7.5kk vauva ei sustu ottamaan korvikketta tai velliä...

mulla siis ihana vajaa 8kk poika jota imetän.alottelen kuitenkin koulun kohta ja olis vierotettava ainakin osaks.ja poika niin touhukas et mielummin kokonaan...mut ei suostu ottaan,oon kokeillu kaikenmakusia ja merkkisiä vellejä,eri korvikkeita.nokkamukia,pulloa...ei.vettä juo kyllä.mutta ei muuta.eikä toi 6-8dl oikein tuu puuroilla ym täyteen?ja täytyyhän nestettäkin saada?kokemuksia =)
 
meillä 7 kk ikäinen poika, eikä juo tuttipullosta mitään. nokkamukista päivisin vettä. yösyöttäjä ei ole. päivässä menee 3 dl puurojen kanssa. ja 5 dl on suositus. ei sitä väkisin saa menemään.
 
Mulla oli sama ongelma ja päädyin lopulta monenlaisten yritysten jälkeen vieroittamaan 'kerrasta poikki' -menetelmällä kun kaveri oli 7,5kk. Eli tissiä ei vaan enää saanut. Pidin vauvaa löysällä puurolla ja vauvajugurteilla sen verran tyytyväisenä, ettei päässyt kauhea jano=raivari iskemään ja parin päivän päästähän hän sitten ymmärsi, että pullosta tulee jotain ravinnoksi kelpaavaa... Aloitin jo vajaa viikko etukäteen lisäilemään tuttelia kaikkiin ruokiin että tottuis makuun sitäkin kautta. Nyt juo tuttipullosta ilman mitään ongelmia 6-8dl/päivä.
 

Yhteistyössä