7-v poikani tuli humalassa kotiin

Poikani sanoi eilen iltapäivällä menevansä leikkimään samanikäisen kaverinsa luokse. En luonnollisesti osannut epäillä mitään, pojat ovat tunteneet toisensa eskarista asti ja leikkivät mielellään yhdessä. Soitin ensimmäisen kerran pojalleni kuudelta että tulee saunaan kahdeksaksi, ja poikani lupasi tulla silloin kotiin. Poikaa ei kuitenkaan kuulunut kotiin ja yritin soittaa hänelle mutta hän ei vastannut. Päätimme mieheni kanssa mennä saunaan ja katsoa tuleeko poika sillä aikaa kotiin. No, hieman yhdeksän jälkeen kuulimme kauheaa kolinaa eteisestä ja menimme katsomaan mitä tapahtui. No, poika oli ilmeisesti kaatunut kenkätelineen päälle ja kun yritimme puhua hänelle tajusimme hänen olevan umpihumalassa. Shokissa emme osanneet tehdä muuta kuin viedä hänet nukkumaan ja katsoa tilannetta aamulla. Aamulla yritimme keskustella pojan kanssa, mutta hän ei suostu kertomaan mitään asiasta. Käytimme kaikki mahdolliset keinot, mutta mikään ei toiminut. Nyt poika on jatkuvassa kotiarestissa, peli ja tv kiellossa kunnes hän suostuu kertomaan mitä eilis iltana tapahtui. Olen todella järkyttynyt, olin odottanut tämän tapahtuvan vasta vuosia myöhemmin!! Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia tai vinkkejä tilanteen ratkaisemiseksi?
 
Kauheeta!
Kyllä ehdottomasti sen pojan kotiin yhteyttä hetimiten!!!

Mitä asialle kuuluu tänä päivänä?
Tuosta tapahtumasta kun on jo monta kuukautta aikaa???

Mun poika töyttää ens kesänä 17v eikä oo koskaan tullu humalassa kotiin... Vaikka milläs tulis ku ei mikään muu kulje ku oma kyyti :p
 

Yhteistyössä