5 tai useamman lapsen äidit hoi!!!

Meillä vitonen on tulossa joulukuun alkuun. Aiemmat lapset 7v, 6v, 4,5v ja 2,5v. Eli ekapari on alkuvuodesta ja tokapari loppuvuodesta syntyneitä.

Antoisampaa ja helpompaa on nykyään, kun vertaa siihen mitä oli ykkösen ja kakkosen aikaan yksin ja yhdessä. Ite oon paljon tasaisempia ja pinna on kuin kuminauha, venyy ja venyy, ennen ei todellakaan venynyt.
 
heips!meillä on tammikuussa tulossa 8 lapsi mutta meillä on jo isoja lapset "toisesta päästä"eli 16v,14v,2kertaa 11v,8v,4v,javähän alle 2v.On kyllä joskus aika taiteilemista murkkujen ja uhmaikäsen välillä :) Kyllä mun pinna aika lujilla välillä on ja toisinaan karjun kuin leijona :ashamed:
 
Miten teillä -kesää odotellessa- meni tuo vauva vuosi kun sulla oli kaksoset pieniä? Mä mietin sitä että mihin sitä pääsee kulkemaan kun on kolme jotka ei pitkää matkaa jaksa kävellä, ja tuleeko kauppareissuista pelkkää tappelua, kun tammikuussa kolmevuotiasta ei voi laittaa kärryyn uhmakohtausen sattuessa, kun siellä on pienemmät. Oon yksinhuoltaja.... :/
 
Täytyy tunnustaa et en hirveästi muista mutta ei se niin kovaa ollut kuin pelkäsin ja moni pelotteli.kyllä sitä kummasti jaksaa ja keksii keinot kun on pakko ! Itellä on kyllä mies apuna eli ei ole yksin tarvinnut kaikesta selvitä..Menoja varmasti tuli vähennettyä koska just se liikkuminen on aika hankalaa monen pienen kans ja taittiin tehdä kauppareissut pääasiassa vuorotellen miehen kans ..JAKSAMISTA ja toivottavasti sinulla on apua ympärilläsi :)
 

Yhteistyössä