ääääääk,mä haluun just ny karaokeen :D

......
Mä haluaisin kokeilla karaokea jossain sellaisessa paikassa, jossa ei varmasti olisi ketään tuttuja kuuntelemassa. Oon kyllä laulanut karaokea porukassa tai kahdestaan kaverin kanssa, mutta yksin pitäisi vielä uskaltautua.
 
"..."
rohkeesti vaan :) mee heti kun paikka avataan, sillon ei oikein laulajia viel ole. voit saada opastustaki vetäjiltä ;)
Hyi, sekin olisi jotenkin kamalaa, kun sit baarin henkilökunnan ja karaokevetäjän huomio kiinnittyis muhun, kun ei olis paljon muita asiakkaita. Haluaisin kyllä laulaa julkisesti, mutta tavallaan en haluais, että kukaan oikeesti kuuntelee ja ajattelee, että miten tuo tuolla äänellä ja taidolla kehtaa mennä tuonne laulamaan. Rakastan laulamista, mutta en ole yhtään hyvä laulamaan.
 
[QUOTE="...";24507667]Hyi, sekin olisi jotenkin kamalaa, kun sit baarin henkilökunnan ja karaokevetäjän huomio kiinnittyis muhun, kun ei olis paljon muita asiakkaita. Haluaisin kyllä laulaa julkisesti, mutta tavallaan en haluais, että kukaan oikeesti kuuntelee ja ajattelee, että miten tuo tuolla äänellä ja taidolla kehtaa mennä tuonne laulamaan. Rakastan laulamista, mutta en ole yhtään hyvä laulamaan.[/QUOTE]

mites ois muutama laulutunti? ja sit pienemmälle yleisölle ensin :)
 
Lunatic
Nainen meni tatuoijalle ja sano et tarvis tatuoida sisäreisiin, toiseen joulu ja toiseen pääsiäinen.
Tatuoija ryhty työhön ja uteliaisuuttaan kysy, miks tämmöset?
Nainen kehu, et äijä valittaa aina ettei oo pyhien välissä mitään tekemistä..
 

Yhteistyössä