6-vuotiaiden tyttöjen äidit!!!

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Minkä kokoisia vaatteita ostatte tytöillenne? Ihmetyttää kun tilasin sieltä esim. huppareita jotka olivat kokoa 122/128 niin ne oli siinä ja siinä etteivätkö olleet liian pieniä ja nyt sit tilasin 134/140 cm hupparin ja mielessäni ajattelin et se on kyl ihan liian iso mut eipä ollutkaan vaan ihan sopiva. Kyse siis 121cm pitkästä tytöstä joka ei ole mitenkään erityisen pulleakaan.. Onko noi h&m:n vaatteet sit vaan yksinkertaisesti niin pientä kokoa?
 
vieras
Minusta ne koot on vähän vaihtelevia, joku t-paita saattaa olla ihan valtavan kokoinen, mutta esim. nuo hupparit tuntu olevan aika niukkaa mitoitusta. Mulla suunnilleen samankokoinen tyttö kuin sulla :)
 
Vastaan vaikka mulla on 9 vuotias :whistle: Meillä ainakin menee ihan pituuden mukaan, tyttö on nyt 141 cm ja 140 cm on hyvä paitsi tosi reiluja vyötäröstä, just kursin melkein 10 cm farkkujen vyötäröstä kasaan ettei tipu (kaksoiskoolla 134/140 on pieni ja 146/152 on suuri, joten nyt ei niitä paljon osteta )
 
Henkkamaukaltakin on vaatetta, taitavat olla jotain 116, 120 kokoja. Kuten myös muut vaatteet.
Tyttö on aina ollut sellainen rimpula, mutta nyt on alkanut pulskistua 'normaalimman' näköiseksi, esin Reiman housut 120 oli jo tiukat vyötäröltä vaikka lahkeessa olis ollut vielä mittaa.
Pituus on jotain 119 luokkaa nyt.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minusta ne koot on vähän vaihtelevia, joku t-paita saattaa olla ihan valtavan kokoinen, mutta esim. nuo hupparit tuntu olevan aika niukkaa mitoitusta. Mulla suunnilleen samankokoinen tyttö kuin sulla :)
Lisään vielä että siis tää tän syksyn huppari on niukka, tytölle mahtuu myös vielä parin vuoden takainen 110cm huppari joka on hihoja lukuunottamatta ihan samankokoinen kuin tää 122/128cm.
 

Yhteistyössä