-

vieras
Myös iso vatsa:) Trikoot ja löysä paita, toimii myös ilman vauvavatsaa. Hiukset laitan ponnarille kun muuten lentävät joka paikkan. En meikkaa koskaan kotona enkä kauppareissuille tms.
 
Jotku lököhousut, ja pitkähihainen paita (samanlainen kuin jos lähtisin ihmisten ilmoille, mulla ei ole kotipaitoja erikseen) koska olen vilukissa :xmas: Joka päivä kyllä meikkaan silmät ja kulmat, ja jotenkin laitan hiukset. Nyt on pikkuletit mitkä helppo laittaa vaan jotenkin etteivät ole tiellä, omissa hiuksissa ei niin paljon pituutta oo että vaatisivat mitään monimutkaisia kampauksia.
 
Nalletar
Ei mulla ole mitää tiettyä kaavaa...Ulkoiluhousut tai farkut. Hamekin käy, jos ei tarvi hiekkalaatikon reunalla istua. Laitan hiukset joka päivä. Lyhyet kun on niin vähän jotain muotoilutuotetta eli ei suuri vaiva. 98% prosenttisesti laitan ripsarin ja puuterin.
 
viekkis
Yleensä jotkut verkkarit jalassa ja joku mukava paita. Meikkaan joka päivä sen verran, et meikkivoidetta ja puuteria naamaan. Ja hiukset harjaan ja pistän jotenkin ojennukseen. Sillä periaatteella kaikki, et joku voi tulla aina oven taakse ilmoittamatta.
 
2v kotona nyt ollut...
Kotona joko jazzhousun tyyppiset mukavat housut ja ihan perus- trikoopaita tai sit farkut ja huppari/tiukka t-paita-
Ripsaria ja huuliiltoa laitan, hiukset auki/ponnarilla.
 
tipsukka
Millaisia vaatteita pidät, millainen on mieluisin asusi tavallisena kotipäivänä?

Laitatko hiuksia?

Meikkaatko?


asuna yleensä farkut ja joku paita tai neule.meikkaan aamulla kun herään.tukkaa ei tartte laittaa ku sitä ei ole =)
 
Silloin kun kotiäitinä olin niin ihan samalla tyylillä pukeuduin kuin muutenkin, samalla lailla meikkasin kuin muutenkin jne.
No pihahommissa ja muutenkin ulkoillessa suosin rennompaa pukeutumista ja sään mukaan päälleni vaatetta pistän.
 
Kyllä vähän meikkaan kotipäivinäkin ja hiukset laitan. Vaatteet riippuu ihan mitä olen aikonut tehdä. Joskus on kyllä sellaisiakin päiviä etten meikkaa, jos olen päättänyt käyttää päivän siivoamiseen tai halkojen hakkamiseen.
 
vieras
Joku pitkä kotihame/mekko tai verkkarit. t-paita tai pitkähihanen, usein vielä villatakki päällä. meikkiä laitan joskus. hiukset vaan aamulla ensimmäisenä ponnarille,joskus illalla huomaa et oho en edes muistanut harjata niitä :eek:
mutta näin siis vaan sillon kun oon todella linnottautunut sisälle koko päiväksi ja tiedän että mies on töissä :D
 

Yhteistyössä