5kk koiranpentu kuoli:(

  • Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti
:(
Tää on ollu yhtä märyä,kauhee tunne mahassa ja itkettää ihan kokoajan... Meidän 5kk ikäinen koira kuoli :( ollut 7viikoniästä meillä ja kaikki opettanu jne...Naapuri peruutti päälle:( eikä oltu vielä vakuutusta keretty ottaa... Ukko kyllä oli vähällä ettei kurkkuun käyny kiinni siis naapurin .ei miten saan loppuun tän märyn,lapsetki märisee:( nii ja koira oli ranskis:(
 
"Joku vaan"
Otan osaa suruun.En syyllistä teitä,en tiedä koko tilannetta ja toiseksi vahinkoja sattuu.Ei teidän lienne ollut tarkoitus jättää koiraa päälleajettavaksi.Nuoret koirat on joskus niin vilkkaita,kuin pienet lapset.Eihän kukaan (tai ehkä sittenkin joku?)syyllistä vanhempiakaan siitä,jos lapsi innoissaan juoksee,vastoin sääntöjä/opetusta,auton olle. Näitäkin sattuu,vaikka kuinka on opetettu.

En usko,että naapurikaan tahallaan yli ajoi,vai ajoiko?En usko,että tekään tahallanne aiheutitte tilanteen.

Surkaa rauhassa kuolluta perheenjäsentänne.Anna lasten surra ja märistä. Oliko lasten ensikosketus kuolemaan?
Kuolema on osa elämää,joskus ennenaikainenkin.
 
"shihtzu"
Noi on ihan kauheita tapauksia, mutta noita aina välillä sattuu, vaikka kuinka varoisi. Yksi siskoni kasvatti kuoli, kun omistaja itse peruutti sen yli vahingossa. Heilläkin tilanne se, että koiran piti olla sisällä, mutta jostain kumman syystä se ei ollutkaan, että ihan inhimillinen erehdys, mutta kohtalokas sellainen :(
 
"vieras"
Voih. Ikävä juttu.

...mä olen itse meinennu ajaa oman koiran päälle. Sillä ei ole tapana juosta autoja vastaan ja jostain syystä se sillä kertaa juoksi ja sivusta. Mä en huomannu sitä lainkaan. Oli niin täpärällä et henkeä salpas. Meidän koira on lähes aina irti pihassa. Ja tiedoksi muille, että meillä ei ole naapureita ja asutaan korvessa.
 
Tosi ikävä tapaus. Vahinkoja sattuu ja koirat olisi pidettävä kiinni. Mutta niin vain jäi meidänkin koira kaksi viikkoa sitten auton alle. Jäi tosin henkiin, ihme kyllä. Sinänsä ikävä että ette kolmeen kuukauteen saaneet vakuutusta otettua.
 
vierass
Tuskin siitä haittaakaan olisi, varsinkin uutta hankkiessa. Sinä et varmaan osta mitään vakuutusta kun se ei surua helpota kuitenkaan?
No auto, koti ja tavarat on toki vakuutettu. Mutta en mä itkisi, jos mä ne menettäisin niin kyllä, raha korvaisi ne.

Minä jotenkin ajattelen, että se koira on ollut perheenjäsen ja ei sitä tosta vaan voi korvata rahalla tai uuden ostamisella...
 
aappp
Tosi ikävä tapaus. Vahinkoja sattuu ja koirat olisi pidettävä kiinni. Mutta niin vain jäi meidänkin koira kaksi viikkoa sitten auton alle. Jäi tosin henkiin, ihme kyllä. Sinänsä ikävä että ette kolmeen kuukauteen saaneet vakuutusta otettua.
no ajattelin juuri nyt huhtikuussa siirtää kaikki vakuutukset op pohjolaan ja samlla koirallekin sieltä. no eipä siinä eihän se maksanutkaan ku 1800e. mutta onhan sitä rahaa:)
 
....
no vitun tollot siis te jotka luulee että se raha korvaa koiran,ei todellakaan vaan olis se helpotusta tuonut kun maksoi niin paljon... tuo mun ylempi kommentti oli osaksi vitsi.
 
koirien äiti myös
Voi ei :( Itku tuli kun luin aloituksesi. Toivottavasti pieni kuoli pian eikä ehtinyt kärsiä :( Näitä sattuu aina välillä eikä niille voi mitään vaikka ihan kamalia tapauksia ovatkin. Juuri puhuin naisen kanssa joka oli itse vahingossa peruuttanut oman vanhan 13v koiransa päälle omassa pihassa ja koira kuoli siihen. Ihan kamalaa :(

Voimia tuhannesti sinulle ja koko perheellesi.
 

Yhteistyössä