Ääääärsytys. Mur.

Hoh hoi, atooppisen iloja, kun sukulaisetkin jo puhelimitse asiakseen kyselee, miten iho punoittaa ja muuta. "Kyllä sun pitäs mennä lääkäriin hakee sitä tätä ja tota lääkettä, ettei näytä niin pahalta"

Mitenköhän olis, jos mä soittelisin ja kysyisin; "Mites sun perse, onko se vielä levinnyt? Kyl sun nyt kannattais mennä johonkin laihdutusklinikalle, ettei näytä niin pahalta."

Tiedän kyllä tasan mitä mun iho väliin näyttää..... ja tuntuu. Ei tarvi peiliä tai huomautuksia.....


Voi luoja että voi ottaa päähän...


Ugh ja kiitos.
 
"vieras."
Reps. Sori, varmaan ärsyttää mutta kun ajattelen tuollaista vastausta niin :D
Eipä voi kieltää, ettei itsekin olisi monesti tehnyt mieli sanoa jotakin samansuuntaista kun ihmiset antavat neuvojaan mun unettomuuteen.
Johon ei ole löytynyt mitään syytä eikä mikään auta, ei mikään nukahtamis- eikä unilääkekään, ei melatoniini, ei mikään. Silti tulee "asiantuntevaa" ohjetta että ulkoilet vaan tarpeeksi, etkä juo liikaa kahvia.
Voi helvetti, ihan kuin en olisi noita konsteja kokeillut iHAN EKAKSI!
 
  • Tykkää
Reactions: Pinki
Suolasaippua on kyllä ihan hyvä, kokeiltu juttu ;)

Kuten kaikki muutkin vippaskonstit.... tätä paskaihoa olen kuitenkin sairastanut sen 30 vuotta, joten kaikkea kokeiltu osa auttaa - osa ei.

Väliin hyvä, väliin vähemmän hyvä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hyvä;29244202:
Mten suola voi vaikuttaa atoppisee ihoo??mullakii on atooppinen iho eikä mielee oo tullu koittaa suolaa missää muodossa.
Kuten jo ylhäällä mainittiin, sitoo kosteutta ja mielestäni puhdistaakin ihoa paremmin kuin saippuat. Yllättävää kyllä, ei edes kirvele :D
 
"vieraana"
Pinki, tiedän tunteen. Iho ei aina toimi niinkuin haluaisin... Olen atoopikko ja myös allerginen vähän sille sun tälle. Vaikken söisi mitään kiellettyä ja rasvaisin ja pesisin kuten kuuluu, niin silti yhtäkkiä sitä vain "räjähtää" punaisille länteille ja pykämille. En ymmärrä. Kaikkea olen kokeillut ja välillä iho on todella hyvä ja välillä sitten taas ei kärsi yhtään koskea kun tekee niin kipeää. Olen todennut, että stressaaminen vain pahentaa tilannetta, joten rennosti vain, vaikka kamalalta näyttäisinkin.

Toivottavasti löydät jotain mikä auttaa. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Pinki
hyvä
tai jospa se onkii allergiaa jollekkin aineelle?mä oon allerginen metyyli-isotiatsolinoni:lle.kuivuu iho ja tulee punasia länttejä joita sitte kirvelee julmetusti kun laittaa kosteusvoidetta.
 

Yhteistyössä