Aamu vastaanottokeskuksessa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mikä hitto noita akkoja vaivaa?! Vaikuttavat vähä-älyisiltä. Luuleeko ne olevansa jossain lastentarhassa töissä... Kamalaa kohdella aikuisia ihmisiä noin alentavasti.
 
vierailija
Mielenkiintoista.
Maahanmuuttajiin kriittisesti tai välinpitämättömästi suhtautuvat ihmiset eivät olekaan rasisteja.
He suhtautuvat maahanmuuttajiin kuten toisiin aikuisiin, vaikka eivät innoissaan olekaan tästä massamuutosta.

Tämä lässyttäjäporukka on rasisteja. Alentuva suhtautuminen toista rotua kohtaan on yksi rasismin määritelmä.
alennetaan toinen rotu lapsen tasoiseksi ja pidetään itseä ylempänä.
puhutaan kuten lapselle, kohdellaan kuten lasta.
tehdään toisista ihmisistä lemmikkejä, ajanviete itselle.
mitäs tekivät orjien omistajat, suhtautuivat alentuvasti orjiinsa.

mielenkiintoinen juttu tämä.
suomessa on paljon avointa rasismia ja piilorasismia vokit täynnä
 
vierailija
Mielenkiintoista.
Maahanmuuttajiin kriittisesti tai välinpitämättömästi suhtautuvat ihmiset eivät olekaan rasisteja.
He suhtautuvat maahanmuuttajiin kuten toisiin aikuisiin, vaikka eivät innoissaan olekaan tästä massamuutosta.

Tämä lässyttäjäporukka on rasisteja. Alentuva suhtautuminen toista rotua kohtaan on yksi rasismin määritelmä.
alennetaan toinen rotu lapsen tasoiseksi ja pidetään itseä ylempänä.
puhutaan kuten lapselle, kohdellaan kuten lasta.
tehdään toisista ihmisistä lemmikkejä, ajanviete itselle.
mitäs tekivät orjien omistajat, suhtautuivat alentuvasti orjiinsa.

mielenkiintoinen juttu tämä.
suomessa on paljon avointa rasismia ja piilorasismia vokit täynnä
Juuri näin! Tämä minua häiritsee juuri eniten suvaitsevaisiksi itseään tituleeraajien kanssa että he eivät edes ymmärrä kuinka itse kohtelevat pakolaisia. Ei tulisi mieleenkään kohdella aikuisia miehiä tai naisia noin alentuvasti, hyi häpeää.
Missähän muuten kaikki suvaitsevaiset luuraa kun ovat tässäkin viestiketjussa aika hiljaa, hmm.
 
vierailija
Mun kylässä asuu yksi nainen joka työskentelee täällä vokissa, silloin kun tuo vok oli tänne avattu hän laittoi pystyyn keräyksen vaatteille ja erityisesti talvivaatteille ja villasukille ja kengille. Tottakai suostuin koska asia oli ihan hyvä. No juttelin sitten hänen kanssaan ja kysyin vaatteiden ja talvikenkien koko numeroista ja hän siinä sitten alkoi kertomaan kuinka ihania hänen irakilaispojat oikein ovat ja kuinka rakkaita heistä on jo muutamassa kuukaudessa hänelle tullut. Ehdotin sitten että antaisin meidän pojilta pieneksi jääneitä poikieni vaatteita ja pieneksi jääneet talvikengät kun kerran talvikin on ja kylmä. Kysyin siis mitä kokoa sais olla ja oletin siis sellasta n 6-10 vuotiaille sopivaa koko luokkaa. Tämä kyseinen täti sanoa paukautti että kyllähän niille täytyy se koko 40 vähintään olla ja 44 olis ehkä paras että mahtuu sukat sisään paremmin. Jäin vähän suu auki katsomaan häntä ja kysyin että ''Siis minkä ikäisiä nämä Irakista tulleet pojat ovat?'' Hän totesi että ''No heistä nyt on aika hankala sanoa ikää mutta kyllä he luultavasti jotain 20-30 vuoden väliltä on''
Tuollaisia naisia on vokit täynnä ja mua haukutaan rasistiksi!!??
 
vierailija
Mun kylässä asuu yksi nainen joka työskentelee täällä vokissa, silloin kun tuo vok oli tänne avattu hän laittoi pystyyn keräyksen vaatteille ja erityisesti talvivaatteille ja villasukille ja kengille. Tottakai suostuin koska asia oli ihan hyvä. No juttelin sitten hänen kanssaan ja kysyin vaatteiden ja talvikenkien koko numeroista ja hän siinä sitten alkoi kertomaan kuinka ihania hänen irakilaispojat oikein ovat ja kuinka rakkaita heistä on jo muutamassa kuukaudessa hänelle tullut. Ehdotin sitten että antaisin meidän pojilta pieneksi jääneitä poikieni vaatteita ja pieneksi jääneet talvikengät kun kerran talvikin on ja kylmä. Kysyin siis mitä kokoa sais olla ja oletin siis sellasta n 6-10 vuotiaille sopivaa koko luokkaa. Tämä kyseinen täti sanoa paukautti että kyllähän niille täytyy se koko 40 vähintään olla ja 44 olis ehkä paras että mahtuu sukat sisään paremmin. Jäin vähän suu auki katsomaan häntä ja kysyin että ''Siis minkä ikäisiä nämä Irakista tulleet pojat ovat?'' Hän totesi että ''No heistä nyt on aika hankala sanoa ikää mutta kyllä he luultavasti jotain 20-30 vuoden väliltä on''
Tuollaisia naisia on vokit täynnä ja mua haukutaan rasistiksi!!??
:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
vierailija
:eek: siis mikä hitto tuo pää peppu olkapäät blaa blaa video oikein on?? TUOKO on nyt sitten sitä suvaitsevaisuutta häh??????????? Tuo on pahemmansortin pilkkaa jos mikä!!
 
vierailija
:eek: siis mikä hitto tuo pää peppu olkapäät blaa blaa video oikein on?? TUOKO on nyt sitten sitä suvaitsevaisuutta häh??????????? Tuo on pahemmansortin pilkkaa jos mikä!!

video on saarijärven vastaanottokeskuksen suomenkielen tunnilta.
siitä on netissä löydettävissä hiukan pitempikin versio.

otetaan luulot pois ukoilta, hiukan vatsaa taputellaan ja leikitään lastenlaulun tahdissa.
 
vierailija
video on saarijärven vastaanottokeskuksen suomenkielen tunnilta.
siitä on netissä löydettävissä hiukan pitempikin versio.

otetaan luulot pois ukoilta, hiukan vatsaa taputellaan ja leikitään lastenlaulun tahdissa.
Mä olen ihan sata varma ettei noi miehet ymmärrä lainkaan, että heille lässytetään opettaa jotain lastenlaulua, koska jos he ymmärtäisivät mistä on kyse he loukkaantuisivat ja aiheesta. Hyi että hävettää noiden suvakkien käytös. Tuo jos mikä on sitä rasismia, kohdella aikuisia ihmisiä niinkuin alempiarvoisiaan.
 
vierailija

Aivan järkkyä mitä uskonnon pilkkaamista. En enää epäile yhtään sitä kun jotkut muslimit ovat kertoneet ensimmäisenä katkovansa suomen suvakeilta kaulat kun islam nousee tässä maassa valtaan. Opetetaan muslimi MIEHILLE lasten JOULULAULUJA??? Hei haloo nyt ihan tosi????????????
 
Ruhtinatar Grey
Menin sit kattoo uudestaan noi videot,
Ihan kauheeta!
Myötähäpeä on niin valtava. Hirveetä!
Anteeksi vaan, ootte ihan tosissanne, mutta toi on ihan hirveetä, mitä te teette.
 
vierailija
Onhan tämä ihan hullua.
Tää on just niitä asioita, mitä päivitellään kymmenien vuosien päästä samoin kuin nykyään päivitellään valkoisten ihmisten suhtautumista tummaihoisiin orjiinsa,
Tuossa alentavassa suhtautumisessa ei ole mitään suvaitsevaista tai hyvää.
Se ei kylläkään kohdistu pelkästään maahanmuuttajiin, vaan on yleisempi ongelma Suomessa.
Autettaviin suhtaudutaan kuin he olisivat vähä-älyisiä lapsia ja saadaan mielihyvää siitä, että tunnetaan olevan parempia ja fiksumpia, vaikka kuvitellaan auttavan ihan hyvää hyvyyttään.
 
vierailija
Onhan tämä ihan hullua.
Tää on just niitä asioita, mitä päivitellään kymmenien vuosien päästä samoin kuin nykyään päivitellään valkoisten ihmisten suhtautumista tummaihoisiin orjiinsa,
Tuossa alentavassa suhtautumisessa ei ole mitään suvaitsevaista tai hyvää.
Se ei kylläkään kohdistu pelkästään maahanmuuttajiin, vaan on yleisempi ongelma Suomessa.
Autettaviin suhtaudutaan kuin he olisivat vähä-älyisiä lapsia ja saadaan mielihyvää siitä, että tunnetaan olevan parempia ja fiksumpia, vaikka kuvitellaan auttavan ihan hyvää hyvyyttään.
Ja tästä maahanmuuttokriittiset ovat yrittäneet puhua tämän tästä. Rasistit nauravat videoissa oleville suvakeille JA pakolaisille mutta itse olen (maahanmuuttokriittisenä) katsonut tuota touhua järkyttyneenä ja nähnyt noiden videoilla esiintyvien miesten kasvoilta hämmennyksen ja jopa vastenmielisyyden. Oikeasti yököttää miten nuo naiset tuolla vokeissa käyttäytyvät. Meidän kylän paikallisvokissa meno on just samanlaista kuin mitä on noissa videoissa eli tuo ei ole mikään yksittäistapaus vaan noi naiset ovat jossain kummallisessa ja sairaassa massahurmoksessa. Huolestuttavaa. He kehuvat ja korostavat omaa hyvyyttään jatkuvasti ja leimaavat kaltaiseni ihmsiet alemman luokan rasisteiksi.
Itse suvakit tätä maata hajoittavat toiminnallaan. Keppihevostelijoista sen verran että täällä missä asun, paikallinen naispappi järjesti tanssikirkon menot ja kirjoitti vielä ihmisille saatteeksi ''Voitte ottaa keppihevosenne mukaan''. Oujee, kivaa. Juu en mennyt ja kirkosta erosin.
 
Ruhtinatar Grey
Ketkä te? Me suvaitsevaiset emme tee kuule mitään väärää, kyllä se olette te rasistit jotka täällä ongelmia aiheutatte.
Mistä sait päähäs, että mä oisin rasisti? Huvittavaa.
En mä kirjoittanut loukkaamistarkoituksessa, vaikka se loukkaavaa onkin, ymmärrän.
Ehkä ei aina kuitenkaan voi olla loukkaamatta, jos ihminen itse alentaa itsensä, vielä luullen ylentäneensä ELI ei osaa itse hävetä!
 

Yhteistyössä