4kymppiset äipät hei!

  • Viestiketjun aloittaja äippä-64
  • Ensimmäinen viesti
äippä-64
olen 4kymppinen 8kk ikäisen pojan äiti ja olis kiva vaihtaa ajatuksia saman ikäisten samassa tilanteessa olevien kanssa:))))) perheeseeni kuuluu myös avomies ja asumme eteläsuomessa. Meiliä voi laittaa
 
Minäkin olen 4kymppinen äiti lapsia on kolme kipaletta tytöt 16v ja 17v ja iltatähti poika 1v1kk avomies,koira ja kaksi chinchillaa kuuluu myös perheeseen.Asun haminassa.Olisi tosi kiva vaihtaa ajatuksia kanssasi. :hug: :flower: =)
jonsu69@suomi24.fi

 
pirjohannele
minä myös melkein 4kymppinen, vauva nro2 massussa,laskettuaika 1.6. Tuleva isoveli kohta6v ja avomies. Kotielukoita ei allergian vuoksi ole. Intohimona valokuvaus ja "kaiken maailman näprääminen".
 
40v
Täällä savossa nelikymppinen äiti ja lapset 14v ja 10kk. Lapsia on huushollissa ollut 19v.Koiria on neljä ja kissoja kolme.Nuorimmainen on nykyisen avomiehen kanssa, vielä toivotaan ainakin yhtä.Olisi kiva kirjoitella jonkun kanssa, jolla on ollut monta mutkaa matkassa.
 
äiti 45 v
"Reippaasti" yli 40 v äiti pohjoisesta täällä. Lapsia kolme, lukiolainen, pieni koululainen ja tuleva esikoululainen. Ja mies. eläimiä ei meillä allergioiden vuoksi ole. Muita eläimettömiä perheitä?? Olisi kesällä matkustellessa vaikka kiva kyläillä paikassa jossa ei tarvitsisi lasta pumpata täyteen lääkkeitä. Toki kirjoitella voi vaikka eläimiäkin on, nehän on osa elämää kuitenkin niin monella.
Postia osoiteeseen lapin_akka@hotmail.com
 
Ciao! Täälä myös 4kymppinen äiti vaasasta.Perheeseen kuuluu 16ja 13 vuotiaat pojat ja 10 kk iikäinen iltatähtii,joka on myös poika.
olisi kiva meilailla ja vaihtaa ajatuksia,kun on lähes samanikäiset lapset.Kuinka se arki sujuu "murkkujen" ja pienen lapsen kans...ja eihän sitä tiedä vaik joskus tavattais,koska matkahan ei ole pitkä sinänsä.Meilaillaan.-Unikko-64
 

Yhteistyössä