6-vuotias juoksee jatkuvasti pissalla

Mistähän tässä voisi olla kysymys? Tulehduksesta tuskin, kun pissaaminen ei kirvele ja pissaa tulee hyvin.

Eli siis meillä eskarilainen (poika) saattaa juosta pissalla puolen tunnin - tunnin välein. Viime yönä heräsi varta vasten pissalle tietääkseni 3 kertaa (tai useammin, mutta kolmeen kertaan heräsin). |O Yleensä ei tunne pissahätää, ennen kuin se on niin kova että meinaa housuun tulla ja silloin on päästävä HETI.

Ei juo mitenkään normaalia enempää. Tätä yöllä pissalle heräämistä on meillä ollut siitä asti, kun oppi kuivaksi mutta nyt viime aikoina mennyt vähän naurettaviin mittasuhteisiin. :headwall: En oikein tiedä, mitä pitäisi tehdä. Huomionhakemisesta tuskin on kyse, sillä käy vessassa itsenäisesti eikä minulle siitä erikseen mainitse. Yökastelua tai housuun pissaamista muuten ei ole ollut kolmeen vuoteen.

Muuten pojan suhteen ei ongelmia, ehkä viime aikoina vähän haluton/väsähtänyt mutta olen laittanut sen pari viikkoa sitten alkaneen eskarin piikkiin. =)

Onko muilla samanlaista ja tiedättekö, mistä johtuu? :confused:
 
Aaapuaa, vastatkaa, en oikein osaa nyt päättää että soittaisinko neuvolaan vai enkö soittais. Jospa nyt kuitenkin soitan ni pääsen pähkäilemästä asiaa. Sit toisaalta voi olla edessä verikokeet yms, ja tiedän että se on sitten pojalle tosi kova paikka. Oli jo pyörtyä 6v-neuvolassa kun verenPAINETTA mitattiin...
 
Neuvolassahan voitas katsoa pojalta pissa tikkutestillä ja sokeriarvo sormenpäästä ja jos niissä jotain niin sitten lääkärille ja labraan vasta.
Soita ihmeessä neuvolaan tai oman alueesi terveyskeskuksen hoitajalle.
 
Kiitos vastauksesta. Se on jo tehty, pissatesti tällä viikolla ja sokerit katsotaan ensi viikolla.. asutaan vähän syrjässä niin aika mahdotonta heti saada kaikki ellei oo hengenhätä :) En mä usko, että ainakaan mitään tulehdusta on kun ei toi ole mikään yhtäkkinen vaiva eikä pissaaminen kirvelekään.

Oisko jollain lasta, jolla ois samankaltaisia ongelmia?
 

Yhteistyössä