Aamupahoinvointi ja hammaslääkäri

Tällästä en vielä täältä löytänyt, miten olette selviytynyt hammaslääkärikäynnistä pahoinvoinnin aikana? joka ei kylläkään rajoitu vain aamuun.
On siis niin pahaa ettei syöminen/juominen auta, ja on 24/7 kuvotuksen olo sekä täytyy oksennella.
 
jojo
Mä en edes yrittänyt. Onneksi ei tullut hammassärkyä, ilmainen hammashuolto jäi sekin väliin, ei olisi tullut mitään. Hyvä, että ekat 4 hammasta sai ulkopuolelta pestyä yrjöämättä, huh jos joku olisi tunkenut näppinsä vielä joukkoon...
 
e
Kannattaa sen tarkastuksen kans oottaa siihen toiseen kolmannekseen.:) Siis jos ei särkyä tms ole. Meillä ainakin pääsee odottavan vanhemman tarkastukseen vielä puolen vuoden sisällä synnytyksestäkin.
 
vieras
Olin varannut ajan jo ennen raskautumista mutta jouduin siirtämään, kun olin viikolla 12 vielä niin kipeänä. Seuraava aika oli viikolla 20, jolloin pystyin paremmin liikkumaan. Ei se silloinkaan kivaa ollut, yökkäsy tuli herkästi, kun hammaslääkäri yhtään kosketti takahampaita. Mutta hammaslääkäri hoiti homman todella asiallisesti ja hienotunteisesti.
 
Siksi kyselin kun hammasta särkee niin että jomottaa koko leukaa. Enkä haluis särkylääkettä ottaa vaikka mite sopis raskauden aikana otettavaks :/ Täytyy kai sitten vaan kestää ja toivoa että tämä paha olo ei jatku koko raskauden ajaksi.
 
Juu ei tosiaan tullut mitään hammaslääkärille menemisestä alkuraskaudessa, kannattaa yrittää siirtää aikaa vaikka sinne 15+ viikoille. Jos olis paha olo poistunut siihen mennessä..
 

Yhteistyössä