9-vuotiaalle 2-osainen ohuempi toppapuku + paksumpi haalari ?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Meinaatko todellakin laittaa 9-vuotiaalle haalarin päälle kouluun?
Vapaa-aika erikseen, mutta kouluun.
Nykyään on hyviä takki+housuyhdistelmiä.
Meidän kohta 9-vuotta täyttävälle en todellakaan haalaria
laittaisi kouluun.
 
toppatyyppi
Ei todellakaan haalaria! Jos haalarin haluat niin korkeintaan kotona, omalla pihalla. Ja kunnollinen, paksu 2-os. toppapuku kouluun. Sellaiset henkselitoppahousut on hyvät, ei mene lumi selkään. Toiset, vyötärömalliset kevyttoppikset sitten kotiin varalle jos on koulussa kastuneet nuo paremmat.
Oma 9v pistää päälle melkeen mitä vaan, haalarissa ja kuomissa menee raja kuulemma = todellakin ei :)
 
vierailija
Meinaatko todellakin laittaa 9-vuotiaalle haalarin päälle kouluun?
Vapaa-aika erikseen, mutta kouluun.
Nykyään on hyviä takki+housuyhdistelmiä.
Meidän kohta 9-vuotta täyttävälle en todellakaan haalaria
laittaisi kouluun.
Siis joo, meinasin, että ohuempi 2-osainen riittäisi yleensä lyhyelle koulumatkalle, mutta jos nyt ihan kamala pakkanen olisi, niin voisi käyttää haalariakin, joka muuten olisi lähinnä vapaa-ajalle, kun on pidempään ulkona.
 
vierailija
meidän 9-vuotias poika haluaa tänä talvena haalarin, on kuulemma helpompi ja nopeampi kuin housut ja takki. viimevuonna oli housut ja takki. ei tiedä kiusataanko, ei pelkää sitä kuitenkaan, mukavuus ennenkaikkea :D
 
Mä kysyisin 9-vuotiaalta itseltään. Meillä päin ei ole vuosiin ollut sellaisia pakkasia, että olis tarvinnut hirveästi miettiä kumpi on lämpimämpi. Mutta kyllä se kaksiosainen on ihan yhtä lämmin kuin yksiosainenkin. Kunhan pitää huolen, ettei selkä ole paljas. Mutta siis mä antaisin tuon ikäisen lapsen päättää itse.
 

Yhteistyössä