6+2 ja varhaisultran

  • Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Onko liian varhaista? Osa sanoo et pitää olla 7täynnä?? Oon tosi huolissani kun tähän asti nännit ollut tosi kipeät mutta yhtäkkiä ei enää olekkaan...eihän sen näin aikaisin kuuluisi loppua. Joo ja olen hermoheikko, tiedän...km kärsinyt..
 
"viima"
me oltiin noilla viikoilla ultrassa ja näkyi et jotain siel on mut ei sydäntä tms. ultraaja veikkas et viikkoja just neljä mut oikeasti oli ollut se kuus. eli voi olla et sydän ei näy mut ei se tarkoita et jotain vialla. mulla ei ollut oikeastaan mitään oireita raskaudesta. pientä kipuilua kohdus tai painon tunnetta mut ei muuta. joten älä ole huolissas. mene ultraan niin siel kerrotaan kuinka on.
 
"vieras"
[QUOTE="viima";27973117]me oltiin noilla viikoilla ultrassa ja näkyi et jotain siel on mut ei sydäntä tms. ultraaja veikkas et viikkoja just neljä mut oikeasti oli ollut se kuus. eli voi olla et sydän ei näy mut ei se tarkoita et jotain vialla. mulla ei ollut oikeastaan mitään oireita raskaudesta. pientä kipuilua kohdus tai painon tunnetta mut ei muuta. joten älä ole huolissas. mene ultraan niin siel kerrotaan kuinka on.[/QUOTE]

Just tämän takia kannattaa mennä vasta 7+ koska muuten saatat joutua käymään siellä uudestaan. Ekassa ei ehkä näy syke, ja tulee siitä turhaa huolta ja murhetta.
 
"Vieras"
[QUOTE="vieras";27973145]Just tämän takia kannattaa mennä vasta 7+ koska muuten saatat joutua käymään siellä uudestaan. Ekassa ei ehkä näy syke, ja tulee siitä turhaa huolta ja murhetta.[/QUOTE]

Se on uskottava...raastavaa tämä odotus.
 
"viima"
[QUOTE="vieras";27973145]Just tämän takia kannattaa mennä vasta 7+ koska muuten saatat joutua käymään siellä uudestaan. Ekassa ei ehkä näy syke, ja tulee siitä turhaa huolta ja murhetta.[/QUOTE]

meille riitti vastaukseks et jotain siellä on. sit maltto odottaa sen 3-4vikkoa np-ultraan. oli niin epäselvä kierto et ei tiedetty olenko raskaana vko4 vai 16.
 
viidenkopla
En ole kyllä koskaan kuullut mitään että pitäisi olla 7+ eka ultraan. Olen itsekin käynyt 5 ja 6 viikolla ja näkyy siellä se raskauspussi ainakin jos ei vielä sydämen syke. ja helpottaa sekin tieto ja jaksaa odottaa sen viikon mikä yleensä on välissä että ne katsoo uudelleen. 6+ viikolla se sydämen sykekin on näkynyt mikäli oikein muistan...
 
Heii,

olin ultrassa raskauden keston selvittämiseksi (yllärivauva), viikoiksi tuli 6+1, syke näkyi hyvin. Olen kuullut, että varhaisultraa suositellaan aikaisintaan viikolla 7, joka tarkoittaa juurikin 6+0-6, tähän perusteena oli lähinnä se, että aiemmin ei välttämättä ainakaan syke näy.
 
"Vieras"
En ole kyllä koskaan kuullut mitään että pitäisi olla 7+ eka ultraan. Olen itsekin käynyt 5 ja 6 viikolla ja näkyy siellä se raskauspussi ainakin jos ei vielä sydämen syke. ja helpottaa sekin tieto ja jaksaa odottaa sen viikon mikä yleensä on välissä että ne katsoo uudelleen. 6+ viikolla se sydämen sykekin on näkynyt mikäli oikein muistan...
Soitin kolmelle yksityiselle + neuvolaan ja kaikissa sanottiin et pitäs olla 7 täynnä. V
 
"vieras"
Heii,

olin ultrassa raskauden keston selvittämiseksi (yllärivauva), viikoiksi tuli 6+1, syke näkyi hyvin. Olen kuullut, että varhaisultraa suositellaan aikaisintaan viikolla 7, joka tarkoittaa juurikin 6+0-6, tähän perusteena oli lähinnä se, että aiemmin ei välttämättä ainakaan syke näy.
Itse olen ollut tuossa kohdalla ultrassa, ja näkyi vaan se raskauspussi. Ei tiedetty onko raskaus tuulimuna vai onko se vasta niin alussa ettei muuta näy.
 

Yhteistyössä