6.10 tampere!

  • Viestiketjun aloittaja Suihkumoottoroitu Sammakko
  • Ensimmäinen viesti
Hassu Tassu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.10.2006 klo 20:09 coatrack harmaana kirjoitti:
Kaikki mukaan vaan, myös lähialueilla asustavat! :)

Huomasitteko muutes että Yhteishyvä-lehden välissä tuli jotain kuponkeja, joista yhdellä saa Rossosta ruokailun yhteydessä jälkiruuan ilmaiseksi.
Ei huomattu ja nyt ne taitaa olla jo roskikses
 
Suihkumoottoroitu Sammakko
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.10.2006 klo 21:58 Cathryn kirjoitti:
Moro!
Pitäisköhän tulla, vai kehtaisko? :whistle:
Mukaan mukaan!!!!


Ja nyt hei kaikki muutkin,pitäs alkaa nyt kohta niiku tietää onko tulossa että me sitten tiietään että pitääkö pöytä varata etukäteen vai onko meit nii vähän et ei tarvitse varata ollenkaan,siis että paukataan sitten vähine porukoineen vaan paikan päälle syömään.
 
Voi olla että "hyppään remmiin"...lapset menossa mummulaan pitkästä aikaa yökylään ja miehellä alku-illasta ohjelmaa joten voisin tulla ainakin syömään...mutta 100 varmasti en osaa sanoa vielä =)
 
coatrack harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.10.2006 klo 16:11 Josa75 kirjoitti:
Moi, olis kyllä tosi kiva tavata palstalaisia, mutta ujostuttaa. Niin ja toisekseen en oo varma pääsisinkö lapsilta tuleen. Täytyypi miettiä.
Minäkin olen ujo, mutta silti tulossa. Tule vaikka pelkästään syömään (kuten minä..), eihän siinä nyt koko iltaa mene!
 
Suihkumoottoroitu Sammakko
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.10.2006 klo 16:13 coatrack harmaana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.10.2006 klo 16:11 Josa75 kirjoitti:
Moi, olis kyllä tosi kiva tavata palstalaisia, mutta ujostuttaa. Niin ja toisekseen en oo varma pääsisinkö lapsilta tuleen. Täytyypi miettiä.
Minäkin olen ujo, mutta silti tulossa. Tule vaikka pelkästään syömään (kuten minä..), eihän siinä nyt koko iltaa mene!
Mukaan vaan!!!!Mäkin oon ujo aina alussa mut kyllä se siitä sitten :)
 
Suihkumoottoroitu Sammakko
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.10.2006 klo 00:34 Enga Puh kirjoitti:
Tjaa..mistäs me niinku tunnistetaan toisemme? onko kaikki niinkuin potkivinaan hiekkaa vai joku muu tuntomerkki? Iso merkki otsas 2+ :D
Hyvä kysymys :D Entä jos siin ei oo hiekkaa...potkitaanko silloin mitä? :D
Mut kyllä ainakin tunnistaa helpolla,,toista yhtä urpon näköstä ei varmastikkaa lydy lähimaastosta meinaan..
No joo...en mä keksi muuta ku et kerron tuntomerkkei...eli oon lyhyt,pyöreä,ei silmälaseja,kolmiväriset huisket...Todennäkösesti päällä on hame ja varmaan joku paitakin :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.10.2006 klo 06:00 Suihkumoottoroitu Sammakko kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.10.2006 klo 00:34 Enga Puh kirjoitti:
Tjaa..mistäs me niinku tunnistetaan toisemme? onko kaikki niinkuin potkivinaan hiekkaa vai joku muu tuntomerkki? Iso merkki otsas 2+ :D
Hyvä kysymys :D Entä jos siin ei oo hiekkaa...potkitaanko silloin mitä? :D
Mut kyllä ainakin tunnistaa helpolla,,toista yhtä urpon näköstä ei varmastikkaa lydy lähimaastosta meinaan..
No joo...en mä keksi muuta ku et kerron tuntomerkkei...eli oon lyhyt,pyöreä,ei silmälaseja,kolmiväriset huisket...Todennäkösesti päällä on hame ja varmaan joku paitakin :D
mulla on varmaan musta takki ja musta housut + punainen paita ja vaaleat hiukset
 
coatrack harmaana
Mulla on kuumetta, joten joudun valitettavasti jäämään pois.. :(

Tuosta tunnistamisesta vielä; jos kaikki yrittää tulla siihen ulko-oven eteen klo 20.30 niin eiköhän siinä tavoita kaikki..
 

Yhteistyössä