4D dokumentti ,elämäni lautana

  • Viestiketjun aloittaja Kirsi "AA-kerholainen"
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
huomautus
Alkuperäinen kirjoittaja Mies 40:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna XX:
Huomaat tuosta koosta E75 niin en ole mikään isokokoinen,vaan pieni 167/69 kurvikasnainen. Niin ei minunkaan tarvitse mitään tehdä,ainostaan olen paikalla niin miehet pyörivät kuin mehiläiset hunajapurkin ympärillä. Mutta on mukavaa pukeutua seksikkäästi koska silloin miehet ovat niin täpinöissään,ja käyttäynyvät hassusti.

Mutta pikkutissejä on mukava kiusata seksikkäällä pukeutumisella koska ne suorastaan kihisevät raivosta,kun näkevät kuinka miehet hakeutuvat seuraani kielivyönalla.
Voi kuinka lapsellista !!


En voisi koskaan kuvitella juoksevani isotissisten perässä !! Pienirintaiset naiset ovat paljon kauniimpia ja parempia vartaloiltaan lähes poikkeuksetta. Makunsa kullakin, mutta kurvikas ja hoikka, pienirintainen nainen on kauniimpi kuin pyöreä ilmestys isoilla tisseillä.

Mies 40-v.... vaimona pieni tumma ja erittäin kurvikas, notkea ja pienirintainen söpöliini :D
Vähän outoa on kyllä pienirintaista kurvikkaaksi sanoa. Sanathan sulkevat toisensa pois!
 
d-kuppi
Alkuperäinen kirjoittaja a- kuppi:
Mä oon oikein tyytyväinen mun pieniin rintoihin! Mahtuu paidat päälle ja voi nukkua vatsallaan. Miehetkin tykkää kun mahtuu just sopivasti käteen. Ja mua ei kyllä sais pojan näköseks vaikka poistais tissit kokonaan! Isoissa tisseissä on myös isot, levinneet nännit, meillä pienirintaisilla nöpöttää kivasti!
Kuulepas lauta, (pakko sanoa rumasti, sillä tekstisi oli yhtä ala-arvoinen) isoissa tiseissä EI OLE automaattisesti "isot, levinneet" nännit. Älä lauo typeriä virheellisiä yleistyksiä, kun et nähtävästi tiedä asioista. Hienoa, että olet tyytyväinen omiin varustuksiisi, mutta älä mollaa muita jos kerta toteutat sen puhumalla p*skaa.
 
aina tienny
Oman kokemuksen mukaan muodokkaat naiset on fiksuja ja sydämmelisiä ihmisiä,nyt siitä on tutkittua tietoa. Kaikkein hirveippiä naisia ovat tissittömät/perseettömät naiset,niistä mies ei saa kuin tikkuja sormiinsa/sieluunsa.

http://www.mtv3.fi/helmi/viikonvaihde/artikkeli.shtml/588962?viikonvaihde-viihdetta-kolumnit
 
isorintainen
Eli koska olen isorintainen, olen siis myös tyhmä, ruma ja lihava? Monesta kommentista sai sellaisen kuvan, valitettavasti. Itse en ole ikinä edes ajatellut, että rintojen koko korreloisi älykkyyden kanssa millään tavalla, eikä myöskään rumuuden/kauneuden.

Ja koska en halua pukeutua säkkiin, olen tyrkky, niinkö? En halua säkkiin pukeutua, koska sitten isorintaisena, kapeavyötäröisenä ja leveälanteisena näyttäisin todellakin lihavalta. Tyköistuvissa vaatteissa, jotka toki tuovat myös rintojen koon esille, näyttää vartaloni sopusuhtaiselta ja pukeudun mielelläni kauniisti.

Onpa tämä tosiaan ikäväsävyinen ketju.
 
Ei testä todellakaan kukaan
ymmärrä pienirintasen osaa. Se on kurja osa, jonka Luoja on tyhmyydessään meille antanut. Se ei ansaitse haukumista kuitenkaan.

Fiksu ihminen ei meitä hauku. Se, joka haukkuu ei oe fksu.

Pienet rnnat ovat hyvät, keskikokoiset rnnat ovat hyvät ja suuretkin ovat hyvä. Kaikki rinnat ovat hyviä, kokoon katsomatta. Ja ritojen kantajat ovat naisia isolla N:lla taaskin kuppkokoon katsomatta.

Naiseus on konaisuus, jossa rinnat evät ole se suurin merkityksellinen osa.
 
LongJonh
Alkuperäinen kirjoittaja isorintainen:
Eli koska olen isorintainen, olen siis myös tyhmä, ruma ja lihava? Monesta kommentista sai sellaisen kuvan, valitettavasti. Itse en ole ikinä edes ajatellut, että rintojen koko korreloisi älykkyyden kanssa millään tavalla, eikä myöskään rumuuden/kauneuden.

Ja koska en halua pukeutua säkkiin, olen tyrkky, niinkö? En halua säkkiin pukeutua, koska sitten isorintaisena, kapeavyötäröisenä ja leveälanteisena näyttäisin todellakin lihavalta. Tyköistuvissa vaatteissa, jotka toki tuovat myös rintojen koon esille, näyttää vartaloni sopusuhtaiselta ja pukeudun mielelläni kauniisti.

Onpa tämä tosiaan ikäväsävyinen ketju.
Tuossa mtv3 sivun tutkimuksessa nimenomaan sanotaan että muodokkaat naiset ovat viisaampia kuin laudat.

Eli laudat naiset ovat tyhmiä,ja niiden lapsistakin tulee tyhmiä,mikäli nyt edes onnistuvat saamaan lapsia.
 
totta kaikki
kuolkaa laudat? vaikuttaa siltä että kaikki ovat typeriä, joten kaikki voivat varmaan lakata kirjoittamasta tänne koska ovat kaikki typeriä, läskejä tyrkkyjä. älkää lisääntykö!
 
Marttivainaa
Alkuperäinen kirjoittaja totta kaikki:
kuolkaa laudat? vaikuttaa siltä että kaikki ovat typeriä, joten kaikki voivat varmaan lakata kirjoittamasta tänne koska ovat kaikki typeriä, läskejä tyrkkyjä. älkää lisääntykö!
Laudat ovat tyhmiä, ja muodokkaa naiset viisaita.
 
Hahahahahahah
Olen liki lauta, mutta mulla on korkea yliopistotutkinto, hyvä virka ja hyvä palkka.

Kaverini isorintaiset ovat paljon alemmin palkattuja ja työskentelevät tosi pienellä palkalla. Ei ole huvittanut kouluttautua. Mutteivat ne isot tissit elätä, sorry vaan.

Kuntoilen ja pysyn timminä. Ei tissit lenkillä haittaa. Ja nautin itseni ja mieheni hemmottelusta sillä paremmalla palkalla.

Enkä ole tippaakaan kade isotissisille, että silleen.
 
xxxxxxxxxxxxxxxx
Alkuperäinen kirjoittaja Hahahahahahah:
Olen liki lauta, mutta mulla on korkea yliopistotutkinto, hyvä virka ja hyvä palkka.

Kaverini isorintaiset ovat paljon alemmin palkattuja ja työskentelevät tosi pienellä palkalla. Ei ole huvittanut kouluttautua. Mutteivat ne isot tissit elätä, sorry vaan.

Kuntoilen ja pysyn timminä. Ei tissit lenkillä haittaa. Ja nautin itseni ja mieheni hemmottelusta sillä paremmalla palkalla.

Enkä ole tippaakaan kade isotissisille, että silleen.
Ai et ole kade,piti oikeen tänne tulla kertomaan. Eikä yliopistotutkinto ole mikään tae älykkyydestä,aika helposti pääsee opiskelemaan kirjaston tädiksi tai opettajaksi.

Tuo MTV3 sivuilla on arvostettu tutkimus, isotissiset ovat viisaita ja antavat rikkaiden miestensä elättää itsensä tyyliin Jenni Dahmann.
 
1896
Kuunnelkaa itseänne ihmiset. Kuunnelkaa sanojanne hyvänen aika.
Määrittelette "hyvän" ja "huonon" ihmisen rintojen koon perusteella.
Entä jos väittäisin että
"Blondit ovat parempia kuin brunetet, pitkät naiset ovat fiksumpia kuin lyhyet"
Mitä helvettiä?

Ihminen on ihminen, lihaa ja verta.

Rinnat ovat kehittyneet ihmiselle jälkikasvun elättämistä varten. Toki niistä on median kautta noussut kamala "hitti" kaikkien keskuudessa, jokapuolella vilkkuu tissiä ja paisutellaan sitä kuinka niistä irtoaa niin paljon hauskaa, mutta miettikää nyt niillä aivoillanne, kun jokaisella teistä kuitenkin on sellaiset;

Kukaan ei voi sanoa että "pienet rinnat ovat kaikkien mielestä paremmat" tai että "isot ovat kiihottavimmat." Sinun mielestäsi isot voivat kiihottaa enemmän, jonkun toisen mielestä vähemmän. Toiset tykkäävät kaalilaatikosta ja toiset eivät. Siitä, onko kaalilaatikko hyvää, voitaisiin väitellä maailmanloppuun asti pääsemättä sopuun. Samoin tästäkin aiheesta. Touhg shit? Onko sitä niin vaikea hyväksyä?
Haloo.. aikuiset naiset.

Minusta isorintainen nainen on kaunis, pienirintainen nainen on kaunis, ihminen on kaunis. Ihmisen sukupuolta ei määritellä rintojen koon perusteella. Se ei taas ole mielipide vaan fakta. Isorintainen nainen ei ole sen rumempi tai tyrkympi kuin pienirintainenkaan, eikä pienirintainen ole sen vähempää nainen kuin isorintainenkaan. _Naisellisuus_ koostuu niin monista tekijöistä, että on suorastaan ajanhaaskausta väitellä tällaisesta asiasta.

Miksemme siis voisi kaikki olla tyytyväisiä siihen mitä olemme, ilman turhanpäiväistä ja lapsellista haukkumista ja väittelyä.

Jos isorintainen nainen etoo sinua niin suunnattoman paljon ettet voi elää asian kanssa, älä sitten ole hänen seurassaan. Jos taas pienirintainen nainen on mielestäsi maailmankaikkeuden hirvein ja vastenmielisin asia, ei sinua kukaan pakota olemaan sellaisen ihmisen lähellä.

Muistakaa, että tissit eivät hallitse maapalloa!
 
tutkija xx
Laudat on tyhmempiä kuin kurvikkaat naiset, sitä ei millää lässytyksellä pysty kumoamaan. Sen huomaa myös opetustyössä yliopistolla,sellaiset perseettömät/tissitömät on oikeesti poikkeuksetta helvetin tyhmiä.
 
naapuri TT
Meilläkin naapurissa sellainen tikku "nainen", ja on niin saatanan tyhmä,toivottavasti ei lisäänny, kun kersoistakin tulee tuon tutkimuksen mukaan vähintään yhtä tyhmiä kuin lauta äiti. Onneksi näyttää siltä ettei se pysty saamaa lapsia kun on jo lähes 40-kymppinen.
 
1896
Kysymys numero yksi: Kuinka vanhoja te mahdatte olla?

Kysymys numero kaksi: Miksi on pakko sanoa _laudat_ on tyhmempiä blabla? Vai pitäisikö suuririntaisia kutsua sitten ihralolloiksi tai laarditisseiksi? Ei saatanan saatana.

Noniin. On myöskin "tutkittu", että liika porkkanan syöminen voi aiheuttaa skitsofreniaa.

Minulle on yksi hailea pidättekö pienirintaisia älyllisesti muita tyhmempinä, sillä itse henkilökohtaisesti saan teistä puheittenne perusteella sellaisen kuvan, että.. joku muukin.. saattaa olla hieman typerä. En ala haukkumaan, mutta ihminen joka luulee kykenevänsä lajittelemaan ihmisiä "vitun tyhmiin ja järjettömän fiksuihin" sen perusteella kuinka paljon rasvaa roikkuu rinnan korkeudella, ei itse vaikuta erityisen fiksulta.


 
tutkija xx
Alkuperäinen kirjoittaja 1896:
Kysymys numero yksi: Kuinka vanhoja te mahdatte olla?

Kysymys numero kaksi: Miksi on pakko sanoa _laudat_ on tyhmempiä blabla? Vai pitäisikö suuririntaisia kutsua sitten ihralolloiksi tai laarditisseiksi? Ei saatanan saatana.

Noniin. On myöskin "tutkittu", että liika porkkanan syöminen voi aiheuttaa skitsofreniaa.

Minulle on yksi hailea pidättekö pienirintaisia älyllisesti muita tyhmempinä, sillä itse henkilökohtaisesti saan teistä puheittenne perusteella sellaisen kuvan, että.. joku muukin.. saattaa olla hieman typerä. En ala haukkumaan, mutta ihminen joka luulee kykenevänsä lajittelemaan ihmisiä "vitun tyhmiin ja järjettömän fiksuihin" sen perusteella kuinka paljon rasvaa roikkuu rinnan korkeudella, ei itse vaikuta erityisen fiksulta.
Et sitten osaa edes lukea,lues se tutkimus uudestaan,siinä puhuttiin kurvikkaista naisista fiksuina,eikä pelkästän rintavista. Toki toisessa tutkimuksessa on todettu että rintavien lapset on fiksumpia kuin pienirintaisten.

 
1896
Osaan kyllä lukea. Pointtina on tässä tämän koko keskustelun naurettavuus.
Mihin tällä pyritään? Mitä tällä todella tahdotaan saavuttaa? Kertokaa minulle.

 
tutkija xx
Todetaan että kurvikkaat naiset on viisaampia kuin perseettömät/tissitömät, ja kurvikkaiden naisten lapsista tulee fiksumpia. Tämä on vaan faktaa.
 
1896
Pyritäänkö tällä todistamaan sitä että pienitissiset ovat tyhmiä, ihmisenä epäonnistuneita , vai mitä tässä haetaan?

Ja viimeisenä tahtoisin mainita. Että KUKAAN pienirintainen nainen ei ole itse saanut päättää rintojensa koosta. Ei kukaan. Ja luulen että jos ihmisellä olisi valta päättää rintojensa koosta sormia napsauttamalla, suuri osa naisista omaisi koripallon kokoiset rinnat.

Joten olkaa nyt kilttejä oikeasti. Tämä on turhaa
 
1896
Mutta miksi tahdot todeta tämän? Saatko siitä hyvän mielen?
Todetaan samantien että kaikki pienimunaiset jätkät ovat vajaaälyisiä ja että lyhythiuksiset naiset ovat epäseksikkäitä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä