Aamupainot laihduttajat

ja ens vikon tiistaina sama juttu, katsotan paljonko on viikossa tippunut

painoiin paljon 80,3 kg.

kova homma on saada kymmenen kiloa pois, saat oki tippua enemmänkin, mutta lääkäri sanoi että ensin tuo kymmenen.
 
Hyppään seuraksi :wave: Paino tänä aamuna 74,2 Tavoite olis 58 kg ja silti olis 4 kg raskauskiloja jäljellä. Olen tässä rutistanut vajaan 3 kiloa pois, mutta on niin tottavie lujassa :x Tyttö on nyt reilut 8 kk ja sellainen tissitakiainen, että ei meinaa ollenkaan muu ruoka maistua. Olenkin varmaan liikaa ajatellut, että joku ihme hormooni estää mun painon laskun.. :p ja nuo tulokset on sllä niin tiukas :whistle: Jospa tästä tulis nyt lisä pontta oman syömisen tarkkailuun :p
 
MinttuPinja
Tahtoo mukaan kans! Mulla on kipinä ja motivaatio hukassa. Laihduin hienosti vauvakilot, ja hieman ylimääräistäkin pois... mutta vähitellen söin kilot takaisin. Jospa saisin tsemppiä täältä teistä toisista.

Aamukilot tasan 84.
 
tirppis harmailee
Mä kans..
laitan maanantaisen painoni, jolloin laihiksen aloitin =) tai siis ainakin yritän...
paino 78,8kg ja haluaisin sen tonne 65kg hujakoille pudotettua!
ensi maanantaina ilmoittelen uudemman kerran onko tulosta syntynyt =)
tirppis
 
MinttuPinja
Aamulla puntari asettui lukemiin 83,2. Päätin, että aloitan pikkutavoitteilla. Nyt tavoittelen, että saan painoni alle 80. Hirmuista tsemppiä ja motivaatiota yritän edelleen hakea tähän painonpudotushommaani... Mistähän sen löytäisin?!
 

Yhteistyössä