Äideille

Hei kaikki! Minusta tämä sivusto on jämähtänyt 40+ raskaana oleville, ok minä itse mietin pitkään tätä, että tehdäänkö vai ei, uutta lasta. Suurin osa kuitenkin meistä yli 4-kymppisistä on äitejä, joten haluaisin kuulla miten
Teillä on mennyt lasten kanssa, esim. onko ollut mitä sairauksia tms? Keskimmäiselläni on (16-v) harvinainen epilepsia (ei vastaavuutta Suomessa).
 
Juu, onhan tämä "jämähtäny +40 vuotiaille mammoille" kun se sitä on :LOL: Kyllä meitä on raskaana ja kuumeilijoita täällä. minä 43v, poika 4v. Dysfaatikko ja vauva tulossa maaliskuussa :D Poikahan nyt ei ole virallisesti sairas, ja se mikä on niin ei johdu äidin iästä, ei saa selville punktiossa jne. tälläistä vaan on, vois olla joskus perinöllistä, sattua synnytyksessä, jne ei voi selittää.Ihana poitsu on =) :heart: ja tuleva vauvakin vaikuttaa terveeltä.
 
En ole äiti, joskus käyn täällä mielenkiinnosta kurkkimassa. Olen kyllä eri mieltä siitä, että pelkistä eriävistä mielipiteistä saa moitteita. Pikemminkin luulen, että ihmiset eivät pidä joidenkin kirjoittajien hyökkäävistä 'besser wisser' -asenteista ja omien mielipiteiden tuputtamisesta. Ei täällä tarvitse ihmisiä erikseen kouluttaa ja opettaa, vaikka jokaisella toki on oikeus omaan mielipiteeseensä. Huomio, siis jokaisella. Anteeksi ap, että meni vähän asian vierestä tämä teksti.
 
Jokainen saa laittaa oman ketjun pystyyn. Ei siis kannata uhalla/ilkeyttään ottaa kantaa ketjussa, jossa puhutaan eri kieltä ;)
En minäkään mene huuteleen tuonne laihdutus palstalle omiani, tai täällä +44 ketjuun, koska en tiedä siitä vielä mitään. Eli kuumeijijat pysyköön omassaan ja kiintiö-täynnä -omassaan...sori ap...tämä lähinnä onkohan :lle, joka kovasti yrittää rassata meitä =)
Siis tervetuloa keskustelemaan aikuisten tavalla :hug:
 
Se on kurja kirjotella muitten haaveilijoiden ja myös ehkä tukea ja apuja kaipaavien kanssa jos joku koko ajan kritisoi tai väittää muitten mielipiteitä vääräksi, myös tarkoitan lähinnä onkohania, mielipiteitä saa olla mutta kaikenlainen provosointi ei ole kiva kun on monta eri tapaa tulla äidiksi, minäkin sen tiedän hoitoja saaneena vaikka ne ei onnistunut toivon että he jotka sitä saavat saisivat siitä avun itselleen :heart: onhan minullakin ollut ennen lapsia noita tilapäis lapsia ja sellaisia jotka tarvitsivat minua kun oma äiti ei siihen pystynyt mutta en olisi hurjimmissakaan kuvitelmissani uskonut kuinka se eroaa omista biologisista lapsista ja tällä en tarkoita etten olisi myös näitä tilapäisiä rakastanut ja minulla heihin hyvä suhde edelleen :D Jutellaan siis keskenään aikuisten tavalla niinkun iik ehdotti :hug: :heart:
 
pyrstötähti
niin vielä tässä aprikoin että veiköhän haikara sitten heidät mennessään kun toi vauvat? Täytynee lähteä etsimään toisista pinoista mitä heille nyt kuuluu...
 
Suorastaan ähkyä pukkaa :D pääsiäisen jälkeisenä tiistaina menen sisään sairaalaan ja keskiviikko aamupäivällä pitäisi prinsessan tai prinssin ( eihän sitä koskaan tiedä) :D tulla maailmaan keisarin leikkauksella, laitan heti tiedot kun pääsen koneelle. minulla vaan harmi kun ei ole digikameraa mutta käyköhän puhelimella otettu kuva? tietääkö joku? Neuvolan täti alko tänään sanoo että on pojan "sykkeet" mutta lekuri on sanonut tytöksi koko ajan ultran perusteella ja hän sanoi että nää syke jutut on "vanhan kansan juttuja" ei kuulemma stemmaa ja vaan sattuman varaista arvausta. mutta pianhan tuon näkee :D kaikille onnea tärpitykseen ja vauva haaveisiin seurailen kylla takuulla mukana kun kerkeän, kiva tietää ja kuulla kuinka muilla projektit etenee :heart: :wave:
 
ap:n alotukseen vastaan:

Mulla on pojat 11v ja 8v. toinen neljännellä luokalla ja toinen ekalla.
ei ole kummallakaan mitään muutak u näitä "pikuvikoja".Isommalla silmälasit ja mpienemmällä keskittymisvaikeuksia.
Ei mitään sen kummempaa.
Tauteja opodetaan tää vuonna näköjään oikein urakalla.
Kaks vatsatautia ollaan podettu jo ja nyt on pienemällä joku flunssan tapanen menossa (kurkku kipee ja nuha+lämpöä)
 

Yhteistyössä