5 lapsen äidille meilikamuja

täälä mä olen ja ihmettelen,alkaa tuntumaan ettei oikein noita omia ystäviä kiinosta tämä meikäläisen kanssa keksustelu..mesessä näyttää kaikki offlinea vaan.eli joko a.mä olen kyllästyttänyt ne jatkvilla sairastelu ja valvomisrutinoilla b.mä olen täys dorka tai c valvon helvetisti enemmän kuin muut tai d puhun enemmän kuin muut:).
että olisi mukava saada seuraa ajatusten ja kokemuksien vaihtoon!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ei voi olla:
täälä mä olen ja ihmettelen,alkaa tuntumaan ettei oikein noita omia ystäviä kiinosta tämä meikäläisen kanssa keksustelu..mesessä näyttää kaikki offlinea vaan.eli joko a.mä olen kyllästyttänyt ne jatkvilla sairastelu ja valvomisrutinoilla b.mä olen täys dorka tai c valvon helvetisti enemmän kuin muut tai d puhun enemmän kuin muut:).
että olisi mukava saada seuraa ajatusten ja kokemuksien vaihtoon!


:attn: Täällä olis kanssa viiden lapsen äiti vailla, "kohtalo" kaveria!
 
elikkäs ikää on 38 ,loppuvuodesta taas vuosi enemmän.lapsia 6 ,joista puolet teinejä ja toinen puolisko alle kouluikäisiä.kirjoitelkaa ihmeessä,kaipailen juttuseuraa,kovastikin ajoittain. joskus kun aikaa on kiva istua ja mesessä keskustella,mutta se on jo sitten nautintohetki,kun hetki rauhassa H_Alhola@hotmail.com
 
Heips kaikki ! Mulla lapsia on vain neljä eikä varmaan enempää tule. Kaksi on jo teini-ikäisiä tai vanhin täyttää ihan kohta 18 ja nuorimmat on kaksi viisivuotiasta. Olen muutama vuosi sitten muuttanut Helsingistä Itä-Suomeen eikä täällä kotona ollessa ole paljoa saanut uusia ystäviä täältäpäin. Meillä on tämmönen uusioperhe, joka toimii erinomaisesti. Itse olen 39 vuotias ja pian jään työkyvyttömyyseläkkeelle ja olis todella mukava joskus keskustella aikuisten naisten kanssa kaiken maailman asioista. Jos joku haluaa kirjoitella, niin sähköpostia vaan tulemaan. Napsin itse myös tuosta pari sähköpostiosoitetta ylös ja aion kirjoittaa kun kerkiän. Keväisin terveisin Minna ;)
 
Mese kamuja täälläkin kaipaillaan, lapsia ei ole kuin kolme, useampi kuintenkin haaveissa on.. Itse oon iältäni 27vee ja Hesassa asustan, miehen, lasten ja karvaisten kaverien kanssa.

Ken haluaa niin saa lisätä miut meseensä, moni minullakin on siirtynyt ilmeisen pysyvästi offline-tilaan, joten mesessä ei juuri ruuhkaa ole...

niina_toivonen@hotmail.com
 

Yhteistyössä