åboriginaali

Juu, on askaa. :D

Kuule, niistä koulujutuista. Kun oli puhetta että vanhemat voi ilman mitään lupia siirtää lapsen kouluunmenoa vuodella. Neuvolantätsy tuossa äsken väitti ihan muuta. :eek: Etkös sä ollut ottanut asiasta selvää? Mistähän paikasta mun pitäisi alkaa asiaa selvittelemään, osaatko neuvoa?
 
Mä kysyin viimeeksi tiistaina keltolta :)

Se sanoi, että loppuvuoden lapsen ollessa kyseessä saa luvan kouluunmenon siirtämiseen helposti, jos haluaa. Joku lausunto pitää olla (elto, kelto, psykologi, en muista mikä ) mutta sen siis saa ihan vaan sillä, että vie lapsen sinne, ja kertoo miksei lapsen kouluunmeno olisi vanhempien mielestä vielä hyväksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Mä kysyin viimeeksi tiistaina keltolta :)

Se sanoi, että loppuvuoden lapsen ollessa kyseessä saa luvan kouluunmenon siirtämiseen helposti, jos haluaa. Joku lausunto pitää olla (elto, kelto, psykologi, en muista mikä ) mutta sen siis saa ihan vaan sillä, että vie lapsen sinne, ja kertoo miksei lapsen kouluunmeno olisi vanhempien mielestä vielä hyväksi.
Ahaa, kiitos. :flower: Mä luulin että kyseessä on suurikin operaatio. En ehtinyt alkaa kyselemään tarkemin neuvolareissulla, hirveä häslinki ja vauva huusi kuin syötävä. Elikkä kyselen tuosta asiasta esim psykologilta. :)
 

Yhteistyössä