Aarg, mun miest:/

  • Viestiketjun aloittaja Liinu
  • Ensimmäinen viesti
Liinu
Noh, siis: tääl suunnal monet äijät pyytää mun miestä apuun vaikka mihin remppahommiinsa (kun eivät muka itse osaa) esim.renkaanvaihtooki. Nyt mua kumminki eniten ottaa päähän kun vaik on pyhäpäivä niin kultaseni äkkilähdöllä lähti tuonne kauemmas auttamaan erästä äijää, jonka vehje oli jääny jumiin! Ei riitä että se arjet rassailee...ja tuntuu että aina jos mä pyydän mitään niin ei kerkee tai on liian kiire :(
 
samahommatäällä
Voi, meillä on ihan sama tilanne. Mies on jatkuvasti muita auttamassa, aina on joku apua vailla ja mies on sitte vissiinki liian kiltti ku aina suostuu. Nytteki tekee naapurille kaverina puita! Mua ärsyttää niiiiiiin paljo. Siis eihän siinä jos sillon tällön auttelis ja sais joskus myös itsekin apua mutta eipä tässä meillä pahemmin ole apumiehiä näkynyt esim. halkojen teossa. Oon sanonu miehelle sata kertaa et eikö tuossa touhussa ole hiukan hyväksikäyttämisen makua mut mies ei ilmeisesti ajattele niin. RAIVOSTUTTAVAA.
 
wer
Itse autan aina muita kun on mahdollisuus. Ihan vaan siitä syystä että siitä tulee hyvä mieli.

En koskaan laske vastapalveluksia, ja todennäköisesti olen siinä asiassa paljon "miinuksella". En auta muita siksi että olettaisin heidän palkitsevan minut ruhtinaallisesti myöhemmillä vastapalveluksilla. Ihmiset jotka ajattelevat näin ovat mielestäni itsekkäitä ja vastenmielisiä.
 

Yhteistyössä