Ääh tekstareihin vastaamisesta... Kuinka nopeasti yleensä odotatte vastausta tekstariin??

Miesasioissa se nyt vähän riippuu mikä on suhteen laita ja miehen tilanne. Onko se töissä, harrastamassa vai vain kotona? Jos kotosalla tekemättä mitään ja kiinnostunut, niin olettaisi että sitten vastaa samantien kun on innoissaan.. ja töissäkin yrittäs vilkuilla puhelinta jotta pääsee heti vastaamaan ;)

Sillon kun olin sinkku, itse ahdistuin jos joku mies alkoi laitella äkäisiä viestejä jos ei tyyliin 15min sisällä itse vastannut viestiin..
 
Ootan vastausta samana pvänä tai viimeistään seuraavana. Sit oletan, et ei kiinnosta jos ei vastaa. Kamujen kans on sillai, et saatan sit laittaa seuraavana pvänä viestin et ootko ok, ku et vastannu. Tai sit laitan jo het samana iltana jos kyseessä henkilö joka yleensä vastaa tunnin sisällä.
 
hapsie
mulla on välillä puhelin kiinni päivänkin, jos on kiire päivä, eikä ehdi ladata. Saman päivän iltana odottelisin. Jos mies osaa odottaa viestiä sinulta, niin odottaisin ehkä vähän aiemmin.
 
nn
vastauksen saa sitten kun ehtii siihen vastaamaan. en odota heti vastausta. jos on kiireellistä asiaa kannattaa soittaa, itse ainakin en aina edes kuule tekst. merkkiääntä. joskus käy niinkin että kun ei heti ehdi vastata niin sit unohtuu ja muistaa joskus myöhemmin, jos muistaa... toki on ikävää jos vastausta ei tule ollenkaan, odotan ja toivon että viestiini edes jossain vaiheessa vastattais.
 
Mä yleensä yritän vastata heti, mutta joskus käy niin, etten ole kuullut tekstiviestin tuloa, niin sitten vastaa kun sen luen (ja jos sattuu, että vasta myöhään illalla , kun laitan herätystä, nii sitten aamulla).
Itse kyllä odotan, kun kavereille viestitän, että mahdollisimman pian vastataan. Monilla kun tuntuu olevan niinkin, että lukevat ja ajattelevat vastata myöhemmin ja sitten se unohtuukin.
 
Meri-Kaisla harmaana
Se nyt riippuu ihan ihmisestä tai asiasta. Itsekin vastaan joko heti tai saatan unohtaa koko vastaamisen. Yleensä kyllä tärkeisiin kysymyksiin vastaan heti ja yleensä olen saanutkin vastauksen heti. Minusta on vähän hassua, että nykyisin kaikki luulee että aina voi ja pitää vastata samantien kun eletään kännykkäaikaa.
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja Meri-Kaisla harmaana:
Se nyt riippuu ihan ihmisestä tai asiasta. Itsekin vastaan joko heti tai saatan unohtaa koko vastaamisen. Yleensä kyllä tärkeisiin kysymyksiin vastaan heti ja yleensä olen saanutkin vastauksen heti. Minusta on vähän hassua, että nykyisin kaikki luulee että aina voi ja pitää vastata samantien kun eletään kännykkäaikaa.
Mun kamu vastaa nopeestikin mikäli asia on häntä kiinnostava (rahaan, huonoon tuuriin liittyen, "juoru" jne) Mikäli asia on jokin "vain minulle" oleellinen, voi olla että menee pari päivääkin kuittaamiseen..
 
No jos mie kaipaan viestiini vastausta ja sitä ei ala kuulua niin kyllä mää sillon soitan kyseiselle henkilölle. Voihan olla ettei ole esim.kuullut viestin ääntä.
Kavereiden kanssa saattaa joskus mennä pari päivääkin ennen kuin vastaan tai ne vastaa. Silloin ei kyllä ole kyse mistään elämää mullistavammasta asiasta joten mitäpä tuota kiirehtimään.
 

Yhteistyössä