aconin testistä!!!!

  • Viestiketjun aloittaja mami-85
  • Ensimmäinen viesti
mami-85
Onko muille tullut kyseisellä aconin early decection testillä viivanpaikkaa näkyviin?? Voiskohan tuo olla enne vahvemmastakin viivasta... ennemmin mulle ei oo tolla testillä näkyny tollasta viivanpaikkaa.. viikko sitten tein apteekin omalla negan ja nyt tolla aconilla tollasen "haamun".
 
Miekin saanu viivanpaikan kyseisellä testillä enkä oo raskaana ollu :(
Saanu testiajan jälkeen myös clearbluella + mutta ei sekään sit oikee + ollu. Nyt tehny muutaman tosi herkän testin ja niihinkin tullu sellaiset harmaat viivat näkyviin. Minkälainen se viiva oli sulla siinä testissä? Oliko harmahtava? Toivotaan että sulla parempi tuuri kuin mulla.. ja oisit raskaana! *pitää peukkuja*
 
Onko jo menkat myöhässä? kokeilitko aamupissistä, kun se on voimakkaampaa? mulla ei oo vielä menkkoja kuulunu synnytyksen jälkeen niin on pitäny noita testejä kuluttaa jos ois käyny hyvä tuuri ja oiskin raskautunu! :D
 
Mä ehdin käyttää Aconin kasettitestejä muutamia kertoja ennen raskautumista, mun mielestä ne oli hyviä. Saa isommista apteekeista tai sitten netistä halvemmalla. Oli siistejä käyttää eikä ikinä tarvinnut tulosta arpoa. Viivanpaikkoja en saanut kertaakaan, plussa oli selkeästi vaaleanpunainen vaikka ennen vahvistumista se olikin aika hailakka. Mutta uskoisin että aina menee niin, että jos ei punaista väriä niin sitten on viivan paikka.
 

Yhteistyössä