4D-ultra Helsingissä

No, kyllähän se kieltämättä oli vähän liukuhihnamaista... Meidän vauvaa ultrattiin kuitenkin aika kauan (yht. n. 40min.), koska alkuun ei suostunut kääntymään toisin päin. :D Olen kuullut, että Felicitas tekee 4D -ultria myös, mutta en ole kuullut kokemuksia keneltäkään... :/
 
4D-ultraa tehdään myös ainakin Bulevardin gynekologisessa lääkärikeskuksessa (kävin siellä itse ja oli miellyttävä kokemus) sekä olisko ollut aikatalossa. Googlettamalla selviää tarkempi osoite :wave:
 
Me ollaan käyty Felicitaksessa kaikissa ultrissa (alkuraskauden, np- ja rakenneultrassa) ja ollut oikeasti aivan mahtava palvelu ja asiantuntevuus!!! Rakenneultra tehtiin osaksi 4D:llä ja nyt sitten viikon päästä on varsinainen 4D eli huviultra rv:lla 26+5. Lääkärinä meillä ollut Tapio Kurki: dosentti, lääketieteen ja kirurgian tohtori, naistentautien, synnytysten ja perinatologian erikoislääkäri. Suosittelen lämpimästi =)
 
Me käytiin myös Femedassa. Ei mitään moitittavaa mullakaan. Tosin itse nyt en paljon saanut irti siitä käynnistä siellä, kun olin jo nähnyt pikkuisen rakenteet yms. Kasvot tietysti oli ihana nähdä. Ja kotona olen kyllä katsellut pariin otteeseen dvd:tä pahimpaan kärsimättömyyteen. :D
 

Yhteistyössä