeet maksaa vain 2,5 e/kpl. Nyt vaan lykkyä hoitoihin!! (y)

Kaikille muillekin, jotka täällä tutkimuksia tai hoitoja harkitsee, kannustaisin etenemään asiassa jos vain yhtään siltä tuntuu. Vaikka rahaa palaakin niin ainakin saa selvyyden asioihin eikä tarvitse jälkikäteen jossitella. Itseäni harmittaa lähinnä vain se, ettei hakeuduttu tutkimuksiin jo aikaisemmin.

Tsempit kaikille! Nupun ultrakuulumisia täälläkin odotellaan, toivottavasti kaikki on juuri niin kuin pitääkin! :barefoot:
Joo voi himpun olla yläkanttiin mutta minäkun en saa yhtään kelakorvauksia kun oon aikoinani sen sterilisaation tehnyt ja en terveydellisistä syistä... Ja joo tohon laskin kaikki kokeet ja lääkkeet ja pidempi Alkion kasvatus.. Ja voit olla varma että kysymyksiä tulee:D tää on niin uus laji mulle... Kiitos :love:
 
Mulle on tehty IVF sekä ICSI aiemmin. Kahdesta lähtenyt raskaus ja vauvat syliin. Jääköön salaisuudeksi, montako vauvaa.

Tällä kertaa haluaisin todella ettei tarvittaisi mitään lääketieteen apuja. :/ en jaksaisi.
Miehellä ei siis lapsia vielä, enkä tiedä kuinka pitkälle hän on valmis; itse en haluaisi hormonihoitoja.
Ehkä ne simpat vois ainakin tutkia, että tietäs ainakin onko raskautuminen niillä edes mahdollista.
Tiedän tosin aiemmista kokemuksista että niiden laatu voi vaihdella todella paljon ; yhdellä kertaa voi olla hyvä tulos ja toisella ihan surkea. Riippuu niin monesta asiasta.

Ihanaa kuulla teidän muiden onnistumisista! ♥
 
Jotenkin mä nyt putosin korkeelta kun yritin laskea noita viikkoja... Mä en millään saa tuota gynen arvoimaa 5. Viikkoa. Jos peitot on heilunu 11.7, 12.7 ja 16.7 ja oviksesta ei tietoakaan.. Olisko nyt kuitenkin tuulimuna koska on jo sen verran aikaa sekstailuista että väkisinkin olis jo enemmän viikkoja :( ja jos vielä hedelmöittymisen ajankohtaan lisätään se pari viikkoa niin häh?

Tyhmäähän tää on mutta kun olis niin kiva tietää mikä olis oikee viikko... Ittensä kiduttamista ;)

Väheneekö ne oireet jotenki tuulimunas tai haaleneeko testin viivat??
 
Jotenkin mä nyt putosin korkeelta kun yritin laskea noita viikkoja... Mä en millään saa tuota gynen arvoimaa 5. Viikkoa. Jos peitot on heilunu 11.7, 12.7 ja 16.7 ja oviksesta ei tietoakaan.. Olisko nyt kuitenkin tuulimuna koska on jo sen verran aikaa sekstailuista että väkisinkin olis jo enemmän viikkoja :( ja jos vielä hedelmöittymisen ajankohtaan lisätään se pari viikkoa niin häh?

Tyhmäähän tää on mutta kun olis niin kiva tietää mikä olis oikee viikko... Ittensä kiduttamista ;)

Väheneekö ne oireet jotenki tuulimunas tai haaleneeko testin viivat

Moi Nuppu

Piti ihan uudestaan kirjautua, vaikka itse olen kuumeilun lopettanut (silti teitä viikottain seuraan ;)). Jos sinulla ei ole ovulaatiosta tietoakaan, niin voihan nuo viikot pitää paikkansa. Siittiöt voivat kuitenkin elää useamman päivän. Ja jos peitot on heilutettu 16.7 ja ovulaatio tapahtunut vaikka 20.7 niin vikkojahan sulla on tänään 5+3.

Onnea samalla kaikille vanhoille kanoille, jotka ovat oman kultamunansa saaneet, ihana ollut käydä katsomassa pitkään tahkonneiden plussia.
 
Hei Luppana!
Itsellä sama tilanne eli putket totaalisen tukossa.

Vaihdoin klinikkaa ja lääkäriä joka halusi vielä varmistaa putkien tilanteen. Henkisesti raskas kokemus kun kerran jo todettu, että kiinni ovat. Pieni toivonkipinähän siinä heräsi, mutta sammui samoin tein. Itkuksi meni koko päivä! Mies ei taaskaan halua jatkaa ja muuta tuttua rataa. Lieneekö surutyön aika.

Onnea jokaisen matkaan!

Minut voi laittaa taustalle, ilmotan jos tilanne muuttuu.
 
Lauantai 13.8.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Milla Magia1 (41)............4................32/27
mama na baba ................................ 30/26
Helmiina1978 (37) ..........5............... 25/30
Keltainen Seepra..............................20/24-26
bugsy (46) ......................?...............11/28-30
Luppana76 (40)..............7................ 10/28
Pyllerölyllerö ..................................... 9/
Kasenja (40) ..................2................. 9/26-29
Pözzi (38) .......................................... 7/
Roxanne (42)..................1................ 6/29
Neliapila2017 (39)...........4................. 6/26
Athina (41)......................6............. ?/28-30
Pilvilinna5 (41)................6.............. ?/27-28
kolibrinorsu (38)..............1.............. ?/28-30
Esteri1 (42)......................2.............. ?/30

Piinailupäivät:


Plussanneet:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74 (41)..............-02/2016
Fazerina74 (41).........-02/2016
Truuly (38) ................-03/2016
Pirunpelto (40).......... -04/2016
Katayana (38)............-05/2016
Joyzy (42)..................-05/2016
Helmi1234 (39)..........-06/2016
Babez74 (42).............-06/2016
Iid@ (43)....................-06/2016
Vuorikristalli (39).........-07/2016
Jimima (44)..................-07/2016
Nuppu73 (42)...............-07/2016
kalabaliikki ...................-07/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/2015
Tyydeli...................(42) - 8/2015
Mileena74................(41) -9/2015
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/2015
Zandi.......................(40) - 10/2015
Woodoo..................(40) - 12/2015


Taustailijat:

Eveliina74 (42)
Minzi (39)
Tammityttö (39)
C. rotundifolia (40)
Koivutar75 (40)
Virkki (40)
Heinäpelto (43)
Iltatähti 76 (39)
Molly333 (43)
zammakko (42)
karhuemo75 (40)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Heipat kaikille tasapuolisesti täältä harmaan sateen keskeltä. On kyllä niiiin tylsä ilma, sais aurinko jo paistella.

Näin viime yönä, että synnytin vauvan ihan tuosta vain. Yks kaveri katseli ovelta hömistyneenä, kun ei ollut edes tiennyt minun olevan raskaana. Siinä vain yhden kerran pinnistin ja siihen se vauva syntyi. Tyttökin siinä vieressä sanoi, että miten voi olla noin helppo synnytys.

Toivottavasti tämä tulee olemaan totta jossain vaiheessa, mutta ensin pitäisi tulla raskaaksikin ;)
 
Hei Luppana!
Itsellä sama tilanne eli putket totaalisen tukossa.

Vaihdoin klinikkaa ja lääkäriä joka halusi vielä varmistaa putkien tilanteen. Henkisesti raskas kokemus kun kerran jo todettu, että kiinni ovat. Pieni toivonkipinähän siinä heräsi, mutta sammui samoin tein. Itkuksi meni koko päivä! Mies ei taaskaan halua jatkaa ja muuta tuttua rataa. Lieneekö surutyön aika.

Onnea jokaisen matkaan!

Minut voi laittaa taustalle, ilmotan jos tilanne muuttuu.
:cry: Joo aika karu tuomio toi on.... Omalla kohdallani en voi muuta kun syyttää itseeni ja vääriä päätöksiäni aikoinaano_O ja nyt maksan siitä kovan hinnan toki myös rahallisesti mutta myös ehkä sen haaveissa olevan vauvan(n)... Toki oli minulla myös hyvät perusteet silloiseen sterilisaatioon koska minulla on kaksi kierukka lasta ja yksi pilleri lapsi eli 3 tuli vaikka ehkäisy kunnossa ja kuusi lasta tuntui silloin riittävän.... Mutta mutta tässä sitä nyt ollaan:cry:
 
Luppana, luulusi tuolla historialla, että sut hoidoilla raskaaksi saisivat :)
Ei kannata vielä heittää kirvestä kaivoon. Itseään on turha syytellä, mutta kuitenkin sitä tekee itsekin. Miksi en mennyt aikaisemin hoitoon, miksi en valinnut jo aiemmin tätä lääkäriä ja muuta..

Pidemmän päälle itsesyytökset ei vie mihinkään, mutta ei tätä matkaa kevyeksi voi sanoa.
 
Kiitos zini :) löysin kalenterista yhden merkinnän 19.7 jolloin ovistestissä viiva olis ollu parempi, joten jos sen mukaan lasken niin viikkoja on nyt 5+4. Sehän natsaa tuon gynen arvion kans aika hyvin :) elän tuon arvion mukaan kunnes toisin todistetaan..
 
Karhuemo, lämmin virtuaalihalaus sinulle. <3 Onpas kurjaa että aukiolotutkimuksen tulos oli tälläkin kertaa sama. Varmasti tuntuu tosi pahalle, että toivo ehtii herätä ja sitten se taas viedään. Voimia sinne, mihin ratkaisuun sitten jatkon suhteen päädytkin!

Luppana, minäkin uskon, että hoidot tehoaa teillä hyvin, kun kerran aiemmin olet noin helposti raskautunut. Tsemppiä!
 
Eilen sitten ihan varoittamatta hulahti reilusti verta :cry: tämä oli nyt sitten tässä. Poistun taustailijoihin ainakin joksikin aikaa.. luulen että yritys taukoaa nyt ellei lopu kokonaan.... henkisesti niin raskasta :(

Mutta tsemppiä teille muille ja pidän peukkuja onnistumisillenne (y)
 
Sunnuntai 14.8.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Milla Magia1 (41)............4................33/27
mama na baba ................................ 31/26
Helmiina1978 (37) ..........5............... 26/30
Keltainen Seepra..............................21/24-26
bugsy (46) ......................?...............12/28-30
Luppana76 (40)..............7................ 11/28
Pyllerölyllerö ..................................... 10/
Kasenja (40) ..................2................. 10/26-29
Pözzi (38) .......................................... 8/
Roxanne (42)..................1................ 7/29
Neliapila2017 (39)...........4................. 7/26
Athina (41)......................6............. ?/28-30
Pilvilinna5 (41)................6.............. ?/27-28
kolibrinorsu (38)..............1.............. ?/28-30
Esteri1 (42)......................2.............. ?/30

Piinailupäivät:


Plussanneet:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74 (41)..............-02/2016
Fazerina74 (41).........-02/2016
Truuly (38) ................-03/2016
Pirunpelto (40).......... -04/2016
Katayana (38)............-05/2016
Joyzy (42)..................-05/2016
Helmi1234 (39)..........-06/2016
Babez74 (42).............-06/2016
Iid@ (43)....................-06/2016
Vuorikristalli (39).........-07/2016
Jimima (44)..................-07/2016
kalabaliikki ...................-07/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/2015
Tyydeli...................(42) - 8/2015
Mileena74................(41) -9/2015
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/2015
Zandi.......................(40) - 10/2015
Woodoo..................(40) - 12/2015


Taustailijat:

Eveliina74 (42)
Minzi (39)
Tammityttö (39)
C. rotundifolia (40)
Koivutar75 (40)
Virkki (40)
Heinäpelto (43)
Iltatähti 76 (39)
Molly333 (43)
zammakko (42)
karhuemo75 (40)
Nuppu73 (42)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Eilen sitten ihan varoittamatta hulahti reilusti verta :cry: tämä oli nyt sitten tässä. Poistun taustailijoihin ainakin joksikin aikaa.. luulen että yritys taukoaa nyt ellei lopu kokonaan.... henkisesti niin raskasta :(

Mutta tsemppiä teille muille ja pidän peukkuja onnistumisillenne (y)
Voi nuppu nuppu:cry: miksi nyt tuntuu että kokoajan tulee huonoja uutisia joka suunnasta.... Tarkaile tilannetta & kovasti voimia tulevaan:love:
 

Yhteistyössä