40 + so what, wol 14 (2019)

Mammakatri, toivottavasti nuo viivat tuosta lähtee vahvistumaan. Jospa se on nopeasti kehittynyt alkio, joka on kiinnittynyt aiemmin.

Täällä tuntuu rakkaallani olevan kisaväsymystä. Maanantaina sanoin että limat on alkaneet ja eilen illalla mainitsin että ne jää aivan hyödyntämättä. Johan veti pultit kun nukkumaan mennessä tuollaisia sanotaan. Millonkas sitten? Keskellä kirkasta päivää lasten läsnä ollessakos vai, "noniin nyt kultsi nyt opetetaan lapsille kuinka sekstaillaan"? Heitin jo että hylätään koko haave niin ei enää tarvitse tiettyyn aikaan pakkoseksiä harrastaa. Sekään ei ollut hyvä. Katsoin parhaaksi olla mankumatta asiasta enempää, koska olen oppinut etten koskaan saa sitä viimeistä sanaa. Nyt aamulla hän sitten oli ihan toisella mielellä ja pusutteli monta kertaa ennen töihin lähtöään. Ennusteen mukaan ovis olisi huomenna, joten toivottavasti tänään olisi rakkaallakin parempi mieli illalla, että vielä ehtisi siimahännät pelipaikalle.
 
@Hulbertiina, joo ei se miehestä taida olla kovin kiihottavaa, kun toteaa, että on ovis ;) Meillä oli mies ainakin ihan kypsä koko touhuun, kun ovisseksiä oli se se 5 vuotta. Opin olemaan mainitsematta koko asiasta ja hyökkäsin vaan kiinni :)

Oli ultra aamulla, ja siirto ensi viikon tiistaina. Virallinen raskaustestipäivä 25.5. <4 Lääkäri oli toiveikas, että onnistutaan tällä kertaa!
 
  • Tykkää
Reactions: Mirumarumoru
@Hulbertiina Meillä oli kummallakin halut hukassa silloin kun digitestiin ilmestyi hymynaama virnuilemaan. :D Nyt en ole varsinaisesti enää yrittänytkään ajoittaa kun en luomuun enää usko, mutta jos on ovistuntemuksia niin teen vain aloitteen enkä ala selittelemään mitään oviksesta.
 
Mä jaksan vielä selitellä oviksesta.. Pitäs kyl olla hiljaa ja kaataa mies sänkyyn. Mut vähän mun kyl pitää vihjailla ettei hän keksi lähteä kaverin kanssa just silloin kahville. Harvoin käyvät mut yleensä just 21 aikaan ku mulle parhaiten sopii. Lapset sängyissään /nukkuu ja minä vielä iltatorkkuna jaksan. Mut vauvakuume on kyl aika kova isännällä ettei pitäs olla tekosyitä. :cool:
 
No juu ei se varmaan niin hemaisevaa ole tuollainen toteaminen oviksen mahdollisuudesta. Pisti vain niin harmittamaan, kun oli just huomattu lämminvesivaraajan menneen rikki eikä suihkusta tietoakaan ja sit vielä työpaineet päälle. Oon jo oppinut, että rakkaani haluaa olla omissa oloissaan töistä kotiin tultuaan ja siinä vierähti sitten oma aikansa. Sitten olikin jo aika alkaa nukkua. Seksille ei enää tunnu löytyvän aikaa, varsinkaan silloin kun olisi otollinen aika.
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
@Hulbertiina ymmärrän hyvin. Kyllä tää luo paineita molemmille.
Mut uskon et se mies siitä rauhottuu; meillä ainakin noita tilanteita tulee x-syistä. Ite oon joskus jostain kiukustunut just oviksen aikaan. Kyllä on itseäkin harmittanut. Pakko sit antaa periksi nopeammin ja pyytää anteeksi. Miehet ehkä kuitenkin leppyy nopeammin? Tai ainakin pienellä lämmittelyllä saa pehmenemään - - eiku kovenemaan..:ROFLMAO::whistle:
 
Onnea plussanneille! Antaa toivoa muillekin. Paljon tarrasukkia matkaan, niitä tarvitaan!

@kirsillevauva hienoa että suunnitelma taas jo selvillä. Jes!

Täällä taas yritys käynnissä pääsiäisen km jälkeen. Se tuli nyt pari viikkoa aiemmin kun viimeksi mut jotenkin tuntuikin siltä ettei ole ok. Nyt en noudata neuvolan ohjetta olla yksi kierto yrittämättä joten vaan matoa koukkuun. Päiviäkään en ole seurannut eli fiiliksellä mennään. Ja voihan kierto km jälkeen venyäkin.

Tsemppiä kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
@Palleroita näyttää aika lupaavalle tuo testi ❤

@kirsillevauva ihanat suunitelmat ja toivotaan että se vauva näillä suunnitelmilla tarrautuu matkaan mukaan. ❤

Minulla on paha tapa. Aloin taas polttaa joku aika sitten.
Nyt on tänään huimannut tupakalla käydessä. Joten taitaa jäädä tupakointi nyt.
Hampaita pestessä yökäyttää.
Ei tässä pitäisi alkaa miettiä mukavia vaihtoehtoja. En vaan usko, että oireita tässä vaiheessa olisi, jos tärppi olisi käynyt.
Perjantaihin nyt päätin että maltan odottaa testailun kanssa. Jos olisin oikein fiksu, niin vaikka sunnuntaille. Mutta uskotteko, että se onnistuisi. Minä en usko. Hätähousu, kun olen.
 
Viimeksi muokattu:
Meillä mä en kertonut muissa kierrossa miekkoselle ovulaatiosta, tässä kierrossa kerroin että lähetymässä varmaankin on kun kovin alkoi tekemään mieli, ja mieshän vallan innostui. Meillä oli lempeä monena iltana ja aamuna oviksen ympärillä. Nähtävästi ajoitus meni kohdilleen, vaikka ovispäivä ja edellinenkin päivä jäi hyödyntämättä. Erikoista oli myös, että himottelut mulla kesti viikon. Yleensä se on ollut 1-2 vuorokautta.
Meillä muutoin ylipäätään on melko vähän lempeä. Itse teen vuorotöitä, ja melko paljon on iltoja. Kun tulen illalla kotiin klo 22 jälkeen, on mies jo omista duuneista ja lastenhoidosta niin väsynyt ja itsekin vaan raahaudun sänkyyn, ettei yksinkertaisesti jaksa. 2-3 kertaa viikossa on se keskimääräinen varmaankin. Hyvin vapaiden sattuessa kohdalle kyllä sitten otetaan ilo toisistamme irti.

@Mammakatri Kerrohan uusien tikutteluiden vaiheita, mun on vaikea uskoa tota hupiviivaksi!:geek:

@kirsillevauva Oi että, ihan kohta teillä on kyytiläinen. Mä uskon kanssa vahvasti, että plussailette kun kirsikat täällä meillä päin alkaa kukkimaan :love:

@Rusakkonen Mitenkäs teillä menee? Kaikki hyvin?

@kirsillevauva Mut saa siirtää plussanneisiin. Laskettuaika ois 21.1.2020 Jos tämä kierto ei vauvaa syliin tuo, niin yrityksen jatkosta ei ole tietoa. Saattaa olla, että tämä jää minun elämän viimeiseksi plussailuksi.
 
Palleroita, oi ihanaa, onnea!

Kirsillevauva, siellä siirto lähenee. Uskon vahvasti että nyt teillä tärppää ja pysyy loppuun saakka.

Mammakatri, kuulostaa hyviltä oireilta. Toivottavasti tulee hyvät viivat huomenna.

Tatti55, ei niitä ohjeita aina kannatakkaan noudattaa. Itse en ainakaan ole noudattanut. Tärkeintähän on kuunnella oman kropan tuntemuksia ja mennä sen mukaan.

Meillä saatiin lopulta eilen talleteltua, vaikka jouduimmekin käymään vielä illalla vanhempieni luona suihkussa. Nyt on sen verran paljon ollut vastusta muussa elämisessä, että tämän täytyy nyt onnistua. Ei kaikki voi mennä pieleen. Eiköhän se pohja ole jo saavutettu, aion nyt tietoisesti suunnistaa kohti pintaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Iid@ (45).......2/ yritys aloitettu 4/2016/ lahjamunasolut
aamuska (41)....1/ ? /IVF/luovutetut solut
hulbertiina (42)...3/ aloitettu1/2015 /Letrozole
miumau-82 (36)....1
Rusakkonen (46).....1/ aloitettu 1/2017/ IVF (luovutettut munasolut ja omat)
Tatti55 (41)... 3/ yritys alkanut 8/2017 / luomu
kirsillevauva (45).......4/ aloitettu 12/2013/ 1. PAS/luovutetut munasolut/
MatildaM ...............3/lahjamunasolut
M4rianne77.................3/aloitettu 6/2018
mary18 (41/....3/aloitettu 12/2017/luomu
emmastiina77 (42)...3/luomu
Angervo75 (42)............3/aloitettu 6/2018/ kevyet hoidot
Helmiina1978 (41)...........6/aloitettu 2/2019/luomu
Hannele80 (39v)...........2/aloitettu 3/2019/luomu
MInttu-82 (37v)..........5. lapsi/ aloitettu 12/2018/luomu
Palleroita (39v).........9. lapsi./aloitettu 6/2017/luomu
mirumarumoro (43v)........4/aloitettu 7/2018/luomu
Silmu75 (43v)................1. lapsi/ ya 2013/luomu/ Lahjasolut harkinnassa
Mammakatri (40+)..........?/ya 3/2019/luomu
Mymmeli43 (43)..........6/1/2019/luomu

Taustalla:
Yöeläjä

Plussanneet:

Marraskuu 2018:

Katti75 (43).........2/yritys alkanut 4/2018 /IVF

Tammikuu 2019:

kirsillevauva (45).......4/ aloitettu 12/2013/ 1. IVF/luovutetut munasolut/ keskenmeno 8+0 (2/2019)

Momon (39)......5/ aloitettu 1/2018/terolut/ la 14.10

Maaliskuu 2019:

mirumarumoru/ km 8+0 (4/2019)

Huhtikuu 2019

minttu-82
Mary18
Rusakkonen (la 30.12)

Toukokuu 2019

palleroita (la 21.1.2020)
 
Onpa outoa. Yritin lisätä pari aikaan linkkiä.
Viesti odottaa moden hyväksyntää.
Ei ennen ole näin käynyt tai en ole huomannut ainakaan.
Mut sorruin tekemään PC:n ja jotain ihmettä se näyttää. Viivanpaikka vai mikä lie. Selvä kyllä viivanpaikaksi. Näen ehkä väriä, siis ehkä, mut en saa kyllä kuvaan sitä.
 
@Mammakatri onks tos 3 testiä vai 1? Joka tapauksessa näkyy viiva tosi selkeästi. Ei kai tollasta viivanpaikkaa voi tulla?
 
Meillä mä en kertonut muissa kierrossa miekkoselle ovulaatiosta, tässä kierrossa kerroin että lähetymässä varmaankin on kun kovin alkoi tekemään mieli, ja mieshän vallan innostui. Meillä oli lempeä monena iltana ja aamuna oviksen ympärillä. Nähtävästi ajoitus meni kohdilleen, vaikka ovispäivä ja edellinenkin päivä jäi hyödyntämättä. Erikoista oli myös, että himottelut mulla kesti viikon. Yleensä se on ollut 1-2 vuorokautta.
Meillä muutoin ylipäätään on melko vähän lempeä. Itse teen vuorotöitä, ja melko paljon on iltoja. Kun tulen illalla kotiin klo 22 jälkeen, on mies jo omista duuneista ja lastenhoidosta niin väsynyt ja itsekin vaan raahaudun sänkyyn, ettei yksinkertaisesti jaksa. 2-3 kertaa viikossa on se keskimääräinen varmaankin. Hyvin vapaiden sattuessa kohdalle kyllä sitten otetaan ilo toisistamme irti.

@Mammakatri Kerrohan uusien tikutteluiden vaiheita, mun on vaikea uskoa tota hupiviivaksi!:geek:

@kirsillevauva Oi että, ihan kohta teillä on kyytiläinen. Mä uskon kanssa vahvasti, että plussailette kun kirsikat täällä meillä päin alkaa kukkimaan :love:

@Rusakkonen Mitenkäs teillä menee? Kaikki hyvin?

@kirsillevauva Mut saa siirtää plussanneisiin. Laskettuaika ois 21.1.2020 Jos tämä kierto ei vauvaa syliin tuo, niin yrityksen jatkosta ei ole tietoa. Saattaa olla, että tämä jää minun elämän viimeiseksi plussailuksi.
Ensinnakin, ONNITTELUT, @Palleroita! Ja kiitos muistamisesta! :) Taalla on kaikki hyvin - jostain syysta en ollut lainkaan saanut ilmoituksia talla sivulta, niin en ollut kaynyt katsomassa. Odottelen tassa ultraa, joka otetaan ensi keskiviikkona 7+2.

Mietin tassa, etta kannattaisikohan kokeilla hemoglobiinitaso, kun olen klinikalla. Olen nimittain niin vasyneen/kalpean nakoinen, ja kun on huimannutkin. Kuulemma hemoglobiini voi laskea alkuvaiheessa, kun ne jotkin jutut muodostuvat... ei silti tassa kai mitaan kiiretta rautatabletteihin varmaan ole, kun aloitin tasolta Hb jotain 135 (siis ennen raskautta).

6+3
 

Yhteistyössä