8 päivää röökaamatta!! \o/

Vähänkö voitto meikäläiselle! Sellaset 20 vuotta, tai 17 jos poisluetaan pari taukoo, oon tupakoinu ja aika paljonki, askin päivässä.

Ny sit meni lopullisesti hermo. Pitkään jo miettiny tota lopettamista. Ja Champix resepti ollu odottamassa.. Mutta nyt sit päätin lopettaa. Siitepölykausi ku alko ni astma vaivaa, sekin pahentunu kokoajan. Turhaa menee rahaa. Haisee pahalle. Ei oo kiva ku tarvii nikkisten takia joka paikasta vähän välii pihalle juosta. Kroppa ei tykkää. Ja tuo äijäkään kun ei polta..

Niin mä sitten vaan päätin lopettaa :D Ja nyt 8 päivää jo ilman! :D Ja olo on mahtava!

Jotku hetken on ollu vähän hankalii, aluks aamut oli yhtä helvettii. Mut noihin pahimpiin hetkiin oon ottanu nikotiinitabui ja niidenki käyttö jo vähentyny.

Tästä on hyvä jatkaa :)
 
  • Tykkää
Reactions: UniQuePopPy
mitä sitä sitten tekee ilman niitä röökitaukoja? :O Mä kun oon monesti miettinyt sitä, että mitenköhän siihen polttamattomuuteen tottuisi, haluaisin kyllä lopettaa, mut ne tupakalla käynnit on itelle semmosia hengähdystaukoja arjessa...
 
mitä sitä sitten tekee ilman niitä röökitaukoja? :O Mä kun oon monesti miettinyt sitä, että mitenköhän siihen polttamattomuuteen tottuisi, haluaisin kyllä lopettaa, mut ne tupakalla käynnit on itelle semmosia hengähdystaukoja arjessa...
Voihan sitä muutenkin käydä pihalla hengähtään. Ei siihen röökii tarvii. Kyl mäkin välil käyn tuol partsil 5 minsaa seisoskelee ja kattelee.

Kannattaa miettii jotai korvaavaa, että on suulle vähän tekemistä. Mul oli ekaks sellasia lakritsipastilleja.. Mutta mulle tuli niistä järkky turvotus ku niit alkuunsa meni aikasta paljo.. :D Joten kannattaa miettii tarkkaan et mitä ottaa korvaavaks. Nää porkkanat on aika hyvä.. :)
 
Kiukkupussi
Mulla tulee näillä minuuteilla kaksi viikkoa tupakoinnin lopettamisesta! Nyt sitä ei ajattelekaan enää kuin pari kertaa päivässä. Ainoastaan jos pinnaa todella kiristää niin tekee tiukkaa vielä. Mutta kyllä se tästä! Hyvä me, jotka olemme voittaneet itsemme. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Heavyfreak
Mulla tulee näillä minuuteilla kaksi viikkoa tupakoinnin lopettamisesta! Nyt sitä ei ajattelekaan enää kuin pari kertaa päivässä. Ainoastaan jos pinnaa todella kiristää niin tekee tiukkaa vielä. Mutta kyllä se tästä! Hyvä me, jotka olemme voittaneet itsemme. :)
Mulla eilisaamu oli eka sellanen että herätessä ei enää tuntunu siltä että kuolee :D Mulle ne aamuröökit on ollu kauheen tärkeitä ja niistä on ollu kyl vähän hankala luopua. Mutta aika hyvin menee silti, tänään huomasin ettei aamulla käynyt tupakka edes mielessä :)
 
Kiukkupussi
Mulla reilusti 3vkoa nyt polttamatta ja ensimmäinen viikko kun ei aamuisin ensimmäisenä ajattele enää tupakkaa. Ja olen huomannut, ettei joka kerta tule enää tupakka mieleen kun kaipaisi tekemistä. Fiilis on korkealla. Tuntuu kuin itsetuntokin olisi noussut tupakoinnen lopettamisen seurauksena. :)
 

Yhteistyössä