Abortti vai ei??

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
olen siis raskaana ja mietin tosissani aborttia. Nykyisen miesystäväni kanssa ollut etäsuhteessa pari vuotta ja sekin ollut myrskyisää. Mies haluaa lapsen pitää mutta uskollista elämänkumppania hänestä tuskin koskaan saan. Ikääkin on mulla jo aika paljon, siksikin uusi vauva tuntuu ahdistavalle. Kuitenkin myös abortti kummittelee ajatuksissa. Tuntuu että olen tosi sekaisin ajatusteni kanssa. En ole puhunut asiasta kenellekään ja mies vaan kiukuttelee.
 
Koita rauhoittua. Vaikka hullulle kuulostaa, niin suosittelen pistämään korviin kuulokkeet ja kuuntelemaan relax- musiikkia, jota löydät esim. youtubesta. Koita saada päivässä itsellesi muutama hiljentymisen ja rentoutumisen hetki. Koita olla ajattelematta koko asiaa tällöin.

Sinä kyllä tiedät mitä haluat ja miten aiot toimia, kunhan vaan uskot itseesi ja omaan intuitioosi.
 
vierailija
Koita rauhoittua. Vaikka hullulle kuulostaa, niin suosittelen pistämään korviin kuulokkeet ja kuuntelemaan relax- musiikkia, jota löydät esim. youtubesta. Koita saada päivässä itsellesi muutama hiljentymisen ja rentoutumisen hetki. Koita olla ajattelematta koko asiaa tällöin.

Sinä kyllä tiedät mitä haluat ja miten aiot toimia, kunhan vaan uskot itseesi ja omaan intuitioosi.
Kiitos vastauksesta. Makaan liikaakin, enkä meinaa saada perusasioita tehtyä. Intuitio on pahasti sekaisin
 
vierailija
Ei miehellä ole mitään väliä. Lapsi on tässä tärkein ja pärjäätte hienosti kaksin. Ja ellet itse haliua kasvattaa lasta, kannattaa antaa miehen tehdä se.
 
vierailija
On lapsia jo ennestäänkin , enkä jaksaisi 9 kk kantaa lasta ja käydä synnytystä ( kamalaa) läpi , vain siksi että annan lapsen sitten miehen kasvatettavaksi ! Ei taida olla edes vaihtoehto.
 

Yhteistyössä