4kk vauvan paino

Meillä poika 4kk paino 5080g (2065g) ja pituus 58,5cm (44cm) :heart:

(suluissa syntymämitat)

Niin ja meillä sanottiin että ihan hienosti kasvaa omalla käyrällään, kun on noin pienenä syntynyt, niin ei voi olettaakaan että ois muiden ikäistensä mitoissa!
 
Meillä tyttö täyttää huomenna 4kk ja tänään neuvolan mitat paino 6420g ja pituus 62,5. Kulkee 0-käyrällä kai. Syntymämitat olivat 3100g ja 48cm. Meillä mennään edelleen pelkällä täysimetyksellä ja terveydenhoitajan ja lääkärin mukaan kasvaa hyvin. Hoikalta kyllä näyttää meidän pikkuinen mutta eihän kaikki vauvat ole niin pyöreitä =)

Saas nähdä minkä pituinen neidistä tulee kun itse oon 169cm ja isä 183cm, tosin eihän sitä voi vauvaiän kasvun perusteella vielä tietää. Silti olis hauska kuulla minkäkokoisia itse olette :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Luppis:
Meillä poika 4 kk , painoa 6700g ja pituutta 66 cm. Eli paino alakantissa. Muita vastaavia?
Eihän tuo paino oo ollenkaan alakantissa! Älä sitä murehdi.. Jotkut vauvat kasvaa sen käyrän alla, jotkut siinä käyrällä ja jotkut sen yllä. Mut eihän voi olla just 4 kk :n ikäiselle sitä oikeeta painoo ja et kaikkien pitäs kasvaa samalla tavalla. Ihmiset on erilaisii, ja sen jos minkä oon huomannu niin vauvat on erilaisia painoltaan ja pituuksiltaan!

 
Niin ja meillä siis jäi 4 kk:n neuvola välistä kun ei saatu aikaa muuton takia : / mutta meidän poju painoi 5 kk :n neuvolassa 7075 kg ja oli 65,7 cm pitkä. Ja ajatella, kaverien vauvat painoi jo siinä vaiheessa 8 kiloa ja ylikin!
 

Yhteistyössä