40+ so what wol.13

Helmiina, hyvin meni listan päivitys, kiva kun useampi sitä tekee välillä. Mutta tosiaan helpoin tehdä tietokoneelta, kännykän kanssa menee ainakin minulla niin sohimiseksi.

Zammakko - mulla on myös noin, etten tahdo osata yrittää yrittämättä. Ne pari kertaa kun on vain jätetty ehkäisy pois ja tjot-asenteella mennä, olen sitten kuitenkin ollut hyvin tietoinen kierron vaiheesta ja laskeskellut todennäköisyyksiä yms.

Virkille + kyytiläiselle nyt tuuria ja tiukkaa kiinnittymistä!

Jännään Roxannen kuulumisia, toivottavasti kehitys olisi mennyt ihanteelisesti.

Pözzillä voisi vaikka tärpätä tähän kiertoon... Kun tuntuu, että aina silloin onnistuu, kun ei oikein ehdi kuumeilla ja miettii ettei ehkä haluakaan/uskallakaan, jne.

Luppana, tuo on sellaista väliaikaa kun odotetaan hoitosuunnitelmaa vasta. Tulee luovutusfiilikset, kun voi vain odottaa että alkaisi tapahtua. Mutta sitten kun suunnitelma on tehty, niin kyllä siitä todennäköisesti taas into viriää.
 
Lyhyt omanapainen viesti tiedossa: ei tule meille maalisvauvaa. :( Viime viikolla 8+6 todettu että alkio vastasi 6+2 eikä näkynyt sykettä. Tänään kävin sitten sairaalassa varmistamassa asian ja nyt kotona odottelen että Cytotecit tekevät tehtävänsä. Paska fiilis. :notworthy: En nyt ollut mitenkään hirveän yllättynyt, kun tiesin että keskenmenoriski mun ikäisillä on noin 50%, mutta silti uskoin tähän raskauteen, kun oireet jatkuivat (edelleenkin etova olo) ja kohtu kasvoi niin että itsekin tunsin sen ulkopuolelta. Mutta ei. Kesken meni tämäkin raskaus. :cry:

Minut saa siirtää taustailijaksi, kunnes on jotain hajua taas kierrosta. Tästä vastoinkäymisestä ja keskenmenotilastoista huolimatta en aio luovuttaa, vaan yritys jatkuu kunhan tästä ensin toivutaan. Nyt pidän peukkuja että kohtu tyhjenee kokonaan ja että kipujen ja vuodon kanssa tulisi jotenkin toimeen.

Parempaa onnea teille muille!
 
Zammakko, täällä kans kierrosta ei ollut mitään hajua km:n jälkeen... ja ovulaatiota en pongannu kertaakaan... niin vain tärppäs vaikka ei nyt edes niin yritettykään... näin jälkeen päin neuvolassa laskivat hedelmöittymisen mukaan eli ovis olis ollu n. kp 22-25 välillä ja sitten kp 32 tuli haamu :)

ja ilmeisesti pitää paikkansa tuo hedelmöittymisen onnistuminen heti km:n jälkeen ;) vai olisko syynä greipit/greippimehut.... vai oliko syynä erään ystäväni ohje: jätä turhat vitamiinit pois, ota vain foolihappoa koska kroppa joutuu työstämään niin paljon käsitelläkseen vitamiineja elimistössä joten se kuluttaa turhaan energiaa jonka hedelmöittyminen tarvitsee ??? vai nämä kaikki yhdessä? tiedä häntä:rolleyes:

Anyway :rolleyes: tsemppiä kaikille ja paljon plussatuulia :)
 
Nuppu, pahoin epäilen ettei mulla käy yhtä hyvä tuuri; oli kyllä niin vähän seksiä, että ihme olis :ROFLMAO:

Lomamatkalla oltiin ja sukulaisten nurkissa melki koko ajan ni ei vaan kehtaa. Mies ehdotti muka jo autoa, mutta oikeesti ollaan liian paksuja ja vanhuudenkankeita moiseen urheiluun :rolleyes:

Nyt mies onkin sitten toisella mantereella ja yhdessä ollaan taas 1,5 vkon päästä. Km-vuodon alkamisesta on nyt 26. päivä, toivon kovasti, että siirtyisin suoraan normaalikiertoon ja kohti uutta yritystä.
 
Jimimalle pahoittelut. :(


vai että muut vitamiinit pitäs jättää... jaa-a. en kai kuitenkaan jätä.
SEn aktiivisen folaatin aloitin pari viikkoa sitten ja lisää kohta pitäs hankkia, ettei lopu kesken.

Ovis tulossa ja limat muuttuneet liukkaammiksi; tikuttanut olen lauantaista asti ja negaa näyttänyt. 10-18 välillä yritän tikuttaa 2krt.
noi on jotain Wishistä tilattuja liuskoja; mitään ohjeita ei tullut, joten ajattelin ettei nyt ainakaan aamupissasta oteta.

On tää jännää. Tässä kohtaa toiveet on korkealla; jos vaan päästään tositoimiin. ;)
 
Eikä, Jimima! :cry: Olen pahoillani, niin surullinen uutinen. Toivottavasti tyhjennys menee hyvin ja pääsette pian uuteen yritykseen. Voimia <3

Täällä on vaihteeksi ihan hyviä uutisia. Kolmesta alkiosta yksi oli hyytynyt, mutta kaksi oli jatkanut kehitystä blastokystivaiheeseen. Toinen niistä köllöttelee nyt mun kohdussani. :love: Toista seurataan vielä huomiseen asti, mutta kuulemma on varsin todennäköistä, että se voidaan pakastaa. Se oliskin eka kerta meidän hoitohistoriassa, kun jotain saadaan pakkaseen, uskomatonta! On kyllä niin hyvä mieli. :)

Helmiinalle onnea oviksen metsästykseen ja tsempit kaikille muillekin! Koskaan ei tiedä milloin on irtoamisvuorossa se vuoden paras munasolu. (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Babez74
Ladies. Neljäkymppiä tuli täyteen reilu viikko sitten ja tänään käytiin katsomassa tulokasta ultrassa. Ette usko miten pelkäsin etukäteen! kädet vapisi ihan hirveästi kun odoteltiin.

Kaikki pitäisi olla kunnossa, hän vastasi viikkoja ja oli elävä.
Uskaltaisiko sitä nyt hetken hengittää vapaammin?

Vuorikristalli H 11+6
 
Jopas on sattunut ja tapahtunut. Jimima, olen pahoillani tapahtuneesta! :cry: Inhottavia nämä keskenmenot. Sinulla oli ainakin asenne kohdillaan. Pikaista toipumista!

Vuorikselle onnittelut! Ihan huippua, että asiat on hyvin!

Roxanne, hieno juttu!! Mitä tukilääkityksiä sait? Sehän on hienoa, että sulle voidaan tehdä vielä yksi siirto luonnolliseen kiertoon, jos tämä ei tärppää. Peukkuja nyt tälle kaverille sinne mahaan! Milloin aloitat testauksen?

Helmiinalle, liikkuvia kavereita ja plussaonnea!

Minä tein jo ensimmäisen testin: negaa näytti. Nyt on pp 5. Keskiviikkona teen seuraavan testin. Jotenkin on niin turvonnut ja kivulias olo, etten usko siirron onnistuneen. Vaan eipä siitä voi olla varma, kun nämä ystäväni luget sotkee kropan ihan kokonaan! Keskiviikkona ollaan ehkä viisaampia ja kai siinä testissä pitäisi alkaa näkymään pientä viivaa.
 
Onnea, Vuorikristalli - mahtava uutinen! :)

Virkki, pp5 on vielä tosi aikaista, joten ei mikään ihme jos ei testissä mitään näkynyt. Kylmiä hermoja piinailuun! Voi kunpa siellä nyt pikkuinen tekisi pesää! :love:

Mulla on tukena luget, ja lisäksi sain tänään klinikalla Gonapeptyl-piikin, vaikka lääkärini oli kyllä sitä mieltä, ettei sen hyödystä ole tutkimusnäyttöä. Mut itse ajattelen, että otetaan nyt käyttöön kaikki konstit mistä ei ainakaan haittaa ole, niin ei tartte sitäkään jälkeenpäin jossitella. Testauksen aloituksesta... enpä vielä tiedä. Nyt tekisi mieli vaan nauttia tästä olotilasta, kun ei hetkeen tartte hermoilla mitään ja voi kuvitella kaiken olevan mahdollista... :barefoot: Mutta kyllä mä ennen virallista testipäivää (9.9.) kumminkin aion testata.
 
Hei kaikille! Ollu väliä, että olen täällä palstaillut. Oli jo luovutusta koko asiaan kun ikäkin vaan suurenee ja vauvaa ei kuulu. Ja pääsin opsikelemaankin, kaksi vuotta olisi tiukkaa puurtamista siinä. Mutta nyt on sitten menkat myöhässä. Kaksi päivää tällä hetkellä ja testit negaa. Ja mä olen säännöllinen kuin kello. Nyt luonnollisesti kun tämän tänne ääneen tunnustan, niin ne kaiketi alkaa....
 
Tiistai 30.8.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Keltainen Seepra.............................. 37/24-26
bugsy (46) ......................?............... 28/28-30
Luppana76 (40)..............7................ 27/28
Pyllerölyllerö ..................................... 26/
Pözzi (38) ......................................... 24/
Roxanne (42)..................1................ 23/29
Neliapila2017 (39)...........4.................23/26
Dumple (40)....................4..................22/27
Milla Magia1 (41)............4................. 21/27
Helmiina1978 (37) ..........5.................13/30
Kasenja (40) ..................2................. 1/26-29
Athina (41)......................6............. ?/28-30
Pilvilinna5 (41)................6.............. ?/27-28
kolibrinorsu (38)..............1.............. ?/28-30
Esteri1 (42)......................2.............. ?/30
mama na baba ................................ ?/26

Piinailupäivät:

Plussanneet:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74 (41)..............-02/2016
Fazerina74 (41).........-02/2016
Truuly (38) ................-03/2016
Pirunpelto (40).......... -04/2016
Katayana (38)............-05/2016
Joyzy (42)..................-05/2016
Helmi1234 (39)..........-06/2016
Babez74 (42).............-06/2016
Iid@ (43)....................-06/2016
Vuorikristalli (39).........-07/2016
Nuppu73 (42) .............-07/2016
kalabaliikki ..................-07/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/2015
Tyydeli...................(42) - 8/2015
Mileena74................(41) -9/2015
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/2015
Zandi.......................(40) - 10/2015
Woodoo..................(40) - 12/2015


Taustailijat:

Eveliina74 (42)
Minzi (39)
Tammityttö (39)
C. rotundifolia (40)
Koivutar75 (40)
Virkki (40)
Heinäpelto (43)
Iltatähti 76 (39)
Molly333 (43)
zammakko (42)
karhuemo75 (40)
Nuppu73 (42)
Jimima (44)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Viimeksi muokattu:
testaamisesta; sain itse selkeän plussan IVF:n jälkeen PP9. kaksoset tosin tulossa ja HCG nousi nopeasti.
 
Voimia, Jimima, ja onnea uuteen yritykseen.

Tovottavasti Roxannen ja Virkin alkiot lähtevät kasvuun.(y) Toivottavasti Zammakkokin pääsee pian yrittämään. Noin ylipäätään onnea matkaan kaikille :)

Jos joku sattuu päivittämään listaa, niin minulle voi merkata kp2. Eipä juuri auttaneet terot liian lyhyeen kiertoon. Luteaalivaiheen pituus oli 10-11 päivää eli päivän tavallista pidempi. Vuoto alkoi jo ennen viimeisen tabletin ottamista. Kai minä vielä ensi kierrossa noita syön, kun ei niistä haittaakaan taida olla. Jos jotain positiivista haetaan, niin ainakin pääsen yrittämään useammin kuin muut, kolmen viikon välein. ;) Yritämme vielä tämän kierron, mutta jos saan kenkää, lopetamme siihen. Kuukausi vielä jännitystä jäljellä. Yritän nyt olla palaamatta yt-asiaan täällä enää, koska tämä ei ole mikään työnhakupalsta.
 
Pakko välillä käydä kurkkimassa täällä mitä teille kuuluu. Joko Virkki on testaillut? Mä niin jännään sun puolesta. :love:

Minulla (tämän ketjun, tämän vuoden ekalla plussalla) olotila alkaa olla aika muhkea ja olisin jo melko valmis luopumaan tästä mahasta. Mitään merkkejä ei kuitenkaan ole suuntaan tai toiseen. Päivittäin supistelee ja välillä melko napakasti, mutta ei kuitenkaan sillei että tässä mihinkään oltaisiin hetkeen lähdössä. Kaveri tuntuu viihtyvän hyvin pienessä yksiössään, joten kyllä tässä joutuu asennoitumaan siihen, että ylihän tämä menee.... Mut ei kuitenkaan montaa viikkoa enää. (y)

Raskausaika on sujunut kaikenkaikkiaan tosi nopeasti, nyt meinaa olla vähän turnausväsymystä /jännitystä ilmassa. Kaikki alkaa olemaan valmista vauvelia varten, nyt vaan odotellaan. Onneks kotona riittää pientä puuhaa ja puutarhahommia.

Tsemppiä ja plussatuulia kaikille vaiheisiinsa :love:

Meibijees 38+2
 
  • Tykkää
Reactions: Roxanne
Huomenta. Kp 32/29 epätietoisuus jatkuu. Ovulaatio oli satavarmasti, limoista tunsin vaikka en tikutellut tai mittaillut aamulämpöjä. Ja tasan tarkaan heiluteltiin. Eilen testasin negan. Nyt seuraava kerran kaivan testiä lauantaina, jos vielä on aihetta.
 
Keskiviikko 31.8.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Keltainen Seepra.............................. 38/24-26
Luppana76 (40)..............7................ 28/28
Pyllerölyllerö ..................................... 27/
Pözzi (38) ......................................... 25/
Roxanne (42)..................1................ 24/29
Neliapila2017 (39)...........4.................24/26
Dumple (40)....................4..................23/27
Milla Magia1 (41)............4................. 22/27
Helmiina1978 (37) ..........5.................14/30
Kasenja (40) ..................2................. 2/26-29
bugsy (46) ......................?................ 2/28-30
Athina (41)......................6............. ?/28-30
Pilvilinna5 (41)................6.............. ?/27-28
kolibrinorsu (38)..............1.............. ?/28-30
Esteri1 (42)......................2.............. ?/30
mama na baba ................................ ?/26

Piinailupäivät:

Plussanneet:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74 (41)..............-02/2016
Fazerina74 (41).........-02/2016
Truuly (38) ................-03/2016
Pirunpelto (40).......... -04/2016
Katayana (38)............-05/2016
Joyzy (42)..................-05/2016
Helmi1234 (39)..........-06/2016
Babez74 (42).............-06/2016
Iid@ (43)....................-06/2016
Vuorikristalli (39).........-07/2016
Nuppu73 (42) .............-07/2016
kalabaliikki ..................-07/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/2015
Tyydeli...................(42) - 8/2015
Mileena74................(41) -9/2015
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/2015
Zandi.......................(40) - 10/2015
Woodoo..................(40) - 12/2015


Taustailijat:

Eveliina74 (42)
Minzi (39)
Tammityttö (39)
C. rotundifolia (40)
Koivutar75 (40)
Virkki (40)
Heinäpelto (43)
Iltatähti 76 (39)
Molly333 (43)
zammakko (42)
karhuemo75 (40)
Nuppu73 (42)
Jimima (44)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Pahoittelut, Bugsy - aina yhtä hanurista tuo. :(

Esteri, oliko sulla kuitenkin ovis samaan aikaan kuin normikierroissakin? Oviksen myöhästyminen lykkää ainakin mulla myös menkkojen alkua. Mutta toivotaan, toivotaan että olisi nyt kyse ihan muusta! (y)

Äh, täällä iski tänään flunssa. Heti aloin miettiä, että ei kai tästä voi olla haittaa alkion kiinnittymiselle... Kai se pallero on kuitenkin hyvässä suojassa tuolla? :love:
 
Roxanne, mahtava juttu, että saitte pakastimeenkin jotain! Nyt vaan sitten jännäilemään. Luin joskus jostain, että flunssa saattaa vaan parantaa kiinnittymismahdollisuuksia tai jotain, koska kroppa tekee silloin paljon töitä! Toivotaan siis parasta!

Esteri, mikä sun tilanne?

Meibijees, apua, kun sunkin raskaus on jo pitkällä. Vasta plussasit! Onnea loppumetreille!

ON: pp 9 tänään ja testi tyylipuhdas nega! Taidan lopettaa luget mahdollisimman pian, koska kuukautiskivut on niin kamalat! Lisäksi en saa nukutuksi ennen kuukautisia, joten sekin houkuttaisi pitkästä aikaa. Arvasin tämän, joten suurta pudotusta tästä negasta ei tullut (alkio oli huono, mutta onneksi pakastimessa on vielä TOP alkioita, jos vain selviävät sulatuksesta). Siispä nyt suuntana uusi kierto. Mitä voisin keksiä limakalvon vahvistamiseksi? Greippimehua (onko jotain merkkisuosituksia?)? Vai greippiä ihan silleensä?

Mukavaa viikonloppua ja tsemppiä kiertoihin!
 
Hö, virkki. :( tiedän tunteen, mutta toivoa on.

Oma napa olis kiva saada pullea maksu, muttei ruualla.
Katotaan menikö tämäkin kierto haikaroille... Eiku miten piti sanoa. toivotaan mut toiveet ei oo korkealla. :/ Ovis joko oli illalla myöhään tai nyt tänään tulossa vielä. Viimeksi onnistunut talletus tiistaina. Eilen ei talletus onnistunut. Eikä nyt oo intoa väkisin tänään enää koittaa.
Jospa siellä sitten kuitenkin olisi vielä muutama sitkeä siittiö tiistailta odottamassa.
Kaikella on varmaan tarkoituksensa mut olis se kiva edes jännittää tärppäskö.
 

Yhteistyössä