450-500km päivässä plus 8h työpäivä

  • Viestiketjun aloittaja "huoh"
  • Ensimmäinen viesti
"huoh"
Teen liikkuvaa työtä. Nyt pomo on sitä mieltä, että ihan hyvin ihminen selviää "parin tunnin ajamisesta" (suuntaansa joo) päivässä ja tiukasta työpäivästä päämäärässä sekä ajosta takaisin.

Kuinka kauan itse jaksaisit tällaisia työpäiviä? Onko minulla vain asenneongelma, kun tuntuu todella haastavalta?

Lisäksi olen yh, mutta senhän nyt olen aiheuttanut ihan itse. Olisi pitänyt osata aikanaan jo valita paremmin, tiedetään.
 
ajattelepa nyt
Kuka itseään kunnioittava palstamamma muka enää elättää itsensä tänä päivänä TYÖNTEOLLA?

Kyllä se on tänä päivänä yhteiskunnan ja / tai miehen velvollisuus elättää mammoja, luulisi että tämä on jo palstalla tehty selväksi ajat sitten ja joka päivä. Pelkkä pillun omistajuus jo riittää, puhumattakaan jos sen omistava prinsessa on vielä vaivautunut sieltä vauvan tai pari ulos paskantamaan, silloin pitää olla elanto taattu.

Nyt sinun on ajateltava asiaa uudelleen ja etsittävä hölmö mies näkemään elannon hankkimisen vaiva puolestasi. Jos et sellaista löydä tai jos kaipaat mukavaa lisätuloa niin palstalta saat parhaat vinkit myös erinäisten yhteiskunnan tarjoamien tukien hankkimiseen koska MAMMANA sinä olet itsestäänselvästi niihin oikeutettu! Sitten voitkin huokaista ja lekotella päivät kankkujesi päällä palstaa seuraillen.
 
viera.s
Itse en koe ajamista mitenkään rankaksi, päinvastoin se on oikein mukavaa ja rentouttavaa omaa aikaa. Ainakin normaalilla ajokelillä. Mutta eihän toki lapsi voi olla noin pitkää päivää hoidossa eikä kovin mielellään ala-asteikäinenkään yksin monta tuntia ylimääräistä joka päivä, joten yh:na en tuollaiseen pystyisi. Tosin yh:na pystyisi helpommin muuttamaan työn perässä, kun puolison työpaikka ei rajoittaisi.

Mutta jos työ on liikkuvaa, niin sitten se on sellaista. Ja jos se ei sinulla sovi, niin ala ihmessä katsella uutta työtä. Turha pomolle rutista, jos matkustelu vaan kuuluu työnkuvaan.
 

Yhteistyössä