98cm bodyt

Kyllä mä ainakin kestovaippoja käyttävänä olen etsiny isoja yli 92 cm bodyja 1v7kk pojalle. Ei meinaa mistään löytyä, henkalla ja maukalla isoin koko nykyään on 86. Nettikaupoista voi löytyä, mutta ovat aika kalliita verrattuna H&M, Lindex jne. hintoihin. Jatkopaloista en oikein tykkää, kun aukeavat helposti jos vähänkin poika rimpuilee nostellessa.
 
Meillä ollut nuo jatkopalat käytössä ja on hyvät kestopepulla olleet, riippuu varmaan jatkopaloista mutta ei ole meillä koskaan aukeilleet.
Poika 2v1kk ja kyllä bodyja vielä käytetään, on sen verta hyvät kun selkä ei jää paljaaksi.
 
kuten sanottu, meidän poika ei oo iso iältään, täyttää kohta vuoden. jotkut 92cm jo soi päällä. libero 6 vie paljon tilaa varsinkin täyteen pissattuna ja selkä on pojalla pitkä. olen onneksi muutaman 98cm löytänyt varastoon ja aion myös kokeilla noita jatkopalojakin, kiitos vihjeestä. enkä usko että pottailua haittaa bodyt jos sitoo bodyn napit olkapään yli kiinni niin helmat eivät liehu potassa.
 
AAM
cittarista juuri hamstrasin 92 kokoa olevia bodyja alerekistä.. kaverini siihen kommentoimaan että he ei ole pojallaan käyttäneet herran aikaa n enään bodyja, ja heillä ikäeroa 4 kk :|
musta ne on kivoja varsinkin talvella kun ei juuri se selkä tule esille ja vaikka potalla käydään meilläkin niin ei mua haittaa sitä napitusta auki repiä.. taitaa vaanbodyn lipat vatsan /selän alle istunnon ajaksi.
Tsemppiä metsästykseen :wave:
 
Meidän poika on jo 2v6kk ja vielä muutama body käytössä, mitä nyt kaappiin muutama 92 tai 100cm on eksynyt ja kyllä niitä vielä käytetään. Poika ei ole mitenkään iso kun noi vielä mahtuu ja muutenkin 90cm vaatteet käytössä.
Mutta asiaan. Jesper Juniorissa on 100cm bodeja, Nalle-mallistoa. Ne vähän kutistuu ekassa pesussa mut meille ne vielä ainakin hyvin mahtuu. Siellä kanntaa käydä katsoon. Nettisivuilta varmaan löytyy missä sulle lähin Jesper Junior jos et tiedä. En voi suositella että mitään huippulaatuisia ovat (koska vähän kutistuvatkin), mutta ihan käyttökelpoisia ja alannuksella näyttivät olevan.
 
Mistä olette ostaneet niitä bodyn jatkopaloja? Meilläkin ne tulisi tarpeeseen, pojalla ikää nyt 1v5kk ja bodyt edelleen käytössä näin talviaikaan. Nukkuu ulkona päiväunet niin tykkään pukea mielummin bodyn kun ei jää vahingossakaan selkä paljaaksi. Nyt on 86cm bodyt vaan jääneet pieniksi ja ainoat 92cm mitä olen löytänyt on Lindexiltä eli eivät kovin isoa mallia. Nuo jatkopalat voisi toimia mutta en ole sellaisia missään nähnyt.
 
meillä poika 2v ja pituutta jo 94cm. Meillä oikeestaan pelkät bodyt käytössä, pitkähihaisten alla ajaa t-paidan asemaa ja pysyy selkä piilossa. Tämä oli oikein hyvä aloitus, koska mä olen metsästänyt noita isoja bodeja joka paikasta eikä tunnu mistään löytyvän. Otanpa siis noita sivustoja ylös, kiitos.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Noppana:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja Noppana:
Meillä on käytössä Name It 98cm body. Mahtaako löytyä kaupoista vielä, en tiedä. Tämä on tullut kierrossa meille.
Tänään juuri näin kekäleessä 98cm name it bodeja.

Olenko tyhmä, kun en tiedä, mikä kauppa "kekäle?"
Kekäle.
Googletin, kun aloin jo ajattelemaan että onko tuo semmoinen kauppa mitä ei muilta paikkakunnilta löydy, eikä niitä tosiaan ole kuin 7 liikettä olemassa. Löytyy Joensuusta, Tampereelta, Lahdesta, Kiteeltä, Lappeenrannasta, Jyväskylästä ja Lieksasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja Noppana:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja Noppana:
Meillä on käytössä Name It 98cm body. Mahtaako löytyä kaupoista vielä, en tiedä. Tämä on tullut kierrossa meille.
Tänään juuri näin kekäleessä 98cm name it bodeja.

Olenko tyhmä, kun en tiedä, mikä kauppa "kekäle?"
Kekäle.
Googletin, kun aloin jo ajattelemaan että onko tuo semmoinen kauppa mitä ei muilta paikkakunnilta löydy, eikä niitä tosiaan ole kuin 7 liikettä olemassa. Löytyy Joensuusta, Tampereelta, Lahdesta, Kiteeltä, Lappeenrannasta, Jyväskylästä ja Lieksasta.
Pitihän toi arvata että on joku rajatapausliike.
:D

No joo, vitsi. Mutta samoin, pidän mäkin bodyjä tuolla pojalla vielä. Koko on 86 ja ikää on vasta 10,5kk. Jotkut kun ei osta enää yli 80cm bodyja. Ne on käteviä kun eivät nouse nostaessa ja pysyvät housussa.
 

Yhteistyössä