40+ so what wol.13

PERJANTAI 16.12.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

zammakko (42)...............1................... 42/25-40
Roxanne (42)..................1................... 27/29
Minzi (39) ......................3.......................21/26-29
Kasenja (40) ..................2..................... 19/26-29
Hupsu Haave (42)............1................... 19/28
Iid@ (44).......................2.................... 8/26-28
bugsy (46) ......................?.................. 2/28-30
Luppana76 (40)..............7................... 2/28

Hoidoissa olevat:

Mamma vaan (44)............3......lahjasoluhoito 1/17

Piinailupäivät:
zammakko...................dpo21
Roxanne.....................dpo9
Kasenja.......................dpo4
Minzi..........................dpo?


Plussanneet:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74 (41)..............-02/2016
Fazerina74 (41).........-02/2016
Truuly (38) ................-03/2016
Pirunpelto (40).......... -04/2016
Katayana (38)............-05/2016
Joyzy (42)..................-05/2016
Helmi1234 (39)..........-06/2016
Babez74 (42).............-06/2016
Vuorikristalli (39).........-07/2016
Keltainen Seepra ........-09/2016
Helmiina1978 (37) ......-09/2016
Iltatähti 76 (39) ...........-09/2016
Katti75 (41).................-10/2016
Viizplus (37)................-10/2016
camelianna (44)..........-10/2016
Pyllerölyllerö...............-10/2016
Jimima (44).................-11/2016

Taustailijat:
Virkki (40)
Pözzi (38)
Molly

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Viimeksi muokattu:
Kiitos bugsylle listan lyhennyksestä, se tosiaan oli jo häiritsevän pitkä.
Ja hyvä, sammako, lisäsit taustailijoihin Pözzin ja Mollyn jotka kuitenkin ovat kirjoitelleet!

Luppana - huh sentään sun tuuria, kauhistuin jo aiempia päivityksiäsi, että miten pieleen voi asiat mennä. Onneksi uusimmat uutiset parempia. Kerrankin menkat oli tervetulleet!

HH -
Onnea kyytiläisen kanssa!
Eikä varmaan liian korkea testosteroni paranna mielialaa... En sitten tiedä, pitäisikö kohonneeseen hormonitasoon jotenkin sopeutua hetken päästä? Mutta varmaan meilläkin olisi jäänyt loput napit ottamatta tuollaisista lisäoireista. Kiva että siittiötilanne vähän parantunut!
Sappileikkauksesta - joo, maha on mullakin löysänpuoleinen ollut - varsinkin jos erehtyy jotain rasvaista syömään (mitä kyllä on neuvottu välttelemään joitain viikkoja). Muakin varoiteltiin avoleikkaukseen siirtymisen mahdollisuudesta, mutta onneksi meni nätisti tähystyksessä.
Ja kiitti muuten, aiemmin kommentoit noita kilppari+sappiasioita. Yritän nyt tässä saikun päättyessä käydä pian siellä äitiysneuvolaterkan hätyyttämällä lääkärillä juttelemassa, että onko noi mun arvot ihan reilassa.

Virkille pahoittelut aiemmasta, ei sullekaan asioita helpoksi ole tehty.

Jimima - voi surku. Harmittaa!

Roxannelle nyt peukutusta, toivottavasti tämä olisi nyt se sun kierto.

zammakko - minä olisin saanut hepulin, jos mies olisi kertoillut kaikille, oon myös meidän pariskunnasta se yksityisempi osapuoli. Ymmärrän ihan täysin sun fiilikset...

Iid@, miten sulla vuoto, onko jo hiipunut? Kannattaa varmaan pian ottaa lääkäriin yhteyttä, jos kummat vuotelut jatkuu.

ON: saikku jatkuu vielä hetken, kun sain hirveän flunssan. Yäk.
 
Jimima, olen tosi pahoillani. :cry: Kurjaa että piti taas käydä noin. Mutta ilman muuta on hyvä juttu, että olet lyhyen ajan sisällä raskautunut pari kertaa - toiset meistä ei ole koskaan päässeet noin pitkälle. Se antaa toivoa, että raskaus on jatkossakin täysin mahdollinen ja että joku kerta kaikki voi vielä mennä hyvin maaliin asti.

Luppana, ihana kuulla, että siellä ei sitten lopulta ollutkaan niin huono tilanne kuin miltä aluksi näytti. :) Kuulostaapa mielenkiintoiselta tuo uusi hoitomuotosi. Tuokoon se nyt vihdoin teille sen oman huippualkion - ja useampiakin! :love:

Hupsu Haave, onnea kyytiläiselle ja niitä kuuluisia tarrasukkia matkaan! (y) Ihanaa että osaat suhtautua asiaan noin rennolla mielellä ja ajatella vain, että onnistuu jos on onnistuakseen. Just niin se paras tulos varmasti tuleekin! Itsekin olen yrittänyt olla mahdollisimman zen, mutta olen kyllä vielä kaukana siitä olotilasta. Pidän peukkuja, että ne loputkin alkiot jatkaisivat jakautumista ja pääsisivät viikonloppuna pakastimeen. Oikein hyvä saalis teillä joka tapauksessa!

Bugsylle onnea uuteen kiertoon ja kiitokset listasiivouksesta - nyt näyttää tosiaan paljon siistimmältä tuo rimpsu. Hyvä kumminkin, että taustailijoihin on palautettu niitä jotka täällä yhä kirjoittelee. Eikös muuten Kalabaliikkikin kuuluisi listoille?

Virkki, hyvä ajatus varmasti kerätä hetki voimia ennen seuraavaa siirtoa. Nyt vaan ovistikut esiin ja katseet tulevaan!

Toivottavasti Iid@n vuoto on jo loppunut!

ON: Täällä nyt pp4, ja tämä on kyllä ollut kaikista alkionsiirroistani selvästi vähäoireisin. Oikeastaan mitään tavallisuudesta poikkeavaa tuntemusta ei ole ollut. En sitten tiedä, tarkoittaako se hyvää vai pahaa vai kertooko ylipäätään mistään. Jotenkin en yhtään jaksaisi aloittaa testailua vaan haluaisin säilyttää sen illuusion, että kaikki on mahdollista. Toisaalta jotta saisin mahdollisen kiinnittymisyrityksen selville, tikut pitäisi kaivaa esiin jo parin päivän päästä. :eek:
 
LAUANTAI 17.12.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

zammakko (42)...............1................... 43/25-40
Roxanne (42)..................1................... 28/29
Minzi (39) ......................3.......................22/26-29
Kasenja (40) ..................2..................... 20/26-29
Hupsu Haave (42)............1................... 20/28
Iid@ (44).......................2.................... 9/26-28
bugsy (46) ......................?.................. 3/28-30
Luppana76 (40)..............7................... 3/28

Hoidoissa olevat:

Mamma vaan (44)............3......lahjasoluhoito 1/17

Piinailupäivät:
Roxanne.....................pp5
Kasenja.......................dpo5
Hupsu Haave..............pp2
Minzi..........................dpo?
zammakko...................dpo?


Plussanneet:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74 (41)..............-02/2016
Fazerina74 (41).........-02/2016
Truuly (38) ................-03/2016
Pirunpelto (40).......... -04/2016
Katayana (38)............-05/2016
Joyzy (42)..................-05/2016
Helmi1234 (39)..........-06/2016
Babez74 (42).............-06/2016
Vuorikristalli (39).........-07/2016
Keltainen Seepra ........-09/2016
Helmiina1978 (37) ......-09/2016
Iltatähti 76 (39) ...........-09/2016
Katti75 (41).................-10/2016
Viizplus (37)................-10/2016
camelianna (44)..........-10/2016
Pyllerölyllerö...............-10/2016
Jimima (44).................-11/2016

Taustailijat:
Virkki (40)
Pözzi (38)
Molly
Kalabaliikki

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Jimima, voi ei, ei pitänyt mennä noin :cry: Jaksamista odotteluun ja mitä nyt ikinä onkaan tilanne. Minusta kans tuo on toivoa antavaa sitten kuitenkin, että oot raskautunut. Jos nyt käy sitten huonosti (toivottavasti ei!)niin lähteköön se paras munis sieltä liikkeelle seuraavaksi (y)

Kasenja, pikaista paranemista sekä leikkauksesta että lenssusta, ja onneksi ei tullut yritystaukoa! Jospa ovis ois kuitenki tapahtunu ja saatas sut ehkä jopa joulukuussa plussanneisiin, nimim Optimistijoulutonttu :rolleyes:

Luppana, voi hyvänen aika että suakin koetellaan! Onneksi on kuitenki asiat paremmin kuin miltä ekaks näytti :) Onnea menkoista :LOL: ja tsemppiä uuteen hoitomuotoon, jospa se vihdoin tois tuloksen (y)

Bugsy, harmit menkoista, ja kiitos listasiivouksesta. Kohtahan on jo uusi vuosi ja uudet plussat. Mää en vaan uskaltanut radikaalisti nappasta ku oon vielä vähän palstanyyppä :geek:

Mites Iid@, alkaako kierto löytyä taas? Jouduitko/pääsitkö vielä lisätutkimuksiin?

Kalabaliikki, pistin sut tuonne uudelle, parannellulle taustalistalle, onko ookoo?

HH, tervetuloa piinalistalle, kunpa nyt tarttuis tiukkaan (y) Hyvät vanhemmat teistä tulee, pelaatte sitten porukalla :ninja:

Roxanne, varmaan niitä tuntemuksia voi tulkita ja tulkita ja silti olla väärässä? Kun ei vaan voi tietää. Kyllä minä niin sulle joululahjaa toivon :love:

Minzihän voi kohta jo alkaa testaileen, hmm? :whistle:

Mamma vaan, teillä on kohta totiset paikat. Seuraan suurella mielenkiinnolla, lahjasoluhoito on aika vieras aihe, vaikka mekin ollaan siitä jollain tasolla puhuttu.


ON: Mää oon antanu miehelle (enimmäkseen) anteeksi, tosin kuulusteltuani ensin, että kenelle kaikille tää tieto on levinny. Onneksi ei kovin monelle, ja mies vannoi pyhästi, että suu pysyy napissa tästä eteenpäin. Parempi oliskii :devil::D

Ja mies on tosiaan meillä se innostuneempi, tai siis tää koko projekti lähti sen aloitteesta. Toki mää oon yhtä lailla mukana nyt, mutta itse olisin alunperin voinut vain jatkaa lapsetonta elämää. Harvemmin ehkä on näin päin, tai ainakin tuntuu ettei siitä kukaan puhu.

Menkat loistaa edelleen poissaolollaan, huomenna testaan taas. Ajattelin, et jos joka 3. päivä testaan, ehkä vähän neuroa, mutta silti. Pistin omat dpotkin kysymysmerkiksi, kun en oikeesti tiedä ovuloinko edes.

Sovittiin myös miehen kans, että vuoden alkuun varataan klinikka-aika ja aletaan selvitellä meidän optioita. Voi olla, että odotan sinne asti, jos niitä menkkoja nyt ei vaan kuulu, lääkitkööt sitten. Kun yksityiselle pitäis mennä kuitenkin niin säästänpä nekin rahat.

Muuta siitä tuli parempi mieli kans, kun nyt on taas vähän jatkosuunnitelmaa tiedossa :)
 
Viimeksi muokattu:
Pahoittelut, Jimima! (n)

Zammakko, varmaankin kaikki joilla on pidempi yritys tai keskenmeno(ja) taustalla ymmärtävät, ettei aina voi olla iloinen toisten vauvoista. Se on ihan inhimillistä.

Roxannelle onnea matkaan. Enää pari päivää testeihin, jännää. Pidän peukkuja.(y)

Listasta ehdottaisin, ettei plussanneita listata kalenterivuosittain vaan liukuvasti 9 tai 12 kk taaksepäin. Eli kun vauvan voi olettaa syntyneen, poistetaan plussalistalta. Näin se pysyisi lyhyempänä.

Luppanalla on niin jänniä käänteitä, ettei meinaa perässä pysyä. :unsure: Toivotaan, että jatko sujuu rauhallisemmin ja onneksi vuoto alkoi.

Virkillä siis vihdoin kaikki kunnossa? Onnea uuteen siirtoon.

Kasenjalle pikaista paranemista.

Itse olen kriiseillyt viime aikoina ja miettinyt, pitäisikö koko vauva-asia unohtaa. Mitkään "järkisyyt" eivät sitä puolla. Oikeasti minun pitäisi keskittyä uuden työn etsimiseen. Syksyisten yt:iden jälkeen kaikki on mennyt pahasti alamäkeen ja nyt vielä paras työystäväni on löytänyt uuden työn. Se on paitsi muutenkin kurjaa, tarkoittaa vielä lisää töitä minulle. En jaksaisi enää. Välillä mietin, onko vauvakin vain helppo tapa päästä pois töistä edes joksikin aikaa.
 
MAANANTAI 19.12.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

zammakko (42)...............1................... 45/25-40
Roxanne (42)..................1................... 30/29
Minzi (39) ......................3.......................24/26-29
Kasenja (40) ..................2..................... 22/26-29
Hupsu Haave (42)............1................... 22/28
Iid@ (44).......................2.................... 11/26-28
bugsy (46) ......................?.................. 5/28-30
Luppana76 (40)..............7................... 5/28

Hoidoissa olevat:

Mamma vaan (44)............3......lahjasoluhoito 1/17

Piinailupäivät:
Roxanne.....................pp7
Kasenja.......................dpo7
Hupsu Haave..............pp4
Minzi..........................dpo?
zammakko...................dpo?


Plussanneet:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74 (41)..............-02/2016
Fazerina74 (41).........-02/2016
Truuly (38) ................-03/2016
Pirunpelto (40).......... -04/2016
Katayana (38)............-05/2016
Joyzy (42)..................-05/2016
Helmi1234 (39)..........-06/2016
Babez74 (42).............-06/2016
Vuorikristalli (39).........-07/2016
Keltainen Seepra ........-09/2016
Helmiina1978 (37) ......-09/2016
Iltatähti 76 (39) ...........-09/2016
Katti75 (41).................-10/2016
Viizplus (37)................-10/2016
camelianna (44)..........-10/2016
Pyllerölyllerö...............-10/2016
Jimima (44).................-11/2016

Taustailijat:
Virkki (40)
Pözzi (38)
Molly
Kalabaliikki

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Viimeksi muokattu:
Päivitin muokkaamalla niin ei tuu sivu täyteen listoja :)

Roxanne, ihanaa! Pysyköön ja pysyköön nyt ja sitten elokuun vauvako siitä tulee :love::love::love:


ON: Täällä jatkuu sama, ei oireita ei menkkoja. Kävin tänään lounastamassa ystävän kanssa, jolla on 3 viikon päästä laskettu aika. Meille piti tulla samanikäset lapset, 2,5 kk väliä :unsure: Just nyt ei oo kovin toiveikas olo et tää ikinä onnistuu :cautious:
 
Jimima pahoittelut :( munkin mielestä on toivoa antavaa tuo raskautuminen, ainkin kroppa toimii. Nyt täytyy vaan toivoa että löytyis se sinnikäs yksilö joka pysyy kyydissä löppuun asti.

Luppana onnea menkoista ;) hienoa että alkoi juuri ajallaan, eikä tilanne näytäkään enää yhtä synkältä.
Muille menkkoihin päätyneille pahoittelu ja tsempit uuteen kiertoon.

Roxanne onnea !!! :love: Nyt tarrasukat kehiin ja syysvauvaa odottelemaan:rolleyes:

ON: olen vakaasti päättänyt olla testailematta kunnes menkat on myöhässä, jos nyt edes sinne asti ehdin :notworthy: ei tosin ole odotukset kovin korkealla, ihan on samat tissikipuilut ja mahan nippailut kuin muissakin kierroissa, ei mitään muuta. Eli tätiä odottelen kylään ihan lähipäivinä ...
 
Mahtuisiko tälläinen juur 40v täyttänyt kuumeilija joukkoon? Iltatähteä on yli vuosi yritetty, ilman tulosta. Ennestään 2 lasta, -01 ja -08 syntyneet.
Nyt on hiukan ollut omituinen kierto meneillään. Ovista en edes tikutellut tässä kuussa, ei vaan huvittanut. Menkkakivut alkoi kp 20 tienoilla ja menkat alkoi kp 28. Normi kierto 26-27 päivää. Menkat kestää yleensä 5-6 päivää ja nyt 2 päivää. Menkousta asti on ollut kovat menkkakivut. Lämmöt on edelleen kohollaan. Kp 33 ja 35 haamujen esiäiti tuli cb:n testiin ja apteekin oma kp 36 oli nega. Edelleen vaan juilii, väsyttää, lämmöt kohollaan ja välillä iskee tosi huono olo. Että mitä ihmettä tääkin nyt on. 2kk sitten jätettiin Letrot pois ja päätettiin että ei mitään hoitoja, tulee jos tulee. Mutta kuumeiluja siis pienestä edelleen..
 
Täällähän on toisilla mukavia jouluisia kuulumisia. :love:

zammakko
Kärsivällisyyttä vain odotteluun. Kiertohan kaiketi voi venyä pidemmäksi, jos ovulaatiota ei tullut. Joskus noita kai käynnistellään jollain hormonilla. (Olisiko peräti tämä luge, jota juuri itsekin nyt käytän?). Että kyllä lääketieteellä näkyy olevan tarjolla jos jonkinlaista hoitoa erilaisiin vaivoihin tai oireisiin. Hoitojakin on ihan pienistä apuhoidoista noihin järeämpiin koeputkihedelmöityksiin yms. Joten ei varmaan ainakaan haittaa ole, että lähtee tutkimuksiin ja sitä myöden eteenpäin. Turhaan itsekin vetkutin sitä noin myöhään, olisi pitänyt reippaasti lähteä jo aiemmin.

Niin että äkkiä se aika vaan kuluu, kuukaudet menee ihan vikkelään ja vuosiakin on yhtäkkiä vaan lisää mittarissa. Että minkä ikäinen sitä mahtaakaan olla, jos tämä joskus onnistuu.

Niin ja kiitos kauniista sanoista. Välillä vähän epävarmuus päällä ja mielialat vaihtelee. Mahtaisiko hormoneilla olla mitään osuutta asiaan? :rolleyes:

Pözzi,
Ei näitä asioita varmaan voi järjellä selittää. Ei meidänkään tilanteeseen oikein nyt sopisi tuo onnistuminen. Ennen kuin täytin 40 niin ostin ekan oman kämpän. Rahat olisi riittänyt juuri ja juuri yhteen rivarikolmioon, jossa olisi tullut hetikohta kattoremontti. Budjetti olisi mennyt tosi tiukille, mutta ei sitä pankki suoraan kieltänytkään. No sitten löytyi paljon edullisempi kaksio (isohko 65-neliöinen sentään), jossa rempat tehty ja siihen muutettiin. Varmaankin ajatuksena, että ei meille lasta kuitenkaan tule. Tänne ei kyllä todellakaan nyt mahdu kolmea, eli muutto olisi tulossa. Sitä minä tuossa hormonidropissa murehdinkin, että säästöt käytetty, että milloin päästään edes muuttamaan.
Mutta kaipa sitä asiat selviää sitä mukaa, kun ne eteen tulee. Yleensä niillä on tapana aina hoitua jotenkin. :cool:

Kalabaliikilla onkin vähän rennompi joulu, kun ei tarvi ihan hirveän paljon pähkäillä. Vai voiko tuossa tilanteessa olla pohtimatta? Ainakaan enää ei voi mitään millekään, alkiot ovat mitä ovat ja tulokset kuulee sitten joskus.

Roxanne
Hienoa, siinähän on selvä viivan alku. Eli vähintään kiinnittymisyritys ja se on hyvä alku. Joululahjaksi saatkin sitten toivottavasti vahvemman viivan. Osta sellainen tikku, jossa on "kansi", eli se pissaosa piilotetaan muovikannen alle, niin sitten voit säästää tikun. :LOL: Mulla olis sellaiset tikut ja vähän mietin, että säästäisinkö, jos plussaisin.

Vieläkömeillelapsi
Tervetuloa vaan mukaan joukkoon paksunevaan.

ON

Täällä ilmeisesti pp4 ja dpo7 jos osaan noi oikein laskea. Eikö punktiopäivä ole dpo0 ja siirtopäivä pp0. Eilen pistetty viimeinen gonapeptyl, joka sattui jonkin verran. En muista että viime kerralla olisi. Nyt tuli oikein vertakin ihan kunnolla. Sain sen kuitenkin nahkaani pistettyä, kun pakko oli. Kaikkeen sitä joutuukin.
Eli kaiketi eilen-tänään alkio kiinnittyy, jos on kiinnittyäkseen.

Soitin klinikalle ja kaksi alkiota on saatu pakkaseen. Toinen silloin torstaina 9-soluisena ja toinen lauantaina blastokystina.

Mä join eilen yhden glögin ja laitoin sinne lorauksen punaviiniä. Join sen välipala-aikaan n. klo 15 joten en tiedä vaikuttiko mitään mihinkään. Mutta minä nukuin sikeästi viime yön. Heräsin vasta 8 aikaan. Yleensä herään ekan kerran jo viiden pintaan ja nappaan kilpparilääkkeet ja yritän nukkua lisää. Tänään en olisi millään jaksanut nousta sängystä. (Mullahan työ alkaa vähän myöhemmin, koska en ole aamuihminen.) Voi toki olla jos tuo gonapeptyl väsyttää. Mahtaakohan se sisältää raskaushormonia? Tissithän on olleet arat jo ennen punktiota ovisoireiden aikana, ilmeisesti siksi että menopur luemma sisältää muitakin hormoneja kuin estroa.

Mulla olis testipäivä vasta joulun jälkeen, mutta arvelin että jos teen ennen joulua testin. Niin voisi ehkä olla vähän vapaammin. Mietin josko uskaltaisin jouluksi ostaa kolme kuivaa crowmooria ja juoda ne aina yhden päivässä ruuan kanssa. En yleensä juo alkoholia ruuan kanssa, mutta nyt kun se on "kielletty" niin tulee mietittyä tuollaisia. :confused:
 
  • Tykkää
Reactions: Roxanne
Hei kaikille. Taalla ollaan nyt rv 11+2. Olen kaynyt ultrassa kaksi kertaa, viimeksi rv 10+3 ja kaikki vaikutti ihan normaalilta. Vauva vastasi paivalleen viikkoja ja syke oli 174. Otettiin kaikenmaailman verikokeita ja myos se NIPT (Harmony) testi, jossa katsotaan kromosomit.

Sen takia olenkin nyt sitten viettanyt unettomia oita ja paniikki meinaa iskea. Eika asiaa mitenkaan helpota, etta olen edelleen aivan hirvean kuvotuksen ja pahoinvoinnin kourissa.

Paniikki tuli lahinna siita, etta laakari sanoi etta tassa iassa riski kromosomivikaan on tosi, tosi korkea, 50/50 %. Googletin asiaa ja loysin kylla aivan eri lukuja, mutta han vain intti etta minimissaan riski on ian mukaan yli 30 % esim. downin syndroomaan. Onko kellaan tasta tietoa, tuo lukuhan on ihan hirvittavan korkea. Ja tama siis perustuu vain ja ainoastaan ikaan, ei mihinkaan ultraloydoksiin eika verikoeloydoksiin.
 
Vieläkömeillelapsi, tervetuloa joukkoon, mainiosti tänne mahtuu! :)

Hupsu Haave, kiinnostavia pohdintoja sulla taas, kuten aina! Hieno homma, että saitte pari alkiota pakkaseen, ja erityisen lupaavalta kuulostaa tuo blastokysti. (y) Mä alan olla kohta vankkumaton blastoviljelyn puolestapuhuja nyt kun jo pari kertaa on jotain viivaa niillä saatu aikaan. Aiemmin mulle on siirretty pari nuorempaa alkiota, jotka oli ihan puhtaita negoja. Mutta yksilöllisiä juttujahan nämä varmasti ovat, enkä tietenkään tarkoita etteikö nuoremmillakin alkioilla voisi onnistua. Mulle vaan taitaa sopia paremmin vanhemmat. :) Sulle pidän nyt hurjasti peukkuja, että saisit jo joulun aikaan hyviä uutisia ja päästäisiin hyppäämään samaan plussajunaan! :love:

Camelianna, hienoa että olet jo noin pitkälle päässyt. Voimakkaat raskausoireet kuulostaa mun mielestäni ihan hyvältä - eiköhän ne kerro vain siitä että raskaushormonit jyllää kropassa! Riskilukujen suhteen en ole asiantuntija, mutta kyllä nuo 30-50 %:n riskit kuulostaa musta tooodella hurjilta. Eiköhän meidän iäkkäämpien lisääntyminen kiellettäisi lailla, jos riskit oikeasti tuota luokkaa olisi? :rolleyes: Itse muistelen nähneeni meillä yli nelikymppisillä jotain sellaisia ikäriskejä kuin 1:50 tai 1:75, ja toki niihin sitten vaikuttaa osaltaan niskaturvotus ja verikokeiden tulokset myös. Mutta ehkä joku jo plussanneista tietäisi kertoa näistä enemmän?

ON: Täällä ollaan hyvin varovaisin mielin vielä. :barefoot: Mullahan tuli edellisessä siirrossa parisen kuukautta sitten ihan samanlainen haamuviiva just samana piinapäivänä, ja se hiipui sitten muutaman päivän päästä pois. Tänään viiva oli kyllä mielestäni vahvempi kuin eilen, mutta silti tiedän, että tästä on vielä tooodella pitkä matka onnistuneeseen raskauteen. :unsure: Tosi onnellinen olen kuitenkin siitä, että jotain yritystä näyttää nyt vihdoin olevan. Se antaa uskoa ja toivoa siihen, että jos ei tämä niin ehkä joku toinen alkio joskus vielä saataisiin syliin asti. :love:
 
Kun yhden päivän on palstalta pois, niin johan sattuu ja tapahtuu! Roxanne, kyllä siinä viivasta on. Nyt on toiveet korkealla ja peukut pystyssä. Kunpa tämä onnistuisi vihdoinkin! Millainen viiva nyt aamulla on?

Tervetuloa Vieläkömeillelapsi! Tänne kyllä mahtuu ja aika mukavaa porukkaa on palsta täynnä.

HH, kyllä kai sitä voi muutaman ottaa. Itse oon ottanut varovaisesti siihen plussaan asti. Kun ainokaisen kerran olen raskaana ollut, enkä sitä tiennyt, niin on tullut otettua viiniä enemmänkin. Ei kai annoksesta tai parista haittaa ole.

Kalis, hyvä saalis! Kuinka kauan menee, kun tiedät noista alkioista enemmän?

Täällä ei uutta!
 
camelianna, eihän lääkäri olisi puhunut siitä kuinka paljon korkeampi ikäisesi naisen riski verrattuna ihanneikäiseen? Se että riski olisi kasvanut 30%-50% kuulostaa oikeammalta kuin että riski itsessään olisi noin suuri.
 
TIISTAI 20.12.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

zammakko (42)...............1................... 46/25-40
Roxanne (42)..................1................... 31/29
Minzi (39) ......................3.......................25/26-29
Kasenja (40) ..................2..................... 23/26-29
Hupsu Haave (42)............1................... 23/28
Iid@ (44).......................2.................... 12/26-28
bugsy (46) ......................?.................. 6/28-30
Luppana76 (40)..............7................... 6/28

Hoidoissa olevat:

Mamma vaan (44)............3......lahjasoluhoito 1/17

Piinailupäivät:
Roxanne.....................pp8
Kasenja.......................dpo8
Hupsu Haave..............pp5
Minzi..........................dpo?
zammakko...................dpo?


Plussanneet:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74 (41)..............-02/2016
Fazerina74 (41).........-02/2016
Truuly (38) ................-03/2016
Pirunpelto (40).......... -04/2016
Katayana (38)............-05/2016
Joyzy (42)..................-05/2016
Helmi1234 (39)..........-06/2016
Babez74 (42).............-06/2016
Vuorikristalli (39).........-07/2016
Keltainen Seepra ........-09/2016
Helmiina1978 (37) ......-09/2016
Iltatähti 76 (39) ...........-09/2016
Katti75 (41).................-10/2016
Viizplus (37)................-10/2016
camelianna (44)..........-10/2016
Pyllerölyllerö...............-10/2016
Jimima (44).................-11/2016

Taustailijat:
Virkki (40)
Pözzi (38)
Molly
Kalabaliikki
Vieläkömeillelapsi (40)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Kirjoittelinkin jo vauva 2017-2018 ryhmään ja tämä taas on itselle iän puolesta sopivampi ryhmä.:) Ikää itsellä 38v mies hieman nuorempi. Minulla entuudestaan 1 lapsi,miehellä ei lapsia ennestään.Kierukka poistettu 10/16 jonka jälkeen minipillerit hetken käytössä ja kypsyteltiin tätä yhteistä perheenlisäystä.:)Minipillereillä kierto piteni ja menkat oli niukat/olemattomat.Nyt pillerit lopetettu (14.12) ja menkkoja ei näy/kuulu,menkkaoireita ei ole ollenkaan.Pari raskaustestiä tehty varuiksi jotka negatiivisia,viimeisin eilen ja molemmat oltiin hieman pettyneitä kun tuli nega.Ihme olisikin ollut jos pillereistä huolimatta olisi onnistuttu.
Ollaan sovittu ettei stressata asiasta tulee jos tulee mutta kärsimätön kun olen niin toiveet ja ajatukset pyörii raskaudessa.:unsure:
 
Viimeksi muokattu:
TIISTAI 20.12.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

zammakko (42)...............1................... 46/25-40
Roxanne (42)..................1................... 31/29
Minzi (39) ......................3.......................25/26-29
Kasenja (40) ..................2..................... 23/26-29
Hupsu Haave (42)............1................... 23/28
Iid@ (44).......................2.................... 12/26-28
bugsy (46) ......................?.................. 6/28-30
Luppana76 (40)..............7................... 6/28
Levari (38)....................1.......................34/27-33

Hoidoissa olevat:

Mamma vaan (44)............3......lahjasoluhoito 1/17

Piinailupäivät:
Roxanne.....................pp8
Kasenja.......................dpo8
Hupsu Haave..............pp5
Minzi..........................dpo?
zammakko...................dpo?


Plussanneet:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74 (41)..............-02/2016
Fazerina74 (41).........-02/2016
Truuly (38) ................-03/2016
Pirunpelto (40).......... -04/2016
Katayana (38)............-05/2016
Joyzy (42)..................-05/2016
Helmi1234 (39)..........-06/2016
Babez74 (42).............-06/2016
Vuorikristalli (39).........-07/2016
Keltainen Seepra ........-09/2016
Helmiina1978 (37) ......-09/2016
Iltatähti 76 (39) ...........-09/2016
Katti75 (41).................-10/2016
Viizplus (37)................-10/2016
camelianna (44)..........-10/2016
Pyllerölyllerö...............-10/2016
Jimima (44).................-11/2016

Taustailijat:
Virkki (40)
Pözzi (38)
Molly
Kalabaliikki
Vieläkömeillelapsi (40)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
KESKIVIIKKO 21.12.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

zammakko (42)...............1................... 47/25-40
Levari (38)....................1.......................34/27-33
Roxanne (42)..................1................... 32/29
Minzi (39) ......................3.......................26/26-29
Kasenja (40) ..................2..................... 24/26-29
Hupsu Haave (42)............1................... 24/28
Iid@ (44).......................2.................... 13/26-28
bugsy (46) ......................?.................. 7/28-30
Luppana76 (40)..............7................... 7/28
Jimima (44).....................2................... 2/28-30

Hoidoissa olevat:

Mamma vaan (44)............3......lahjasoluhoito 1/17

Piinailupäivät:
Roxanne.....................pp9
Kasenja.......................dpo
Hupsu Haave..............pp6
Minzi..........................dpo?
zammakko...................dpo?


Plussanneet:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74 (41)..............-02/2016
Fazerina74 (41).........-02/2016
Truuly (38) ................-03/2016
Pirunpelto (40).......... -04/2016
Katayana (38)............-05/2016
Joyzy (42)..................-05/2016
Helmi1234 (39)..........-06/2016
Babez74 (42).............-06/2016
Vuorikristalli (39).........-07/2016
Keltainen Seepra ........-09/2016
Helmiina1978 (37) ......-09/2016
Iltatähti 76 (39) ...........-09/2016
Katti75 (41).................-10/2016
Viizplus (37)................-10/2016
camelianna (44)..........-10/2016
Pyllerölyllerö...............-10/2016

Taustailijat:
Virkki (40)
Pözzi (38)
Molly
Kalabaliikki
Vieläkömeillelapsi (40)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Tervetuloa Vieläkömeillelapsi ja Levari!

Varovaiset onnittelut Roxannelle! Toivottavasti pikkuinen tarraa kiinni kunnolla ja päätyy syliin asti. :love:

Päivitin listan tältä päivältä ja siirsin itseni nyt takaisin listalle plussanneista. :notworthy: Eilen kävin sairaalassa toteamassa uudestaan sen minkä jo tiesin, eli KKM tämä nyt oli, jo kolmas. Aivan ihana lääkäri ja hoitaja, todella empaattisia, ja molemmat pitivät uutta, toivottavasti onnistunutta raskautta mahdollisena, kun näinkin hyvin olen tullut tämän ikäisenä raskaaksi (2 kertaa 4 kuukaudessa). Cytotecit sain mukaan ja laitoin ne eilen aamupäivällä. (Seuraava ei herkille!) Kolmen jälkeen alkoi vuoto, maltillinen sellainen. Kuuden jälkeen huomasin että ainakin kaksi, ehkä kolme Cytoteciä tuli melkein sulamattomina takaisin ulos (yksi tippui pönttöön, joten en ole ihan varma oliko se tabletti vai joku muu möykky), kaksi tuli pyyhkiessää paperiin eli selvä tapaus. Onko kellään muulla käynyt koskaan niin? Yritin tunkea ne takaisin paikoilleen, kai ne siellä jonkun aikaa vielä pysyivät. Harkitsin soittoa sairaalaan, mutta koska vuotoa ja menkkamaista kipua oli jo, ajattelin että katsellaan nyt vielä. Tuntia myöhemmin tuli kunnon "hyökyaalto" siteeseen ja bongasin ensimmäistä kertaa varmuudella pikkuisen ehjässä raskauspussissaan. En voinut olla tuijottamatta sitä pitkään, pientä C-kirjaimen muotoista noin 6 mm pitkää lapsenalkuani. :cry: Pidin sille kuiskaen pienen puheen ennen kun päästin menemään. Olen ollut kylmän realistisella mielellä liikkeellä tämän raskauden alusta asti ja aavistin että oli mennyt kesken, mutta tuossa kohtaa pääsi kyllä itku. Tämän isomman hulahduksen jälkeen vuoto on sitten ollut varsin maltillista, joten tänään ajattelin kyllä soittaa sinne sairaalaan, jos on vaikka syytä laittaa uudet napit vielä, kun 2-3 tuli varmuudella ulos. Ihme juttu, etteivät olleet yli 7 tunnissa sulanneet. o_O

Nyt siis kohti uutta nousua, kunhan saadaan tämä tyhjennys hoidettua alta pois. Toivo elää edelleen että sieltä se yksi hyvä munasolu vielä löytyisi. Motivaatiota lisää ennestään vielä se, kun esikoinen viime aikoina on toistuvasti sanonut että haluaisi olla isoveli. Kaikilla kavereilla on pikkusisarus ja nyt asia on alkanut harmittaa häntä. :notworthy:Mitä tuohon sitten vastaisi... Tietäisi vain että yritetty on kyllä kohta 4 vuotta, mutta kun ne ei vain pysy kyydissä. :( No, vielä ei luovuteta.

Plussatuulia kaikille ja tarrasukkia niitä tarvitseville!
 
Tervetuloa, Levari! Mukava saada lisää pulisijoita. :)

Jimima, voi miten surullista. :cry: Tuo kertomasi pienenpienestä alkiosta kosketti kovasti minuakin. Voimia toipumiseen ja paljon onnea uuteen yritykseen - kyllä se hyvinkin voi vielä onnistua!

Kalabaliikki, teillä onkin jännät paikat sitten loppiaisen jälkeen. Kiva kuitenkin, että saatte nyt joulun ja uudenvuoden kerätä rauhassa voimia, ensi vuoden puolella sitten tositoimiin! (y)

ON: Eilen olin jo upottamassa kirvestä kaivoon, kun viiva näytti hieman haaleammalta, mutta tänään otettu verikoe kertoi hcg-arvoksi 98, joka on kuulemma oikein hyvä arvo tälle päivälle. :):love: No, tuohan tietysti kertoo vain tämänhetkisen tilanteen eikä sitä, onko arvo nousussa vai laskussa, mutta silti voin kai juuri nyt sanoa olevani virallisesti raskaana. :love: Viiden melko vaatimattomasti sujuneen IVF-hoidon jälkeen tämä tuntuu tietysti aika uskomattomalta, olo on epäuskoinen ja pöllämystynyt! o_O
Sen verran skeptinen vielä olen, että tehtiin tämän päivän lääkärikäynnillä myös suunnitelma seuraavasta hoidosta sen varalle, että tässä käy huonosti. Mutta olishan se ihan huikea ajatus, että siihen hoitoon ei enää tarvitsisikaan lähteä... :rolleyes:

Plussaonnea ja ihanaa joulun odotusta teille kaikille, kunpa tästä nyt alkaisi oikea hyvän onnen hyökyaalto! :)
 
TORSTAI 22.12.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

zammakko (42)...............1................... 48/25-40
Levari (38)....................1.......................35/27-33
Roxanne (42)..................1................... 33/29
Minzi (39) ......................3.......................27/26-29
Kasenja (40) ..................2..................... 25/26-29
Hupsu Haave (42)............1................... 25/28
Iid@ (44).......................2.................... 14/26-28
bugsy (46) ......................?.................. 8/28-30
Luppana76 (40)..............7................... 8/28
Jimima (44).....................2................... 3/28-30

Hoidoissa olevat:

Mamma vaan (44)............3......lahjasoluhoito 1/17

Piinailupäivät:
Roxanne.....................pp10
Kasenja.......................dpo
Hupsu Haave..............pp7
Minzi..........................dpo?
zammakko...................dpo?


Plussanneet:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74 (41)..............-02/2016
Fazerina74 (41).........-02/2016
Truuly (38) ................-03/2016
Pirunpelto (40).......... -04/2016
Katayana (38)............-05/2016
Joyzy (42)..................-05/2016
Helmi1234 (39)..........-06/2016
Babez74 (42).............-06/2016
Vuorikristalli (39).........-07/2016
Keltainen Seepra ........-09/2016
Helmiina1978 (37) ......-09/2016
Iltatähti 76 (39) ...........-09/2016
Katti75 (41).................-10/2016
Viizplus (37)................-10/2016
camelianna (44)..........-10/2016
Pyllerölyllerö...............-10/2016

Taustailijat:
Virkki (40)
Pözzi (38)
Molly
Kalabaliikki
Vieläkömeillelapsi (40)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Ei mulla nyt muuta kuin hurjasti onnea Roxannelle. Kunpa kaikki menisi hyvin tällä kertaa. (y)
Täällä ei muuta kuin odottelua ja piinistelyä. Ajattelin koittaa testata huomenaamulla ekan testin. Mulla on niitä vain kaks, joten seuraava täytyy sitten odottaa pidemmälle eteenpäin. Ehkä ei kuitenkaan ole järkevää vielä huomenna testata, jos vaikka odottaisi aattoon eli lauantaille.
Hyvää joulun odotusta tänne.
 
Täällä vaan olot jatkuilee. Lämmöt edelleen heiluu 37 tienoilla. Tissit on nyt kipeytyny. Menkkajuiliminen on hiukan helpottanu. Tänään on about kp 41 jollei sitä "menkkavuotoa" lasketa. Huomenna aamulla ajattelin testata.
En ole vielä ehtinyt kaikkien juttuja lukea, joten kaikille tsemiä.
Jimimalle voimia; varmasti rankka kokemus. En voi edes kuvitella.
 

Yhteistyössä