A-teema: Mikä saa ajamaan rekan väkijoukkoon? Ettekö tiedä? Annan vastauksen jo valmiiksi.

  • Viestiketjun aloittaja Atte-poika
  • Ensimmäinen viesti
Atte-poika
Vastaus on lyhyt, eikä syyssä ole mitään epäselvää!

Syy on sairas uskonto, ja sen aivopesulla sairastettu ihminen. Näitähän tulee riittämään ihan tänne meillekin asti. Kyllä he osaavat muuttaa toimintatapojaan, kun maailmalla aletaan suojautumaan tuolta keinolta.

TV1 tänään klo 21.05
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
vierailija
Jos on liian aivopesty, että ei saa vaihdettua parempaan uskontoon niin ei kait niille mitään voi. Rajoja ei voi sulkea ja kaikki hieman "epä-inhimillisemmät" tavat pitää liikenne oman maan mukaisena saattaisi hieman häiritä kaikkia mielensäpahoittajia ellei kyseessä ole jo vähän globaalimpi tapa jolloin kaikilla on jo paha mieli muutenkin.
 
Atte-poika
Nii-i.

Ja siksipä ois fiksuinta antaa tuleille vaihtoehdoksi parempi uskonto. Eikös?
No ei todellakaan, hyysärithän on valmiita hyväksymään vaihdon tosta vaan, jotta saavat pitää ne partalapset täällä itsellään. Viis niiden vaimoista ja lapsista siellä kaukana Isisterrorismin keskellä.

Mutta eihän ne sisimmässään mitään vaihda. Näennäisesti vaan jotta saavat pakoloisen statuksen :(
 
vierailija
yllätti tuo Alan positiivisesti. Kritisoi sellaisia, joiden luulin hänen itsensä olevan

Raspect. Kuukkeloin huomenna lisää herrasta. Ja se joku Seppo puhui suoraan ja asiaa

Respect myös
 
musut veks
Oli hyvä että sana oli vapaa.

Ruotsissa asuva nainen muistutti, että Ruotsin viranomaiset varoittavat suomalaisia omimasta samaa mallia kuin heillä on.

Ruotsi on jo menetetty, entinen turvallinen ja rauhaa rakastava lintukoto.

Ja VAIN muslimien takia. On siellä kaikkialta muualtakin, mutta musulmaanit on ongelma nro 1
 
Mahtavaa miten keskustelu islamista, islamilaisesta terrorismista jne. saa ihmisen lobotomian asteelle.

Jos henkilö muuttaa Tansaniaan ja kertoo muuton syyksi että Suomi on rasistinen, niin media kirjoittaa että henkilö muuttaa rasistisen ilmapiirin takia. Mikä on kovin luonnollista, jos kerran henkilö itse kerran niin sanoo.

Jos vaikka kansanedustaja sanoo kulkevansa julkisilla töihin, koska se on ekologisempaa, niin media kertoo hänen kulkevan julkisilla töihin ekologisten syiden takia. Toimittaja ei lähde spekuloimaan, että mitä jos taustalla onkin oikeasti rattijuopumus ja ajokortin menetys. Syyksi uskotaan lähtökohtaisesti mitä henkilö itse syyksi ilmoittaa.

Mutta sitten kun henkilö ajaa väkijoukkoon, räjäyttää pommin tms. ja sanoo tehneensä sen islamin nimissä, niin lobotomia iskee. Enää lähtökohtaisesti ei enää uskota henkilön ja tekijän omaa selitystä motiivistaan. Yhtäkkiä taustalla onkin aivan muut syyt, kuin mitä tekijä itse on teon motiivikseen ilmoittanut.

Jännää :D
 
  • Tykkää
Reactions: m1es
vierailija
Mä annan sulle kusi ja muille paskalle vastaksen. Se syy on se että miehet on olemassa. Ilman mi9ehiä ei olis sotia ei raiskauksia ei lasten murhaamista ei jotain vitun kuristajia ja hukuttajia. Tääl olis hyvä elää.
 
vierailija
Mä annan sulle kusi ja muille paskalle vastaksen. Se syy on se että miehet on olemassa. Ilman mi9ehiä ei olis sotia ei raiskauksia ei lasten murhaamista ei jotain vitun kuristajia ja hukuttajia. Tääl olis hyvä elää.
Ei mitään olisi ilman miehiä. Ei sinuakaan olisi.

Mutta noin teoriassa jos sukupuolet voisivat jotenkin elää ilman toisiaan, niin naisia ei enää olisi tällä planeetalla. Ilman pillua ja sitä kautta lisääntymistä, miehet olisi polttaneet kaikki naiset noitina roviolla jo satoja vuosia sitten.

Mietihän sitä.
 
Ei mitään olisi ilman miehiä. Ei sinuakaan olisi.

Mutta noin teoriassa jos sukupuolet voisivat jotenkin elää ilman toisiaan, niin naisia ei enää olisi tällä planeetalla. Ilman pillua ja sitä kautta lisääntymistä, miehet olisi polttaneet kaikki naiset noitina roviolla jo satoja vuosia sitten.

Mietihän sitä.
Enpä usko, että itse ainakaan harmittelisin tätä, jos minua ei olisi olemassakaan :X3:
 

Yhteistyössä