44 v ei ole vanha

äiti 44 v
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22696021:
jos joku niin väittää niin odottakoon kun tuo lukema tulee mittariin. ei tunnu ollenkaan vanhalta, tai jos tuntuu niin se voi olla asennevamma.:xmas:
Väittävät että nelinelosissa (naisissa ainakin) kasvaa jo sammal! Pitääkö paikkansa? Oletko omaa ikäluokkaasi käynyt missään määrin läpi ja havainnoinut asiantilaa henkilökohtaisesti?
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22696034:
Väittävät että nelinelosissa (naisissa ainakin) kasvaa jo sammal! Pitääkö paikkansa? Oletko omaa ikäluokkaasi käynyt missään määrin läpi ja havainnoinut asiantilaa henkilökohtaisesti?
ei ihmisissä sammalta kasva. koiranputkea voi alkaa lykkäämään kun on ensin kuopattu ..
 
Viimeksi muokattu:
Eli muutama kk minulla tässä vielä nuoruutta jäljellä:) (eihän ole toki muuta olemassa kuin nuoruus ja vanhuus ja raja kulkee just tuossa:D )
Minä itse ylitin tuon rajapyykin vähän yli kuukausi sitten.
Toisaalta olin kyllä vanha ennen sitäkin. Olen luullakseni ollut sellainen varhaisvanha aina, aikoinaan lapseksi ja nuoreksi naamioitunut, mutta sisimmältäni mummeli aina...
:)
 
Minä itse ylitin tuon rajapyykin vähän yli kuukausi sitten.
Toisaalta olin kyllä vanha ennen sitäkin. Olen luullakseni ollut sellainen varhaisvanha aina, aikoinaan lapseksi ja nuoreksi naamioitunut, mutta sisimmältäni mummeli aina...
:)
Minä en ole omalta kohdaltani asiaa oikein miettinyt. Luultavasti olen ollut myös jonkunlainen varhaisaikuinen tai epänuori jo pitkään tai sitten vain rehellisesti vanha:D
 
[QUOTE="Noo";22696303]Onnea Päättömälle, tänäänkös tuo rajapyykki täyttyi.

Ei 44v ole vanha, vaan hyvin kypsynyt.[/QUOTE]

ei tänään, tuli vaan mieleen toisesta ketjusta kun tässä iässä ihminen kuulema kasvaa sammalta :O
 
"vieras"
No ei 44 ole nuorikaan enää. Mitä sitä valehtelemaan, yli 3-kymppinen ei nuori enää ole. Joo, ajatusmaailma ja pukeutuminen voi olla kuin nuorella, mutta ikä ei sitä ole.
 
jörrikkä
No naisista en osaa sanoa mutta miehet kun paranee vanhetessaan, tuo alkaa olla aika kiva ikä. :)
Onko se sitten paranemista, kun jörriköityy ja tietyt luonteenpiirteet korostuu? Ei miusta....tullee känkkäränkkä, märisijä ukkoja. Eiköhän se ole niin, että toiset senkun jalostuu ja toisten ääripiirteet korostuu. Se on niin luonteesta ja elämänasenteestakin kiinni, tämä "paraneminen"...
 

Yhteistyössä