Abortti(ko) hyvä valinta

Itse joudut päätöksen tekemään, eikä sitä kukaan voi sun puolesta päättää. Ikä on vain numeroita ja olen sitä mieltä, että äidiksi kasvetaan, jos siihen kokee olevan valmis. Voimia päätöksen tekoon! :hug:
 
Vastaan sulle yhden lapsen äitinä ja toista kaipaavana, että älä tee aborttia. Katso Youtubesta video nimeltä "180 movie". Siinä on myös tekstitys suomeksi. Elämä alkaa hedelmöityksestä, ja abortti tappaa lapsen. Tiedän että moni nainen älähtää ja sanoo, että naisella on oikeus tehdä kropallaan mitä haluaa. Mutta kuka puolustaa syntymättömän lapsen oikeuksia? Toivon ja rukoilen sulle voimaa ja viisautta tehdä oikea päätös. Lapsen voi vaikka luovuttaa adoptoitavaksi, jos kokee olevansa liian nuori äidiksi. Katso millaista ihmettä kannat: 13. raskausviikko Täältäkin saa tukea www.ituprojekti.net
 
Heippa

Sanon aluksi että PÄÄTÖS ON SINUN VAIN JA AINOASTAAN SINUN
Mitkään "viisaudet" tai "käskyt" ei pakota sua tekemään, aina ei ole loistava tilaisuus lapselle, tiedät ja tunnet että et pysty huolehtimaan tai pitämään.
Jos olet asiaa harkinnut, harkitse lisää mutta älä liikaa, päätös jonka teet on varmasti oikea

Halauksia
 
Itseasiassa kyllä saa tehdä abortin 12 viikon jälkeen mutta sinun pitää hakea siihen erityislupa johon joudut perustelemaan miksi haluat tehdä abortin jne. Sen jälkeen joku lautakunta ( en muista enään lautakunnan nimeä) käsittelee sen ja päättää myöntävätkö luvan vai eivät. Todella harvoin tosin eivät anna lupaa abortoida, varsinkin jos kyseessä oleva äiti on alaikäinen.
 
Alle 17. vuotiaana voit tehdä abortin vielä jonkin aikaa ihan sen takia, että olet niin nuori. Ei tarvitse tehdä muuta kun käydä lääkärillä tätä varten.
Mutta, voin itse kertoa, että tein 17 vuotiaana abortin ja kadun sitä vieläkin.
Nyt odotan minun ja mieheni esikoista 24+2 viikolla ja olen maailman onnellisin :)

Mieti tarkkaan mitä haluat tehdä. Voimia :heart:
 

Yhteistyössä